مرکز خرید پتو نرمینه سوپر برجسته

در شهرهای گوناگونی از کشورمان، مراکزی وجود دارند که در آن، منسوجات نرمینه سوپر برجسته در انواع و طرح های مختلف به صورت کلی و عمده عرضه میشوند. این مراکز خرید پتو نرمینه سوپر برجسته با شناختی که از بازارهای فروش دارند و با تبلیغات منسوجات خود، به جذب مشتریان در نقاط مختلف پرداخته و همچنین با پیشی گرفتن از سایر برندها و رقبا، به عرضه تخصصی این محصول در سراسر کشور میپردازند. این مراکز خرید، نبض و جریان بازار خرید را به دست گرفته و با ارائه محصولات اصلی به صورت مستقیم، با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب در جهت رضایتمندی خریداران در تلاش هستند و مشتریان محترم میتوانند، با خیالی آسوده بهترین و بصرفه ترین انتخاب خود را داشته باشند. از طرفی دیگر، امروزه بسیاری از برندها و شرکت های بازرگانی نظیر دیبافت، برای اینکه محصولات تولیدی خود را به نحو بهتر و راحت تری به فروش برسانند و امکان خرید برای همه مشتریان را فراهم آورند، وب سایت های اینترنتی را طراحی و از همان طریق اقدام به فروش منسوجات خود میکنند و از این طریق این امکان را برای مشتری فراهم میکنند که از راهی دور بدون محدودیت به آسانی بتوانند اقدام به خرید کنند و در مدت زمان تعیین شده، کالای خریداری شده خود را دریافت کنند.

مشخصات پتو نرمینه سوپر برجسته

مشخصات پتو نرمینه سوپر برجسته

مدل های مختلفی از پتو در بازار وجود دارد، که این بافته ها برخی تفاوت هایی با هم دارند. غالبا پتوهایی که در خانه کاربرد دارد، علاوه بر زیبایی باید استحکام بالایی نیز دارا باشند تا بشود سالیان متمادی از آنها استفاده کرد. یکی از آن بافته هایی که مناسب برای استفاده هر خانواده ایرانی با هر سلیقه ای است، پتو نرمینه سوپر برجسته است که با ویژگی های منحصر به فرد خود رضایت مشتریان فراوانی را به سمت خود جذب کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات ساختاری و غیرساختاری این منسوج میپردازیم همانطور که از نام این منسوج مشخص است، بارزترین ویژگی و مشخصه آن نرمی و لطافت است که سبب انتقال حس راحتی و آرامش زیادی به فرد میشود. طرح های این پتو برجسته است که این ویژگی سبب ایجاد جذابیت در این بافته شده است. کیفیت متریال مورد استفاده در پتو نرمینه سوپر برجسته بسیار مرغوب است. این پتوهای خاص در عین داشتن کیفیت بالا، دارای وزنی بسیار سبک بوده و مناسب برای خانواده هایی است، که با مشکل کمبود جا روبه رو هستند. همچنین این پتو دارای طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلفی بوده که به سبب همین گوناگونی، دست خریداران را در انتخاب پتو بسیار باز گذاشته است.

ساختار پتو به چه صورت است

ساختار پتو به چه صورت است

پوست بدن بعضی از ما بسیار حساس است و نمیتوانیم از هر نوع پتویی استفاده کنیم، بنابراین بهترین انتخاب برای پتویی مناسب، داشتن الیاف و ساختاری طبیعی مثل پنبه ابریشم و… است. الیاف طبیعی از میزان جذب بالایی برخوردار است. این یک توانایی برجسته و منحصر به فرد است که باعث میشود تهویه هوا داخل پتو انجام شود و در نتیجه، رطوبت آن سریعا از بین برود، بنابراین این پتوها مناسب برای استفاده، حتی در فصول گرم سال نیز هستند. از این رو پتو برجسته نرمینه، انتخابی مناسب و بجا برای شما میتواند باشد. این بافته دارای الیافی طبیعی و لطیف است که میتواند با دارا بودن لطافت و نرمی، مناسب برای گروه های حساس مانند کودکان یا حتی افراد کهن سال خانواده باشد، این پتو با الیاف طبیعی که دارد، دارای ماندگاری بالا و دوامی طولانی مدت است. همچنین این پتو دارای ساختاری ضدحساسیت است که مانع ایجاد هرگونه حساسیت پوستی و تنفسی میشود و مناسب برای استفاده افراد با پوست های حساس است. همچنین این کالاها دارای مقاومت ساختاری بی نظیری در برابر شست و شو و سایر عوامل جانبی است لذا اگر به دفعات مکرر نیز شسته شوند، کیفیت متریال به کار رفته در آن کاهش نمی یابد.

پتو چند لایه بخریم یا تک لایه

پتو چند لایه بخریم یا تک لایه

پتوها منسوجاتی هستند که دارای ضخامت متفاوتی هستند، این بافته ها از نظر ضخامت به گونه های مختلفی از جمله پتوهای تک لایه، دو لایه و سه لایه تقسیم میشوند که هرکدام از این منسوجات دارای ابعاد تک نفره و دونفره است و شما با توجه به نیاز خود، میتوانند انتخابی مناسب برای خوابی راحت داشته باشید. به طور مثال: پتوهای دو لایه گل دار در اندازه و طرح های متفاوت، میتوانند بهترین و ایدئال ترین انتخاب در فصل زمستان برای کسانی باشد که حتی در سردترین روزهای سال هم نمیخواهند به سراغ لحاف های سنگین و بزرگ بروند. این پتوها فوق العاده گرم و قابل استفاده در هر چهار فصل نیستند. همچنین پتوهای دو لایه مناسب برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند نیست. پتوهای تک لایه نیز با دارا بودن ضخامت کمتر و سبکی میتوانند بهترین انتخاب برای چهار فصل باشند.

صادر کنندگان انواع پتو سوپر برجسته

صادر کنندگان انواع پتو سوپر برجسته

درحال حاضر کشور ما، به موقعیت و جایگاه خوبی در عرصه صادرات، دست یافته است و یکی از آن قبیل کالاهایی که به دلیل قیمت و کیفیت بالای آن، مورد توجه بازرگانان قرار گرفته و به خوبی میتوان بر روی صادرات آن تمرکز نمود، مربوط به پتو است. اما در ادامه به بررسی و پاسخ به تعدادی از سوالاتی میپردازیم که ممکن است، در رابطه با صادرات این منسوجات ذهن را درگیر کند. آیا با شرکت های صادراتی پتو آشنایی دارید؟ آیا میدانید پتو صادراتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و آیا میدانید دلیل صادرات منسوجات خواب و پتو درجه یک ایرانی چیست؟
پتوی ایرانی به دلیل ویژگی های برتری که نسبت به سایرین دارد، مورد استقبال پرشور بازارهای جهانی قرار گرفته است و به همین علت دارای بازار صادراتی بسیار خوبی است و این منسوجات چه از نظر کیفیت و چه از نظر رعایت مسائل بهداشتی و فنی قابل رقابت با برندهای جهانی است. در بین تولید کنندگانی که این محصولات خواب را تولید میکنند، شرکت دیبافت با ارائه بهترین متریال و کیفیت در سطر اول صادر کنندگان این بافته ها قرار گرفته است. برای مثال پتو سوپر برجسته نرمینه یکی از محصولات شاخص شرکت دیبافت، برای صادرات است که شما میتوانید انواع مدل های این برند را به صورت عمده و کلی انتخاب نمایید و با توجه به شرایط آسانی که از طریق مراکز خرید معتبر حضوری و اینترنتی در خصوص تهیه محصولات سوپر برجسته تعبیه شده است، به راحتی این منسوجات را سفارش دهید. همچنین ناگفته نماند که قیمت صادرات پتو سوپر برجسته در فروشگاه های معتبر، بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی است، به نحوی که هم خریدار و هم تولید کننده راضی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما