فروش تضمینی پتو تیسا یک نفره

در زندگی انسان ها کالاهای اساسی بسیاری وجود دارند که وجود آنها سبب راحتی و آسودگی در زندگی خواهد شد یکی از این کالاهای اساسی، محصولات خواب است. فروش تضمینی انواع پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده است. آنچه در این مطلب میخوانید:
– آشنایی با پتو تیسا
– بررسی سایز بندی پتو تیسا
– چه پتویی برای جهیزیه بخریم
– توزیع کنندگان پتو تیسا یک نفره
محصولات خواب انواع مختلفی دارند، مانند: پتو، تشک، ملحفه و موارد دیگر که همانطور که در ابتدا بیان کردیم در این مطلب ما تنها در رابطه با پتوها سخن خواهیم گفت پتو در میان کالاهای خواب از مهم ترین و محبوب ترین آنهاست به گونه ای که شما هیچ خانه ای را بدون این محصول نخواهید یافت. پتو منسوجی است که از گذشته های دور وجود دارد و در گذشته برای تهیه آن از مواد اولیه ارگانیک مانند: پشم کاربرد داشت و این منسوجات به صورت دستی تولید میشدند و بنابراین تنوع بالایی نداشتند و همچنین فرآیند تولید آنها بسیار زمان بر بود، اما در حال حاضر در تهیه این منسوجات از مواد مختلف استفاده میشود و تهیه آنها دیگر به صورت دستی نیست بلکه در شرکت ها و به وسیله دستگاه های خاصی تولید میشوند.

فروش تضمینی پتو تیسا یک نفره

در حال حاضر با توجه به افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش نیاز مردم نسبت به محصولات اساسی زندگی مانند: پتو شاهد این هستیم که این منسوجات در نمونه های بسیاری تولید و به بازار عرضه میشوند، به گونه ای که اگر به بازار مراجعه کنید مدل های متنوعی از این محصولات را خواهید یافت، همچنین لازم به ذکر است که برندهای مختلفی از این محصولات موجود هستند، یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای پتو ایرانی برند تیسا است این برند با ارائه بهترین خدمات توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در کنار سایر برندها برخوردار است و همواره محصولات تولیدی آن از پرطرفدارترین نمونه های موجود هستند چراکه در تهیه آنها تمامی نکات بهداشتی رعایت میشود.
پتو تیسا در مدل های بسیار متنوعی موجود است که از این نظر خواهد توانست به سلیقه ی هر فردی به درستی پاسخ دهد و با طرح و رنگ بسیار خود خواهد توانست نظر هر خریداری را به سوی خود جلب کند این محصول در مدل دو نفره و تک نفره تولید میشود که در این محتوا ما تنها در رابطه با پتو تیسا تک نفره و ویژگی های مربوط به آن سخن خواهیم گفت. پتو تیسا یک نفره بدون شک گزینه مناسبی برای خرید است به خصوص برای افراد سخت پسند و حساس ما از کیفیت محصول خود بسیار مطمئن هستیم و از این رو فروش پتو تیسا یک نفره نیز به صورت تضمینی انجام میشود. قیمت پتو تیسا یک نفره بسیار مناسب است و این را تمامی افرادی که این محصول را خریداری نموده اند، تایید میکنند که از این طریق خرید شما مقرون به صرفه تر میشود و لازم به ذکر است که پتو تیسا یک نفره با فروش تضمینی عرضه میشود که وجود چنین ویژگی در کنار قیمت بسیار مناسب آن بدون شک بسیار شرایط خوبی است.
فروش پتو تیسا یک نفره به صورت تضمینی و با روش های حضوری و غیرحضوری است که خریداران محترم خواهند توانست با روش انتخابی خود اقدام به خرید این منسوجات باکیفیت نمایند. فروش پتو تیسا یک نفره در میزان عمده و محدود به صورت تضمینی صورت میپذیرد و بنابراین شما خواهید توانست با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید این منسوجات در میزان عمده نمایید، توزیع کنندگان ما برای آن دسته از خریدارانی که این منسوجات را در میزان عمده سفارش میدهند تخفیفاتی نیز قرار داده است که خواهید توانست از این تخفیفات استفاده نمایید. خرید پتو تیسا یک نفره با روش تضمینی برای آن دسته از تاجرانی که میخواهند این منسوج را در میزان عمده سفارش دهند و از این جهت به تجارت بپردازند نیز گزینه مناسبی خواهد بود.
در روش فروش تضمینی یک محصول شما خواهید توانست در صورت عدم رضایت از آن منسوج آن را مرجوع کنید که باید گفت فروش پتو تیسا یک نفره به صورت تضمینی است. در حال حاضر شما کمتر نساجی را خواهید یافت که منسوجات خود را با دوش تضمینی به فروش برساند اما تولید کنندگان ما از آنجایی که ما پتو تیسا یک نفره را با مرغوب ترین مواد تولید میکنند از کیفیت منسوجات خود کاملا اطمینان دارند و بنابراین فروش پتو تیسا یک نفره را به صورت تضمینی قرار داده اند.با این روش شما به هنگام خرید، آرامش خاطر نیز خواهید داشت چرا که میدانید، در صورت عدم رضایت محصول شما باز پس گرفته میشود؛ البته باید بیان کرد که ما ته به امروز هیچ گونه نارضایتی برای محصولات خود نداشته ایم. تولید کنندگان ما همواره به دنبال آن هستند که کالایی مرغوب را برای شما هموطنان عزیز تهیه نمایند و در این مسیر بسیار تلاش میکنند، همچنین عرضه کنندگان ما نیز برای ارائه بهترین خدمات به شما شرایط ویژه ای را قرار داده اند، مانند: قیمت مناسب این منسوج، تخفیفات، فروش تضمینی پتو تیسا تک نفره و موارد دیگر بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک منسوج مناسب با مزیت های فراوان هستید این کالا را تهیه نمایید.

آشنایی با پتو تیسا

آشنایی با پتو تیسا

پتو تیسا یکی از نمونه پتوهای موجود در بازار فروش است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خریداران فراوانی نیز دارد، در این محتوا به بیان ویژگی هایی در رابطه با این منسوج خواهیم پرداخت، پس تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید. کمی پیش تر بیان کردیم که پتو تیسا را با مواد مرغوبی تهیه میکنند و در تهیه آن نیز تمامی نکات بهداشتی رعایت میشود که یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین مورد است که متناسب با استانداردهای جهانی تولید میشود. پتو تیسا ظاهر بسیار زیبا و مجذوب کننده ای دارد به گونه ای که هر فردی را جذب خود میکند، این منسوج با ظاهر زیبای خود بهترین گزینه برای خانم های خوش سلیقه است و به درستی با دیزاین اتاق هماهنگ میشود لازم به ذکر است که طرح این منسوجات بسیار متنوع است.
پتو تیسا از دوام بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی را تمامی افرادی که این محصول را سفارش داده اند، تایید میکنند دوام این کالا به گونه ای است که شما میتوانید تا مدت ها از آن استفاده نمایید که این شرایط بسیار خوبی است و در هزینه های شما برای خرید مجدد کالا نیز صرفه جویی میشود. پتو تیسا از نرم ترین پتوهای موجود در بازار است، در بین خریداران این ویژگی بسیار اهمیت دارد و معمولا در انتخاب کالای خواب خود بسیار به آن توجه میکنند و در این باره باید بیان کرد که پتو تیسا بسیار نرم است. پتو تیسا از گرمادهی خوبی نیز برخوردار است و مناسب برای روزهای سرد سال است و باید بیان کرد شما را به خوبی گرم خواهد کرد و از سرما در امان خواهید ماند.
این منسوج ایجاد الکتریسیته ساکن نمیکند که این نیز ویژگی مهمی در رابطه با یک کالای خواب است که در این منسوج وجود دارد. پتو تیسا ضدحساسیت نیز هست و برای همین افراد با شرایط بدنی مختلف و پوست حساس نیز میتوانند از آن استفاده نمایند و هیچ آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. این منسوج همچنین ظرفیت شست و شو خوبی دارد یعنی شما خواهید توانست آن را به راحتی بشویید و با شست و شوی بسیار، هیچ تغییری نخواهد کرد. به طور کلی باید بیان کرد که پتو تیسا، منسوجی بسیار مناسب و پر مزیت است و گزینه مناسبی برای انتخاب است.
در فوق ما به بیان ویژگی ها و مسائلی در رابطه با این منسوجات پرداختیم تا انتخاب یک محصول برای شما آسان تر شود. پتو تیسا در مدل های تک نفره و دو نفره موجود است که باید بیان کرد فروش آن تضمینی است و با توجه به مزیت های فراوانی که از این منسوج بیان شد در کنار فروش تضمینی آن بدون شک بهترین گزینه برای انتخاب است.

بررسی سایز بندی پتو تیسا

بررسی سایز بندی پتو تیسا

تولید کنندگان پتو تیسا با توجه به آنکه با درخواست بسیار مردم نسبت به این منسوج رو به رو شده اند، آن را در نمونه ها و سایزهای بسیاری تولید و به بازار عرضه میکنند. سایز بندی پتو تیسا برای رده سنی های مختلف است یعنی برای هر سن، سایز استاندارد آن تولید خواهد شد در این باره باید بیان کرد که پتو تیسا در مدل های، نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگسال تولید میشود. در جهان برای تولید این منسوجات برای رده سنی های مختلف سایزهای را در نظر گرفته اند و بنابراین این منسوجات نیز متناسب با سایزهای جهانی تولید میشوند. لازم به ذکر است که برای هر سن باید منسوج مناسب آن انتخاب شود، برای مثال: پتو مناسب کودک برای بزرگسال گزینه مناسبی نیست چراکه متناسب با سایز بدن کودک تهیه شده است.

چه پتویی برای جهیزیه بخریم

چه پتویی برای جهیزیه بخریم

خرید جهیزیه همواره برای خانم ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و همیشه به دنبال آن هستند که بتوانند بهترین کالاها را برای جهیزیه خود تهیه نمایند، در جهیزیه تمامی کالاهای ضروری و مورد نیاز برای یک منزل تهیه میشود که پتو یکی از آنها است در ادامه ما به بیان ویژگی های خواهیم پرداخت که وجود آنها در یک محصول ضروری است و از این رو مناسب برای جهیزیه است. در انتخاب پتو جهیزیه، در نظر گرفتن جنس منسوج بسیار اهمیت دارد و شما باید کالایی را انتخاب نمایید که به جنس آن حساسیت ندارید و همچنین از موارد مرغوبی تهیه شده است. مورد بعدی این است که از وزن مناسبی برخوردار شود تا شما بتوانید به راحتی آن را جا به جایی نمایید.
ویژگی بعدی دارا بودن از ظرفیت شست و شوی بالا است. معمولا پتوهای نرم از محبوب ترین پتوها هستند و خواب مناسبی نیز ایجاد میکنند، پس پتو مناسب جهیزیه پتویی گرم و نرم است. یکی از ویژگی هایی که لازم است در انتخاب پتو جهیزیه به آن توجه شود، در نظر گرفتن طرح و رنگ منسوج است که باید منسوجی را انتخاب کنید که رنگ بسیار مناسب و زیبایی دارد و همچنین طرح روی آن بسیار مناسب است و طرح خشن و ترسناکی ندارد.
در واقع باید بیان کرد که بسیاری از ویژگی ها وجود آنها در یک منسوج ضروری و لازم است، مانند آنچه بیان شد و شما با در نظر گرفتن این موارد خواهید توانست انتخاب مناسبی را تجربه کنید، لازم به ذکر است که خرید مناسب، خریدی است که متناسب با سلیقه فرد باید و به نیازهای شخصی فرد به درستی پاسخ دهد، پس در خرید به این نکته نیز توجه نمایید.

توزیع کنندگان پتو تیسا یک نفره

توزیع کنندگان پتو تیسا یک نفره

توزیع کنندگان پتو تیسا یک نفره این محصول با کیفیت را با روش فروش مختلف اما به صورت تضمینی به فروش میرسانند و باید بیان کرد در این باره هیچ محدودیتی وجود ندارد و در هر کجا که هستید میتوانید اقدام به سفارش این محصولات نمایید و خواهید دید که در کمترین زمان ممکن این منسوجات به شما تحویل داده خواهد شد.
توزیع کنندگان پتو تیسا، برای سهولت شما در دسترسی به این منسوج، مراکز فروشی را نیز در بخش های مختلف کشور فعال کرده است و بنابراین شما خواهید توانست با مراجعه به این مراکز این منسوجات را تهیه نمایید. فروش تضمینی پتو تیسا تک نفره، شرایط بسیار ویژه ای است که توزیع کنندگان ما قرار داده اند و شما میتوانید به صورت ضمانت شده کالاهای ما را خریداری نمایید.

163

  1. سلام لطف کنیدبفرمائیدرنگی که بالای صفحه به عنوان نمونه ست چه رنگیه؟ آیاکالباسیه؟یارنگ دیگه ست باسپاس

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  2. قیمت مناسب وکیفیت عالی این محصول هرمشتری ای را واداربه خرید میکنه واقعا عالیه.

  3. اگردنبال یک سایت معتبر برای سفارش این محصول هستین من این سایت روبه شماپیشنهادمیکنم واقعا این تیم بی رقیبه.

  4. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  5. سلام و خسته نباشید من خودم  از این سایت خریداری کردم بسیار باصرفه هست و قیمت مناسب داره و به همکاران عزیز توصیه میکنم استفاده کنند.

  6. سلام واقعا پتو تیسا های یکنفرتون عالیه خریدی که کردم خیلی خوب بود و از رنگ‌بندی خیلی راضیم بعد خرید خودم برای فامیل هم سفارش دادم.

  7. پتو های تیسا یکی از بهترین پتو های بازار است که طرفداران زیادی دارد این پتو بسیار باکیفیت و متنوع است.

  8. پتو تیسا یکی از پر فروش ترین پتو های مسافرتی است که مصرف کنندگان زیادی مایل به خرید این پتو هستند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  9. سلام طرح های پتو های مسافرتی شما مدل تیسا که در تنوع بالا تولید می شود واقعا جذاب هستند

  10. سلام وقت بخیر این مجموعه فروش تضمینی انواع پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده است ممنون از سایت خوبتون

  11. سلام وقتتون بخیر
    پتو تیسا در مدل های بسیار متنوع تولید می شوند که با هر سلیقه ای قابل خریداری است.

  12. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  13. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا یک نفره به صورت تضمینی و با روش های حضوری و غیرحضوری است که خریداران محترم خواهند توانست با روش انتخابی خود اقدام به خرید این منسوجات باکیفیت نمایند

  14. سلام وقت بخیر
    پتو های تیسا دارای بهترین کیفیت در بازار هستند و با قیمت خوبی هم بفروش می رسند موفق باشید

  15. سلام وقت بخیر
    پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده است.

  16. سلام وقت بخیر
    پشم کاربرد داشت و این منسوجات به صورت دستی تولید میشدند و بنابراین تنوع بالایی نداشتند و همچنین فرآیند تولید آنها بسیار زمان بر بود،

  17. سلام وقت بخیر من و همسرم از مشتری های ثابت شرکت دیبافت نگار هستیم و برای فروشگاه مون ازشما خریداری میکنیم و راضی هستیم

  18. سلام وقت بخیر
    زندگی انسان ها کالاهای اساسی بسیاری وجود دارند که وجود آنها سبب راحتی و آسودگی در زندگی خواهد شد یکی از این کالاهای اساسی، محصولات خواب است

  19. سلام وقت بخیر
    ارسال به خوزستان هم دارید ؟
    کارای ارسال رو خودتون انجام میدهید چن روزه هست ارسال ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر
    فروش تضمینی انواع پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده

  21. سلام وقت بخیر
    یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای پتو ایرانی برند تیسا است این برند با ارائه بهترین خدمات توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در کنار سایر برندها برخوردار است

  22. سلام وقت بخیر
    این منسوجات از مواد مختلف استفاده میشود و تهیه آنها دیگر به صورت دستی نیست بلکه در شرکت ها و به وسیله دستگاه های خاصی تولید میشوند

  23. سلام وقت بخیر
    ارسال به سنندج هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

  24. سلام خسته نباشید من برای کادو از شما این مدل پتو خریداری کردم خیلی برام مهم بود که جنس خوبی داشته باشه وآبرومند باشه ممنون

  25. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور عربستان دارید؟

  26. سلام وقت بخیر
    پشم کاربرد داشت و این منسوجات به صورت دستی تولید میشدند و بنابراین تنوع بالایی نداشتند و همچنین فرآیند تولید آنها بسیار زمان بر بود،

  27. سلام وقت بخیر
    فروش تضمینی انواع پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده است. آنچه در این مطلب میخوانید:

  28. سلام وقت بخیر
    یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای پتو ایرانی برند تیسا است این برند با ارائه بهترین خدمات توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در کنار سایر برندها برخوردار است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  29. سلام وقت بخیر
    پتو در میان کالاهای خواب از مهم ترین که باید تمام نکات یک خرید خوب را رعایت کنیم و سایت مطمعن خرید کنید من سایت دیبا را معرفی می کنم

  30. باسلام وقت بخیر
    واقعاً کالاهای که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون موفق باشید.

  31. سلام خسته نباشید من برای خرید کالای خواب برای جهیزیه دخترم به شما مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و مشتری مداری بودید ممنون ازتون

  32. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور امارات متحده عربی را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  33. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا یکنفره در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  34. سلام وقت بخیر
    ارسال به شهر کردستان د هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

  35. سلام وقت بخیر
    ارسال به شهر کردستان د هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

  36. سلام خسته نباشید من برای کادو از شما این مدل پتو خریداری کردم خیلی برام مهم بود که جنس خوبی داشته باشه وآبرومند باشه ممنون

  37. عرض سلام وادب بنده از انجایی که خیلی در خرید حساسیت ویژه دارم ولی برایه انتخاب محصول بینطیر شما بسیار راحت انتخاب کردم

  38. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. ممنون از سایت خوبتون.

  39. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا در مدل های بسیار متنوعی موجود است که از این نظر خواهد توانست به سلیقه ی هر فردی به درستی پاسخ دهد و با طرح و رنگ بسیار خود خواهد توانست نظر هر خریداری را به سوی خود جلب کند

  40. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا در مدل های بسیار متنوعی موجود است که از این نظر خواهد توانست به سلیقه ی هر فردی به درستی پاسخ دهد و با طرح و رنگ بسیار خود خواهد توانست نظر هر خریداری منبدد

  41. سلام وقت بخیر
    این منسوج با ظاهر زیبای خود بهترین گزینه برای خانم های خوش سلیقه است و به درستی با دیزاین اتاق هماهنگ میشود لازم به ذکر است که طرح این منسوجات بسیار متنوع است.

  42. انواع پتو خصوصا پتو تیسا یک نفره شرایط استثنایی و ویژه ای را برای رفاه عموم و مشتریان انواع پتو تیسا یک نفره قرار داده است

  43. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب وکیفیت عالی این محصول هرمشتری ای را واداربه خرید میکنه واقعا عالیه

  44. سلام وقت بخیر
    ارسال به بندر ترکمن دارید می خوام نهایت یک هفته ی به دستم برسه میشه؟؟

  45. سلام عرض ادب پتوهای تیسا رو من به صورت عمده میخوام برای شهر قزوین به صورت اینترنتی میتونم سفارش بدم؟؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  46. سلام وقت بخیر
    خرید پتو تیسا یک نفره با روش تضمینی برای آن دسته از تاجرانی که میخواهند این منسوج را در میزان عمده سفارش دهند و از این جهت به تجارت بپردازند نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

  47. سلام وقت بخیر
    کالاهای خواب از مهم ترین و محبوب ترین آنهاست به گونه ای که شما هیچ خانه ای را بدون این محصول نخواهید یافت

  48. بر اساس اطلاعاتی ک در این مقاله نوشته شده است پتو های تیسا و مسافرتی
    علاوه بر گرما خواص درمانی نیز دارد

  49. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا یکنفره بسیار مرغوب و متنوع می‌باشد و این پتو در عین سبک بودن گرمی بسیار بالایی دارد و برای مسافرت بسیار مناسب می باشد و این پتو نیازی به فضای زیادی ندارد

  50. سلام وقت بخیر
    پتو را میتوان با قیمت بسیار مناسب و خیلی ارزان تر از قیمت بازار در سایت های اینترنتی مخصوصاً سایت های معتبر خریداری کرد

  51. زینب همتی
    باسلام. پتو تیسا شادیلون برای هرسن وسال وهرسلیقه ای وحتی برای هرفصلی طرح ورنگ مخصوص دارد. سبک، بسیارزیبا وباکیفیت می باشد. من ازاین محصول خریداری کردم وبسیارراضی هستم

  52. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  53. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  54. تتو های تیسا در برنده شادیلون مسافرتی هستند ولی از آنها می‌توان به عنوان یک پتوی بسیار خوب با گرما به خوبی در فصل زمستان استفاده کرد و کیفیت خوبی دارند

  55. سلام عرض شد ممنون میشم شرایط فروش اینترنتی رو بگید و اینکه چطور میتونیم رنگ وطرح وانتخاب کنیم؟؟؟

  56. سلام وقت شما بخیر و خوشی . مطالب شما فایده‌دار بود و اطلاعات زیادی از پتو تیسا تک نفره و پتو تیسا چهار نفره و پتو گوسفندی دو نفره به دست آوردم سایت شما عالی است

  57. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو بخاطر اینکه از الیاف ارگانیک تهیه شده، خیلی نرمه و خواب راحتی میتونیم باهاش تجربه کنیم.

  58. سلام وقت بخیر پتوهای تیسا رو من برای برادر زاده هام از شما خریدم هردفعه منو میبینن تشکر میکنن و خیلی راضی ان

  59. یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای پتو ایرانی برند تیسا است این برند با ارائه بهترین خدمات توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در کنار سایر برندها برخوردار است

  60. پتو در میان کالاهای خواب از مهم ترین و محبوب ترین آنهاست به گونه ای که شما هیچ خانه ای را بدون پتو نیست

  61. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  62. یکی از ویژگی هایی که پتو شادیلون را از سایر پتوهای موجود در بازار متمایز می کند بافت لطیف و الیاف بسیار نرم آن است که ظاهری مخملی و زیبا به این پتو می دهد

  63. سلام، این پتو ها تورنگ بندی متنوع هم زیبا و سبک و هم به راحتی قابل جا به جایی هستن، شستنشون هم که نگم چقدر آسون و راحته

  64. سلام خدمت دوستان متشکر از توضیحات ارزنده شما در مورد قیمت پتو شادیلون و خرید و فروش پتو شادیلون عمده و بهترین قیمت روز پتو شادیلون خصوصا این موضوع که به پتو های شادیلون به اصطلاح پتو ژله ای می گویند که این نام در بین عوام بیشتر شناخته شده و معروف است. ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  65. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  66. همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر طول عمر خود را در حالت خواب میگذرانیم و آنچه بر اساس گفته های متخصصان به گوش ما میرسد، این است که خواب تأثیر بسیار زیادی در سلامت جسمانی و روانی ما انسان ها میگذارد. یکی از اقلام مهمی که میتواند این خواب خوب را برایمان میسر کند، وجود پتویی باکیفیت و زیبا است. پتو تک رنگ شادیلون ازجمله پتوهایی است که امروزه به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است

  67. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  68. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  69. از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد

  70. پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

  71. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  72. این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم

  73. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتو شادیلون می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  74. سلام وقت بخیر پتو تیسا از گرمادهی خوبی نیز برخوردار است و مناسب برای روزهای سرد سال است و باید بیان کرد شما را به خوبی گرم خواهد کرد

  75. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  76. پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است

  77. از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است

  78. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  79. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  80. سلام خدا قوت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختتلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اندبه سهم خود از شما سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

  81. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند

  82. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

  83. پتوهای موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  84. پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
    پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

  85. سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
    جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

  86. سلام خسته نباشید
    بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

  87. شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
    این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

  88. شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
    این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

  89. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  90. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  91. این پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم و به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  92. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  93. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  94. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  95. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی داردممنون ازشما

  96. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  97. سلام و عرض ادب
    پتو های دولایه میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از پتو های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  98. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  99. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  100. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  101. پتو تیسا یکی از نمونه پتوهای موجود در بازار فروش است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خریداران فراوانی نیز دارد

  102. سلام بهتر است پتوهای اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  103. سلام بهتر است پتوهای اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  104. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  105. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  106. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  107. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  108. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  109. پتو تیسا در مدل های بسیار متنوعی موجود است که از این نظر خواهد توانست به سلیقه ی هر فردی به درستی پاسخ دهد و با طرح و رنگ بسیار خود خواهد توانست نظر هر خریداری را به سوی خود جلب کند

  110. پتو تیسا یکی از نمونه پتوهای موجود در بازار فروش است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خریداران فراوانی نیز دارد،

  111. سلام خدمت شما پتو تیسا از گرمادهی خوبی نیز برخوردار است و مناسب برای روزهای سرد سال است

  112. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  113. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  114. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  115. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  116. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  117. سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای تیسا شما برای جهیزیم سفارش دادم و منتظر تا به دستم برسه.

  118. سلام خسته نباشید پتو تیسا از دوام بسیار بالایی برخوردار است ودارای طرح تنوع گوناگونی است

  119. سلام خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات خود را با قیمت در تلگرام برای بفرستید نمونه ببینم سفارش بدم.

  120. این محصول با کیفیت گرمادهی خوب و مناسبی دارد و به دلیل زمینه ساده و طرح های برجسته ای که روی این محصول است باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد و افراد بسیاری جذب این محصول باکیفیت و زیبا شوند

  121. سلام عرض ادب پتو تیسا ظاهر بسیار زیبا و مجذوب کننده ای دارد به گونه ای که هر فردی را جذب خود میکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما