قیمت پتو مینک در بازار و فروش بدون واسطه آن

قیمت پتو مینک در بازار و فروش بدون واسطه آن بسیار مناسب و به‌صرفه می‌باشد. پتو که یکی از مهم ترین لوازم خواب به شمار می‌رود اقلام متنوعی را در بر گرفته که یکی از آن ها پتوی مینک می‌باشد.

شاید بپرسید که پتوی مینک چیست؟ در پاسخ باید گفت که این پتو بعد از انجام عملیات لازم روی پتوی نمدی حاصل آمده است. یعنی آن را از پتوی نمدی ساخته‌اند که توسط دستگاه مینک، پرزهای موجود را از روی آن برداشته و آن را تبدیل به پتویی خز فرم می‌کنند.

در خصوص کاربرد پتو  مینک نیز باید گفت که در بیمارستان ها، پادگان، خوابگاه و مکان های عمومی بسیار پرمصرف است. حال اگر تقاضای خرید این محصول را دارید می‌توانید از مراکز فروش بدون واسطه آن اقدام کرده تا از ارزانترین قیمت پتو مینک در بازار بهره‌مند شوید.

 

قیمت پتو مینک در بازار و فروش بدون واسطه آن

فروشنده اصلی بهترین نوع پتو در کشور

پتو یکی از لوازم و کالای ثابت در خانه‌ها و محیط‌های دیگر غیر خانگی تبدیل شده است. این کالا انواع گوناگونی را در بر گرفته که یکی از آن ها، پتوی مینک می‌باشد.

پتوی مینک از پتوی نمدی و در طی عملیات خاصی به دست می‌آید. کاربرد این نوع پتو بیشتر در مکان‌های عمومی که تعداد جمعیت در آن ها زیاد است و به تعدادفراوان نیاز است مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بیمارستان ها، پادگان های سربازی، اردوگاه‌ها و غیره همگی از مصرف کنندگان پتوی مینک هستند.

پتو مینک در گروه بهترین و اقتصادی ترین نوع پتو جای گرفته است. حالا اگر می‌خواهید این کالا را تهیه نمایید می ‌وانید به اصلی ترین فروشنده پتو مینک مراجعه کرده و درخواست خود را از آن ها بخواهید.
نمایندگی پتو مینک، یکی از فروشندگان اصلی و فعال این محصول در کشور می‌باشد.

پتوهای موجود در نمایندگی پتو مینک عبارتند از :

  • پتو مینک در تنوع طرح و رنگ
  • پتو مینک با برند برتر داخلی

 

فروشنده اصلی بهترین نوع پتو در کشور

ویژگی پتو مینک سربازی اورجینال

پتو سربازی نمدی نوعی از پتوی مینک است که قابل استفاده در خوابگاه های سربازی و توسط سربازان نظام وظیفه می‌باشد. این پتو به دلیل لایه های زمخت و بسیار مقاومش، گرمابخش بسیار خوبی بوده و البته که از ویژگی های دیگری هم بهره برده است.

پتو مینک سربازی اورجینال دارای ویژگی‌های بسیار عالی و فراوانی می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در پتو مینک سربازی اورجینال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتوی مینک سربازی، از زیردست نرم و بسیار لطافت گونه ای برخوردار می‌باشد.
  • این پتو به عنوان عایق حرارتی بسیار خوبی عمل کرده و منتقل کننده گرمای کافی به بدن است.
  • براقیت و جلای قابل توجهی در این پتو مشاهده می‌شود.
  • از دوامی طولانی بهره برده و تا سال ها قابل استفاده است.
  • به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن بوده و به روش های دستی و ماشینی می‌توان آن را پاکیزه کرد.
  • این پتوها را در مواقع دیگری مانند حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله، به خانوارها تقدیم می‌کنند.

 

ویژگی پتو مینک سربازی اورجینال

فروش بهترین پتو های ایرانی با تخفیف

پتو از آن دسته از لوازم و کالای خوابی است که بیش از همه‌ی محصولات دیگر در این رده، محبوب و دوست داشتنی ظاهر شده است. شاید بدون وجود آن، خیلی از افراد اصلا خواب به چشمانشان نیاید و یا خواب آرامی نداشته باشند.

پتو از لایه‌های تشکیل دهنده ضخیم کرکی یا خزی تشکیل یافته است. همین لایه ها می‌توانند در ایجاد گرمای کافی، موثر واقع شده و خواب گرمی را تقدیم افراد نمایند.

همینطور ابعاد در نظر گرفته شده برای پتو، کاملا به اندازه و استاندارد بوده و هر نوع وزن و قدی را به خوبی پوشش خواهد داد. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا خیلی ها به هنگام خواب، حتی در مواقعی که هوا آنچنان سرد هم نیست به پتو رو آورده و خواب چشمان خود را از آن بخواهند.

البته باید گفت که تمام این خصوصیات خوب، تنها متعلق به بهترین پتو ایرانی است که هیچ پتوی تولید شده‌ای در کل دنیا نتوانسته به پای آن برسد.

در حال حاضر فروش انواعی از پتو ایرانی مرغوب با تخفیف بسیار عالی، توسط مراکزی همچون پتوکده انجام شده و می توان از این مجموعه، انتظار دریافت بهترین محصولات در این حیطه را داشت.

 

فروش بهترین پتو های ایرانی با تخفیف

خرید بدون واسطه پتو با قیمت شگفت انگیز

پتو را از هر جهت که نگاه کنیمپ متوجه تنوع زیادی در آن خواهیم شد که همین موضوع هم توانسته در ثبات جایگاه این محصول تاثیرگذار باشد. پتوی ایرانی از لحاظ استفاده و کاربرد دارای موارد مختلفی می‌باشد.

انواع پتوی ایرانی بر حسب کاربری شامل این موارد خواهند شد:

  • پتو مسافرتی یا سفری: از ویژگی های خاص این مدل پتو، کم حجم و سبک بودن است. این پتوها از الیاف مصنوعی تشکیل یافته و به همین دلیل خاصیت پرزدهی دارند و عمر چندان بلندی ندارند. اما قیمت ارزان آن ها، ارزش تهیه و استفاده در مواقع مسافرت را دارد.
  • پتوی قلاب بافی: این پتو بیشتر از جنبه تزئینی برخوردار بوده و متناسب با سلیقه های خاصی می‌باشد. بنابراین می‌توان آن را در گوشه‌ای از اتاق برای زیباتر ساختن دکور آن بکار برد.
  • پتوی ارگانیک: الیاف بکار رفته در این پتو از پنبه بوده که بسیار نرم است. قیمت بالا از دیگر ویژگی های این پتو است که در مقابل خصوصیات مثبتش، ارزش انتخاب را خواهد داشت.
  • پتوی دولایه: انتخابی مناسب برای روزهای سرد زمستان است، اما بهتر است افراد دچار التهابات پوستی، آن را استفاده نکنند.
  • و …

اکنون اگر تصمیم دارید که به خرید پتو مسافرتی یا انواع دیگری از این کالا بروید پیشنهاد می‌کنیم به خرید عمده پتو از مراکز فروش و بدون واسطه بپردازید. در این صورت خواهید توانست هر یک از محصولات مورد نیاز خود را با قیمت شگفت انگیز خریداری نمایید.

 

خرید بدون واسطه پتو با قیمت شگفت انگیز

فروشگاه فروش عمده ای محصولات برند مینک

در حال حاضر پتوی مینک و محصولات مشابه آن به دلیل قیمت ارزان و مناسب خود، در جایگاه بسیار مطلوبی واقع شده‌اند. این محصول در تمامی فروشگاه‌های عرضه کالای خواب به وفور موجود می‌باشند.
حتما می‌دانید که همه فروشگاه ها از شرایط فروش یکسانی برخوردار نیستند. درست مانند فروشگاه‌های مواد غذایی که برخی از آن ها هموراه تخفیفاتی را برای افراد در نظر گرفته‌اند؛ فروشگاه های عرضه پتو نیز اینگونه اند.

در میان تعداد بالایی از فروشگاه های عرضه پتو، می‌توان دسته‌ای را دید که به عنوان فروشگاه فروش عمده‌ای پتو به فعالیت پرداخته‌اند. بنابراین توسط آن ها، امکان دستیابی به بهترین شرایط خرید از این محصول وجود خواهد داشت.

همانطور که گفته شد از جمله فروشگاه معتبر پتو و محصولات مینک، مجموعه‌ی پتوکده است که می‌توانید توسط آن، انواع پتوی مینک را در این طرح ها دیده و تهیه فرمایید. همچنین می توانید این کالاها را با قیمتی کمتر از قیمت واقعی بازار خریدرای کنید.

انواع پتوی مینک :

  • پتوی طرح پلنگی یا ببری مینک
  • پتوی طرح زرین مینک
  • پتوی طرح قالیچه شکوفه مینک

 

فروشگاه فروش عمده ای محصولات برند مینک

ارائه بهترین قیمت پتو های ایرانی مسافرتی

یکی از انواع پتوهای ایرانی که درصد زیادی از افراد را به خود علاقمند کرده و به جایگاه مصرفی خوبی دست پیدا کرده است پتو مسافرتی می‌باشد. به ویژگی های موجود در این پتو، در بخش های قبلی پرداخته شد و متوجه شدید که موارد استفاده آن ها چیست.

جالب است بگوییم که پتوهای مینک هم اکنون، در منازل نیز مورد کاربرد واقع شده و حتی خیلی از آن ها به عنوان روتختی روی تخت پهن می‌شوند. چرا که پتوهای مسافرتی طرح جدید، با نقوش و طرح های زیبایی همراه بوده و می‌توان از آن ها به عنوان روتختی هم نهایت استفاده را برد.

داشتن مناسب‌ترین قیمت، یکی از عواملی مهمی است که باعث افزایش توجهات به سمت پتوی مسافرتی و همچنین افزایش فروش آن در بازارهای مختلف شده است.

ارائه بهترین قیمت پتوهای ایرانی مسافرتی از سوی مراکز عرضه کننده، سبب شده که دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد بابت خرید پتو وجود نداشته باشد. البته این پتو به دلیل لایه های نازکش، بیشتر مناسب کاربرد در فصول گرم و معتدل سال می‌باشد. در غیر این صورت گزینه خوبی برای شب های سرد زمستان نمی‌باشد.

 

ارائه بهترین قیمت پتو های ایرانی مسافرتی

فروش پتو سربازی نمدی به قیمت کارخانه

پتو سربازی نمدی نه تنها قابل استفاده در خوابگاه های سربازی است بلکه قابلیت کاربرد و استفاده در ارگان های دولتی، غیر دولتی، مصارف شخصی و … را نیز دارا می‌باشد.
پتو سربازی نمدی که کاربرد فراوانی را به خود اختصاص داده است در رنگبندی های متعددی قابل ارائه و فروش می باشد.

نمونه هایی از پتو سربازی نمدی عبارتند از:

  • پتو نمدی طوسی
  • پتو نمدی رنگ گردویی یا شتری
  • پتو نمدی سبز
  • پتو نمدی سیاه

علاوه بر فروش پتوهای نمدی، فروش پتو دونفره و انواع دیگر پتو، به روش های مختلفی امکانپذیر گشته است. یکی از این روش ها که امروزه خرید از آن ها بسیار به صرفه می‌باشد فروش پتو از طریق کارخانه تولید پتو است.
یعنی کارخانجات فوق، اقدام به فروش انواعی از پتو نمدی سربازی و … به روش مستقیم و بدن واسطه نموده که در نهایت کالا را به قیمت کارخانه به دست مشتریان عمده خواهد رساند.

 

فروش پتو سربازی نمدی به قیمت کارخانه

خرید فروش انواع پتو ایرانی ارزان قیمت

پتوی ایرانی، پتویی بسیار مرغوب می‌باشد که نه تنها مصرف کنندگان داخلی از آن راضی بوده اند بلکه مصرف کنندگان خارجی نیز رضایت خود را از آن اعلام داشته‌اند.

پتوهای ایرانی هم از ویژگی‌های ظاهری مناسبی بهره برده و هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشند. حتی خوبی این پتوها در حدی است که می‌توان بی نیاز از کالاهای خارجی در مسیر خرید و فروش پتو ادامه داد.
اما بهتر است بدانید که انواع پتوی ایرانی، تقسیم بندی دیگری را هم در بر گرفته اند. از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • پتو دخترانه
  • پتو نوزادی
  • پتو نوجوان

اگر خریدار پتو ایرانی هستید و هر یک از نمونه‌های زیبا و مورد دلخواه خود را انتخاب کرده‌اید می توانید به پتوکده که یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید و فروش پتو می‌باشد مراجعه نمایید.

شما مصرف کنندگان عزیز ضمن تهیه انواع پتو با طرح و رنگ های بروز و جدید، می‌توانید از انواع پتو ایرانی ارزان قیمت نیز برخوردار شوید.

 

خرید فروش انواع پتو ایرانی ارزان قیمت

معرفی پتو مینک در اصفهان

به معرفی پتو مینک در بخش های نخست متن پرداختیم که شما با آن آشنایی پیدا کردید. شاید بتوان گفت که در حال حاضر بازار فروش پتو مینک، خیلی داغ تر و رایج تر از اقلام دیگر پتو می‌باشد.
طبیعتا وقتی حجم و تعداد زیادی از ارگان ها و سازمان ها مصرف کنندگان پتوی مینک باشند، باید هم بازار گسترده تر و پرسودتری از آن را انتظار داشت. یکی از بازارهای پررونق این پتو در اصفهان به راه افتاده که البته از وجود کارخانجات تولید پتوی مینک در این استان ناشی می شود.

اصفهان از اصلی ترین عرضه کنندگان پتوی مینک در کشور به شمار رفته و مراکز فروش بسیاری را در آن می‌توان دید که پتوی مینک را در تنوعی بسیار زیادی از برند و مارک ارائه کرده‌اند.
برای اینکه بهترین مارک پتو مینک قابل دسترسی و تهیه باشد می‌توان از مراکز معتبر اصفهان مانند شرکت های پخش اقدام کرد.

 

معرفی پتو مینک در اصفهان

آشنایی با پتو های طرح دار

امروزه پتوهای طرح دار با طرح و نقش های جذاب و دلربای خود توانسته‌اند دل خیلی از افراد را به دست آورده و در بسیاری از اتاق خواب ها جای بگیرند. این پتوها قطعا تاثیر شگرفی را هم در دکوراسیون اتاق پدیدار ساخته و از هر نظر، فایده و اثربخشی خود را بروز خواهند داد.

قابل ذکر است که انواع پتوهای طرح دار، در روحیه افراد به هنگام خواب، موثرتر واقع شده و قطعا خواب راحت تری را برای آن ها به دنبال می‌آورند.
در ادامه آشنایی با انواع پتوها باید گفت که این کالا از جنس های متفاوتی مثل پتو طرح دار پنبه ای، پتو طرح دار کتان و … برخوردار بوده و از چنین شکل های زیبایی بهره برده اند.

از انواع طرح های پتو می توان موارد زیر را نام برد :

  • پتو طرح دار طرح گل
  • پتو طرح دار طرح سه بعدی
  • پتو طرح دار طرح چهارخانه
  • پتوی طرح دار سنتی
  • پتوی طرح دار لوکس

 

آشنایی با پتو های طرح دار

تهیه پتو برند مینک با طرح زرین

یکی از انواع پتو که از آن به عنوان پتو طرح جدید یاد شده است پتو با طرح زرین می باشد. قطعا این طرح یکی از برازنده ترین و لوکس ترین طرح هایی است که از یک پتو خواهید دید.

طرح زرین کاملا مطابق با اتاق خواب های امروزی بوده و نمایی دلنشین را در آن به وجود می‌آورد. همچنین خوابی لذتبخش را هم می‌توان با آن تجربه کرد. مزیت های بالای این پتو هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت باعث گشته تا در حوزه صادرات انواع پتو نیز اهمیت ویژه ای به آن داده شود.
پتو مینک با طرح زرین یکی از پتوهایی می‌باشد که با طرح زرین عجین گشته و گزینه ای دلخواه برای خرید به شمار خواهد رفت. این کالا هم کیفیتی مقبول و هم قیمتی واقعا خوب را دارا می‌باشد.

 

تهیه پتو برند مینک با طرح زرین

ارسال محصولات پتو مینک به سراسر کشور

عرضه پتو یکنفره و دونفره از پتو مینک و سایر پتوهای موجود، از طریق مجموعه های برتر فروش از جمله مرکز پتوکده انجام شده و خریداران عزیز می توانند نسبت به تهیه این محصولات به شکلی بی دردسر و سریع تر اقدام نمایند.

همچنین ارسال محصولات پتو مینک به سراسر کشور، به خدمات بسیار خوب این مجموعه اضافه گشته است. بدین ترتیب افراد خریدار می‌توانند حتی از دورترین نقطه کشور، نسبت به سفارش و تهیه این محصول، کارهای لازم را انجام دهند.

از مزیت های سفارش بی واسطه و آنلاین از طریق سایت فروشگاهی پتوکده می‌توان به ارسال انواع پتو از جمله پتو مینک با کمترین هزینه ممکن اشاره کرد که شامل حال خریداران ثابت خواهد بود.

 

ارسال محصولات پتو مینک به سراسر کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما