قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا

پتوها، نقش بسزایی در زندگی ما دارند. شما با استفاده از پتو، سردی را احساس نخواهید کرد. قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران در حال نوسان است و همچنین بسته به طرح، جنس و کیفیتی ست که دارد.
انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است. با توجه به نوسانات بازار، قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، هر چند وقت یک بار، عوض میشود.
شما برای خرید این پتو میتوانید به شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرده و از آخرین و بروز ترین قیمت پتو شادیلون مدل چیکا اطمینان حاصل نمایید. قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، یک نفره با دو نفره در تفاوت است؛ زیرا از لحاظ سایز با هم فرق دارند اما از لحاظ کیفیت و مرغوبیت کنار هم قرار دارند.
قیمت فروش کیلویی انواع پتو شادیلون مدل چیکا، نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است. زیرا پتو کیلویی دارای عیب های متنوعی است از جمله: رنگ پریدگی دارد و برجستگی روی پتوها مشاهده میشود. انواع پتو شادیلون مدل چیکا در شرکت بازرگانی دیبافت، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است؛ زیرا این شرکت بازرگانی، کالاهایش را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری مینماید و هیچ واسطه ای در این میان نیست.

قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا
جنس پتو شادیلون مدل تیسا، از الیاف مصنوعی است و در دو سایز یک نفره و دو نفره در فروشگاه های معتبر به فروش میرسد‌. پتو شادیلون مدل تیسا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پرزها به راحتی از سطح پتو جدا نمیشوند و با توجه به وزنش ضخامت بسیار بالایی را دارا است. این پتو قابلیت شست و شو دارد. برای تولید این پتو، از متدهای روز بهره گرفته شده است و دارای دو خط تولید است که در سایزهای گوناگون تولید و عرضه میشود. از این پتو علاوه بر منازل برای مسافرت نیز استفاده میشود و بسیار سبک و لطیف است.
پتو شادیلون مدل روشا، ظاهری بسیار زیبا دارد. این پتو به دلیل اینکه مشتریان و تقاضاهای زیادی در کشورهای همسایه دارد، به کشورهایی از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و… نیز صادر میشود. پتو شادیلون مدل روشا، از محصولات تولیدی کارخانه شادیلون است؛ که در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید میشود. خرید عمده این پتو برای شما بسیار به صرفه خواهد بود و سود بسیار مناسبی را از طریق فروش این پتو به دست خواهید آورد. برای تولید این پتو از نخ ها و پارچه های مرغوب بهره گرفته شده است.
پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی است. شما میتوانید انواع پتوها با کیفیت ها و طرح های گوناگون را از شرکت بازرگانی دیبافت، خریداری کرده تا با حذف واسطه ها از مقدار هزینه ها کاسته شود.

مشخصات پتو شادیلون درجه یک

مشخصات پتو شادیلون درجه یک

پتو شادیلون درجه یک جنسی از کتان دارد. این پتو مانع از تولید الکتریسیته ساکن میشود و گرمای بسیار مناسبی را تولید میکند و در بسته بندی های شرکت شادیلون عرضه و در فروشگاه های معتبر به فروش میرسد. این پتو بسیار نرم است و در اندازه های یک نفره و دو نفره تولید میشود.
این پتو از طرح های متنوع و گوناگونی برخوردار است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد طرف داران زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است. پتو شادیلون درجه یک، از ضخامت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این پتو محبوبیت بسیاری را در بین متقاضیان دارد و از فروش بالاتری نسبت به پتوهای دیگر برخوردار است.

از پتو چه اطلاعاتی دارید

از پتو چه اطلاعاتی دارید

پتو از تنوع رنگ، سایز، طرح و جنس های گوناگون و متنوعی برخوردار است. پتو نه تنها برای فصل سرد کاربرد دارد، بلکه برای فصل های تابستان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. پتو در انواع سایزهای یک نفره و دو نفره تولید میشود و به دلیل اینکه ریش ریش نشود از دور دوزی محکمی برخوردار است.
پتو از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود، که الیاف طبیعی آن برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند، گزینه مناسبی است. پتو به دو صورت ساده و طرح دار تولید میشود و علاوه بر اینکه به عنوان روانداز کاربرد دارد به عنوان زیرانداز نیز استفاده میشود.

نکاتی شنیدنی درباره پتو

نکاتی شنیدنی درباره پتو شادیلون مدل چیکا

پتو مرغوب، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پتو دارای قابلیت تنفس است و هوا به راحتی از آن خارج میشود. برای اینکه روحیه فرد در اتاق خواب تضعیف نشود، بهتر است از رنگ های شاد برای اتاق خواب بهره گرفت. دمای مناسب برای شست و شوی پتو ۳۰ درجه سانتی گراد است. برای شستن پتو بهتر است، از آنزیم هایی که به بافت و الیاف پتو آسیب وارد میسازند، خودداری شود. زیرا دقت در نگه داری پتو باعث دوام و عمر بیشتر این کالا خواهد شد.
بهترین شوینده ها برای پتو، نرم کننده ها هستند که در بازار و فروشگاه های معتبر به فروش میرسند. پتوها از لایه های مختلفی تولید میشوند که بعضی از این پتوها، برای گرم نگه داشتن و بعضی برای زیبا تر نشان دادن چیزی از جمله تخت، مبل و… کاربرد دارند. برای تولید پتوها بیشتر از پشم استفاده میشود زیرا که پشم، ضخیم است.
همچنین پتوهایی که از پشم تولید میشوند، گرمای مناسبی را تولید میکنند و کسانی که دردهای عضلانی دارند با استفاده از این پتو دردهایشان کاهش مییابد. جنس پتوها از پنبه، پشم شیشه و… است. برخی از پتوها با قلاب بافته میشوند و برخی دیگر در کارخانه های نساجی با الیاف بسیار مرغوب تولید میشوند. پتوهایی که با دست بافته میشوند، جنبه تزیینی دارند ولی پتوهای نساجی برای گرم نگه داشتن و زیرانداز، مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت صادر کننده پتو شادیلون مدل چیکا

شرکت صادر کننده پتو شادیلون مدل چیکا

شرکت صادر کننده پتو شادیلون مدل چیکا، شرکت بازرگانی دیبافت است. این شرکت بازرگانی انواع مدل، طرح و رنگ پتو شادیلون مدل چیکا را به کشورهای همسایه از جمله عراق، کویت، افغانستان، پاکستان و… صادر میکند. خرید از این شرکت بازرگانی با مراجعه به سایتی که در اختیار خریداران و متقاضیان قرار داده است بسیار به صرفه خواهد بود؛ زیرا هم در وقت و هم در هزینه مقرون به صرفه است.
شرکت بازرگانی دیبافت، تلاش خود را کرده است تا از بهترین و مرغوب ترین کالاهایش به کشورهای دیگر صادر کند تا کیفیت محصولات این شرکت بازرگانی، برای همگان آشکار شود.

193

  1. سلام جنس پتو چی?درصد پلاستیکش چقدر?از اون مدل هاست که عرق می کنه و بو می گیره؟

    • سلام وقت بخیر
      قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران در حال نوسان است و همچنین بسته به طرح، جنس و کیفیتی ست که دارد.

    • خیلی ممنون از دقت و انتخاب مناسب برایه طرح کودک و نوجوان وهمچنین بزرگسال وطرههایه زیبا که ازلحاظ روانشناسی خیلی تاثیر بسزایی در تایم استراحت هر شخص دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • خیلی ممنون از دقت و انتخاب مناسب برایه طرح کودک و نوجوان وهمچنین بزرگسال وطرههایه زیبا که ازلحاظ روانشناسی خیلی تاثیر بسزایی در تایم استراحت هر شخص داردمطالب بسیار جامع و کامل بودن فقط ای کاش وزن و ابعاد محصولاتتان درج کنین

    • خیلی ممنون از دقت و انتخاب مناسب برایه طرح کودک و نوجوان وهمچنین بزرگسال وطرههایه زیبا که ازلحاظ روانشناسی خیلی تاثیر بسزایی در تایم استراحت هر شخص دارد

  2. تنوع رنگ وطرح محصولاتتون رو بسیار پسندیدم واقعا دلچسب بودن و بنده تعداد زیادی ازاین محصولات رو سفارش دادم.

  3. بسته بندی دقیق ومرتب وارسال سریع و به موقع ازویژگی های مثبت کمپانی خوب شماست واقعاخسته نباشید.

    • پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی است

  4. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  5. من از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصول دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید.

  6. سلام من زهرا ولدی از استان ایلام میخوام پتوهای خوب اول بشناسم با سانت جنس کیلو رنگ ابعاد

  7. سلام وقت بخیر پتو شادیلون مدل چیکار یکی از بهترین پتو هایی بوده که تا حالا داشتم ممنون از سایت خوب شما و تولید کننده محترم که این چنین محصول با کیفیت تولید کرده اید.

  8. سلام وقت بخیر
    آیا شما به شهر کرمان هم ارسال دارین؟
    هزینه ارسالتان چقدر است؟
    چند روز کاری طول میکشه تا به دسم برسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  9. سلام وقت بخیر
    من به تازگی از شما خرید کردم همانطور که گفتید کیفیت محصولاتون بسیار بالا است.

  10. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل چیکا در شرکت بازرگانی دیبافت، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است من از خریدم از شما واقعا راضیم محصولاتتون واقعا با کیفیت هستند

  11. سلام عرض ادب
    پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی دارد من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  12. سلام روز بخیر
    پتو شادیلون مدل تیسا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پرزها به راحتی از سطح پتو جدا نمیشوند و با توجه به وزنش ضخامت بسیار بالایی را دارا است من برای جهیزیم از این پتوها بیشتر خرید کردم.

  13. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است.

  14. سلام وقت بخیر
    پتو های چیکا دارای بهترین کیفیت موجود در بازار در بین دیگر محصولات هستند

  15. سلام وقت بخیر
    پتو کیلویی دارای عیب های متنوعی است از جمله: رنگ پریدگی دارد و برجستگی روی پتوها مشاهده میشود

  16. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل تیسا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پرزها به راحتی از سطح پتو جدا نمیشوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

  17. سلام خدا قوت این نوع پتوهای از طرح ها ونقش های زیبایی برخوردار است وعمر با دوامی دارند

  18. سلام وقت بخیر انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام با بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسب فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است. با توجه به نوسانات بازار، قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، هر چند وقت یک بار، عوض میشود

  20. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است. با توجه به نوسانات بازار، قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، هر چند وقت یک بار، عوض میشود

  21. سلام وقت بخیر
    ارسال به کردستان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  22. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل تیسا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور اندونزی دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است.

  25. سلام وقت بخیر
    قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران در حال نوسان است و همچنین بسته به طرح، جنس و کیفیتی ست که دارد

  26. سلام وقت بخیر
    پتو کیلویی دارای عیب های متنوعی است از جمله: رنگ پریدگی دارد و برجستگی روی پتوها مشاهده میشود

  27. سلام وقتتون بخیر
    پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی است ممنون از سایت خوبتون.

  28. سلام وقت بخیر
    قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، یک نفره با دو نفره در تفاوت است که با نرخی مناسب و ارزان درب کارخانه هم دیبا عرضه می کنه من که خیلی راضیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  29. سلام وعرض ادب همکارم از شما این مدل پتو شادیلون خریداری کرده خیلی راضی بود به منم پیشنهاد داد منتظرم ارسال بشه ممنونم

  30. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور تاجیکستان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود ارسال به بندر عباس هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل جذاب آن مدل چیکا در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وقت بخیر
    ارسال به شهر اهواز هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  34. سلام وقت بخیر
    بسته بندی دقیق ومرتب وارسال سریع و به موقع ازویژگی های مثبت کمپانی خوب شماست واقعاخسته نباشید.

  35. سلام و عرض ادب باتوجه به اوضاع اقتصادی جامعه کنونی ما این شرکت قیمتهایش خیلی مقطوع هست واقعا ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  36. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود

  37. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود

  38. انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

  39. با سلام
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

  40. پتوهایی که از پشم تولید میشوند، گرمای مناسبی را تولید میکنند و کسانی که دردهای عضلانی دارند

  41. سلام وقت بخیر
    قیمت انواع پتو شادیلون مدل چیکا، یک نفره با دو نفره در تفاوت است؛ زیرا از لحاظ سایز با هم فرق دارند اما از لحاظ کیفیت و مرغوبیت کنار هم قرار دارند.

  42. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم داری قیمت مناسبی هم می باشد

  43. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  44. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  45. سلام عرض ادب پتوی شادیلون چیکا مورد استفاده برای روزها وشب های سرد سال است و طرح های زیبایی دارد و دور دوزی تمیزی دارد

  46. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

  47. سلام وقت بخیر
    انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

  48. پتو گوسدر کالای خواب پتو چیکا یکی از بهترین نوع کالای خواب می باشدفندی بسیار گرم و نرم است و این امر باعث افزایش خریداران این محصول شده است

  49. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل چیکا در طرح های متنوع و زیبا تولید می شود، کیفیت این برند با توجه به قیمتی که دارد، بسیار مناسب است

  50. سلام وقتتون بخیر میشه قیمت پتو دونفره شادیلون چیکا رو لطف کنید ارسال به مازندران هم دارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  51. سلام وقت بخیر
    تتو های این سایت بسیار زیبا نرم و لطیف هستند و برای جهیزیه عروس گزینه مناسبی می باشد

  52. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون مدل چیکا بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  53. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  54. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  55. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون در هر طرح و مدلیکه دارد. وزن سبکی دارد و حمل آن به راحتی صورتمی گیرد. موفق باشید..

  56. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل چیکا در اندازه های مختلف هستند که هرکس متناسب با هزینه خود می تواند آن را انتخاب کند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  57. سلام وقت بخیر پتو شادیلون دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی دارد تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  58. سلام وقت بخیر
    خواب راحت باپتویی نرم که استفاده مکرر وشستن زیادان باعث خراب شدن نگردد بسیارمهم است و نرخ مناسبی هم است

  59. انا من از پتو های چیکا خیلی خوشم اومد آیا تک فروشی هم دارید که برای هدیه و تهیه کنم می خوام آبرومند باشه

  60. این پتوها به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید

  61. سلام اخیرا در سراسرجهان پتوی شادیلون به عنوان بهترین پتو برای یک خواب مناسب شناخته شده است

  62. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور پاکستان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  63. پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی است.

  64. سلام عرض ادب پتو شادیلون درجه یک، از ضخامت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این پتو محبوبیت بسیاری را در بین همه داره

  65. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هندوستان هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  66. وجود سایت های اینترنتی مطمئنی همچون شما از بهترین روش ها برای خرید اینترنتی است ممنون

  67. انواع پتو شادیلون مدل چیکا، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه میشود که این امر باعث فروش زیاد این کالا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است

  68. شرکت بازرگانی دیبافت، تلاش خود را کرده است تا از بهترین و مرغوب ترین کالاهایش به کشورهای دیگر صادر کند تا کیفیت محصولات این شرکت بازرگانی، برای همگان آشکار شود

  69. سلام وقت بخیر
    قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران در حال نوسان است و همچنین بسته به طرح، جنس و کیفیتی ست که دارد

  70. من از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصول دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید.

  71. سلام وقت بخیر پتو شادیلون مدل چیکار یکی از بهترین پتو هایی بوده که تا حالا داشتم ممنون از سایت خوب شما و تولید کننده محترم که این چنین محصول با کیفیت تولید کرده اید.

  72. انواع پتو شادیلون مدل چیکا گرمای مناسبی را تولید میکنند و کسانی که دردهای عضلانی دارند با استفاده از این پتو دردهایشان کاهش مییابد

  73. پتو از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود، که الیاف طبیعی آن برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند، گزینه مناسبی است

  74. شادیلون مدل روشا، ظاهری بسیار زیبا دارد. این پتو به دلیل اینکه مشتریان و تقاضاهای زیادی در کشورهای همسایه دارد، به کشورهایی از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و… نیز صادر میشود

  75. سلام خسته نباشید من از این پتو های پشمی تهیه کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  76. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  77. انقدر که بافت این پتوها لطیفه به محض اینکه میندازی روت حس خواب و آرامش کل وجود آدم را میگیره

  78. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  79. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  80. این پتو های زیبا با رنگ های صورتی، قرمز، آبی، بنفش، زرد و… وجود دارند و افراد می توانند پتوی دلخواه و مورد نظر خودشان را انتخاب و خریداری کنند

  81. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  82. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  83. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  84. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  85. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  86. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود

  87. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  88. سلام خسته نباشید
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد. پتو های شادیلون یکی از پر فروش ترین پتو های ایرانی است

  89. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  90. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  91. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  92. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  93. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  94. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  95. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  96. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  97. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  98. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  99. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  100. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  101. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  102. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  103. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  104. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  105. سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

  106. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  107. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  108. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  109. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  110. سلام عرض ادب ممنون میشم قیمت مناسبتر از پتوهارو معرفی کنید و کیفیتش و بزارید

  111. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  112. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  113. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند ممنون از شما

  114. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند ممنون از شما

  115. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  116. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  117. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای چیکا شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟ هزینه ارسال تا شهرستان خمین چقدر در میاد؟

  118. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  119. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  120. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  121. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  122. سلام وقت بخیر
    از خصوصیات پتو شادیلون می توان به قابل شست و شوی آن با دست و ماشین لباس شویی و بافت نرم و لطیف و همچنین تارو پود مقاوم، پرز دهی و رنگ ثابت آن اشاره کرد

  123. سلام
    پتو مرغوب، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پتو دارای قابلیت تنفس است و هوا به راحتی از آن خارج میشود. برای اینکه روحیه فرد در اتاق خواب تضعیف نشود

  124. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  125. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  126. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  127. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  128. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  129. سلام وقت بخیر پتو شادیلون درجه یک، از ضخامت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و طرح های زیبایی دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  130. سلامدوخدا قوت
    برای انبارم گرفتم رنگ و طرحشو دوست داشتم و چون با تخفیف خریدم از خریدم راضی هستم

  131. خیلی ممنون از دقت و انتخاب مناسب برایه طرح کودک و نوجوان وهمچنین بزرگسال وطرههایه زیبا که ازلحاظ روانشناسی خیلی تاثیر بسزایی در تایم استراحت هر شخص دارد

  132. پتو شادیلون مدل روشا، ظاهری بسیار زیبا دارد. این پتو به دلیل اینکه مشتریان و تقاضاهای زیادی در کشورهای همسایه دارد

  133. سلام وقت بخیر
    قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران در حال نوسان است و همچنین بسته به طرح، جنس و کیفیتی ست که دارد.

  134. سلام وقت بخیر
    پتو چیکا قیمت چند?
    طرح هاش رو چطور میتونم ببینم ?
    کارتن هاش چندتایی هست ?
    وزن و ابعادشون رو هم لطفا بگین تا ثبت سفارش کنم

  135. سلام خدمت شما پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و زیبایی خاصی دارد

  136. سلام خسته نباشین
    مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی لطفا مطالب بیشتری بگذارید. ممنونم از مجموعه ی خوب شما بابت همه ی زحماتتون

  137. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  138. سلام عرض ادب پتو شادیلون نوبافت، دوخت مناسب لبه دوزی شده ای دارد و دارای رنگی ثابت است و نسبت به پتوهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبی است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  139. سلام عرض ادب پتو شادیلون درجه یک، از ضخامت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این پتو محبوبیت بسیاری را در بین متقاضیان دارد

  140. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  141. سلام خسته نباشید پتوهای شادیلون چیکا کیفیت مناسبی دارد و قیمت مقرون به صرفه ای داره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما