پخش انواع پتو دو نفره سنفیلا

پتو دو نفره سنفیلا در سایز استاندارد و طرح و رنگ های بسیار شکیل بافته میشود تا با دکوراسیون اتاق شما تناسب داشته باشد و هر سلیقه ای را مجذوب خود کند. این پتو را به راحتی میتوانید در مراکز پخش انواع پتو دو نفره سنفیلا تهیه کنید. این بسیار مهم است که ما بتوانیم با رجوع به یک سایت یا یک فروشگاه، تمامی انواع پتو در دسته ای خاص را مشاهده کنیم تا بتوانیم با مقایسه، انتخاب درست تری داشته باشیم، سایت دیبا بافت نگار این امکان را برای ما فراهم آورده است.

معرفی پتو دو نفره سنفیلا

معرفی پتو دو نفره سنفیلا

سنفیلا یکی از جدیدترین و محبوب ترین برندهای ایرانی است، پتو دو نفره سنفیلا در انواع طرح گل دار و گل برجسته و از جنس آکریلیک بافته میشود که به راحتی میتوانید آن را بشویید. چنین مواد اولیه مرغوبی کمک میکند تا خیالمان از بابت عدم ایجاد بیماری های پوستی و تنفسی راحت باشد.
برای شست و شوی این پتو در منزل، باید دمای آب ماشین لباس شویی، حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد باشد تا آسیبی به بافت پتو نرسد. درضمن میتوانید آن را به خشکشویی تحویل بدهید تا به بهترین شکل شسته شود. پتو دو نفره سنفیلا در ابعاد ۲۰۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع بافته میشود. وزن این پتو حدوداً ۳۰۰۰ گرم و رنگ آن ثابت است و بر اثر شست و شو و استفاده در طولانی مدت از بین نمیرود.
اگر به دکوراسیون ساده و کم نقش و نگار علاقه دارید، میتوانید از پتوهای دو نفره سنفیلا که طرح های ساده تری دارند، استفاده کنید تا رنگ های آرامش بخش آنها، زیبایی اتاقتان را به خوبی نشان دهد. این پتو با توجه به مزایای فراوان، پتویی کاربردی برای شما خواهد بود که میتوانید آن را از شرکت دیبافت، مرکز پخش انواع پتو دو نفره سنفیلا، خریداری کرده و در کاور مخصوص دسته دار آن دریافت کنید.

زیباترین پتوها را بشناسید

زیباترین پتوها را بشناسید

برای انتخاب پتویی زیبا، باید بیشترین دقت را داشته باشید تا بتوانید یک پتو که با رنگ ها و طرح های اتاقتان همخوانی داشته باشد، تهیه کنید. جدای از طرح و رنگ که امری سلیقه ای و وابسته به دکوراسیون اتاق شما است، موارد دیگری از جمله، مواد اولیه درجه یک، جنس و سایز استاندارد، زیبایی یک پتو را تضمین میکنند. برند سنفیلا زیباترین پتوها را بافته و در دسترس شما برای انتخاب قرار داده است. شما میتوانید در مراکز پخش انواع پتو دو نفره سنفیلا، به راحتی تمام طرح های پتو را دیده و با صرف کمترین زمان، پتو مورد نظرتان را‌ با بهترین قیمت تهیه کنید.

نحوه پاک کردن لکه از پتو

نحوه پاک کردن لکه از پتو

اصولا پاک کردن لکه از روی پتوهایی که ضخامت کمتری دارند، آسان تر است. یکی از لکه هایی که سخت تر پاک میشوند، لکه قهوه است؛ برای پاک کردن لکه قهوه، دستمال یا حوله ای را روی آن قرار میدهیم تا جایی که ممکن است قهوه را جذب کند، بعد آن قسمت از پتو را با آب ولرم رو به گرم شست و شو میدهیم تا لکه از بین برود. البته راه راحت تر برای پاک کردن لکه ها از روی پتو، شست و شوی کامل پتو است. در ضمن مادامی که پتوهای سنفیلا با مواد اولیه اعلا و دوردوزی های محکم بافته میشوند، خیالتان از بابت شست و شوی کل پتو راحت باشد.

خرید مرغوب ترین انواع پتو دو نفره سنفیلا

خرید مرغوب ترین انواع پتو دو نفره سنفیلا

پتو دو نفره سنفیلا همواره تقاضای بالایی دارد، به همین منظور درخواست مغازه ها برای پخش این منسوج بیشتر شده است. ولی نمیتوان به اعتبار هر فروشنده ای اعتماد نمود. گاهی اوقات قیمت نهایی پتو سنفیلا، اختلاف فراوانی با قیمت کارخانه پیدا میکند. در این صورت میتوان گفت رجوع به مراکز پخش انواع پتو دو نفره سنفیلا که سابقه درخشانی در عرضه منسوجات دارند، میتواند کلید معما باشد. چراکه شما میتوانید در این مراکز، اعلاترین پتو دو نفره سنفیلا را با بهترین قیمت خریداری کنید.
یکی از بزرگ ترین مراکز پخش پتو سنفیلا و دیگر کالاهای خواب، سایت معتبر دیبافت است. این شرکت سعی میکند با ارائه محصولات مرغوب با قیمت مناسب، رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم نماید.

 

1

  1. سلام وقت شما بخیر در صورت سفارش عمده محصول بار چند روزه تحویل داده می شود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما