قیمت انواع روتختی نخی

روتختی نخی در انواع سایز های یک نفره و دو نفره تولید شده و از تنوع بسیار در رنگ و طرح برخوردار است. قیمت انواع این کالا تابعی از طرح و سایز و همچنین شرکت تولید کننده و نرخ خرید مواد اولیه می باشد. از این روی در صورتی که قیمت نخ و الیاف نخی افزایش یابد قیمت انواع کالای خواب مانند روتختی پنبه ای نیز افزایش خواهد یافت و متغیر خواهد بود.

قیمت انواع روتختی نخی

مزایا استفاده از روتختی نخی

مزایا استفاده از روتختی نخی طبق منابع اطلاعاتی و تاریخی استفاده از پارچه های نخی به دوران هخامنشیان و پادشاهان آن زمان باز می گردد. نخ نوعی رشته تهیه شده از گیاه پنبه است که در نتیجه فرآوری آن به دست می آید.

پارچه های نخی از جمله محبوب ترین و پر فروش ترین انواع و اقسام پارچه در سراسر دنیا می باشند که از دوام بسیار بالا برخوردار بوده و از آنها جهت تهیه البسه و تجهیزات مختلف مانند روتختی استفاده های زیادی می شود.

پنبه از الیاف طبیعی و گیاهی محسوب می شود که در مقایسه با انواع الیاف مصنوعی ساخت دست بشر از مزایای بسیاری برخوردار است. این الیاف ضد حساسیت بوده و شستن آنها بسیار راحت است.

دیگر این که در محیط های گرم منبسط شده و عبور هوا را آسان می سازد. بنابراین سبب ایجاد حس خوب در بدن و خنک ماندن آن می شود. همچنین نرم و لطیف بوده و وزن کمی دارد. از این روی روتختی های تهیه شده از آن برای بدن بسیار مناسب بوده و خوابی آرام بخش را برای افراد به ارمغان می آورد.

افزون بر این پارچه ها و روتختی های تهیه شده از الیاف نخی از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده و طول عمر خوبی دارند.

در طراحی و دوخت روتختی شیک نخی از طرح های به روز و جدیدی استفاده می شود که مطابق نیاز نسل جدید به خصوص جوانان باشد. از این روی در میان این محصولات می توان شاهد طیف وسیعی از رنگ های شاد بود که در کنار هم زیبایی خاصی به این کالا می بخشند.

این طرح ها به گونه ای است که به خوبی می توان آن را با رنگ تخت و سایر تجهیزات اتاق خواب به طور هماهنگ انتخاب و چیدمان خوبی را در کنار هم ترتیب داد.

عرضه کنندگان مستقیم انواع روتختی نخی

عرضه کنندگان مستقیم انواع روتختی نخی انواع روتختی نخی به صورت مستقیم توسط عرضه کنندگان آن به مشتریان به فروش می رسد. این شیوه فروش سبب عرضه ارزان تر به خریداران شده و به این طریق کسانی که به دنبال تهیه این کالا هستند می توانند آن را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما