صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته

پتو سوپر برجسته یکی از انواع مختلف پتوهای نرمینه بافت است. این محصول آنقدر باکیفیت است که نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار جهانی نیز مشتریان خود را پیدا کرده و از پرفروش ترین پتوهای برند نرمینه بافت نام گرفته است. همان طور که میدانید شرط صادرات یک کالا در بازار جهانی کیفیت استاندارد و قیمت مناسب است که در این بین این پتو با برخورداری از هر دو پارامتر توانسته به بازار جهانی راه یابد و جایگاه خود را تثبیت کند.
صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته با هدف ارزآوری و افزایش تولید و همچنین اشتغال زایی با مجوز از برند نرمینه بافت، این منسوج را به بازار جهانی معرفی میکند و با جذب مشتری و فروش به چرخه اقتصاد کشور کمک شایانی میکند. در واقع برای معرفی بهتر و فروش خوب یک کالا نیاز به یک صادرکننده متخصص و کار بلد است تا کالا را به خوبی به جهان معرفی کند که صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته نرمینه با معرفی این محصول جهت فروش، سبب رونق تولید این کالا شده است.
کارخانه نرمینه بافت کاشان که از سال ۸۱ شروع به تولید پتو کرده است. این کارخانه در مدت زمان زیادی که از عمر آن نمیگذرد شرط تولید خود را همواره بر تولید باکیفیت و متناسب با توان خرید هر قشری بنا نهاده است همین حسن نیت سبب شده نه تنها در داخل کشور بلکه در بازار جهانی نیز شناخته شده باشد.

آشنایی با پتو سوپر برجسته

آشنایی با پتو سوپر برجسته

در میان مدل های مختلفی که کارخانه نرمینه بافت به بازار عرضه داشته است این پتو از جمله پرفروش ترین آنها است که توانسته به راحتی به بازار جهانی راه یابد که در ادامه در رابطه با این پتو و مزیت های آن مطالب ضروری را بازگو میکنیم تا شما را بیشتر با این منسوج آشنا کنیم. کارخانه ی نرمینه بافت کاشان این کالا را در سایزهای یک نفره، دو نفره، کودک و حتی سایز دلخواه شما تولید و به بازار عرضه میکند و فروش این کالا بیشتر به صورت عمده صورت میپذیرد که همین امر سبب تولید انبوه و در نهایت صادرات این محصول شده است. این پتو از پرفروش ترین های بازار پتو است که علت آن داشتن یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه هر کدام از آنها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.
تنوع طرح و رنگ: پتو سوپر برجسته از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار است و همین سبب محبوبیت این منسوج میان مردم شده است. این پتو در انواع مختلف طرح ها اعم از گل دار، فانتزی، عروسکی و… عرضه میشود که یکی از دلایل محبوبیت این کالا میان مردم همین تنوع طرح و رنگ آن است.

آشنایی با پتو سوپر برجسته
وزن مناسب: وزن پتو سوپر برجسته متناسب با استاندارد اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی است و با توجه به سایز پتو وزن مشخص میشود. همین وزن مناسب سبب شده که استفاده از این کالا در تمام فصول سال امکان پذیر شود. از همین رو این پتو توانسته در بازارهای جهانی طرفداران بسیاری پیدا کند و به فروش زیادی دست یابد.
دوخت عالی: پتو سوپر برجسته نرمینه بافت از دوخت بسیار زیبا و لبه دوزی شده ای برخوردار است. دور تا دور آن با نخ محکم و زیبایی دور دوزی شده است. در واقع نوع دوخت آن، زیبایی فراوانی به این محصول بخشیده است.
نرمی و لطافت: در واقع هدف از تولید پتو، فراهم کردن راحتی و آسودگی خواب است و کیفیت خواب رابطه مستقیمی با میزان نرمی و لطافت یک پتو دارد. بافت این پتو بافت بسیار نرم و لطیف است.
کیفیت ساخت: شرکت نرمینه بافت کاشان برای تولید تمامی محصولات خود از بهترین تجهیزات ریسندگی استفاده میکند که در ساخت این پتو نیز این مسئله صدق میکند و کیفیت بسیار بالای الیافی که در تولید این پتو استفاده شده سبب شده که در انتها کالایی تولید شود که بتوان به راحتی آن را به بازار جهانی معرفی کرد.
قیمت مناسب: برای آنکه یک محصول بتواند در بازار جهانی بماند علاوه بر کیفیت، قیمت نیز بسیار موثر است.

چرا باید از پتو آنتی آلرژیک استفاده کنیم

چرا باید از پتو آنتی آلرژیک استفاده کنیم

با صنعتی شدن جوامع، کارخانه ها رو به سوی تولید الیاف مصنوعی آوردند و تلاش خود را در جهت تولید الیافی که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکنند به کار گرفتند. در نتیجه این تلاش ها، الیاف پلی استر و اکریلیک به بازار عرضه شدند. این الیاف هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند. از همین رو برای تولید محصولات خواب از جمله پتوها از الیاف پلی استر و اکریلیک استفاده میشود. ویژگی هایی که این الیاف دارند اعم از ضدحساسیت بودن آنها، مقاومت بالا و دوام آنها است.

از آنجایی که پتو مستقیماً با پوست بدن ما در ارتباط است و برخی از الیاف مصنوعی میتوانند به راحتی سبب ایجاد اگزما و بیماری های پوستی شوند، باید حتماً از پتویی استفاده شود که هیچ گونه آلرژی و یا حساسیتی ایجاد نمیکند. همچنین برخی از الیاف علاوه بر حساسیت های پوستی، حساسیت های تنفسی ایجاد میکنند که میتواند به بیماری های شدید تنفسی منجر شود. پس بهتر است برای خرید پتو حتما این نکته را مورد توجه قرار دهید. این پتو با استفاده از الیاف باکیفیت در ساخت، هیچ گونه حساسیتی به همراه ندارد و با تضمین صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته، میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مشخصات پتو تک لایه

مشخصات پتو تک لایه

پتوهای تک لایه همان طور که از اسم شان پیدا است از یک لایه تولید شده اند. همین امر سبب شده که وزن بسیار سبک و کمی پیدا کنند و بهترین گزینه برای فصل تابستان، همچنین مسافرت ها به شمار آیند. همچنین این پتوها قابلیت شست و شوی بالایی دارند و به راحتی شسته میشوند و برای شست و شو میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و شستن این پتوها را با خیال راحت به ماشین سپرد. پتوهای تک لایه در واقع برای تمامی کسانی که با گرمای زیاد پتو مشکل دارند گزینه مناسبی هستند.
این پتوها با دربرگیری ضخامت کم مانند پتوهای چند لایه نمیتوانند گرما را منتقل کنند اما در حفظ دمای بدن بسیار موفق عمل میکنند و دمای بدن را گرم نگه میدارند.

قیمت باورنکردنی پتو سوپر برجسته

قیمت باورنکردنی پتو سوپر برجسته

برند نرمینه برای ارزان تر کردن این قیمت تسهیلات و روش های گوناگونی بر سر راه مشتریان عزیز قرار داده تا این کالا را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه کنند. یکی از این روش ها خرید مستقیم است که با این نوع خرید، با حذف واسطه ها از قیمت خرید این محصول بسیار کاسته میشود و با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به قیمت بازار به فروش میرسد. همچنین خرید عمده نیز در قیمت گذاری موثر است و میتواند قیمت این محصول را به شکل محسوسی کم کند.
اگر به جای سفارش تکی، سفارش عمده را انتخاب نمایید میتوانید کالای بیشتری را با قیمت کمتری در اختیار بگیرید.
صادر کننده پتو سوپر برجسته نرمینه با ارائه این کالا در قیمت بسیار مناسب به راحتی توانسته در بازار جهانی جذب مشتری کند و مشتریان زیادی به دست آورد. شرکت نرمینه بافت برای آنکه قیمت نهایی محصول باز هم ارزان تر تمام شود، طرح فروش ویژه را ارائه کرده است که در این طرح کالا با شرایط خاصی فروخته میشود و نهایتا کالا مشمول تخفیف باور نکردنی فروش ویژه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما