قیمت استثنایی پتو دو نفره مدل لیلیان

پتو دو نفره مدل لیلیان بر اساس کیفیت و جنس، قیمت های متنوعی دارد. قیمت استثنایی این پتو باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند و افراد زیادی خواستار خرید پتو دو نفره مدل لیلیان هستند. برای اطلاع از قیمت این پتو شما میتوانید به سایت مربوطه مراجعه و قیمت روز پتو دو نفره مدل لیلیان را مشاهده کنید. پتو دو نفره مدل لیلیان با قیمت مقرون به صرفه و ارزان خود برای بسیاری از افراد که قیمت ملاک بسیار مهمی است، مشکلی ایجاد نمیکند.

معرفی پتو دو نفره لیلیان

معرفی پتو دو نفره لیلیان

پتو دو نفره لیلیان دارای دو طرح برجسته و ساده است. پتو دو نفره لیلیان طرح برجسته بسیار پرطرفدار بوده و به خاطر زیبایی و طرح شیکی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این پتو علاوه بر اینکه دارای زیبایی منحصر به فردی است، از تنوع رنگ و طرح نیز برخوردار است. همچنین دارای کیفیت بسیار زیاد و مقاومت زیادی است و در طی زمان دچار پارگی یا ساییدگی نمیشود. همچنین پتو دو نفره لیلیان پرز نمیدهد و این از مهم ترین ویژگی های این نوع پتو است که آن را از سایر پتوها متمایز میکند.
این پتو در ابعاد بسیار مناسب برای در سایزهای دو نفره تولید شده است. در تولید این پتو از بهترین و باکیفیت ترین نخ استفاده شده است. همچنین پتو دو نفره لیلیان تراکم و ضخامت بسیار مناسبی دارد و دارای وزن بسیار خوبی است. همچنین این نوع پتو در بسته بندی مناسب و زیبایی قرار دارد. لازم به ذکر است که بگوییم پتوهای دو نفره لیلیان در طرح های فانتزی و عروسکی نیز تولید شده اند که کودکان و نوجوانان علاقه بسیار زیادی به این نوع پتوها دارند و باعث نشاط و شادی آنان میشود. همچنین پتوهای دو نفره مخصوص جهیزیه با طرح های بسیار زیبا طراحی شده اند که شما میتوانید آنها را برای خرید جهیزیه تهیه کنید. این نوع پتو نیز در میان زوج ها و تازه عروسان بسیار پرطرفدار است و دارای تنوع طرح و زیبایی بسیار زیادی است. همچنین پتوهای کبریتی نیز تولید شده اند که این نوع پتو مقاومت بسیار زیاد و عمر طولانی دارد و طرفداران مخصوص خود را داراست.

چگونه پتوی نامرغوب را تشخیص دهیم

چگونه پتوی نامرغوب را تشخیص دهیم

شما در هنگام خرید پتوی مرغوب باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. یکی از ویژگی های پتوی نامرغوب این است که استقامت پرزهای پتو بسیار کم است، یعنی وقتی به پتو دست بزنید یا دست خود را روی پتو بکشید، پرزها از آن کنده شوند، در این صورت این پتو پرزریزی دارد. از دیگر نکات پتوی مرغوب این است که ضخامت پتو باید متناسب با وزن آن باشد. معمولاً برخی از پتوهایی که دارای وزن سبک اما ضخامت بالایی هستند، بعد از یک بار شست و شو ضخامت خود را از دست میدهند و شکل ظاهر آنان دچار آسیب میشود. همچنین از دیگر نکات میتوان به سایز و ابعاد مناسب آن اشاره کرد، یعنی پتو یا مستطیل یا مربع باشد و دارای سر کجی نباشد و شکل ظاهر آن بهم نخورده باشد. یکی دیگر از نکات پتوی مرغوب و نامرغوب استفاده از نوار خوب و متناسب با رنگ پتو است.

تفاوت پتوی با الیاف طبیعی و مصنوعی

تفاوت پتوی با الیاف طبیعی و مصنوعی

الیاف پتو در کیفیت انواع پتوها تأثیر بسزایی دارد. الیاف های پتو دو دسته هستند: الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی. پتوهایی که با استفاده از الیاف طبیعی تولید شده اند، در تولید آنها از هیچ گونه الیاف مصنوعی و شیمیایی استفاده نشده و کاملاً طبیعی هستند. همچنین این پتوها به دلیل اینکه الیافشان طبیعی است، ضد حساسیت بوده و مانع از هرگونه حساسیت شما میشوند. الیاف طبیعی شامل: پشم، ابریشم، پنبه و… میشود. هر کدام از این موارد خاصیت و ویژگی منحصر به خود را دارند.
الیاف مصنوعی به الیافی میگوییم که توسط انسان ها ساخته شده باشد. در ساخت الیاف مصنوعی کمی از الیاف طبیعی استفاده میشود، اما نمیتوان به طور کامل گفت که این نوع الیاف نیز طبیعی است. الیاف مصنوعی شامل: نایلون، ویسکوز و… است. پس همانطور که گفته شد مهم ترین تفاوت بین الیاف طبیعی و مصنوعی منشأ تولیدی آنها است که در الیاف طبیعی، به طبیعی بودن و در الیاف مصنوعی میتوان به ساخت بشر اشاره کرد.
قیمت تولیدی پتوهای با الیاف طبیعی از پتوهای با الیاف مصنوعی بسیار ارزان تر است و هزینه تولیدی پتوهایی که با الیاف مصنوعی تولید و ساخته میشوند، بسیار زیاد است. پتوهای با الیاف طبیعی قابلیت جذب رطوبت بسیار زیادی نسبت به پتوهایی با الیاف مصنوعی دارند. پتوهایی با الیاف مصنوعی برای بسیاری از افراد حساسیت زا هستند و این قابلیت دقیقاً برعکس پتوهای با الیاف طبیعی است. همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات فراوان دچار حساسیت ها و مشکلات پوستی هستند، در نتیجه پتویی را انتخاب میکنند که ضد حساسیت باشد، در نتیجه بهترین گزینه برای این افراد انتخاب پتو با الیاف طبیعی است.

فروش شگفت انگیز انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

فروش شگفت انگیز انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

فروشگاه های انواع پتو دو نفره مدل لیلیان در بسیاری از شهرها در گوشه و کنار ایران موجود هستند و شما میتوانید با مراجعه به این فروشگاه ها این پتو را با قیمت استثنایی آن خریداری کنید. فروش پتو دو نفره مدل لیلیان به دو صورت عمده و تکی انجام میشود. نمایندگان مختلفی در شهرهای مختلف حضور دارند که این محصول را به صورت عمده نیز در اختیار شما قرار میدهند. همانطور که میدانید خرید عمده و مستقیم و بدون واسطه محصول از نمایندگی های فروش این نوع پتو باعث میشود این پتو را با قیمت واقعی و ارزان تر دریافت کنید. همچنین فروش انواع پتو دونفره مدل لیلیان به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. بسیاری از این مراکز فروش یا کارخانه جات تولیدی سایت های مخصوص خود را طراحی کرده اند که در آن به فروش به صورت آنلاین و همچنین عمده پرداخته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما