شرکت عرضه پتو ژله ای کودک

دنیای رنگارنگ همه کودکان یک پتوی نرم و فانتزی نیاز دارد. تولیدی دیبافت با کمک کادر مجرب خود توانسته است به تولید پتوهای نرم و لطیفی، مشهور به پتو ژله ای بپردازد. این پتوها تحت نظر کارشناسان طراح شرکت مطابق روحیه لطیف و حساس کودکان طراحی شده و سپس با دستگاه های پیشرفته تولید میشوند. این شرکت عرضه پتو ژله ای کودک را با بهترین کیفیت و ضمانت کالا در دستور خود قرار داده است و سعی دارد تا رضایت مشتریان را نسبت به تولیداتی چون پتوهای ژله ای، حوله ای و.. جلب نماید.
شرکت دیبافت محصولات سفارشی شما را در بسته بندی مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دستتان میرساند. عرضه پتوهای ژله ای مناسب کودکان به صورت عمده و تکی در این تولیدی انجام میشود. زمستان با تمام زیبایی‌هایی که باخود به همراه دارد در ذات خود، سرما را نیز دارد که ما انسان‌ها در مقابل آن، آسیب‌‌ پذیر خواهیم بود و باید خودمان و مخصوصا کودکانمان را بپوشانیم. ما باید به فکرکودکان لطیف و آسیب پذیرمان باشیم و باید همیشه همراه آنان لباس و پتوهای گرم و لطیف داشته باشیم.

 شرکت عرضه پتو ژله ای کودک

چگونه یک پتو ژله ای کودک مرغوب بخریم

تولید پتوها با کیفیت بسیار مرغوب در کشورمان توسط مراکز متعددی صورت میگیرد که مهم ترین آنها نمایندگی های معتبر شرکت ها و برندهای تولید کننده و سایت های آنلاین تخصصی ارائه دهنده و عرضه کننده انواع پتو صادراتی ارزان هستند. پتوی خوب ویژگی هایی از قبیل نرمی ، طراوت و راحتی و ویژگی های بسیار دیگری دارد که باید در انتخاب یک پتوی خوب مورد توجه وبررسی قرار گیرد. پتوهای شما باید برای پوست شما حسی نرم و آرامش دهنده و برای اتاق خوابتان، دکوری زیبا ولاکچری فراهم کند.
کارشناسان توصیه کرده اند که در محیطی بخوابید که نه گرم باشد و نه سرد و یک دمای استاندارد برای خواب راحت شما داشته باشد؛ پس سعی کنید پتویی انتخاب کنید که گرمای کافی داشته باشد و بتواند در طول خواب دمای بدنتان را تنظیم کند تا خوابی راحت داشته باشید. اندازه یک پتوی خوب باید کمی بزرگ تر از تشک شما باشد. پس قبل از خرید پتوی خود تشک خود را اندازه بگیرید تا خرید بهتر و مناسب تری داشته باشید.
جنس پتوی شما نیز باید مطابق نیاز شما و شرایط شما در نظر گرفته شود. برای مثال اگر آلرژی دارید بهتر است پتویی انتخاب کنید که ضد حساسیت باشد به گونه ای که تنفس شما را مختل نکند یا دچار التهابات پوستی ناشی از زبری پتو نشوید. پتوها با جنس نخی در برابر شست و شوهای مکرر مقاوم هستند. همچنین حساسیت کمتری برای شما ایجاد میکنند و مناسب افرادی هستند که آلرژی دارند. این پتوها نرمی منحصر به فردی دارند و از این رو از نظر مشتری مورد اقبال واقع شده اند. پتوها با پارچه پشمی، ضد تعریق هستند و در تابستان با گرفتن رطوبت مانع از گرم و سرد شدن شما میشوند. این پتوها عایق حرارتی خوبی هستند و طرفداران خاص خود را در بازار فروش دارند. پتوهایی که از جنس الیاف مصنوعی ساخته شده اند در بافت آنها نخ های اکرلیک یا پلی استر به کار رفته است که این پتوها الکتریسیته ساکن را جذب میکنند اما رطوبت را جذب نخواهند کرد. این پتوها دوام بالایی دارند و بسیار متراکم هستند. پتوهای پنبه ای یا پتوهای نخی با توجه به نکات گفته شده پتوهای مرغوبی هستند. علاوه بر جنس باید به نوع بافت پتوها توجه بسیاری شود.

 شرکت عرضه پتو ژله ای کودک
بافت حرارتی : این نوع بافت در پتوهای نخی استفاده میشود. بافت حرارتی به جریان هوا امکان عبور از بافت الیاف پتو را میدهد.
کشبافت: گرمی، نرمی و سنگینی از مشخصات پتوی خوب کشبافت است. این پتوها همان پتوهای بافتنی هستند.
دوخته شده: این نوع پتو برای این که لایه داخلی پتو بیرون نزند دور دوزی میشود.
پتوهای دولایه: بهترین انتخاب برای روزهای سرد و مناسب افراد سرمایی هستند. یک پتوی خوب قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی دارد و بعد از شستن رنگ و کیفیت آن ثابت میماند. شاید یکی از نکاتی که اکثر ما هنگام خرید پتو توجه چندانی به آن نداشته باشیم رنگ و طرح پتو باشد. در صورتی که داشتن طرح و رنگ مناسب پتو هم میتواند در چگونگی خواب انسان موثر باشد. روان شناسان آمریکایی گفته اند بهتر است پتو را بین رنگ های سبز کم رنگ، لیمویی، صورتی، یاسی، کرم یا سفید انتخاب کنیم تا پیش از خواب و با دیدن رنگ پتو از نظر روانی به آرامشی کافی برسیم.

نحوه مراقبت از انواع پتو

نحوه مراقبت از انواع پتو ژله ای کودک

پتوی خود را هرگز به طور مکرر یا طولانی مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا به مرور زمان رنگ آن تغییر خواهد کرد. پتویی که استفاده نمیکنید را هرچند وقت باز کنید و دوباره تا کنید تا آسیب نبیند برای شست و شوی پتوی خود به نحوی که آسیب نبیند نکات گفته شده را رعایت کنید.
پتو را در آب داغ نشویید و توجه داشته باشید دمای آب بیشتر از ۴۰ درجه سانتی گراد نباید باشد. شست و شوی پتو با استفاده از پودرهای لباسشویی ملایم انجام گیرد و از مواد سفیدکننده و شوینده قوی استفاده نگردد. در مرحله آخر شست و شو بهتر است از نرم کننده مخصوص لباس طبق دستورالعمل گفته شده روی آن استفاده کنید. با این کار دیگر پتوی شما بعد از شستن زبر نخواهد بود.
خشک کردن پتو در ماشین های خشک کن لباس مجاز است اما نباید زمان آن طولانی شود. برای خشک کردن پتو بهتر است از نور خورشید به طور مستقیم کمک نگیرید؛ زیرا در اثر آفتاب به تدریج تغییر رنگ خواهد داد. برای پتوهای خود و پتوی اتاق خوابتان یک روکش پارچه‌ای بدوزید. پتو را درون روکش قرار دهید و هر چند وقت یک بار روکش را از پتو جدا کرده و با شوینده ملایم بشویید. کمد پتوها را چک کنید تا فاقد رطوبت باشد زیرا رطوبت، دشمن اصلی پارچه و الیاف پتوی شماست.

ویژگی های انواع پتو کودکانه

ویژگی های انواع پتو کودکانه

نوزادان و کودکان نسبت به بزرگسالان به ساعات خواب بیشتری نیاز دارند به گونه ای که نوزادان ۲۲ ساعت شبانه روز را خواب هستند پس بهتر است هنگام خرید کالای خواب کودکان خود، مقدمات یک خواب مملو از آرامش را برای آنها فراهم کنید. بدون خواب و استراحت کافی کودک شما دچار آسیب های رفتاری خواهد شد. خرید یک پتوی رنگارنگ و جذاب کودک شما را به یک خواب دل انگیز و پر از آرامش مطلوب دعوت مینماید. اگر هنوز پتوی مناسب سیسمونی کودک خود را پیدا نکرده اید کافی است کاتالوگ پتوهای ژله ای کودکان تولیدی ما را بررسی و نسبت به خرید آن اقدام کنید.
از انواع پتوهای کودکانه نوعی از پتوهای مناسب کودک وجود دارد که به پتوهای سلولی معروف است که به نوعی پتوهای پنبه ای هستند. این نوع پتو دارای سوراخ های ریزی است که باعث عبور هوا از درون پتو میشود و از خفگی احتمالی کودک جلوگیری میکند. پتوهای پنبه ای بسیار سبک هستند و به همین دلیل مناسب کودکان هستند. نوع دوم همانند نوع اول است با این تفاوت که نوع قبل از الیاف طبیعی درست شده اند. این نمونه که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند به آن پتو سلولی آکریلیک میگویند. این پتوها با توجه به نوع الیاف آن ممکن است باعث حساسیت پوستی و تنفسی فرزاندانتان شود.
پتو پشمی: برای مراقبت کودک خود از سرما پیشنهاد ما به شما خرید پتوی پشمی است، چون خیلی خوب گرما را در خود نگه میدارند. دوام و مقاومت این مدل از پتوهای کودک دیگر بیشتر است.
پتوهای بامبو: نوع دیگری از پتوهای مناسب کودک هستند که چون از یک گیاه به نام بامبو ساخته میشوند و الیاف آن گرفته میشود ضد حساسیت هستند این نوع پتو بسیار نرم و سبک است.

بررسی مراکز پخش پتوی ژله ای کودک

بررسی مراکز پخش پتوی ژله ای کودک

امروزه پتوهای مختلفی تحت عنوان پتوی کودکان در بازار عرضه شده است که این پتوها به دلیل نرمی و لطافت و طرح و رنگ متنوع کودکانه مناسب فرزندان شما هستند. خرید پتو ژله ای کودکانه با کیفیت و درجه یک از طریق نمایندگی های اینترنتی در سراسر کشور امکان پذیر گردیده است. از مشخصات اصلی این پتو میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
انعطاف پذیری بالا
حجم کم و وزن سبک
عدم ایجاد حساسیت تنفسی و آسیب به پوست
تنوع طرح و رنگ
قیمت رقابتی و مناسب
اندازه مناسب
مرکز پتو ژله ای کودک دیبافت به طور پیوسته به تولید و پخش انواع پتوهای مخصوص کودکان میپردازد و در هر زمینیه ای پذیرای سفارشات شما مشتریان گرامی خواهد بود. آیا میدانید در تولید انواع پتوها چه موادی به کار رفته است و چه نمونه هایی وارد بازار فروش میشود؟ آیا میدانید برای خرید انواع پتو نازک از کجا میتوان اقدام نمود؟ همه ما میدانیم و به این نتیجه رسیده ایم که پتوها از جمله کالاهایی هستند که توسط همه مورد استفاده قرار گرفته اند و در هر خانه حداقل چند عدد از آن در خانه های مردم موجود است. با توجه به استفاده بالا از این محصول و تقاضاهای مردمی، تولیدی های زیادی به تولید پتو با انواع مختلف پرداخته اند. انواع پتوهای نازک با ضخامت کم یکی دیگر از مدل های پتو است که معمولا در فصول گرم سال و در سفرها مورد استفاده قرار میگیرند.

بررسی مراکز پخش پتوی ژله ای کودک
پتو ژله ای کودک نیز در مدل ها، جنس ها، طرح ها و اندازه های مختلفی تولید میشوند. پتوهای ژله ای نیز یکی از انواع پتو نازک هستند. شما هم میتوانید پتوهای نازک تابستانی را با ارزان ترین قیمت ممکن از سمت کارخانه تولید کننده خریداری کنید. عرضه این پتوهای سبک و کاربردی به صورت مستقیم از سمت کارخانه انجام میشود.
پتوهای ژله ای از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. این پتوها با مواد پلی استر اصل و مرغوب ساخته میشوند و در صنعت تولید این نوع پتو بهترین روش ها انجام میپذیرد و بعد از تولید این پتوهای نرم و دوست داشتنی وارد بازار فروش گرم تولیدی میشوند.
پر طرفدارترین پتوهای ژله ای کودکان پتوهای طرح عروسکی هستند؛ زیرا این پتوها با طرح های خیالی و کارتونی که دارند با دنیای رنگارنگ کودکان همخوانی پیدا میکنند و این باعث علاقه دلبندانتان به کالای خوابشان میشود. این پتوها در طراحی عروسکی طبق شخصیت های کارتونی و مشهور نقاشی شده اند که دنیای خواب شادی را برای کودکان ایجاد میکند.
امروزه، تولید کنندگان زیادی را میتوان دید که از توانایی لازم برای تولید و عرضه پتو عروسکی برخوردار هستند. در این بخش به معرفی محصولات دیبافت میپردازیم تا بتوانیم آنها را مستقیم و بی واسطه تحویل شما عزیزان بدهیم.

بررسی مراکز پخش پتوی ژله ای کودک
برای فروش عمده پتو در بازار، پتوهای یک نفره طرح عروسکی یکی از مدل های پرکاربرد است اما این که از چه راهی میتوان هم پتوهای عروسکی را خریداری نمود و هم تنوع بیشتری از پتوها را مشاهده نمود، باید عرض کنیم که بهترین راه همین فروشگاه های مجازی معتبر هستند. دیبافت، فعالیت های خود را در زمینه پخش و عمده فروشی انواع پتو قرار داده است که این موضوع شاخصه هایی همچون قیمت های ارزان، تنوع بالا و سرعت زیاد را در اختیار مشتریان قرار داده است.

پتوهای ژله ای کودک با وزن سبک و گرم با توجه به مزیت های رقابتی که دارند، محصول مناسبی هستند که در بازار کنونی، شاهد پخش عمده آنها هستیم. خریداران عمده پتوهای ژله ای میتوانند انواع پتوها را با تنوع بالایی که در وب سایت ها موجود هستند، به صورت عمده و مستقیم با پایین ترین قیمت خریداری کنند. این پتو از نمونه های جدیدی است که به بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. با توجه به این موضوع، تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا عرضه کننده مستقیم این مدل پتوهای پرکاربرد در سراسر ایران باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما