قیمت پتو چیکا یک نفره ارزان

یکی از انواع پتوهای موجود در بازار، پتو یک نفره مدل چیکا است که افراد بسیاری آن را برای خود تهیه می‌کنند. اگر می‌خواهید پتو یک نفره با بافت عالی داشته باشید با ما همراه باشید تا در این مطلب به نکاتی در مورد قیمت و پتو چیکا یک نفره ارزان، که برای افراد بسیار مورد توجه است بپردازیم.

 

قیمت پتو چیکا یک نفره

پتو چیکا یک نفره

نوعی دیگر از فروش پتو در بازار، فروش پتو یک نفره در انواع و اقسام مدل‌های آن می‌باشد. پتو چیکا نوعی از پتوهای راشل است که دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی است. همچنین گرمای دلچسبی را به شما اهدا می‌کند. پتو یک نفره چیکا در دو مدل طرح دار و ساده در بازار موجود می‌باشد.

در مدل های طرح دار آن می توان به :

  •  پتو چیکا برجسته با طرح هایی نظیر گلدار
  • پتو چیکار برجسته با طرح هایی ساده

در بافت پتو چیکا، الیافی که استفاده شده از پلی استر هستند که بسیار مرغوب می باشند. این پتوها معمولا به صورت یک نفره تولید می‌شوند.

تولید ایرانی پتو چیکا، کیفیت بسیار بالایی نسبت به تولیدات خارجی خود دارد. چرا که هم نقش‌های روی آن بسیار با سلایق ایرانی یکی است و هم پلی استر کار شده در آن، کیفیت مرغوب تری نسبت به پلی استر محصولات وارداتی دارد.
در نتیجه می‌توان گفت پتو چیکا یک نفره، جایگزین بسیار مناسبی برای پتو های وارداتی است.

 

قیمت پتو چیکا یک نفره

مشخصات پتو چیکا یک نفره

همانطور که گفته شد پتو چیکا در دو طرح برجسته گلدار و یا برجسته با طرح های ساده در بازار موجود است. اندازه آن بین 220×160 یا 220×150 سانتی متر می‌باشد.

پتو چیکا در بسته بندی خود، مانند دیگر بسته بندی پتوها، دارای رو بالشتی و رو تختی نیست. این پتو به صورت تک به فروش می‌رسد.
پتو چیکا یک نفره، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با مراجعه به مراکز فروش، این مجصول را می‌توانید با قیمت مناسب و در انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها خریداری نمایید.

 

قیمت پتو چیکا یک نفره

قیمت پتو چیکا یک نفره ارزان

قیمت پتو چیکا یک نفره، با توجه به طرح و اندازه آن تغییر می‌کند. می‌توانید این پتو را به صورت مستقیم از مراکز فروش و یا به صورت غیر مستقیم از طریق فروشگاه های اینترنتی آن را خریداری کنید.
فروشگاه‌های اینترنتی، معمولا به دلیل حذف واسطه، قیمت ارزان تری نسبت به فروشگاه های سطح شهر دارند. این امر مزیت بسیار خوبی برای خریدار محسوب می‌گردد.

حتی بسیاری از کارخانه های تولیدی پتو چیکا، دارای سایت و خرید اینترنتی هستد که شما می‌توانید و از طریق این سایت ها به صورت مستقیم قیمت پتو چیکا یک نفره را مشاهده کنید و نوع مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما