عرضه مستقیم پتو لاله مدل اسپانیایی

عرضه مستقیم پتو لاله مدل اسپانیایی در اقصی نقاط کشور حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور نیز انجام میشود چراکه این پتو با کیفیتی مرغوب و درجه یک توانسته بازار داخلی کشور را به راحتی به انحصار و تصرف خود درآورد. همچنین صادرات و عرضه مستقیم پتو لاله مدل اسپانیایی به کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای خاورمیانه به راحتی انجام میشود چراکه این برند با دارا بودن جنس درجه یک توانسته طرفداران زیادی را در کشورهای صادر کننده نیز به دست بیاورد. تولیدکنندگان پتو لاله مهرگان در قم، پس از تولید این کالا در کارخانه و قیمت گذاری آنرا به صورت مستقیم و عمده به نمایندگی های این کارخانجات و فروشگاه های عرضه کننده این پتو توزیع و عرضه میکنند.

ویژگی های پتو لاله مدل اسپانیایی

ویژگی های پتو لاله مدل اسپانیایی

این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند و از جنس نخ پنبه و الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر بوده که الیافی مرغوب و درجه يک هستند و این مرغوبیت الیاف باعث افزایش کیفیت و به وجود آمدن براقی سطح پتو میشود. این پتوها نسبت به پتوهای دیگر وزن سنگینی دارند.
پتوهای لاله ضدحساسیت هستند و برای استفاده افراد حساس، سالمندان و کودکان بسیار مناسب هستند.
پتوهای تولیدی شرکت لاله همگی قابلیت شست و شوی آسان با ماشین لباس شویی و دست را دارا هستند و پس از شست و شوهای مکرر نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند، چروک نمیشوند و در برابر عوامل فیزیکی، کشش و فشار، چروک یا پاره نمیشوند و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند.

بهترین مارک پتو کدام است

بهترین مارک پتو کدام است

برندهای گوناگونی از انواع پتوها در بازار وجود دارند که بر اساس کارایی و استفاده فرد برای موارد مختلفی تهیه شده اند که ذکر چندین نکته و معیار برای انتخاب پتو ضروری است که از آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- جنس پتو: یکی از تأثیرگذارترین موارد در انتخاب پتو است. سعی کنید برندهایی را انتخاب کنید که از جنس الیاف طبیعی و درجه یک ساخته شده باشند، چراکه این پتوها خوابی راحت و آرامش بخش را برای شما به وجود خواهند آورد.
2- ابعاد و اندازه: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که دارای ابعادی استاندارد باشد. معمولا پتو مدل اسپانیایی لاله تک نفره دارای ابعاد 220×160 سانتی متر و پتوهای دو نفره دارای ابعاد 240×220 سانتی متر هستند.
3- قابلیت شست و شو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی و با انواع شوینده ها باشد و بعد از شست و شو چروک نشود و رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد.
4- عدم حساسیت زا بودن: سعی کنید برندی را انتخاب کنید که حساسیت زا و تحریک کننده پوست نباشد و از مواد ارگانیک ساخته شده باشد، زیرا این پتوها باعث بیماری های پوستی و آلرژی میشوند.
5- تنوع طرح و رنگ: سعی کنید برندی را انتخاب کنید که دارای طرح و رنگ های متنوع و دلنشین باشد و از رنگ های شاد و آرامش بخش تهیه شده باشد تا جلوه ای زیبا را به تزئینات دکوراسیون اتاق خواب ببخشد.

پتو چه سایزی بخریم

پتو چه سایزی بخریم

به طور کلی تناسب ساختاری نظم و زیبایی به وجود می آورد. لحظه ای تصور کنید که اندازه پتو شما از تخت خوابتان بسیار بزرگ تر است؛ در این حالت اضافه های آن بر روی زمین قرار میگیرد و به نوعی حالت شلختگی و بی نظمی را به اتاق خواب میدهد و در حالت برعکس اگر اندازه پتو بسیار کوچک تر باشد، باز هم منظره خوبی را به وجود نمی آورد و بهترین اندازه پتو، چیزی بین حد واسط این دو حالت است.
شما ابتدا باید سایز تخت خواب خود را اندازه گیری کنید و پتویی را انتخاب کنید که اندازه آن با اندازه تخت خواب متناسب باشد. معمولا اندازه استاندارد پتوهای تک نفره در حدود 220×160 سانتی متر مربع و پتوهای دو نفره در حدود 220×180 سانتی متر مربع تولید میشوند.
پتو مدل اسپانیایی لاله قنداقی برای نوزادان تازه متولد شده کاربردهای بسیاری را دارند چون که پیچاندن و جا به جایی نوزادان با این پتوها راحت تر است و این پتوها در ابعاد 101×101 تا 121×121 سانتی متر مربع عرضه میشوند. اندازه پتوهای نوزادی کمی از پتوهای قنداقی کوچک تر است و اندازه استاندارد آن 45×45 تا 91×91 سانتی متر متغیر است. گفتنی است که این اندازه برای نوزادان نارس که کوچک تر هستند، کمتر است و بین 36×36 تا 45×45 سانتی متر متغیر است.
گفتنی است که پتوهای موجود در بازار برای کودکان دبستانی معمولا در ابعاد 130×100 تا 140×110 طراحی و تولید میشوند. در آخر لازم به ذکر است که مرکز عرضه مستقیم پتو لاله مدل اسپانیایی در بردارنده انواع گوناگونی از پتوهای تک نفره، دو نفره، پتو نوزاد و پتو کودکان در ابعاد و اندازه های معین و استانداردی است که برای استفاده مشتریان عزیز آماده گردیده است.

فروش ویژه پتو لاله مدل اسپانیایی

فروش ویژه پتو لاله مدل اسپانیایی

پتو لاله مدل اسپانیایی یکی از معروف ترین برندهای پتو داخل کشور است که فروشگاه ها و مراکز فروش بسیاری را دارد. فروشندگان این برند از پتو همواره سعی ميکنند که کالایی را به بازار عرضه کنند که تنوع و گوناگونی بسیاری را در طرح و رنگ داشته باشد تا بتواند نظر خریداران با فرهنگ ها و سلایق متفاوت را به خود جلب کرده، چرا که متنوع بودن طرح و رنگ یکی از راه های به دست آوردن فروش فوق العاده در بازار است و کارکنان مراکز تولید و فروش این کالا این موضوع را به خوبی میدانند و همواره این اصل را در تولیدات خود رعایت میکنند.
عرضه مستقیم پتو لاله مدل اسپانیایی پس از تولید در کارخانه به وسیله مراکز توزیع پتو لاله در سراسر کشور پخش و عرضه میشود و به نمایندگی های کارخانجات و فروشگاه های عرضه این کالا در سراسر کشور توزیع میشود و افراد میتوانند با مراجعه به این مراکز در سراسر کشور، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

1

  1. سلام فروش فقط به صورت عمده است یا ثبت سفارش جزئی نیز دارید؟ تا چه اندازه شامل سفارش عمده محصول می شود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما