خرید پتو شادیلون به صورت ویژه و عمده ای در کشور

یکی از برندهای معروف پتو در ایران، شادیلون نام دارد که محصولات آن را به صورت عمده‌ای و تکی می‌توان از راه‌های متفاوتی در کشور به دست آورد. از طرفی جهت خرید پتو شادیلون به صورت ویژه می‌توان به مراجع مختلفی در همه جای ایران مراجعه نماییم.

پتوها، یکی از اساسی‌ترین کالاهای خواب به شمار می‌روند. آن ها برای گرم نگهداشتن بدن تولید می‌شوند که کاربرد بسیاری در فصل سرما دارند. برای این که مشخصه اصلی را انواع پتوها بهتر داشته باشند، آن را کارخانجات از الیاف گوناگونی می‌سازند.

 

خرید پتو شادیلون به صورت ویژه و عمده ای در کشور

تجارت مستقیم بهترین نوع پتو شادیلون مشهد

کارخانه پتو شادیلون مشهد، محصولات خود را به شکل مستقیم وارد بازار می‌کند. بهترین نوع کالای این شرکت، از الیاف به خصوصی ساخته شده‌اند که باعث می‌گردد یک پتوی نرم، گرم، لطیف و در همین حال کاربردی تولید شود. از جانب دیگر، این کارخانه بزرگ، کالاهایش را در مدل‌های گوناگونی تولید و ارائه می‌نمایند.

انواع مختلف پتو شادیلون که می توان به اشاره نمود عبارتند از:

  • پتو نوزاد
  • پتو جوان
  • پتو نوجوان
  • پتو مسافرتی
  • پتو یک نفره و دونفره

تجارت مستقیم بهترین نوع پتو شادیلون در ایران، از جانب مراجع مختلفی صورت می پذیرد. در این عرضه، خود شرکت‌های سازنده و همین طور مراجع اصلی که در گوشه و کنار کشورمان ایجاد شده‌اند، فعالیت گسترده ای دارند. این گونه عرضه‌ها، باعث می‌گردد تا پتو شادیلون مرغوب را، خریدار به آسانی به دست آورند.

از جانب دیگر، مشتریان انواع پتو شادیلون را با قیمت عالی می‌توانند از بازار تهیه کنند. روی هم رفته، خرید عمده و تکی پتو در برند شادیلون، بدون واسطه صورت می‌پذیرد.

 

تجارت مستقیم بهترین نوع پتو شادیلون مشهد

خریدار عمده پتو شادیلون به قیمت تولیدی

اگر در پی این هستید که پتو ایرانی جدیدی را به دست آورید که در کنار زیبایی، کیفیت مناسبی داشته باشد، خوب است که به ارائه دهندگان محصولات نوبافت کارخانه شادیلون مراجعه کنید. از این طریق خریدار می‌تواند به قیمت تولیدی به تهیه کالا بپردازد. همچنین می‌شود پتو شادیلون طرحدار و ساده را به شکل عمده‌ای با قیمت مناسب تهیه کرد.

برای این کار خریداران قادر خواهند بود که به نمایندگی پتو شادیلون مراجعه کنند. شعبه‌های رسمی پتو، در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می‌نمایند و محصولات شان را به اشکال گوناگونی ارائه می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید پتو ویژه دخترانه و پسرانه را هم تهیه کنید که در طرح‌های و رنگ‌های زیبا و متنوعی ارائه می‌شوند.

باید گفت، آن دست از کسانی که خریدار پتو عمده به شمار می‌روند، فروشندگان جزئی در بازار، گروه‌های تجاری، بیمارستان‌ها و همین طور هتل‌های مختلفی هستند. از طرفی، خرید پتو شادیلون در تهران نیز به صورت کلی می‌توان تهیه نمود.

عموماً خریداران به این دلیل محصولاتشان را به شکل عمده تهیه می‌کنند چرا که یک کالای خوب را با قیمت‌های ارزانی به دست می‌آورند.

 

خریدار عمده پتو شادیلون به قیمت تولیدی

مرکز اصلی پتو مسافرتی شادیلون

در بالا، انواع پتوهای کارخانه شادیلون را برای شما معرفی کردیم که یکی از آن ها نوع مسافرتی بود. این محصول ویژگی‌های خاص خود را دارد که می‌توان با مراجعه به مراکز اصلی فروش در هر شهری که باشیم، آن را به دست آورده و مورد استفاده قرار بدهیم. این پتوها در ابعاد، طرح‌ها و همین طور رنگ‌های بسیار متنوعی تولید و پخش می‌شوند.

پتو شادیلون مسافرتی، نوعی از کالا است که نازک، سبک و در همین حال قابلیت حمل آن راحت است. از سوی دیگر، به دلیل حجم کمی که ایجاد می‌کند، می‌توان آن را به آسانی حتی در کوچکترین مکان‌ها قرار دارد.

باید گفت، پتوهای مسافرتی را می توان به اشکال گوناگونی استفاده کرد. آن ها تنها برای سفر به کار نمی‌روند.  می‌توان در فصولی که زیاد هوا سرد نیست، از آن به عنوان روانداز در خانه استفاده نمود. این کالا در بیمارستان ها و حتی پیک نیک نیز کاربرد فراوانی دارد.

برخی افراد حتی به دلیل نازک و نرم بودن پتو مسافرتی، به عنوان زیرانداز نیز استفاده می‌کنند. خلاصه این که، این گونه از پتوها موارد کاربردشان بسیار زیاد است و به همین دلیل مشتریان فراوانی هم دارند.

می‌توانید بهترین نوع پتو مسافرتی شادیلون را از مراجع مختلفی که در زمینه ارائه کالای خواب فعال می‌باشند، به دست آورید و مورد استفاده قرار دهید.

 

مرکز اصلی پتو مسافرتی شادیلون

عمده فروشی پتو شادیلون نوزادی

پتو شادیلون نوزادی را به صورت عمده بایستی از مراجع اصلی تهیه کرد. این گونه می‌توانید با تخفیف‌های ویژه و همین طور نرخ‌های پایین تری آن را بخرید. بهتر است که به خود کارخانه یا شعب رسمی و همین طور سایت‌های متفاوتی که در این حوزه فعال هستند مراجعه نمایید. آن ها در همه جای ایران قابل دسترس می باشند.

از سویی، پتوهای نوزادی در طرح ها و رنگ‌های زیبایی ارائه می‌شوند. یکی از مدل های مثال زدنی آن، پتو عروسکی است. این طرح، داری کلاهی است که در هنگام بیرون رفتن در زمستان، می تواند از رسیدن سرمال به سر نوزاد جلوگیری کند. البته کلاه، خود مدل های گوناگونی دارد بیشتر به شکل خرسی می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.

ولی تنها مدل کلاه‌دار نیست که در بازار ارائه می‌شود، بلکه در طرح‌های ساده ولی دارای عکس شخصیت‌های کارتونی و رنگ‌های شاد نیز عرضه می‌گردد. روی هم رفته می‌شود آن را در سایز استاندارد به دست آورد که برند شادیلون، آن را در ابعاد 110*80 تولید کرده و برای مشتریان خود به فروش می‌رساند.

شما هم اگر خریدار عمده‌ای این محصول زیبا و منحصر به فرد می باشید، خوب است که سری به مراجع اصلی جهت تهیه کالا بزنید.

 

عمده فروشی پتو شادیلون نوزادی

بزرگترین بازار خرید پتو شادیلون با کیفیت

پتوها نیز مانند سایر کالاهای دیگر، انواع باکیفیت و نامرغوب دارند. عموماً برندهای بزرگ، سعی می‌کنند تا در هر حالتی کالای خود را با بهترین الیاف بافته و روانه بازار کنند. این گونه است که به یک شرکت با فروش بالا تبدیل می‌شوند و می‌توانند در بازار رقابت دارای اسم و رسمی شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به بزرگترین بازار خرید پتو شادیلون، نوع مرغوب و درجه یک این کارخانه را به دست آورید. اما مشخصات چنین کالایی چیست؟ از کجا باید بدانیم که محصول ویژگی‌های خوبی دارد؟ در گام نخست پیشنهاد می‌کنیم که به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید.

نکاتی که برای خرید یک پتو نیاز است بدانید عبارتند از: 

  • به ابعاد آن توجه کنید. نوع اصل و با کیفیت سرکجی ندارد.
  • به پارچه و نخی که برای دوخت دور پتو کار گرفته می‌شود دقت داشته باشید؛ رنگ نخ باید هم رنگ زمینه پتو باشد.
  • آن را در دست بگیرید. بکشید. اگر پرزها از هم جدا شدند، خریداری نکنید.
  • همین طور در این شرایط اگر زمینه پتو دیده شد هم کالا مرغوب نیست.
  • و سایر موارد دیگر

 

بزرگترین بازار خرید پتو شادیلون با کیفیت

فروشنده برتر پتو ایرانی به قیمت کارخانه

پتو ایران، در تنوع بالایی ساخته می‌شود و برخی از فروشندگان نیز به قیمت کارخانه محصولات شان را عرضه می‌دارند. آن ها عموماً با تولیدی‌ها در تماس هستند و درست مانند یک نمایندگی عمل می‌کنند. به این ترتیب هم شرکت سازنده و هم فروشنده در بازار می تواند محصولات خود را در حجم بالایی به فروش رساند.

برای پیدا کردن این گونه از عرضه کنندگان، نیاز به طی کردن مسافت‌های طولانی نمی‌باشد. شما با سرچ نمودن در اینترنت، خیلی سریع و راحت به ارائه دهندگان دست خواهید یافت چرا که در این فضا، بیشتر فروشندگان آنلاین محصولات شان را با تخفیف‌های خوبی عرضه می‌کنند.

به این صورت انواع پتو ایرانی را با بهترین نرخ‌ها می‌توانید به دست آورید. همین طور، قادر خواهید بود که در تنوع بالایی به خرید آن بپردازید. فروشگاه پتو ارزان را به آسانی همان طور که اشاره کردیم، می‌توان پیدا نمود. تنها مسئله این است که در هنگام خرید توجه کنید که فروشگاه معتبر باشد.

 

فروشنده برتر پتو ایرانی به قیمت کارخانه

عرضه پتو شادیلون صادراتی با قیمت ارزان

صادرات پتو ایرانی به کشورهای مختلفی انجام می‌شود. در این میان می‌توان گفت که بازار کشورهای همسایه یکی از مقاصد بیشتر تولیدی ها می‌باشد.

امروزه برندها سعی می‌کنند تا با ارائه بهترین محصولات، بتوانند در این بازارها از رقبای خود پیشی بگیرند. به این ترتیب است که آن ها پتو را در بالاترین سطح کیفی برای صادرات آماده می‌نمایند. از سویی، پیش از این که به این کار مبادرت ورزند، از هر جهتی مراکز خرید و فروش، سلیقه مردم را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهند.

با بررسی و مطالعه سلایق افراد مختلف، مراکز عرضه بهتر خواهند توانست که فروش بالاتری داشته و سود ببرند. از طرفی، این شرکت‌ها محصولات خود را با نرخ‌های ارزان‌تری نیز ارائه می دهند که خواهند توانست به ارائه بهتر محصولات شان بپردازند.

روی هم رفته، عرضه پتو شادیلون صادراتی با قیمت ارزان را، خود کارخانه و یا شرکت های بازرگانی مختلفی در تنوع بالا انجام می‌دهند.

 

عرضه پتو شادیلون صادراتی با قیمت ارزان

پتو گل برجسته برند شادیلون

جهت خرید پتو گل برجسته برند شادیلون، می‌توان راه‌های متفاوتی را در پیش گرفت. این مارک، محصولات خود را برای این که بهتر به فروش برسانند، در سر تا سر ایران توزیع و پخش می‌کنند. به این ترتیب همه مصرف کنندگان قادر خواهند بود تا از کالای این شرکت استفاده ببرند.

نو گل برجسته، از جمله کالاهایی است که به راحتی می‌شود آن را تشخیص داد. این کار را با لمس کردن پتو می‌توان انجام داد. گل‌هایی که بر روی پتو طراحی شده‌اند، برآمدگی دارد و به این ترتیب است که حس خوبی را منتقل می‌کند.

با پتوهای گل برجسته شادیلون، می‌توان خواب راحتی داشت و بدون این که نگران حساسیت‌ها بود، از آن کار گرفت.

 

پتو گل برجسته برند شادیلون

آشنایی با طرح های متنوع پتو ویژه شادیلون

پتوهایی که به صورت ویژه برند شادیلون تولید می‌کند، دارای طراحی‌های زیبا و منحصر به فردی می‌باشد. این کارخانه، کالایش را برای رده‌های سنی متفاوتی ارائه می‌دهد. به این منظور که شما خواهید توانست پتو نوجوان شادیلون و نوزاد را در مدل‌های مختلفی به دست آورید.

خلاصه این که پتوهای طرح گل ریز، گل درشت، تدی، عروسکی، طرح تیم‌های فوتبال، طرح شخصیت‌های کارتونی و غیره را که این برند تولید کرده را می‌توان از بازارهای متفاوتی تهیه کرد. البته یادآور می‌شود با بازدید از سایت‌های اینترنتی، با مدل‌های بیشتر از این محصول نیز آشنایی حاصل کرد.

 

آشنایی با طرح های متنوع پتو ویژه شادیلون

معرفی سایز های مختلف پتو شادیلون

هر پتویی برای هر رده سنی‌ای، سایز مشخص خود را دارد. در این زمینه استاندارد ویژه‌ای است که همه شرکت‌های تولیدکننده به آن پایبندی دارند. شرکت شادیلون نیز به همین ترتیب بر اساس سایزهای مختلف، محصولاتش را به بازار عرضه می‌دارد.

برای نمونه، اندازه پتوهای نوزاد با نوجوان و همین طور بزرگسالان فرق می‌کند و یا فرق زیادی بین پتوهای یک نفره و دونفره وجود دارد. روی هم رفته، در این جا به معرفی سایزهای مختلف پتو شادیلون می پردازیم که شما برای خرید مناسب می توان راهنمایی کند.

انواع سایزهای پتو شادیلون عبارتند از :

  • سایز پتو نوزاد شادیلون: 80*110
  • سایز پتو نوجوان شادیلون: 110*140
  • سایز پتو جوان شادیلون: 140*220
  • سایز پتو یک نفره شادیلون: 160*220
  • سایز پتو دو نفره شادیلون: 220*240 و 195*225
  • سایز پتو مسافرتی شادیلون: 200*220 و 150*220

 

معرفی سایز های مختلف پتو شادیلون

تهیه پتو دو نفره با برند معتبر

پتوهای دونفره، نوع خاصی از محصول به شمار می‌روند که آن ها را زوجین جوان می‌توانند از راه‌های متفاوتی تهیه نمایند. این پتوها به صورت یک لایه و دولایه تولید می‌شوند. همچنین این کالاها را نیز برندهای معتبر زیادی در ایران آماده و روانه بازار می‌کنند.

پتو دونفره، گرمای به خصوصی دارند و از جهت دیگر، طرح‌های منحصر به فرد خود را دارا می‌باشند. شما به صورت حوله‌ای، ژله‌ای و غیره خواهید توانست این کالای خوب را به دست آورید.

برای تهیه عمده و تکی پتو دونفره نیاز است تا به عرضه کنندگان مختلفی مراجعه نمایید که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

 

تهیه پتو دو نفره با برند معتبر

ارائه دهنده قیمت به روز شده پتو شادیلون

پتو شادیلون را در این مطلب به طور همه جانبه برای شما معرفی کردیم و گفتیم که چه مدل‌ها و سایزهایی دارد. همچنین گفتیم که چگونه می توان آن را به دست آورد. از طرفی، هر کدام از این محصولات دارای نرخ‌های متفاوتی نیز می‌باشند.

می توان با مراجعه به ارائه دهندگان پتو شادیلون، تازه ترین قیمت به روز شده کالاهی این مارک را به دست آورد. گفتنی است که بر اساس کیفیت، رنگ و طرح، سایز و همین طور الیاف به کار رفته، نرخ آن توسط کارخانه تعیین می‌گردد تا محصول را برای فروش به بازار ارائه دهند.

 

ارائه دهنده قیمت به روز شده پتو شادیلون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما