پخش پتو نمدی تهران با قیمت عالی

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینه ی پخش پتو نمدی تهران با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت فعالیت می کنند. پخش این محصول به روش های مختلفی اعم از مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که هر یک از این روش ها قیمت و مزیت های مخصوص به خود رادارند. ولی درکل می توان گفته که قیمت پخش مستقیم این محصول بسیار مناسب تر و منصفانه تر از روش غیر مستقیم می باشد؛ زیرا در این روش واسطه ای وجود ندارد. 

پخش پتو نمدی تهران با قیمت عالی

از ویژگی های پتو نمدی بیشتر بدانید

از ویژگی های پتو نمدی بیشتر بدانید از گذشته تا کنون پتو به عنوان اصلی ترین و مهم ترین کالای خواب مورد استفاده ی مردم قرار گرفته است. یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین پتوهای تولید شده در کشور ایران، پتو نمدی می باشد که دارای جنس بسیار عالی و مقاومت بالا در برابر سرما است. از مهم ترین ویژگی های این پتو استفاده از الیاف و پشم های کاملا طبیعی و اورجینال در ساخت آن می باشد. 
این پتو بیشتر برای پادگان های سربازی، عوامل هلال احمر به منظور استفاده در مناطق سیل زده و آسیب دیده و غیره کاربرد دارد. الیاف طبیعی به کار رفته در این پتو باعث افزایش طول عمر آن نسبت به محصولات مشابه شده است. چاپ انواع طرح ها و آرم ها بر روی این نوع پتو از دیگر خصوصیات آن می باشد که علاوه بر این دارای وزن بسیار سبک در حدود 2.5 کیلوگرم می باشد که باعث شده جابجایی آن بدون مشکل و به آسانی انجام شود. 
سبک بودن پتو نمدی از مهمترین دلایلی است که می توان از آن برای انواع مسافرت های طولانی و کوتاه استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به عایق حرارتی بسیار بالای آن و استفاده برای عشایر و انواع پادگان های لب مرزی اشاره کرد. این محصول بیشتر در اندازه های یک نفره در سایز 2.2 طول و 1.6 عرض تهیه و تولید می شود. 

خرید ارزانترین پتو نمدی تهران

خرید ارزانترین پتو نمدی تهران خرید پتو نمدی در بازار فروش به طور گسترده و عمده انجام می شود. مشتریان و متقاضیان این محصول برای خرید ارزانترین پتو نمدی تهران می توانند به سایت اینترنتی ما که یکی از معتبرترین و معروف ترین سایت های اینترنتی می باشد، مراجعه کنند و این محصول فوق العاده را خریداری نمایند.
خرید این نوع پتو به دو روش عمده و تکی انجام می شود که قیمت خرید عمده نسبت به خرید تکی ارزان تر و مناسب تر است؛ زیرا در روش عمده به علت عرضه ی بخش عمده ای از محصولات در مدت زمان کم، قیمت ها کاهش می یابد و هزینه های اضافی حذف می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما