مرکز صادرات پتو لیلیان مدل لطیف

مراکز صادرات مختلفی پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند که در این میان شرکت دیبافت بهترین مرکز صادرات این نوع منسوج است.
کارخانجات تولید این برند با راه اندازی خط تولید پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات جدید و بروز توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر حوزه داخلی، کشورهای خارجی هم طالب آن هستند.

پتو لیلیان چرا محبوب است

پتو لیلیان چرا محبوب است

یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید.
پتو لیلیان در سایز یک نفره و دو نفره، پتو نوجوان و کودک تولید شده و این امر سبب میشود که افراد در هر سنی و در هر وزنی بتوانند از میان صدگونه متفاوت، طرح محبوب خود را برگزینند. لطافت و نرمی این محصول به قدری بالاست که با یک نگاه میتوان به این موضوع پی برد و با لمس آن حس خوبی را تجربه نمود. دچار پرزدهی نمیشود و ضخامتی که دارد با وزنش تطابق دارد. این پتو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی قابل شست و شو است و رنگش در هنگام شست و شو از بین نمیرود. همچنین در تماس با مایع شوینده و آب افت کیفیت نداشته، بعد از خشک شدن نیز نیاز به اتوکشی ندارد و کاملاً سطحش صاف و یکدست باقی میماند. بافتی مستحکم دارد و میتوان از این محصول چند سال استفاده کرد.
پتو لیلیان ضخامتش بالاست و در اثر فشار پرزش جدا و خارج نمیشود. ویژگی دیگر این محصول که سبب شده به یک کالای محبوب تبدیل شود، این است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد، انتظار میرود قیمتش گران باشد ولی این طور نیست. این محصول قیمت مناسبی داشته و در طرح و رنگ های گوناگون توسط مراکز فروش معتبر عرضه میشود.

چه پتویی مرغوب میباشد

چه پتویی مرغوب میباشد

باتوجه به گران تر شدن روز به روز کالاها و تورم، در خرید هر کالایی باید دقت شود تا از هزینه های اضافی برای خرید مجدد جلوگیری به عمل آید. کالایی که خریداری میشود، اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، صد درصد طول عمر زیادی داشته و میتوان از آن کالا به مدت طولانی استفاده کرد.
در هنگام خرید پتو باید جنس مرغوب آن انتخاب و خریداری شود.
• پتویی مرغوب است که علاوه بر داشتن وزن مناسب، ضخامت خوبی هم داشته باشد. علاوه بر آن وزنش با ضخامتش همخوانی داشته باشد، یعنی پتوهایی که وزنشان سبک است ولی ضخامتشان زیاد به نظر میرسد، مناسب نیستند و خرید چنین پتوهایی پیشنهاد نمیشود.
• اگر انتخاب شما طرح ساده پتو باشد، حتماً توجه کنید که رنگ در قسمت‌های مختلف این پتو به صورت یکسان باشد و نواقص نداشته باشد.
• پتویی مرغوب است که باکیفیت بوده و در برچسب آن قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی درج شده باشد. دارای نشان استاندارد بوده و شکل آن نیز از حالت مستطیلی بیرون نرود.
• رنگ نوار با طرح پتو هماهنگی داشته باشد و دوخت نوار کناری آن نیز خیلی محکم باشد.
• پتوهای مرغوب به هنگام شست و شو دچار رنگ دهی نمیشوند و رنگشان را از دست نمیدهند. چروک نمیشوند و زیبایی شان همواره ثابت است.
• پتو مرغوب دچار پرزدهی نمیشود و با کشیدن پرز آن، پرز از پتو جدا نمیشود.
• پتوهایی که از برندهای مطرح و معروف تولید شده اند، کاملاً مرغوب بوده و از کیفیت خوبی نیز بهره مند هستند.
شرکت معتبر دیبافت که بهترین مرکز صادرات پتو لیلیان مدل لطیف است، این کالای خواب را بسته به سفارش خریداران به تعداد انبوه صادر میکند و با قیمت مناسبی عرضه میکند.

آنچه باید از پتو برجسته بدانید

آنچه باید از پتو پتو لیلیان مدل لطیف برجسته بدانید

پتوها مدل های مختلفی دارند که یکی از این نمونه ها، مدل برجسته است. این مدل به دلیل زیبایی و فرورفتگی روی پتو، انتخاب بسیاری از افراد است. پتو برجسته لطافتی بالا داشته و به دلیل وزن سبکش میتوان به راحتی آن را جا به جا نمود و با تنوع رنگی که دارد مناسب هر طرحی از اتاق بوده و با هر رنگی سازگار میشود.
ضد حساسیت بودن این محصول یکی دیگر از ویژگی های این پتو است. ابعاد مناسب این پتو نیز باعث شده که این محصول فروش بالایی داشته باشد.
پتو برجسته دارای الیاف مقاوم بوده و با دارا بودن نشان استاندارد کالا، کیفیتش ثابت شده است.
پتو لیلیان در مدل های گوناگون ازجمله مدل لطیف هم به صورت ساده و بنا به سفارش شما مشتریان عزیز هم به صورت برجسته تولید میشود. پتو برجسته این برند به دلیل دارا بودن کیفیت مطلوب، جاهایی که به علت برجسته بودن، کم تراکم است، دچار پرزدهی نشده و تراکمش کاهش نمی یابد. کارخانجات این برند با دارا بودن خط تولید مدرن و با به کارگیری تکنولوژی دیجیتال میتوانند طرح مورد نظر مشتریان را روی پتو چاپ کرده و رضایت صد درصدی آنها را جلب نمایند.

قیمت انواع پتو لیلیان مدل لطیف

قیمت انواع پتو لیلیان مدل لطیف

مرکز صادرات پتو لیلیان مدل لطیف به خاطر تقاضای بالا، هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم محصولات خود را صادر میکند تا پاسخ گوی تمام نیازهای مشتریان باشد.
همه ما در زمان خرید مشاهده کرده ایم که کالاهای مشابه، قیمت های متفاوتی دارند. کیفیت کالاها باعث تفاوت در قیمت آنها میشود. چه بسا پتوهایی در بازار موجود هستند که به دلیل تقلبی بودن، قیمتشان پایین بوده و خریداران آنها را به دلیل مشابهت با جنس اصل، خریداری میکنند و بعد از استفاده متوجه این موضوع میشوند.
مراکز فروش معتبری هستند که با وجود اینکه کیفیت کالاهایشان بالا است و علامت استاندارد هم دارند، قیمتی که به مشتری پیشنهاد میدهند، خیلی مناسب بوده و با بودجه بسیاری از افراد سازگار است.
سفارش از سایت های معتبر باعث میشود که شما کالایی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید و مدت زمان زیادی از آن کالا استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت پتو در مرکز صادرات پتو لیلیان مدل لطیف، یعنی شرکت دیبافت هم اکنون میتوانید وارد سایت این شرکت شده و با دیدن قیمت های مناسب منسوجات این شرکت، شگفت زده شوید. این مرکز صادرات پتو لیلیان مدل لطیف، در واقع بهترین گزینه برای خرید عمده است.

171

  1. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه. در مجموع نسبت به قیمت ارزش خرید داشتند.

    • کارخانجات تولید این برند با راه اندازی خط تولید پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات جدید و بروز توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر حوزه داخلی، کشورهای خارجی هم طالب آن هستند.

  2. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

    • باسلام واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

  3. باسلام واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  4. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان که از مجموعه شما سفارش دادم واقعا بافت نرم و لطیفی داره و از رنگ‌بندی خوبی تهیه شده با قیمت خوبی هم خرید کردم از مجموعه شما واقعا راضیم.

  5. سلام وقت بخیر
    خواستم تشکر کنم بابت ارسالی امروز کیفیت محصولتون عالی بود بسیار باکیفیت و دارای رنگ بندی های متنوع بودن مررررررررسی.

  6. سلام عرض ادب خدمت تیم دیبا بافت نگار من یکی از تجار های شما هستم که به کشور ارمنستان پتو صادر کردم شما خیلی به من کمک کردین.
    سپاس گذارم

  7. سلام می خواستم بدون قیمت پتو های لیلیان شما هم برابر با قیمت طرح نرمینه و گلبافت است؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. سلام وقت بخیر
    طرح محبوب خود را برگزینند لطافت و نرمی این محصول به قدری بالاست که با یک نگاه میتوان به این موضوع پی برد و با لمس آن حس خوبی را تجربه نمود.

  9. سلام وقت بخیر
    من یکی از مشتریان ثابت شما هستم خیلی خوش حالم که با شما آشنا شدم و توانستم با شما همکاری کنم.

  10. سلام وقتتون بخیر
    پتو برجسته لطافتی بالا داشته و به دلیل وزن سبکش میتوان به راحتی آن را جا به جا نمود و با تنوع رنگی که دارد مناسب هر طرحی از اتاق بوده و با هر رنگی سازگار میشود.

  11. سلام وقت بخیر
    مراکز صادرات مختلفی پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند

  12. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون مدل لطیف طرح لیلیان هم رنگ جذابی داره و هم کیفیت و لطافت بالا واقعا عالیه موفق باشید

  13. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند که در این میان شرکت دیبافت بهترین مرکز صادرات این نوع منسوج است.

  14. سلام وقت بخیر
    یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  15. سلام خدمت شما از خواص پتوهای لیلیان رنگ نوار با طرح پتو هماهنگی دارد و دوخت نوار کناری آن نیز خیلی محکم استو پتوهای مرغوب به هنگام شست و شو دچار رنگ دهی نمیشوند و رنگشان را از دست نمیدهند

  16. سلام وقت بخیر
    راه اندازی خط تولید پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات جدید و بروز توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر حوزه داخلی، کشورهای خارجی هم طالب آن هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  17. سلام وقت بخیر
    صد درصد طول عمر زیادی داشته و میتوان از آن کالا به مدت طولانی استفاده کرد.
    در هنگام خرید پتو باید جنس مرغوب آن انتخاب و خریداری شود.

  18. سلام وقت شما بخیر
    پتوهای برجسته شما بسیار طرح های زیبا و قشنگی دارد چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید

  20. سلام وقت بخیر
    کارخانجات تولید این برند با راه اندازی خط تولید پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات جدید و بروز توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر حوزه داخلی، کشورهای خارجی هم طالب آن هستند

  21. سلام وقت بخیر
    ارسال به چهارمحال بختیاری هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  22. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان مدل لطیف یکی از پر فروش ترین مدل های پتو لیلیان است که بسیار باکیفیت هستند.

  23. سلام و وقت بخیر من از این مدل پتو لیلیان از شما چند عدد خریداری کردم بسیار نرم ولطیفند وکیفیت خوبی دارد ممنون

  24. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور مالزی دارید؟

  25. سلام وقت بخیر
    یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید.

  26. سلام وقت بخیر
    مراکز صادرات مختلفی پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند که در این میان شرکت دیبافت بهترین مرکز صادرات این نوع منسوج است

  27. سلام وقت بخیر
    پتویی مرغوب است که علاوه بر داشتن وزن مناسب، ضخامت خوبی هم داشته باشد. علاوه بر آن وزنش با ضخامتش همخوانی داشته باشد

  28. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان برجسته لطافتی بسیاری دارد و به دلیل وزن سبکی که دارد میتوان به راحتی آن را جا به جا کرد و با تنوع رنگی که دارد بسیار با هر دکوراسیونی ست می شود.

  29. سلام وقت بخیر
    یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه مناسبه برا خرید و بسیار مقروبه صرفه

  30. سلام وقتتون بخیر
    من از محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت پتو راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود.

  31. سلام وعرض ادب ببخشید میشه شرایط فروش رو توضیح بدید چطور میتونم سفارش بدم به شهر گیلان هم ارسال دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور آذربایجان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  33. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان در طرح لطیف در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  34. سلام وقت بخیر
    ارسال به شهراهواز هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  35. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  36. عرض سلام وادب شایان ذکر هست کهداین ش رکت بهترین گزینه برایه خرید محصولات خوابربا بهترین کیفیت وقیمت هست

  37. سلام وقتتون بخیر
    محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید

  38. سلام وقت بخیر
    باتوجه به گران تر شدن روز به روز کالاها و تورم، در خرید هر کالایی باید دقت شود تا از هزینه های اضافی برای خرید مجدد جلوگیری به عمل آید. کالایی که خریداری میشود

  39. سلام وقت بخیر
    این برند با راه اندازی خط تولید پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات جدید و بروز توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر حوزه داخلی، کشورهای خارجی هم طالب آن هستند

  40. مراکز صادرات مختلفی پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند که در این میان شرکت دیبافت بهترین مرکز صادرات این نوع منسوج است

  41. سلام وقت بخیر
    این محصول قیمت مناسبی داشته و در طرح و رنگ های گوناگون توسط مراکز فروش معتبر عرضه میشود

  42. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم محصول من به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون.

  43. سلام من از خرید از مجموعه شما بسیار خرسندم وبه دوستان و همکارانم شمارو معرفی کرده ام و خیلی خوبه که شهر های دیگم نمایندگی دارید

  44. سلام وقت بخیر
    یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید

  45. سلام وقت بخیر
    مراکز صادرات مختلفی پتو لیلیان مدل لطیف باکیفیت را به کشورهای همسایه صادر میکنند که در این میان شرکت دیبافت بهترین مرکز صادرات این نوع منسوج است

  46. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو های گوسفندی که در این سایت به فروش می رسد بسیار مناسب عرضه می شود

  47. سلام وقت بخیر
    مپتو شادیلون گرمای بسیار زیادی تولید می کند و مناسب برای فصل سرما است. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است.

  48. سلام وقت بخیر
    یکی از ویژگی هایی که پتو شادیلون را از سایر پتوهای موجود در بازار متمایز می کند بافت لطیف و الیاف بسیار نرم آن است که ظاهری مخملی و زیبا به این پتو می دهد و در عین حال، گرمای زیادی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می آورد. پتوهای ژله ای شادیلون اغلب گل برجسته هستند و با رنگ های آبی و قرمز روانه بازار می شوند

  49. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان شادیلون، دارای طرح های مختلفی است. امروزه انواع این پتو را در طرح های پلنگی، گل برجسته، درختی، قلب، عروسکی و با بهترین کیفیت می توان در بازار یافت. این پتو در عین داشتن کیفیتی بالا، قیمتی مناسب داشته و به سهولت می توان از سایت های مختلفی همچون آراد برندینگ آن را تهیه کرد

  50. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  51. سلام وقت بخیر پتوهای لیلیان پتویی مرغوب است که علاوه بر داشتن وزن مناسب، ضخامت خوبی هم دارد

  52. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  53. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل لیلیان وزن سبکی دارد و حمل آن به راحتی صورت میگیرد. موفق باشید..

  54. افرادی که پوست حساسی دارند یا علاقه دارند از پتو های بسیار نرم استفاده کنند پتوهای لیلیان گزینه مناسبی است

  55. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو لیلیان بخاطر اینکه از الیاف گوسفندی تهیه شده، خیلی نرمه و خواب راحتی میتونیم باهاش تجربه کنیم.

  56. پتویی را انتخاب کنید که بسیار باکیفیت باشد و نرم و لطیف باشد و شما را هنگام خواب به احساس راحتی داشته باشید

  57. پتو های لیلیان دارای طراحی چند نفره و تک نفره تولید می شوند که این امری بسیار ضروری و مهم می باشد در خرید این محصول

  58. پتو های لیلیان دارای طراحی چند نفره و تک نفره تولید می شوند که این امری بسیار ضروری و مهم می باشد

  59. پتو برجسته دارای الیاف مقاوم بوده و با دارا بودن نشان استاندارد کالا، کیفیتش ثابت شده است

  60. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور پاکستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  61. سلام خسته نباشید از مزیت های پتوی لیلیان به هماهنگی رنگ نوار با طرح پتو و دوخت نوار کناری آن نیز خیلی محکم باشد وپتوهای مرغوب به هنگام شست و شو دچار رنگ دهی نمیشوند ممنون

  62. سلام پتو ژله ای درانواع مختلف و طرحها ورنگهای متفاوت تولیدمیشوند وباکیفیت وقیمت ارزان ارائه وبه فروش میرسندوخیلی هم پر طرفدارند

  63. سلام وقت بخیر یکی از مناسب ترین روش های خرید، به صورت اینترنتی است و شما می توانید پتو از سایت دیبا بافت نگار و سایر مراکز فروش اینترنتی، این محصول را خریداری کنید.

  64. سلام وقت بخیر یکی از مناسب ترین روش های خرید، به صورت اینترنتی است و شما می توانید پتو از سایت دیبا بافت نگار و سایر مراکز فروش اینترنتی، این محصول را خریداری کنید.

  65. پتو یک کالای خواب محسوب می شود که وجود آن ضرورت دارد. پتو پشم گوسفندی به خوبی مانع از نفوذ سرما می شود و بسیار نرم می باشد

  66. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

    پاسخ

  67. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه. در مجموع نسبت به قیمت ارزش خرید داشتند

  68. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان که از مجموعه شما سفارش دادم واقعا بافت نرم و لطیفی داره و از رنگ‌بندی خوبی تهیه شده با قیمت خوبی هم خرید کردم از مجموعه شما واقعا راضیم.

  69. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  70. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  71. مراکز فروش معتبری هستند که با وجود اینکه کیفیت کالاهایشان بالا است و علامت استاندارد هم دارند، قیمتی که به مشتری پیشنهاد میدهند، خیلی مناسب بوده

  72. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تایلند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  73. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  74. سلام خسته نباشید پتوهای لیلیان پتویی مرغوب است که علاوه بر داشتن وزن مناسب، ضخامت خوبی دارد

  75. پتوهای لیلیان بسیار لطیف است و راحت با ماشین لباسشویی شستشو میشه و رنگ و بافتش آسیب نمی‌بینه. در کل عالیه

  76. امروزه بسیاری از افراد با شنیدن کلمه زمستان نا خود آگاه یاد شب های سرد زمستانی می افتند از این رو یکی از ملزومات مهم و ضروری برای زمان خواب استفاده از رو انداز یا به اصطلاح پتو می باشد

  77. کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می تواننداین پتو ها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  78. پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  79. باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  80. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  81. این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  82. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  83. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.با تشکر

  84. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  85. سلام خدمتتون پتوهای لیلیان لطیف و نرمه و پرزدهی نداره و جنس با دوام و مرغوبی دارد

  86. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  87. وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  88. با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  89. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  90. باسلام وقت بخیر این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و به سایز و ابعاد و همچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  91. سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  92. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  93. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  94. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  95. سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  96. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  97. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  98. خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  99. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  100. سلام خسته نباشید این پتو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی قابل شست و شو است و رنگش در هنگام شست و شو از بین نمیرود

  101. در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  102. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  103. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  104. پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  105. سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  106. سلام وقت بخیر . پتو برجسته لطافتی بالا داشته و به دلیل وزن سبکش میتوان به راحتی آن را جا به جا نمود

  107. سلام وقت بخیر . پتو برجسته لطافتی بالا داشته و به دلیل وزن سبکش میتوان به راحتی آن را جا به جا نمود

  108. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  109. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  110. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن

  111. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  112. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  113. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  114. پتو لیلیان در سایز یک نفره و دو نفره، پتو نوجوان و کودک تولید شده و این امر سبب میشود که افراد در هر سنی و در هر وزنی بتوانند از میان صدگونه متفاوت، طرح محبوب خود را برگزینند

  115. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  116. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  117. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  118. این مجموعه از با سابقه ترین ها در این صنعت است و توانسته است در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرد

  119. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  120. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  121. سلام عرض ادب دچار پرزدهی نمیشود و ضخامتی که دارد با وزنش تطابق دارد. این پتو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی قابل شست و شو است

  122. این مدل به دلیل زیبایی و فرورفتگی روی پتو، انتخاب بسیاری از افراد است. پتو برجسته لطافتی بالا داشته و به دلیل وزن سبکش میتوان به راحتی آن را جا به جا نمود

  123. سلام و خدا قوت
    این مدل پتو لیلیان برجسته های مه از مجموعه شا خرید کردم از نظر کیفیت بسیار عالی بودن از قیمت که خیلی راضیم به همکار های خودمم سایت شما رو معرفی می کنم.

  124. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از دوستانم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  125. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  126. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  127. سلام وقتتون بخیر
    چقدر طرح های پتوهای شما جذاب و دلنشین است چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  128. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  129. سلام خسته نباشید
    شما به صورت عمده فروش دارین یا خورده فروش؟
    هزینه ارسال هم دارین؟ اگر دارین چقدره؟

  130. یکی از مدل های پتو لیلیان، مدل لطیف است که دارای رنگ بندی های زیبا و طرح های مختلف است و در ابعاد مناسب تولید شده تا همه نیازهای اقشار جامعه را رفع نماید.

  131. سلام
    با مطالعه سایت به خودم افتخار کردم که ایرانی هستم وکشورم چه در زمینه هایه علمی و تولید در امر کالایه خواب ایتقدر عالیست و برند هایه کالایه خواب ما نیز به کشورها یه دیگر صادر میشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما