شرکت تولید پتو نگار یزد

آیا تا کنون به این موضوع فکر کردید که به صورت مستقیم از شرکت تولید پتو نگار یزد خرید خود را انجام دهید؟ آیا از انواع پتو های تولیدی این شرکت اطلاعاتی دارید؟

این شرکت دارای بیش از 40 سال سابقه تولید در بخش پتو است. مدیران این شرکت توانسته اند به خوبی در مسیر پیشرفت حرکت کنند.
مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود.
شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.
امروزه شهر یزد تولید کننده پتوی درجه یک است.
یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.
شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.


یکی از ابزارهای مهم تولید پتو داشتن دستگاه آن است که این شرکت معتبر توانسته در این سال ها خود را به مشتریانش ثابت کند.
بسیاری از افراد در بازار خرید کالای خواب به دنبال جنس گرمای عالی و دوام بالا هستند.
شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت عمده از طریق سایت ما بهترین خرید را داشته باشید.
و همچنین روش های زیادی برای خرید پتو و جود دارد، افراد می توانند برای آن که هزینه کمتری پرداخت کنند بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده خرید داشته باشند.
حتما در هنگام خرید پتو به برچسب توضیحات و نحوه شستن آن در ماشین لباسشویی دقت داشته باشید زیرا پتو کالایی است که باید برای از بین بردن آلودگی ها شستشو داد و همینطور در کنار آن کیفیت خوبی داشته باشد و رنگ و طرح خود را حفظ کند.
پتوهای نگار یکی از پرطرفدارترین پتوهاست که افراد زیادی خواهان همچین پتوی هستند.

انواع پتو های تولیدی نگار یزد

کارخانه پتو نگار یزد دارای مدل های بسیار متنوع و دارای ۱۰۴ مدل و طرح تنوع می باشد. این پتو ها دارای سایز تک نفره و دونفره می باشد.
پتوهای نگار یزد به شکل مختلفی طراحی و تولید می شوند.
تنوع طرح و رنگ در پتوهای نگار یزد بسیار بوده و پاسخگوی سلیقه های مختلف است.
در انواع پتوهای مردانه، زنانه، بچه گانه، بزرگسال و…. تولید می شود.
انواع پتوهای بچگانه به صورت دخترانه و پسرانه در طرح و رنگهای مختلف تولید می شوند. این پتوها بسیار نرم هستند و از لطافت بالایی برخوردارند و همینطور گرمای مطلوبی دارند.
از بهترین انواع پتو نگار یزد میتوان از پتوی پریما، پتوی پروانه و پتوی درناز نام برد.
که هر کدام دارای طرح و نقش های متفاوتی هستند که در ادامه انواع پتوها را توضیح می دهیم.
ویژگی های مختلفی در قیمت انواع پتو نگار یزد تاثیر گذار هستند، و مهمترین ویژگی آن کیفیت و جنس نخ ها می باشد. هرچه این کالا از کیفیت بالایی برخوردار باشد و درصد نخ آن بیشتر باشد قیمت این کالا نیز بیشتر می شود.
این محصولات بسیار نرم و لطیف هستند و دارای اختلاف قیمت می باشند، تنوع رنگی پتوها بسیار زیاد است و معمولاً پتوهایی که برای اتاق خواب انتخاب می شوند ، رنگهایی آرامش دهنده هستند، که باعث به وجود آمدن خوابی راحت می شوند.
و هرچه پتوضخامت بیشتری داشته باشد دارای استحکام بیشتر و مورد پسند تر است.
امروز یزد به عنوان یکی از بزرگترین بازار خرید و فروش پتو در کشور شناخته شده است.
اکثر پتو ها در بازار ایرانی و چینی است که پتو های ایرانی نسبت به پتو های خارجی کیقیت بهتری دارند.
مرکز تولید پتو شرکت دیبافت نگار با در نظر گرفتن بهترین شرایط در خط تولید برای خریداران خود این امکان را فراهم کرده تا با ارزان ترین قیمت خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری خرید خود را انجام دهند.
به همین خاطر دسترسی مستقیم پتو در این سایت این امکان را فراهم نموده تا شما خریدی راحت داشته باشین.
یکی از شغل های خوب و پر در آمد جامع ایران فروش پتو و کالای خواب است.
مجموعه ما به عنوان یک فروشنده برتر پتوی نگار یزد به شمار می رود که بسیاری از خریداران، خریدعمده این محصول را از مجموعه و نمایندگی این برند که در سطح کشور هستند انجام می دهند.

انواع پتو های تولیدی نگار یزد

مشخصات پتو پریما

مواد اولیه این پتو از جنس نخ پنبه بوده به همین خاطر تولیدات مجموعه دیبا بافت نگار توانسته فروش خوبی را به ارمغان بیاورد.
پتوهای پریما یزد دوخت بسیار خوبی دارد و همچنین از طول عمر بالایی برخوردار هستند، و همینطور دارای تنوع زیاد در طرح و رنگبندی به کار رفته است.
ساختارهای پتو پریما از الیاف پنبه طبیعی و مصنوعی پلی استر ساخته می شوند. که شما می توانید طبق سلیقه ای خود آن را تهیه کنید.
پتوهای پنبه‌ای پریما به شکل های مختلف طراحی و تولید می شوند. طرح و رنگ در این کالا بسیار است که با داشتن هر سلیقه ای می توان خرید کرد.
این پتو مانند پتوهای دیگر در انواع تک نفره و دونفره قابل سفارش است.
برای خرید این پتو دقت داشته باشید تا پتوی نرم وضخامتی مناسب و دارای طرح و رنگی که با اتاق خوابتان ست می شود خریدی دلچسب داشته باشید.
این پتوها طی فرایند تولیدی که دارند به صورت کاملا به روز تولید می شوند، و همینطور سنگینی پتوهای گذشته را ندارند و بسیار سبک و نرم و کم حجم هستند و ظاهری زیبا و کیفیت بسیار مرغوبی دارند.
پتوهای تولیدی نگار یزد جهت رضایتمندی مشتریان تنوع بسیار بالا در نظر گرفته است تا بتوانند پوششی مناسب برای همه سلیقه ها در نظر گرفته باشند.

مشخصات پتو پریما

خصوصیات پتوی پروانه

پتوی پروانه یکی از مدل های انواع پتو نگار یزد محسوب میشود که دارای فروش زیادی می باشد این پتو بسیار سبک و نرم و قابل شستشو است و دچار تغییر رنگ نمی شود.
پتوی پروانه، بسیار نرم و لطیف است که در ابعاد مختلف تولید می شود. پتوی پروانه امباس ندارد یعنی برجسته نیست چون نسبت به پتوهای دیگر قیمت مناسبی دارد از این رو طرفداران زیادی دارد و دارای طراح های جدید و به روز است.
پتوی پروانه فقط گلدار موجود است الوان موجود نمی باشد یعنی تک رنگ ندارد.
دارای ابعاد استاندارد است و مانند پتوهای دیگر به صورت تک نفره و هم دونفره در بازار موجود می باشد.
پتوی پروانه یکی از مرغوب ترین و زیبا ترین پتوهای موجود در بازار سراسر کشور می باشد.
پتوی پروانه گزینه ی مناسب برای هدیه دادن است به دلیل قیمت مناسبی که دارد.
پتوی دونفر درناز یک انتخاب عالی و باکیفیت برای اتاق خواب شما است، پتوی درناز از مهم ترین و معروف ترین پتو در ایران است و طرفداران زیادی دارد. پتو درناز از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است که می تواند ما را در خوابی راحت مهمان کند.
تولید کننده پتوی پروانه با بهترین متریال در خط تولید خود این امکان را به مشتریان خود می دهد تا محصولی با کیفیت و با تعداد بالا خریداری کند.
شما می توانید پتوی پروانه را از برند دیبافت نگار تهیه کنید، این مجموعه بهترین طراحی خود را وارد بازار می کند، که شما با کمترین زمان ممکن می توانید خرید خود را ثبت نمایید.
پتو های مدل پروانه یکی از جذاب ترین پتو ها در بازار می باشد. که ما هم خرید پتو پروانه را در این سایت در اختیارتون قرار داده ایم.
می توانید برای اطلاع از لیست قیمت محصول به صورت تکی و عمده و همچنین تمام طرح های موجود با به روز ترین قیمت با مشاوران فروش مجوعه ارتباط بگیرید و آنها شما را راهنمایی کنید.
برای خرید از کارخانه پتو نگار یزد راه های زیادی وجود دارد، از جمله خرید از فروشگاه های کالای خواب خرید از عمده فروشی در بازار و سایت های کالای خواب است، اما یکی از بهترین راه های خرید از کارخانه ، خرید مستقیم از نمایندگی پتو پروانه است که با قیمت و طرح های تخفیفی کارخانه اقدام به فروش می نمایند.

خصوصیات پتوی پروانه

لیست قیمت پتو نگار یزد

کارخانه پتوی نگار جزو معتبرترین و قدیمی ترین شرکتهای تولید پتوی درجه یک ایران می باشد.
کارخانه پتوی نگار در سراسر کشور دارای نمایندگی بسیار است و برای خریداران این پتو خرید را راحت کرده است.
و تولید کنندگان می تواند پتوی نگار یزد را به صورت عمده از نمایندگی ها و همچنین مستقیم از درب کارخانه بدون نیاز به واسطه خریداری کنند.
هم اینکه پتوی نگار به عنوان پتوی صادراتی شناخته می شود. کشورهایی مانند عراق، حاشیه خلیج فارس و حتی اروپا متقاضی این نوع پتو می باشند.
قیمت این نوع پنوها به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن فرق دارد، برای مثال اگر الیاف طبیعی در پتو به کار رفته باشد قیمت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی دارد.
خرید و فروش پتوی نگار به صورت ماشینی و کارتونی است.
در حال حاضر کارخانه پتو نگار در شهر یزد قرار دارد.
جهت خرید پتوی نگار با مواد اولیه مرغوب و خرید به صورت عمده با ما ارتباط بگیرید تا مشاوران ما در زمینه خرید شمارا به طور دقیق راهنمایی کنند.
از مزایای مثبت پتو نگار این است که این پتو در همه جای ایران و کشورهای همسایه شناخته شده است.
پتوها معمولا راشل هستند دارای رنگ بندی متنوع هستند و انباس دارند.
پتو نگار یزد در مدل های مختلف و طرح های گوناگون تولید می‌شود. شما می توانید با در نظر گرفتن رنگ مکان مورد نظرتان طرح، ابعاد و رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید، و از شرکت تولید پتو نگار یزد خریداری کنید.
پتو های نگار به سه دسته ، دونفره، تک نفره، کودکان تفسیم می شوند که ابعاد آن ها به این صورت زیر است:
پتوی دو نفره: ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر
پتوی تک نفره: ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر
پتوی کودکان: ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر
لیست قیمت پتو نگار برای سفارشات عمده از طرف کارخانه به تولید کننده ها اعلام می شود.
با توجه به اینکه پتو های نگار دارای مدل های مختلفی است قیمت آنها باهم متفاوت است.

لیست قیمت پتو نگار یزد

نمایندگی پتو نگار یزد

نمایندگی پتوی یزد این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر جای کشور که هستین با مراجعه به نمایندگی هر شهر بتوانید کالای مورد نیاز خود را هم به صورت عمده خریداری کنید.
افراد زیادی خواستار خرید پتوی نگار یزد به صورت عمده هستن، افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند تولید کنندگان کالای خواب و پتو هستند، که پس از تولید وارد بازار در داخل کشور و هم خارج از کشور می کنند.
تولیدات نساجی ایران تاریخچه ی طولانی دارد و جزو بهترین ها بوده است.
طرح و رنگ پتوها داری ساختار متنوع است، نوزادان نیازمند پتو های ظریف و با رنگ های آرامش بخش هستند. کودکان نیازمند پتو با طرح های کارتونی هستند، و بزرگسالان نیازمند پتو با رنگ های شاد هستند.
پتوهای نگار یزد به راحتی چروک نمی شوند، جنس این پتو ها از پلی استر است، و در بین پتو های صادراتی یکی از پتوهای شناخته شده در بازار است.

نمایندگی پتو نگار یزد
این روز ها از موارد بسیار مهمی که برای خانم ها اهمیت زیادی دارد زیبایی وسایل منزل است. با این وجود خرید پتو یکی از وسایل ضروری زندگی است که زیبایی خاصی به منزل ، مخصوصا به اتاق خواب می دهد.
برای خرید عمده این کالا می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را برای خریدی بهتر راهنمایی کنند.
پتوی نگار با طراحی زیبا و کیفیت بالا یک پتوی خوب ایرانی است. که این برند در کارخانه نگار یزد تولید می شود.
شهر یزد یکی از اصلی ترین کالای خواب می باشد.
پتوهای نگار یزد با استاندارد و تکنولوژی روز تولید می شوند. و از دوام و ماندگاری بالا برخوردار
است.
پتوی نگار یزد از اصلی ترین صادرکنندگان ایران است.
پتوی نگار یزد در سراسر ایران نمایندگی دارند.
یکی از اصلی ترین نمایندگی های تولید پتوی ایران کارخانه ی پتوی نگار یزد است.
پتوی نگار یزد به دلیل قیمت مناسبی که دارد
یکی از کالاهای صادراتی است.
پتوها نوعی از پارچه تک لایه مستطیلی هستند
که در همه ی فصول از جمله فصل های سرد سال در هنگام خواب استفاده می شود.
پتو به خاطر کابرد زیادی که دارد در همه ی خانه ها با اندازه، مدل و طرح های متفاوت یافت می شوند. هر چند پتوها ظاهری ساده و بافت ساده ای دارند، بسیاری از تولید کنندگان صنایع دستی موادی متفاوت استفاده می کنند تا ظاهری زیبا تر به آنها بدهد.
پتوها نوعی از بافته های پشمی هستند که در هنگام خواب از آن استفاده می کنیم و معمولا از چند لایه تشکیل می شوند، بخشی از این لایه ها برای قطر پتو و طراحی استفاده می شوندو با توجه به پشم به کار رفته و میزان سنگینی که دارند قابلیت گرما نیز دارند.
پتوها به سه دسته مختلفی تفسیم می شوند: پتو خانگی، پتو مسافرتی و شال مبل.
افراد زیادی هستند که دارای حساسیت‌های پوستی، آلرژی، و حساسیت های تنفسی هستند. امروزه پتو های با کیفیتی تولید می نمایندگی پتو نگار یزدشوند که ارامش خواب این افراد را بیشتر کرده.
اندازه پتو باید مناسب افراد باشد. باتوجه به اینکه پتو برای یک نفر استفاده می شود یا دونفر، پتوهای یک نفره مخصوص نوجوانان، نوزادان و کودکان است یا برای جوانان و بزرگسالان.
عرضه کنند گان زیادی در سراسر کشور عزیزمان ایران در زمینه فروش پتو نگار یزد با قیمت و اندازه و طرح های مختلف فعالیت می کنند. که علاوه بر فروش و مشاوره خرید خوبی هم به خریداران به صورت خرید عمده پتو نگار یزد می دهند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم یکی از بزرگترین فروشگاه های بزرگ ایران است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فضای مجازی به فعالیت می پردازند، پتوهای نگار یزد با کیفیت و زیبایی و دوام بالا یکی از بهترین های ایران است و به سراسر ایران ارسال می کند و همچنین این کالای با کیفیت را در سراسر جان نیز صادر می کند.
در واقع مجموعه دیبا بافت تمام تلاش خود را می کند که بهترین و بی نظیر ترین خدمات مربوط به کالای خواب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، و به آسانی بتوانید در هرکجای دنیا که هستید که با مراجعه به سایت ما جهت خرید هر نوع کالای خواب اقدام نمایید.
از این رو مشاوران ما شما را برای خریدی با کیفیت و زیبا راهنمایی می کنند تا بهترین خرید را با سلیقه خود انتخاب کنید.

225

  1. باسلام وخداقوت ازمجموعه خوبتون پتوی نگاریزدباکیفیت هستن و جنس گرمای بالایی داردودرفصل سرما بسیارمناسب هستن طرح وتنوع رنگ بالایی برخوردار هستند

  2. سلام من قبلا از تمام برند ها خرید کردم ولی با خرید که به تازگی از شما انجام دادم واقعا راضی بودم.

  3. سلام خدا قوت خدمت تیم همیشه موفق دیبا بافت از شما تشکر میکنم بابت کالا های که برام فرستادین خدا خیرتان به دهد.

  4. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و هردفع از دفع های قبل راضی تر بودم خدا خیرتان دهد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام و وقت بخیر پتوهایی که سفارش داده بودم واقعا گرم و نرم هستش و کاملا از انتخابم راضیم ممنون از شرکت دیبافت

  6. میشه یکی راهنماییم کنه برای سفارش باید چیکار کنم من پتوی گل برجسته می‌خوام که نرم و گرم باشه آب هم نره

  7. سلام و خسته نباشید یکی از ویژگی های خوبه این شرکت اینه که به صورت آنلاین میتونیم سفارش بدیم حتی عمده چون من هتل دارم و تعداد بالا میخوام

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. چیزی که نظر منو خیلی جلب کرده اینه که یه برچسب کنار کالا هست و به خوبی توضیح داده که چجوری بشوریم که خراب نشه

  9. سلام خسته نباشید میخواستم بگم ممنون بابت کالای خوبی که به دست مردم می‌دین واقعا دوام بالایی داره و هیچگونه ابرفتگی نداشته

  10. سلام من پتوی نگار سفارش دادم و به دستم رسید واقعا ممنون خیلی طرحش خوشگله و چقدر هم نرم و گرم هست بازم ممنون

  11. سلام خانم من خیلی سخت پسنده اما اینجا با تنوع کاری بالایی که داره پاسخگوی سلیقه خانمم هم هست واقعا عالیه

  12. بهترین چیزی که این پتو ها داره داشتن دو سایز متفاوت هست و این خیلی خوبه چون ست خونم بهم نمیریزه

  13. من همیشه پتو می‌خوام سفارش بدم با بچه هام میام تو سایت و به راحتی با سلیقه خودشون همون طرحی که دوست دارن رو انتخاب میکنند

  14. پتوی نگار یزد واقعا طرح های زیبایی داره ولی من واقعا پتوی پریمای اونو خیلی دوست دارم و از گرمی و لطافت هم که چیزی نگم عالیه

  15. سلام و احترام خدمت شما
    میخواستم بگم تنوع طرح که دارین تنوع قیمت هم دارین این مورد برای افراد کم توان واقعا مناسب و کاربردی هستش

  16. سلام و ادب من یک روانشناس هستم و از اونجایی که به خوابم خیلی حساسم سرویس خوابم رو رنگی آرامش بخش انتخاب میکنم که این مورد در این پتوهای بود

  17. سلام از نظر من پتویی که ضخامت بالایی داره هم گرم تر هست و هم دوام بالاتری داری و پتوهای نگار یزد این ویژگی رو داره

  18. سلام وقت بخیر
    پتو های شما دارای ابعاد استاندارد هستند برای مسافرخانه می خوام سفارش بدهم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    پتو نگار برند یزد برندی که از شما خریدم واقعا با کیفیت بود و فروش خوبی هم داشت موفق باشید

  20. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم شما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی هستید.

  21. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو ها دارای کیفیت خوبی می باشد و در ابعاد استانداردی که دارد دارای متریال درجه یکی می باشد

  22. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو ها دارای کیفیت خوبی می باشد و در ابعاد استانداردی که دارد دارای متریال درجه یکی می باشد

  23. سلام وقت بخیر
    بسیاری از افراد در بازار خرید کالای خواب به دنبال جنس گرمای عالی و دوام بالا هستند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقت بخیر
    شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.

  25. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای نگار یزد یکی از بهترین پتوها هستند که بسیار گرمای خوبی دارند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  26. سلام خسته نباشید پتو های نگار یزد از دیرباز تا کنون محبوبیت زیادی دربین همه داشته است و دارای کیفیت و الیاف طبیعی است ممنون

  27. سلام وقت بخیر
    مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  28. برای جهیزیم از پتو پروانه نگار یزد از شما خرید کردم بسیار باکیفیت و قیمت خوبی داشتن.

  29. سلام وقت بخیر
    مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود.

  30. سلام وقت بخیر
    کی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.

  31. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر ایلام هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. سلام وقتتون بخیر
    من از پتو پروانه شما خرید کردم بسیار همگی راضی بودیم ممنون از سایت خوبتون.

  33. سلام خدمت همه پتوهای شهر یزد زبانزد خاص وعام هست کیفیت و جنس مرغوبی دارند و بسیار نرم ولطیفند

  34. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور قزاقستان دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  35. سلام وقت بخیر
    مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود

  36. سلام وقت بخیر
    مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود.

  37. سلام وقت بخیر
    یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.

  38. سلام وقت بخیر
    پتوهای نگار یکی از پرطرفدارترین پتوهاست که افراد زیادی خواهان همچین پتوی هستند که کیفیت خوبی هم دارد

  39. سلام وقت بخیر
    پتو نگار یزد یکی از کالا های صادراتی می باشد که در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد و بسیار باکیفیت هستند.

  40. سلام خسته نباشید پتوهای پریما یزد از کیفیت بالایی برخوردار است و نرم و لطیف اند وعمر با دوامی دارند

  41. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور قزاقستان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. سلام وقت بخیر
    یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است ارسال به مازندران هم دارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  43. سلام وقت بخیر
    پتو نگار یزد در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  44. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و هردفع از دفع های قبل راضی تر بودم خدا خیرتان دهد که اینقدر مشتری مدار هستید

  45. سلام من قبلا از تمام برند ها خرید کردم ولی با خرید که به تازگی از شما انجام دادم واقعا راضی بودم قیمت خوبی هم دارید شما

  46. سلام عرض ادب من از مشتری های ثابت مجموعه دیبافت نگار هستم بسیار خوش قول و متعهد هستند و کیفیت کاهاشون بسیار درجه یکه.

  47. سلام وقت بخیر
    پتو های شما دارای ابعاد استاندارد هستند برای مسافرخانه می خوام سفارش بدهم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  48. شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.

  49. سلام وقت بخیر
    شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد

  50. سلام وقت بخیر
    شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  51. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی هستید که قابل اطمینان می باشید ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  52. سلام وقت بخیر پتوهای یزد دارای ضخامت بالایی است ومناسب افراد سرمایی است و دور دوزی تمیزی دارد

  53. سلام وقت بخیر
    شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.

  54. سلام وقت بخیر
    مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود

  55. سلام وقت بخیر
    پتو های گوسفندی مناسب فصل زمستان هستند و سرما رو از خود عبور نمی‌دهند

  56. عرض سلام و درود فراوان خدمت تمامی سروران گرامی
    معمولاً نوزادان و بچه های کوچک وسایل خود را زود به زود کثیف می کنند.
    برای شستن پتو های بچه ها استفاده از پتوهای نگار یزد گزینه خیلی مناسبی است .
    زیرا سبک است و به راحتی قابل شستشو می باشد.

  57. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده پتو نگار یزد یکی از بهترین و در عین حال اولین شرکت های صادر کننده و همچنین تولید کننده ی محصولات غیر نفتی در ایران است

  58. باسلام وخسته نباشید، واقعا تنوع بسیار ورنگهای شاد ومتنوع حق انتخاب رو بالا می‌برد. اینکه امروزه پتوها دارای سبک های زیاد شدند هم استفاده کاربردی آنها رو افزایش می‌دهد

  59. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  60. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  61. دارای ساختار بسیار نرمی هستند پتو های برنده نگار یزد و گرمایی خوبی را می توانند ایجاد کنند

  62. سلام خدمت شما این پتو بسیار سبک و نرم و قابل شستشو است و دچار تغییر رنگ نمی شود و پرزدهی نداره ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  63. مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود.

  64. در واقع مجموعه دیبا بافت تمام تلاش خود را می کند که بهترین و بی نظیر ترین خدمات مربوط به کالای خواب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، و به آسانی بتوانید در هرکجای دنیا که هستید که با مراجعه به سایت ما جهت خرید هر نوع کالای خواب اقدام نمایید.

  65. پتوهای نگار یزد با کیفیت و زیبایی و دوام بالا یکی از بهترین های ایران است و به سراسر ایران ارسال می کند و همچنین این کالای با کیفیت را در سراسر جان نیز صادر می کند.

  66. فروشگاه دیبا بافت نگار قم یکی از بزرگترین فروشگاه های بزرگ ایران است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فضای مجازی به فعالیت می پردازند، پتوهای نگار یزد با کیفیت و زیبایی و دوام بالا یکی از بهترین های ایران است

  67. در واقع مجموعه دیبا بافت تمام تلاش خود را می کند که بهترین و بی نظیر ترین خدمات مربوط به کالای خواب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، و به آسانی بتوانید در هرکجای دنیا که هستید

  68. اندازه پتو باید مناسب افراد باشد. باتوجه به اینکه پتو برای یک نفر استفاده می شود یا دونفر، پتوهای یک نفره مخصوص نوجوانان، نوزادان و کودکان است یا برای جوانان و بزرگسالان.

  69. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و هردفع از دفع های قبل تر بودم راضی خیرتان دهد.

  70. باسلام وخداقوت ازمجموعه خوبتون پتوی نگاریزدباکیفیت هستن و جنس گرمای بالایی داردودرفصل سرما بسیارمناسب هستن طرح وتنوع رنگ بالایی برخوردار هستند

  71. میشه یکی راهنماییم کنه برای سفارش باید چیکار کنم من پتوی گل برجسته می‌خوام که نرم و گرم باشه آب هم نره برایهرشفارش تعداد بالا وبا کیفیت

  72. سلام و وقت بخیر پتوهایی که سفارش داده بودم واقعا گرم و نرم هستش و کاملا از انتخابم راضیم ممنون از شرکت دیبافت

  73. در واقع مجموعه دیبا بافت تمام تلاش خود را می کند که بهترین و بی نظیر ترین خدمات مربوط به کالای خواب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، و به آسانی بتوانید در هرکجای دنیا که هستید که با مراجعه به سایت ما جهت خرید هر نوع کالای خواب اقدام نمایید.

  74. سلام وقت بخیر
    از عکس معلوم است که کار شما از کیفیت بالایی برخوردار است ممنون که اینقدر در کار خود جدی هستید

  75. سلام وقت بخیر
    خواب راحت باپتویی نرم که استفاده مکرر وشستن زیادان باعث خراب شدن نگردد بسیارمهم است که پتوی شادیلون مدل پریما این خصوصیت راداراست

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  76. سلام خسته نباشید در دفعات متعدد با شما تماس داشتم خیلی با حوصله با تمام مراجعه کنندگان برخورد میکنید و همچنین تیمتون واقعا کار هاتون دارای کیفیتی در سطح بین‌المللی هست و من راضی هستم که دوساله مشتریتون شدم یا حق

  77. این نوع پتو بخاطر اینکه از الیاف گوسفندی تهیه شده، خیلی نرمه و خواب راحتی میتونیم باهاش تجربه کنیم

  78. پتوی نگار یزد از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به دلیل همین جنس مرغوب و دوخت بسیار عالی که دارند با شست و شوی زیاد خراب نمی شوند

  79. شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.

  80. پتو کالایی است که باید برای از بین بردن آلودگی ها شستشو داد و همینطور در کنار آن کیفیت خوبی داشته باشد و رنگ و طرح خود را حفظ کند

  81. سلام خسته نباشید پتوهای پریما یزد بسیار نرم هستند و از لطافت بالایی برخوردارند و همینطور گرمای مطلوبی دارند ممنون

  82. پتو شادیلون را از سایت دیبا بافت نگار. تهیه کردم بسیار نرم و راحت بود مچکرم از شما که محصولات باکیفیتی رابه مردم عرضه میکنید

  83. یک خواب راحت و عالی با پتو نگار یزد این محصولات در دنیایی از تنوع در دسترس مشتریان قرار می گیرند و بازار خوبی رو ایجاد می کنند

  84. سلام عرض ادب پتوهای پریما یزد جنس مرغوبی دارد و دارای دور دوزی تمیز و مطابق با طرح پتو دارد

  85. سلام عرض ادب پتوهای پریما یزد جنس مرغوبی دارد و دارای دور دوزی تمیز و مطابق با طرح پتو دارد

  86. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

  87. مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده می شود.

  88. فروشگاه دیبا بافت نگار قم یکی از بزرگترین فروشگاه های بزرگ ایران است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فضای مجازی به فعالیت می پردازند

  89. سلام عرض ادب پتوهای پریما یزد محصول با کیفیتی است و ضخامت خوبی داره و دارای طرح های زیبایی است

  90. پتوی رو انتخاب کنید که سنگین یا خیل بزرگ نباشه چون وقت خواب آدم اذیت میشه وقتی پتو خیلی سنگین باشه.من پتو سنگین دوست ندارم پتو باید احساس راحتی بده وقت خواب

  91. پتو های نگاریزد دارای کیفیت عالی می باشند این پتو ها مزایایی مانند: ضخامت بالا،قابل شستشو در ماشین های لباسشویی و در اثر شست و شوی زیاد بی رنگ و رو نمی شوند را دارند بنابراین طرفداران زیادی دارند

  92. سلام وقت بخیر ممنون از توضیحات جامع و مفیدی که در سایت قرار دادید در انتخاب نوع پتو خیلی کمک کننده اس

  93. یکی از اقلام مهمی که میتواند این خواب خوب را برایمان میسر کند، وجود پتویی باکیفیت و زیبا است. پتو تک رنگ شادیلون ازجمله پتوهایی است که امروزه به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب

  94. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می با

  95. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  96. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  97. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  98. این شرکت دارای بیش از 40 سال سابقه تولید در بخش پتو است. مدیران این شرکت توانسته اند به خوبی در مسیر پیشرفت حرکت کنند واقعا عالی هستید

  99. کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می توانند این پتوها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  100. پتو یکی از کالاهای مهم در خواب است که خیلی مهم می باشد که زبر نباشد و ایجاد حساسیت و آلرژی روی پوستمان نشود

  101. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  102. سلام این پتو با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  103. کارخانه پتو نگار یزد دارای مدل های بسیار متنوع و دارای ۱۰۴ مدل و طرح تنوع می باشد. این پتو ها دارای سایز تک نفره و دونفره می باشد.

  104. خیلی نرم و لطیفن از خوابیدن باهاشون سیر نمیشید. به عنوان روتختی هم قابل استفاده هستند و جذابیت و زیبایی خاصی دارند

  105. همچنین روش های زیادی برای خرید پتو و جود دارد، افراد می توانند برای آن که هزینه کمتری پرداخت کنند بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده خرید داشته باشند.

  106. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  107. شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.

  108. یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.

  109. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  110. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  111. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  112. سلام عرض ادب تنوع طرح و رنگ در پتوهای نگار یزد بسیار بوده و پاسخگوی سلیقه های مختلف است ممنون از شما

  113. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  114. امروز بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که خیلی راحت می باشد خرید پتو را نیز از طریق سایت های اینترنتی انجام دهیدجنس این پتو به اندازه مرغوب و باکیفیت است و قیمت آن ارزان و مناسب است که بیشتر سایت ها اقدام به فروش این پتو می کند

  115. افرادی که پوست حساسی دارند باید پتوهایی را خریداری کنند که دارای جنس پنبه ای و طبیعی باشند. این پتوها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در هنگام شستن آن ها باید دقت و توجه زیادی شودببخشید طرح بیشتر از پتو هارو کجا میتونم ببینم؟ قیمتشون چنده؟

  116. با سلام و خسته نباشید به صورت عمده با چه قیمتی به فروش می رسد از نظر کیفی تضمین شده هستند‌؟

  117. سلام وقت بخیر
    لطفا جهت دریافت اطلاعات مدنظرتان،فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما دراسرع وقت باشما تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

  118. واقعا ممنون از مطالب پربارتون. مطالب سایت کاملا عالی بودند خصوصا این مطلب که برخی از پتوها را می توان به عنون تزئینی نیز به کاربرد و نوع بافتنی این پتوها بیشترین کاربرد برای تزئین را دارد و قابل توجه خانم ها هستند ، می تواند برای علاقه مندان عالی باشد. ممنون از سایت خوبتون

  119. امیدوارم اوضاع خوب باشد ظاهرا این طور است که امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است . با قدردانی فراوان

  120. سلام وقتتون بخیر خدمت شما میشه یکی راهنماییم کنه برای سفارش باید چیکار کنم من پتوی گل برجسته می‌خوام که نرم و گرم باشه و رنگ پس نده.

  121. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

  122. سلام من قبلا از تمام برند ها خرید کردم ولی با خرید که به تازگی از شما انجام دادم واقعا راضی بودم.

  123. سلام و عرض ادب
    به کار بردن خلاقیت در پتو ها باعثجذب بیشتر مشتری می شود چون دارای وزن مناسب هستند ‌زیبا هستند ویرایش هدیه دادن هم مناسبند

  124. شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.

  125. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  126. پتو ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود
    قیمت پتوهابه نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم
    غیر حضوری به علت بدون واسطه بودن آن می تواند قیمت بهتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد

  127. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید و توضیح دهید شرایط صادرات چگونه است؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  128. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

  129. سلام عرض ادب هرچه پتو پریما یزد ضخامت بیشتری داشته باشد دارای استحکام بیشتر و مورد پسند تر است

  130. سلام وقت بخیر
    این پتو ها در اندازه یکنفره و دونفره تولید می شوند و دوام ‌عمر بالایی دارند ‌بسیار نرم هستند ‌و در تنوع و مدل های مختلف در دسترس ما هستند

  131. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  132. سلام روز بخیر
    پتوهاغالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید

  133. سلام روز بخیر
    پتوهاغالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید

  134. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات و خواستار مذاکره هستم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  135. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم داخل هر بسته چند تعداد پتو است ؟

  136. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  137. روش های زیادی برای خرید پتو و جود دارد، افراد می توانند برای آن که هزینه کمتری پرداخت کنند بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده خرید داشته باشند.

  138. شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.

  139. . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند ممنونم بابت مطالب خوبتون

  140. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  141. سلام خسته نباشید
    نرخ قیمت پتو بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است ولی این مجموعه قیمتش مناسبتری دارد

  142. این محصولات بسیار نرم و لطیف هستند و دارای اختلاف قیمت می باشند، تنوع رنگی پتوها بسیار زیاد است و معمولاً پتوهایی که برای اتاق خواب انتخاب می شوند ، رنگهایی آرامش دهنده دارند

  143. سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد و خرید عمده آن مناسبتر هم در میاد

  144. این مجموعه بهترین نوع پتو را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستن
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  145. سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود
    پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم

  146. سلام وقت بخیر
    داشتن ابعاد مناسب برای پتو خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  147. سلام وقت بخیر
    انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  148. سلام وقت بخیر
    پتوهادر طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم ممنونم از شما

  149. تولیدی پتونگاریزدیکی ازپیشگامان تولیدمحصولات خواب درایران است وهمچنین صادرات به کشورهای دیگرنیزدارد.

  150. سلام وقت بخیر
    قصد سفارش دارم و این که با تناژ بالا بخرم اگر من حالا بالا بخرم تخفیفات بیشتر میشه یا همون فقط به صورت عمده حساب میشه؟

  151. سلام وقتتون بخیر
    پتو با کیفیت میتونه در سلامتی هم نقش داشته باشه ، ممنون ام از معرفی محصولات با کیفیت ، با آرزوی موفقیت بر تیم آقای خسروی عزیز.

  152. سلام
    اگه ما از همینجا قم خرید کنیم و یزد نریم واقعا قیمت شما با کارخونه یکی هست؟ یه کانتینر

  153. سلام وقت بخیر
    هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کند مانند جنس شماره کیفیتش مطلوبه

  154. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  155. سلام وقت بخیر پتو ها دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.

  156. سلام وقت بخیر هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کندهرچی کیفیت بالاتر گران تر

  157. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای پریما نگاریزد رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  158. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهاتون رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون
    ارسالش از یزد هست

  159. سلام
    سایت دیبافت نگار اولین و معتبرترین سایتی است که مشغول به فعالیت است و واسطی بین مشتریان و تولیدکننده است.

  160. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  161. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  162. سلام ووقت بخیر
    یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.

  163. باسلام وخداقوت ازمجموعه خوبتون پتوی نگاریزدباکیفیت هستن و جنس گرمای بالایی داردودرفصل سرما بسیارمناسب هستن طرح وتنوع رنگ بالایی برخوردار هستند

  164. یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد.

  165. باسلام وخداقوت ازمجموعه خوبتون پتوی نگاریزدباکیفیت هستن و جنس گرمای بالایی داردودرفصل سرما بسیارمناسب هستن طرح وتنوع رنگ بالایی برخوردار هستند

  166. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  167. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  168. سلام وقتتون بخیر
    ممنون سیستم خدمات به مشتریتون خیلی عالیه من از شما بخاطر خدمات کاریتون سپاسگزارم

  169. همچنین روش های زیادی برای خرید پتو و جود دارد، افراد می توانند برای آن که هزینه کمتری پرداخت کنند بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده خرید داشته باشند. وهم به نفع خود وهم مشتری هایه مغا زه شان هست

  170. شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.
    امروزه شهر یزد تولید کننده پتوی درجه یک است.

  171. خرید مستقیم از کارخانه مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود و ما آن را باقیمت مناسب می‌خریم و طرح ها و شکل های بسیار و متناسب با سلیقه ی ما در این خرید بوجود میاد.

  172. با سلام من از این سایت پتو تهیه کردم کیفیت بسیار خوبی داشت در کمترین زمان به دستم رسید و از خریدم بسیار راضیم و تصمیم دارم باز هم از این سایت خرید کنم.
    به دوستان هم توصیه می کنم حتما از محصولات این سایت خرید کنند

  173. شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند.

  174. سلام وقت بخیر
    پتو های شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  175. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور چین هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما