قیمت پتو ژله ای در طرح های مختلف به صورت عمده ای

لیست قیمت پتو ژله‌ای در طرح‌های مختلف به صورت عمده‌ای و لیست قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران، در شناخته شده ترین و معتبرترین مراکز فروشگاهی بسیار مناسب و ارزان ارائه می‌گردد که این نوع عرضه توانسته اطمینان مردم را به طور کامل کسب نماید.

اگر به دنبال تهیه یک پتوی نرم، لطیف، گرم و در عین حال سبک می‌باشید، پیشنهاد می‌دهیم که نوع ژله‌ای این کالای خواب را از دست ندهید. این کالا یکی از بهترین و مرغوب ترین پتوهایی است که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد.

برای به دست آوردن قیمت پتو ژله‌ای در طرح‌های مختلف به صورت عمده‌ای و تکی، می‌توانید به منابع متفاوتی مراجعه کنید. این پتوها در رنگ‌های بسیار زیبا و دلنشینی از سوی تولیدی‌ها روانه مراکز فروش می‌گردند.

 

قیمت پتو ژله ای در طرح های مختلف به صورت عمده ای

تجارت ویژه بهترین نوع پتو ژله ای

پتوهای ژله‌ای مشخصات خاص خود را دارا می‌باشند. این نوع از پتوها، دارای پرزهای کوتاه و نرمی هستند. همین طور به راحتی تا می‌شوند و می‌توان آن ها را در کوچکترین جای یک کمد جای دارد. این مدل از پتوها را می‌توان در رنگ بندی های بسیار زیبا و متفاوت، طرح های گوناگون و همچنین در ابعاد مختلفی به دست آورد.

یکی از پتوهایی که در چند سال اخیر با استقبال زیادی روبرو شده است، مدل ژله ای این کالا می‌باشد که در نوع خود بی نظیر است. از طرفی، برای سنین مختلف هم می‌توانید این مدل از کالای خواب را به دست آورید. خلاصه این که، اگر به دنبال یک محصول خوب هستید، حتماً در لیست خرید زمستانی تان این پتوها را در نظر بگیرید.

با در نظر داشتن همه مزیت های پتو ژله‌ای، تجارت ویژه بهترین نوع این پتوها نیز از رونق خوبی برخوردار می‌باشد. شما نوع با کیفیت پتو ایرانی را می‌توانید با مراجعه به مرکز عرضه پتو واقع در شهرهای مختلف، به دست آورید. از طرف دیگر، نمایندگی پتو ایرانی را در مناطق متفاوتی از کشورمان به راحتی می‌شود پیدا کرد و خرید خوبی را انجام داد.

پخش پتو ژله‌ای از جانب فروشگاه‌های متفاوت آنلاین نیز انجام می‌پذیرد. این فروشگاه ها در هر زمانی از شبانه روز آماده ارائه خدمات می‌باشند و سفارش مشتریان را در اسرع وقت تحویل می‌نمایند.

 

تجارت ویژه بهترین نوع پتو ژله ای

ارزان ترین قیمت پتو ژله ای کودک در کشور

پتو ژله‌ای کودک، یکی از بهترین کالاهای خواب به شمار می‌رود. این پتوها اگر از الیاف خوبی بافته شده باشند، مزیت های متفاوتی را داشته و بدون دغدغه از آنان می‌توان استفاده کرد. قابل ذکر است که پتوهای کودک، طرح های زیادی دارد که به آن پتو عروسکی هم اطلاق می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که برندهای متعددی هم از این کالا تولید می‌گردد.

پتوی کودک، در مدل های کلاه دار و بی کلاه  هم تولید می‌گردند. جنس این نوع پتوها آن قدر نرم و لطیف هستند که به راحتی می‌توانید دور نوزادتان بپیچانید و در فصول سرد، از هر گونه رسیدن هوای سرد با به بدن کودک جلوگیری نمایید. با دانستن همه این مزیت ها می‌توانید به فروشگاه پتو ژله‌ای در گوشه و کنار شهرهای گوناگون مراجعه و نوع مرغوب آن را به دست آورید.

شما خریداران عزیز با جستجوی بیشتر خواهید توانست در همه جای کشور، ارزان ترین قیمت این کالای خواب را جویا شده و اقدام به خرید آن نمایید.

خریدار پتو نوزادی در مدل ژله‌ای، بایستی توجه داشته باشد که این گونه از پتوها از جنس های متفاوتی ساخته می‌شوند. پس در هنگام تهیه حتماً به معتبرترین عرضه کنندگان مراجعه کنتد تا با تضمین کیفیت پتو را به دست آورید.

بهترین پتو ایرانی در مدل ژله‌ای را برندهای مطرح می‌سازند که اندکی قیمت شان بالاتر از نوع معمولی می‌باشد.

 

ارزان ترین قیمت پتو ژله ای کودک در کشور

صادر کننده بهترین نوع پتو مسافرتی

پتوها انواع گوناگونی دارند که یکی از سبک ترین و در عین حال راحت ترین آنها پتو مسافرتی می‌باشد. ویژگی این پتو به گونه‌ایی می‌باشد که در هنگام استفاده، وزن سنگینی را متحمل نمی‌شوید. البته باید توجه کنید که برخی از این پتوها عمر کوتاهی دارند چرا که در بافت آن از الیاف نه چندان با کیفیت استفاده شده است. آن ها به مرور زمان پرز می‌دهند.

فروش پتو ایرانی مسافرتی با بهترین کیفیت را می‌توان از کارخانه‌های متعددی تهیه کرد. آن ها صادرکننده اصلی این محصولات به کشورهای گوناگونی به شمار می‌روند. اغلب چنین محصولاتی به کشورهای همجوار صادر می‌شوند که در این جا به ذکر چند نام بسنده می کنیم:

  • افغانستان
  • عراق
  • قطر
  • ترکیه
  • روسیه
  • عمان
  • و غیره

 

صادر کننده بهترین نوع پتو مسافرتی

فروشگاه خرید و فروش پتو دخترانه

تولید پتو در تولیدی‌ها بر حسب سنین و همین طور جنسیت، بسیار متفاوت می‌باشد. این امر باعث می‌گردد تا تنوع در بازار، بیشتر در دید خریداران به چشم بیاید. همچنین کسانی که می‌خواهند نوع خاصی از محصول را به دست آورند، راحت تر به خواسته خود برسند.

دختر خانم ها از جمله کسانی هستند که زیاد به رنگ، طرح و همین طور مدل پتوها و سایر کالاهای شان بها می‌دهند. پتوهایی که برای این قشر از جامعه در بازار خرید و فروش می‌شود، تنوع زیادی دارد. آن ها را می‌توان در رنگ‌های بسیار شاد و همین طور طرح هایی مانند: عروسکی، شخصیت های مشهور کارتونی خانم، طرح های طبعیت و غیره موارد دیگر به دست آورد.

انواع پتو دخترانه در فروشگاه های کالای خواب، به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌گردد. این مراکز انواع پتو ایرانی و خارجی را برای این رده سنی و این بخش از جامعه عرضه می‌کنند.

بنابراین پتو ژله‌ای دخترانه را هم می‌شود در گزینه های خریدتان اضافه کنید. هم چنین این امکان وجود دارد که اگر فروشنده هستید و می‌خواهید به شکل تکی محصول را در بازار ارائه دهید،می‌توانید به کارخانه های تولید پتو ژله‌ای و یا شعب رسمی آن مراجع کنید و به گونه عمده ای محصول بسیار خوب و کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

فروشگاه خرید و فروش پتو دخترانه

قیمت روز انواع پتو های ایرانی طرحدار

طرح، یکی از موضوعات مهم در قیمت انواع پتو می‌باشد. عموماً پتو طرحدار نیز با نرخی بالاتر ارائه می‌گردد. این کالا به دو دسته اصلی طرح برجسته و معمولی تقسیم می‌شود.

ویژگی پتو طرح برجسته و معمولی :

  1. طرح برجسته : این گونه از پتوها را اگر با دست لمس کنید، آشکارا متوجه می‌شوید که دارای برجستگی هایی می‌باشد که حس خوشایندی به شما دست می‌دهد.
  2. طرح معمولی : بسیاری از پتوها با این که طرح دارند ولی به گونه‌ای است که علی رغم مدل های متفاوت، طرح شان برآمدگی ندارد و کاملاً ساده به نظر می‌رسند.

امروزه در بازارهای مختلف تا جایی که دل تان بخواهد، پتوهای طرح دار و گلدار وجود دارد. آن ها را می‌توانید برای رده های سنی مختلفی و بر اساس سلیقه‌ای که جوانان، نوجوانان و کودکان دارند، تهیه نمایید.

اگر می‌خواهید که از تازه ترین قیمت روز انواع پتوهای ایرانی طرحدار مطلع شوید، خوب است که سری به بازارهای کالای خواب بزنید. با مراجعه حضوری به اینگونه بازارها، راحت و بدون دغدغه لیستی از نرخ ها را به دست خواهید آورد. سپس با اطلاعات به دست آورده می‌توانید پتوها را از هر نظری با هم دیگر مقایسه و نوع مناسب و ارزان محصول را بخرید.

 

قیمت روز انواع پتو های ایرانی طرحدار

مقایسه پتو ایرانی درجه یک با پتو خارجی

در بازار کشورمان، هم پتوهای ایرانی و هم خارجی عرضه می‌شوند. نوع درجه یک هر کدام از آن ها، خواص و مزیت های ویژه خود را دارند. در کل اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین آن ها داشته باشیم، متوجه می‌شویم که با هم دیگر چندان فرقی ندارند. تنها مسئله در حال حاضر، نرخ های نوع خارجی است که از ارزش بالاتری به دلیل قیمت ارز برخوردار می‌باشند.

پتوهای درجه یک، چه ویژگی هایی را دارا می‌باشند؟ در این جا به چند مشخصه اصلی اشاره می‌کنیم که شما را در هنگام خرید، کمک خواهد کرد.

مشخصه پتوی درجه یک :

  • از بهترین الیاف طبیعی و یا مصنوعی ساخته شده‌اند.
  • کارخانه ها با دستگاه های پیشرفته با فناوری بالا آن ها را تولید کرده‌اند.
  • عمر و دوام زیادی دارند.
  • دارای نشان های استاندارد ملی و جهانی می‌باشند.
  • قابل شستشو با دست و ماشین هستند.
  • از همه مهمتر این که تضمین شده می‌باشند.
  • همین طور به هیچ عنوان حساسیت پوستی و تنفسی را ایجاد نمی‌کنند.

 

مقایسه پتو ایرانی درجه یک با پتو خارجی

مرکز عرضه پتو در تهران

در پایتخت کشومان تهران، مراکز متفاوتی وجود دارند که در آنها انواع کالای خواب باکیفیت توزیع می‌گردند. فروشگاه های زیادی در این بازارها کار فروش پتوهای ایرانی و خارجی به شکل کلی و جزئی را انجام می‌دهند. همچنین در کنار خرید به شکل تکی و یا کلی، می‌توان نوع کیلویی پتوها را هم خریداری کرد.

برای خرید پتو این نکته را مد نظر داشته باشید که در بازار حتما به فروشندگان مطمئن سر بزنید. این مراکز، نمایندگی شرکت های تولیدی و وارداتی در کشور می‌باشند و یا این ارائه دهندگانی هستند که از سابقه ای طولانی در بازار برخوردار می‌باشند. از این عرضه کنندگان امکان تهیه پتو جنس خوب امکان پذیر است.

گفتنی است که از طریق سایت های اینترنتی نیز خرید پتو مقدور می‌باشد. آن ها در هر جایی از تهران که باشید محصولی را که خریداری نمودید به دست تان می‌رسانند.

 

مرکز عرضه پتو در تهران

تولید کنندگان اصلی پتو ژله ای دو نفره

پتو ها را از لحاظ سایز به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند که به تک نفره و دو نفره مشهور هستند.  نوع دو نفره را برای زوج های جوان پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانند در زمستان یک روانداز بسیار خوب و گرمی را داشته باشند.

اما تولید کنندگان اصلی چنین کالاهایی در اقصی نقاط کشورمان فعال هستند. آن ها نوع ژله ای و معمولی محصولاتی از این قبیل را ارائه می‌دهند.  شما می‌توانید پتو ژله‌ای تهران و سایر تولیدی های دیگر را از هر گوشه از ایران تهیه نمایید و یا سفارش خرید آن را بدهید.

بنابراین راه های مختلفی وجود دارد که پتو ژله ای باکیفیت و ارزان دو نفره را تهیه کرد. این پتوها، همان گونه که حدس می‌زنید، سایز بزرگتری دارند. آن ها به شکل یک لا و دو لایه هم تولید و به فروش می‌رسند.

 

تولید کنندگان اصلی پتو ژله ای دو نفره

معرفی سایز های مختلف پتو ژله ای

پتوها سایزهای متعددی دارند. به این معنی که بر اساس استانداردها، برای کودکان و بزرگسالان ابعاد مختلفی را در نظر گرفته‌اند که این باعث می‌شود تا بهتر از آن استفاده گردد.

برای نمونه، پتوهای کودک سایزهایی بین 80*110 و 110*140 را دارند. پتوهایی که به یک نفره مشهور هستند، ابعاد شان بین 150*220 و 160*220 می‌باشد. همچنین پتوهای دو نفره اندازه هایی بین 240*200 و 240*220 را دارا می‌باشند.

بیشتر کارخانه ها همین سایزهای معروف در بازار را برای تولید انتخاب می‌کنند و به فروشگاها جهت ارائه، عرضه می‌دارند. پتوهای ژله‌ای نیز در این سایزهای مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 

معرفی سایز های مختلف پتو ژله ای

سایت خرید و فروش پتو برجسته

در بالا به این اشاره کردیم که می شود با مراجعه به سایت های متعدد، خرید و  فروش پتو را انجام داد. به این ترتیب شما می‌توانید یک سایت معتبر را بیابید و از آن با کیفیت ترین نوع پتو ژله‌ای برجسته را خریداری کنید.

در هر حال، فروشگاه های آنلاین همواره در دسترس هستند. شما از هر جایی که باشید می‌توانید با سرچی کوتاه این فروشگاه ها را پیدا کرده و سفارش عمده و تکی را ارائه کنید.

نکته قابل توجه و مهم اینکه سایت ها برای جذب مشتری بیشتر خدمات ویژه‌ای را هم ارائه می‌نمایند. برای نمونه کالا را بدون این که وجهی از شما دریافت کنند، برای تان حتی به دور دست ترین نقاط ارسال می‌نمایند.

 

سایت خرید و فروش پتو برجسته

بهترین برند پتو ژله ای مرغوب

خریدار پتو ژله‌ای مرغوب، برای تهیه یک محصول که از جانب بهترین برندها تولید می‌شود، می‌تواند به فروشندگان اصلی مراجعه کند. از جمله این فروشندگان خود کارخانه ها (که به صورت عمده ای محصول را عرضه می دارند)، نمایندگی های این شرکت ها و همین طور برخی از وب سایت های اینترنتی معتبر و مشهور می‌باشند.

پتوهایی که در ایران تولید می‌شوند، نام های مختلفی را دارا می‌باشند که نوع ژله ای هم زیر مجموعه آن ها قرار می‌گیرد.

انواع پتوها عبارتند از:

  •  پنبه ای
  •  ارگانیک
  •  پشمی
  • پتو پشم شیشه
  • پتو مسافرتی
  • و غیره

 

بهترین برند پتو ژله ای مرغوب

کیفیت پتو های ژله ای قشم

در جزیره زیبای قشم، بازارهای متعددی را می‌شود پیدا کرد که در آن پتو ژله‌ای هم عرضه می‌شود. عمدتاً محصولات فروشندگان این بازارها، از خارج کشور تأمین می‌گردد. بسیاری از این کالاها از جنس خوبی برخوردار می باشند و به نوعی با کیفیت هستند.

شما می‌توانید با رعایت نکاتی، نوع مرغوب پتو را به دست آورید. یکی از این نکته ها این است که اول نگاه کنید پتو سرکجی نداشته باشد. همین طور نخی که برای دوخت پارچه دورشان استفاده می‌گردد، باید همرنگ زمینه خود پتو باشد. برای این که خیال تان راحت باشد، آن را بکشید و اگر پرزهای پتو کنار نرفت، یک جنس خوبی را مشاهده کرده‌اید.

 

کیفیت پتو های ژله ای قشم

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما