عرضه عمده پتو ابریشمی کلودی

پتو یکی از منسوجات پرکاربرد در طول زندگی هر شخص است. همه ما در طول زندگی از پتوها در مکان های مختلف مانند خانه یا مسافرت استفاده کرده ایم و در برخورد با یک پتوی نرم و سبک از آن استقبال میکنیم چرا که موجب افزایش کیفیت خواب ما شده است. اما در صورتی که پتو زبر یا سنگین باشد از آن دوری میکنیم زیرا با استفاده از پتوهای نامرغوب و سنگین احساس خفگی میکنیم.
شرکت تولیدی پتو کلودی ابریشمی با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات متنوعی را تولید و به بازار داخلی یا خارجی عرضه کند. عرضه این محصولات به دلیل تقاضای روز افزون، به تمامی اقصی نقاط کشور پخش میشود. همچنین کارخانه تولیدی با تاسیس نمایندگی های فروش در این سراسر کشور توانسته پاسخ مشتریان را داده و محصولات خود را به صورت گسترده به فروش برساند.
امروزه متاسفانه سودجویان زیادی در تولید و عرضه محصولات تقلبی در میان برندهای معروف اقدام کرده اند و در این میان سود گزافی را بدست آورده اند. خریداران باید در امر خرید منسوجات خواب بسیار دقت داشته باشند، زیرا انتخاب یک پتو نامرغوب و تقلبی منجر به ضرر مالی و به خطر انداختن سلامتیشان میشود، چرا که هر فرد به صورت میانگین یک سوم الی دو سوم از شبانه روز را مشغول استراحت بوده و از این رو باید با پتویی در ارتباط باشد که ضد حساست بوده وبا پوست و بدن وی خودش را وفق دهد.

ابریشمی
عرضه عمده پتو کلودی ابریشمی در تمامی شهرهای کشور از جمله شهر تهران، یزد، اصفهان، قم، اراک، مرکزی، اصفهان و… صورت میگیرد و خریداران این محصولات میتوانند با مراجعه حضوری به این مراکز فروش و نمایندگی ها، پتوی مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه و عمده خریداری کنند. همچنین روش دیگر خرید این پتو با مراجعه به سایت شرکت تولیدی پتو کلودی ابریشمی است، شرکت تولیدی با قابلیتی که ایجاد کرده و محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.
با جست و جو این کالا در اینترنت میتوانید از انواع این محصولات به همراه قیمت آنها مطلع شوید، همچنین با تماس با شماره های درج شده درون سایت میتوانید با پشتیبانان بخش فروش و مالی در ارتباط بوده و از قیمت انواع این محصولات مطلع شوید، سفارش اینترنتی پتو از شرکت تولیدی باعث میشود تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و با قیمت مقرون به صرفه تری این محصولات را خریداری کنید، در این نوع روش خرید هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهید شد، اما در خرید حضوری باید فاکتورهایی از نظر هزینه ارسال، باربری، نگهداری، آماده سازی و سود فروشنده را بپردازید. این پتو جز منسوجات صادراتی است که به صورت عمده و انبوه به کشورهای دیگر ارسال میشود، تجار با صادرات این محصول اَرز آوری مفید و گسترده ای را به درون کشور رقم زدند و باعث شدند بسیاری از هموطنان عزیزمان مشغول به کار شوند.

آشنایی با پتو کلودی

آشنایی با پتو کلودی

پتو کلودی از منسوجات تولید شده داخل کشور است که تحت نظر کارشناسان برجسته ایرانی و دستگاه های مدرن تولید شده است، این محصول با داشتن جنس مرغوب و با کیفیت توانسته است در میان برندهای دیگر مانند برندهای ترکیه ای، چینی، کره ای و… سرشناس باشد. در ادامه به توضیح روند تولید این محصول با کیفیت میپردازیم.
پتو کلودی از الیاف پلی استر ویسکوز به میزان 70 ٪ و الیاف های پنبه و ابریشم به میزان 30 ٪ تولید شده است، در کارخانجات تولیدی این محصولات ابتدا الیاف های مذکور را با دستگاه تار و پود به یکدیگر ترکیب میکنند تا بافت یکپارچه و یک دست پتو ایجاد شود، سپس پتو به مرحله بافندگی میرود تا تحت نظر کارشناسان بخش تولید بافندگی، با ماشین بافندگی چله هایی بر رویش ایجاد شود که منجر به گردش هوای مناسب پتو میشود، در ادامه این چله ها به دستگاه ریسندگی هدایت شده تا با استفاده از این دستگاه به خوبی الیاف های به هم ترکیب شده به هم مستحکم شوند و بافت یکپارچه و یکدست پتو به همراه تراکم بالا ایجاد شود. در این دستگاه با استفاده از تنظیماتی که بر روی دستگاه ایجاد شده شده است وزن پتو به همراه تراکم الیاف ها را به ما میدهد، هر چه قدر تراکم بافت الیاف ها بیشتر باشد باعث میشود پتو گرمای بیشتری را درون خود نگه دارد و آرامش بیشتری برای مصرف کننده ایجاد شود. بعد از مراحل بافندگی و ریسندگی پتو به بخش ترمیم رفته و در مرحله ترمیم با استفاده از نیرو های انسانی، پتوها بررسی میشوند که اگر تراکم بافت آنها به خوبی انجام نشده باشد یا دارای مشکلاتی از قبیل تکه های اضافه باشند، پتو کلودی تولید شده به مرحله قبل باز میگردد.
در ادامه بعد از اینکه پتوها به خوبی بررسی شدند به مرحله رنگرزی هدایت میشوند و با استفاده از رنگ هایی که بر روی پتو ایجاد میشود باعث شود زیبایی دو چندانی داشته باشد، این پتو در رنگ های تک رنگ یا دو رنگ یا ترکیب رنگ تولید میشود، سپس پتو در این بخش با استفاده از ماشین تثبیت رنگ، رنگ های به کار رفته درونش تثبیت میابند، به صورتی که با شست و شو فراوان و استفاده مداوم دچار رنگ رفتگی و آسیب به رنگ این پتوها نمیشود.
در ادامه پتو کلودی ابریشمی به بخش طراحی هدایت میشود، در این بخش گرافیست های برجسته داخلی با طرح هایی که از قبل بر روی شابلون های طراحی ریخته اند، به پتوها نقشی جذاب و دلربا میدهد از جمله طرح های بسیار جذاب این پتو میتواند به پتو کلودی عروسکی، طرح فانتزی، طرح پسرانه، طرح رمانتیک، طرح دخترانه، طرح برجسته، طرح زنبق، طرح گل برجسته، طرح سه بعدی، طرح شخصیت های کارتونی و… اشاره کرد. پتو تک نفره کلودی ابریشمی در ابعاد 120 در 240 سانتی متر و وزن 600 گرم تولید میشود و همچنین ابعاد دو نفره این پتو 220 در 240 و وزن 1200 گرم تولید میشوند. در ادامه پتوها به ماشین کارتر هدایت میشوند تا در اندازه های متنوع برش داده شوند.

خاص ترین پتوها را بشناسید

خاص ترین پتوها را بشناسید

امروزه شرکت های تولیدی پتو با استفاده از ترکیب الیاف های گوناگون توانسته اند محصولات جدید و خاصی را به بازار هدایت کنند و به صورت خرده یا عمده عرضه کنند. یکی از خاص ترین تولیدات شامل تولید پتو کلودی ابریشمی است، این پتو با داشتن ویژگی های مثبت جزء معیار های خرید بسیاری از مشتریان پتو واقع شده است.
از تولیدات متنوع شرکت تولیدی کلودی میتوان به پتو ابریشمی، پتو پلی استری، پتو نخی، پتو بافتنی و .. اشاره کرد. این پتوها دارای طرح های گل برجسته یا طرح برجسته هستند که به صورت طرح سه بعدی به بازار عرضه میشود، هر چه قدر طرح سه بعدی پتوهای مورد استفاده بیشتر باشد باعث میشود جذابیت خاصی به دکوراسیون اتاق و خانه هایتان ایفا کند. یکی از ویژگی های این پتو قابلیت شست و شو است. انتخاب پتو کلودی ابریشمی میتواند گزینه مناسب در مقابل شما مصرف کنندگان باشد، این پتو دارای درخشندگی بالایی است، از ویژگی های خاص این پتو میتوان به نرمی بالا، لطافت، قابلیت شست و شو، ضد حساسیت، اندازه متنوع، طرح های گوناگون، طرح سه بعدی، رنگ بندی زیبا و متنوع، تراکم بافت بالا، وزن سبک و… اشاره کرد که به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی میتوانید این محصولات را سفارش دهید.

روش های مراقبت از پتو

روش های مراقبت از پتو

برخی افراد فقط به معیارها و ویژگی های پتوی مورد نظر خود در انتخاب اولیه دقت میکنند، مراقبت از پتو از انتخاب پتو با ویژگی های مثبت بیشتر اهمیت دارد، آن هم به دلیل اینکه با انتخاب یک پتوی خوب و نگهداری به خصوص در طول استفاده از ان میتوانید در طی سالیان زیاد از این محصول استفاده کنید، حتی اگر برترین و مقاوم ترین پتو را خریداری کنید اما نتوانید به خوبی از آن مراقبت کنید باعث میشود حالت اولیه و کیفیت خود را از دست دهد.
در انتخاب و خرید پتو به معیار قابلیت شست و شو پتو باید توجه شود، در صورتی که پتو قابلیت شست و شو دارد حتما آن را تهیه کنید، پتوها به دلیل اینکه در مدت زمان زیادی از شبانه روز در تماس با بدن و پوست ما هستند به همین دلیل میکروب به خود جذب کرده و باید در مدت زمان هایی مشخص آنها شست و شو شوند. پتو کلودی ابریشمی یکی از منسوجات خواب متنوع تولید شده شرکت برجسته ایرانی است که در طرح های گسترده و برجسته این پتو تولید و به بازار به صورت عمده عرضه میشود، اولین نکته ای که مصرف کنندگان پتو باید در مراقبت از پتو به آن توجه کنند این است که پتو را در هنگام استفاده یا بعد از استفاده در مکانی که اجسام تیز و برنده مانند اتو و قیچی و… هستند قرار ندهید زیرا با برخورد به اجسام تیز و برنده باعث میشود پتو دچار خراش یا پارگی شود.
یکی از پتوهای قابل شست و شو که میتواند نظر همه را به خود جلب کند پتو کلودی ابریشمی است که با داشتن طرح های گل برجسته درون خود این معیار زیبایی را نیز دارد. این پتو را میتوانید با استفاده از ماشین لباسشویی یا به صورت دستی به همراه نرم کننده لباسشویی شست و شو کنید، در روند شست و شو پتو به هیچ عنوان از مواد سفید کننده یا لکه بر استفاده نکنید زیرا استفاده از آنها منجر به رنگ رفتگی پتو میشود و آثار نامطلوبی را در پتو ایجاد خواهد کردٍ در صورتی که میخواهید از این مواد استفاده کنید ابتدا مقداری را بر روی تکه ای کوچک از پتو بریزید و اگر مشاهده کردید رنگ پتو در حال عوض شدن است از ادامه دادن این عمل خودداری کنید.
بعد از شست و شو پتو ابتدا آنها را به خوبی در جایی خشک پهن کنید تا طی گذشت ساعاتی آنها خشک شوند، در نظر داشته باشید پتو یا هر منسوج دیگری مانند لباس را در مدت زمان زیادی در معرض نور خورشید قرار ندهید، زیرا نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است که منجر به سفیدی و رنگ رفتگی پتو میشود.

تولیدکنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی

تولیدکنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی

تولید کننده منسوجات کلودی ابریشمی در شهر تهران وجود دارد و با تولید این محصول به سراسر نقاط کشور عرضه و پخش میشوند تا به سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرند و بتوانید به صورت خرده یا عمده آنها را خریداری کنید.
تولید کنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته اند تولیدات خود را افزایش داده و محصولات متنوعی را در روز تولید و به کشورهای دیگر صادر کنند، جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاع از انواع این محصولات میتوانید به سایت شرکت تولیدی مراجعه نمایید.

پتو طرح خاص

پتو طرح خاص

با آمدن نسل جدید به همان نسبت باید پتوها و وسایل خواب تحول پیدا میکردند و به همین دلیل شرکت های تولیدی پتو در این امر بسیار شکوفا شدند و محصولات متنوع و خاص را تولید کردند. پتو طرح خاص شامل طرح های عروسکی، سه بعدی، برجسته و… است. این پتوها را میتوانید به صورت اختصاصی و با طرح دلخواه خود به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی به صورت خرده یا عمده انبوه سفارش دهید.

پتو کلودی ساده

پتو کلودی ساده

پتوهای کلودی در طرح های مختلفی تولید میشوند، پتو کلودی ساده با داشتن در طرح و رنگ ساده و تک رنگ تولید میشود، این پتو برای افرادی که پتویی جذاب نیاز دارند مناسب است. از ویژگی های این پتو میتوان به رنگ بندی متنوع، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو و گرمای بسیار بالا اشاره کرد که با داشتن سهم زیادی از این ویِژگی ها جز منسوجات پر طرفدار به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما