قیمت پتو سربازی مشهد در سال جدید

قیمت پتو سربازی مشهد در سال جدید با توجه به نوسانات بازار با سیر صعودی همراه بوده است. برای خرید این محصولات به صورت سفارشی و عمده، تعیین ویژگی های فنی آن متناسب با نوع استفاده اهمیت زیادی دارد. انواع پتو سربازی کاربردهای متنوعی دارند که در اینجا به معرفی سه نمونه از پرفروش ترین آنها خواهیم پرداخت. همچنین ازان ترین شیوه سفارش آنلاین را از کارخانه تولیدی بررسی می کنیم.

قیمت پتو سربازی مشهد در سال جدید

جدیدترین انواع پتو سربازی را بشناسید

جدیدترین انواع پتو سربازی را بشناسید پتو سربازی یکی از الزامات ضروری در دوره خدمات است که در اختیار هر فرد گذاشته می شود. این پتوها باید وزن سبک و قابل حملی داشته باشند. به همین علت در تولید آنها از الیاف پلی استر استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های آنها تامین گرما به ویژه در فصل زمستان است، به همین علت الیاف پنبه نیز در تولید آنها استفاده می شود. پتو سربازی باید قابلیت شستشوی آسان و خشک شدن سریع نیز داشته باشد. همین امر ضرورت بکارگیری الیاف پلی استر را بیش از هر مورد دیگری نشان می دهد. انواع پتو سربازی دارای رنگ بندی متنوع با توجه به ارگان محل خدمت هستند. پتوهای نظامی در رنگ های سبز، گردویی، قهوه ای و گاهاً آبی طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال پتوهای سربازی بخش ارتش دارای رنگ سبز زیتونی هستند.
از سوی دیگر این محصولات کاملاً تک رنگ، بدون طراحی و دو دوز هستند، چرا که عمر مفید آنها با دور دوزی افزایش خواهد یافت. البته باید خاطر نشان کرد که کاربرد جدیدترین مدل های تولیدی منوط به استفاده در خدمت سربازی نیست. انواع این محصولات کاربردهای متعددی دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • مناسب برای استفاده در پادگان ها و ارگان های دولتی
  • استفاده در آسایشگاه ها و بیمارستان ها
  • مناسب در زمان بلایای طبیعی مانند سیل و زلرله
  • استفاده توسط ارگان های آتش نشانی و هلال احمر
  • استفاده در کمپ های گردشگری به علت وزن سبک

فروش ارزان قیمت پتو سربازی مشهد

فروش ارزان قیمت پتو سربازی مشهد قیمت پتو سربازی ایرانی با کیفیت عالی و فروش عمده ای با توجه به الیاف به کار رفته در تولید متفاوت است. به صورت استاندارد انواع این محصول به صورت یکنفره و در ابعاد 220*150 سانتی متر و وزن تقریبی دو کیلو گرم تولید می شوند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که حجم قابل توجه ای از این تولیدات به کشورهای همسایه مانند افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه نیز صادر می شود. با توجه به این موارد و افزایش نرخ مواد اولیه تولیدی، طی سالهای اخیر شاهد سیر صعودی قیمت فروش پتو سربازی هستیم.
شرکت های فعال در زمینه صادرات و کلیه ارگان های متقاضی خرید عمده می توانند به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به سفارش تولید انواع پتو سربازی با رنگ دلخواه و قیمت کارخانه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما