بهترین فروشنده پتو چهل تکه

پتو ها جز اقلام لاینفک زندگی می باشند که بسیار متنوع هستند و هر کسی بسته به سلیقه و نیاز خود می تواند آن را انتخاب کند. امروزه پتو های چهل تکه جایگاه خوبی در دنیای منسوجات پیدا کرده اند. بهترین فروشنده پتو چهل تکه به منظور دسترسی همه افراد به اجناس اصل و با کیفیت و جلوگیری از گران فروشی، این محصول را به صورت غیر حضوری به فروش می رساند.

بهترین فروشنده پتو چهل تکه

آشنایی با پتو چهل تکه

آشنایی با پتو چهل تکه

در گذشته، پتو های چهل تکه به وسیله تکه پارچه های مختلف توسط خانم های هنرمند تولید می شده و معمولا به نام لحاف چهل تکه شهرت داشته است.

اما امروزه نگاه ویژه ای به این محصول شده‌ است و بزرگ ترین کارخانه های تولیدی پتو اقدام به تولید پتوی چهل تکه کرده اند که می توان در این میان به پتو گلبافت ضخیم چهل تکه و پتو گلبافت دو نفره چهل تکه اشاره کرد که برای زمستان سرد، بسیار پر طرفدار هستند.

از بارز ترین ویژگی این نوع پتو، زیبایی و تنوع در طرح و رنگ می باشد که بسیار جذاب و گیرا هستند و نظر بیشتر افراد را به سمت خود جلب می کنند.

این پتو آمیخته ای از هنر و صنعت است که می تواند به عنوان روتختی مصرف شود و به اتاق خواب شما رنگ و بوی دیگری ببخشد.

این پتو ها ضد حساسیت هستند و از باکیفیت ترین نخ های پنبه ای تولید شده اند و برای افرادی که دارای حساسیت هستند و کودکان انتخاب مناسبی است.

پتو های چهل تکه به راحتی قابل شستشو هستند و نسبت به مواد شوینده مقاوم هستند و لطافت و رنگ اصلی خود را از دست نخواهند داد.

در حین گرم بودن این پتو ها بسیار سبک هستند و حتی می شود از آن ها در مسافرت نیز استفاده کرد و به راحتی یک نفره آن را درون لباس شویی 5 کیلویی انداخت.

لطافت پتو های چهل تکه فوق العاده است و هر کدام از انواع تک نفره، دو نفره و کودکانه این ویژگی را خواهند داشت.

معتبرترین مراکز پخش پتو چهل تکه

معتبرترین مراکز پخش پتو چهل تکه

معتبر ترین مراکز پخش پتو چهل تکه، همان نمایندگی های شرکت تولید کننده است که به صورت اینترنتی فعالیت خود را انجام می دهند.

این مراکز پتو های چهل تکه اصل و مرغوب را با قیمت هایی فوق العاده ارزان تر نسبت به سایر مراکز به فروش می رساند. البته قابل به ذکر است که این قیمت فقط مخصوص عمده فروشی می باشد.

از جمله خریداران عمده این محصول خرده فروشان، صاحبان هتل ها، سوئیت ها و خانه های بوم گردی می باشند که به سبک این اماکن کاملا ست می شود جذابیت خاصی ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما