فروش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

آیا مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا را میدانید؟آیا از مزایای انتخاب برند شادیلون نسبت به دیگر برندها آگاهید؟ از قیمت عمده تک نفره و دو نفره پتو شادیلون مدل چیکا چه میدانید؟ آیا شما نحوه خرید عمده پتو شادیلون مدل چیکا را میدانید؟
شاید تا الان از برند شادیلون خرید کرده باشید و با کیفیت پتو و سایر محصولات این مجموعه آشنایی داشته باشید. اما اگر بار اولی است که قصد خرید محصولات تولیدی شادیلون را دارید، ما در این مطلب قصد داریم شما را با مجموعه شادیلون، مشخصات و قیمت پتو شادیلون مدل چیکا، نحوه سفارش عمده و تک پتو شادیلون مدل چیکا و… بیشتر آشنا کنیم. پیشنهاد میکنم برای شناخت یکی از بهترین پتوهای بازار تا انتها ما را همراهی کنید.

مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا

مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا

پتوهای نوبافت شادیلون مدل چیکا چندین ویژگی بارز دارند که آنها را از سایر پتوها متمایز کرده است.

کیفیت اعلای پتوهای شادیلون مدل چیکا

پتوی شادیلون مدل چیکا در کارخانه شادیلون مشهد با استفاده از الیاف مرغوب پلی استری و تجهیزاتی مدرن تهیه میشود. کیفیت بالای دستگاه و الیاف میتواند درصد قابل توجهی کیفیت پتو را افزایش دهد. در کنار اینها، مهندسین مجموعه شادیلون نیز به افزایش کیفیت پتوهای شادیلون کمک های شایانی میکنند. این مهندسین که همگی در حوزه نساجی تحصیل کرده و متخصص همین رشته هستند؛ برای روش تولیدی پتوهای شادیلون استانداردهای مشخصی طراحی کرده اند. کیفیت بالای پتوهای شادیلون مدل چیکا حاصل الیاف مرغوب، دستگاه های پیشرفته و مدرن، مهندسین کار بلد و مدیریت صحیح مجموعه شادیلون است. تمام این موارد برای تهیه یک پتوی با کیفیت الزامی است. اگر هر یک از این چند مورد هنگام تولید پتو وجود نداشته باشد، محصول نهایی دارای کیفیت کافی نخواهد بود. تمام مجموعه هایی که قصد دارند کالای با کیفیت تولید کنند، تلاش دارند که هم مواد اولیه با کیفیت، هم دستگاه و تجهیزات مناسب، هم متخصصین زبده فراهم کرده و در کنار آن به شکل صحیحی به مدیریت مجموعه خود بپردازند. شاید فکر کنید که فراهم کردن چنین مواردی برای مدیران هزینه بر و زمان بر است. آنها هزینه و زمان زیادی را صرف فراهم کردن این فاکتورها نمیکنند و با همان کیفیت متوسط یا پایین محصولات خود را تولید و به جای محصول با کیفیت در اختیار مردم قرار میدهند.
اما باید بگوییم در وهله اول هر تولید کننده ای که انسان موفق و محترمی باشد در کنار سود خود به رضایت مشتری نیز فکر میکند و در وهله دوم اوضاع بازار تمامی تولید کننده ها را مجبور کرده که به رضایت مشتری های خود فکر کنند. تولیدی های مختلف روز به روز در حال افزایش کیفیت محصول هستند تا فروش بیشتری داشته و رضایت مشتری را بیش از پیش به دست آوردند. همین امر باعث شده که هر روز با ارائه محصولات جدیدتر و با کیفیت تر از سمت تولیدی ها و کارخانه های مختلف رو به رو شویم.
قطعا مردم هم پتویی که کیفیت بیشتری دارد را به خانه خود میبرند، حتی صادر کنندگان پتو، پتویی که با کیفیت تر است را برای صادرات انتخاب میکنند تا فروش بهتری داشته و با ارائه محصول با کیفیت مراودات خود با سایر کشورها را بیشتر و بهتر کنند. همه این موارد باعث میشوند که تولید کننده های پتو از جمله تولیدی شادیلون محصولاتی با کیفیت ارائه کنند.
مجموعه شادیلون از همان روز اول فعالیتش با همکاری چندین مهندس و متخصص تحصیل کرده در حوزه نساجی پایه گذاری شد. این مجموعه فقط تولید کننده پتو نیست، بلکه از نخ و الیاف تا پارچه و پتو در مجموعه شادیلون تولید میشوند. در واقع پتو اولین محصول این مجموعه نبوده، مجموعه شادیلون بعد از چند سال فعالیت تصمیم به تولید پتو نیز گرفت. تمامی محصولات شادیلون از همان ابتدا به دلیل کیفیت بالا پر فروش و پر طرفدار بوده اند. با وضعیتی هم که برای ارائه کالای بهتر بین تولیدی ها حاکم شده است این مجموعه روز به روز در بالا بردن کیفیت محصولات خود تلاش کرده و بسیار موفق بوده است.

طراحی زیبای پتوهای شادیلون مدل چیکا

طراحی زیبای پتوهای شادیلون مدل چیکا

از کیفیت پتو که بگذریم، زیبایی آن میتواند مشتری را مجاب به خریدن کند. قطعا خیلی از ما به طرح پتویی که میخریم اهمیت زیادی میدهیم. این موضوع مخصوصا برای خانم ها اهمیت دو چدانی دارد. معمولا خانم ها اولین چیزی که بعد از کیفیت در نظر میگیرند، طرحی که روی پتو نقش بسته است. این مورد برای نوجوانان و جوانان هم خیلی مهم است. پتو شادیلون مدل چیکا با طرح هایی زیبا و متفاوت ارائه میشود. گستره طرح های پتو چیکا به صورتی است که سلیقه های مختلف افراد را در دل خود جای داده و همه ما میتوانیم طرح مورد علاقه خودمان را در میان انبوهی از طرح های زیبای پتو شادیلون مدل چیکا انتخاب کنیم.

رنگ بندی متنوع پتوهای شادیلون مدل چیکا

رنگ نیز یکی از مهم ترین مواردی است که در خریدن یا نخرید پتو تاثیر دارد. تناسب میان طرح و رنگ پتو نیز اهمیت زیادی دارد. پتو شادیلون مدل چیکا با رنگ های متفاوت و متنوع تولید میشود. هر طرح نیز با رنگ هایی که تناسب بیشتری با آن دارند تهیه میشود. رنگ بندی زیبای پتو شادیلون مدل چیکا کار ما را خیلی راحت تر کرده است، همه ما میتوانیم رنگ مورد علاقه خود را در بین این پتوها پیدا کنیم. نکته دیگر در مورد پتوهای شادیلون مدل چیکا این است که نوعی خاص از پتو چیکا به صورت تک رنگ تولید میشود. این نوع از پتو چیکا بر طبق نظر مشتریانی که پتوهای طرح دار را نمیپسندند و پتوهای ساده و تک رنگ را مناسب تر میدانند تولید شده است.

قیمت مناسب پتوهای شادیلون مدل چیکا

قیمت مناسب پتوهای شادیلون مدل چیکا

وقتی شما از کیفیت، طرح و رنگ پتویی رضایت داشته باشید، مورد بعدی که از فروشنده جویا میشوید قیمت پتو است. قیمتی که فروشنده به شما میدهد میتواند تعیین کننده تصمیم شما بر خرید پتو باشد!!! شما به هر فروشگاه کالای خوابی که وارد شوید و بگویید پتویی با کیفیت خوب و قیمت مناسب میخواهم مطمئناً پتو شادیلون مدل چیکا یکی از گزینه هایی است که فروشنده در اختیار شما قرار میدهد.
این پتو با قیمتی مناسب به بازار عرضه میشود تا هم فروش بیشتری داشته باشد و هم مشتریان محترم مجموعه شادیلون بتوانند از کیفیت و قیمت مناسب پتو در کنار یک دیگر بهره ببرند. جهت اطلاع دقیق از قیمت پتو شادیلون مدل چیکا برای خرید تک یا عمده میتوانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

قابلیت شست و شوی پتوهای شادیلون مدل چیکا

قابلیت شست و شوی پتوهای شادیلون مدل چیکا

یکی از مواردی که برای خانم ها خیلی مهم است، قلبلیت شست و شوی پتو است. مخصوصا اکثر خانم ها پتویی را میپسندند که قابل شست و شو با ماشین لباس شویی نیز باشد، چون داشتن پتویی که قابل شست و شو با ماشین لباس شویی باشد در خانه تکانی ها کمک زیادی به آنها میکند. پتو شادیلون مدل چیکا را با دست و ماشین لباس شویی میتوانید بشویید. برای شست و شو از آب 30 درجه سانتی گراد و مواد شوینده مناسب استفاده کنید. مناسب ترین ماده برای شست و شوی پتو چیکا، نحوه صحیح خشک کردن آن و سایر نکات مهم در برچسب شست و شوی پتو قابل مشاهده هستند.

نرمی و لطافت پتوهای شادیلون مدل چیکا

نرمی و لطافت محصولات این برند

یکی از ویژگی های پتو که باعث میشود ما راحت تر و بهتر بخوابیم همین نرمی و لطافت پتو است. نرمی و لطافت پتو باعث میشود که ما احساس بهتری داشته باشیم و همان حس آرامش خاطر و خوابی راحت تر را برای ما فراهم میکند. شما قطعا در پتویی که زبر و خشن باشد احساس آنچنان خوبی نخواهید داشت. مدام سغی میکنید دست ها و پاهایتان را زیر لباستان بپوشایند یا در خود جمع میشوید تا کمتر با پتو در تماس باشد. در واقع این کارها را میکنید تا زبری پتو شما را کمتر آزار دهد. اگر در پتویی زبر بخوابید هرگز آرامش و راحتی که با پتوی لطیف دارید را تجربه نخواهید کرد.
پتو شادیلون مدل چیکا به نرمی و لطافت خود مشهور است. این پتو با میزان بالای لطافت خود درست همان احساس آرامش و خواب راحت تر را به شما هدیه خواهند داد.

گل برجسته بودن پتوهای شادیلون مدل چیکا

گل برجسته بودن پتوهای شادیلون مدل چیکا

این روزها پتوهای گل برجسته به شدت طرفدار دارند. افراد زیادی هستند که برای خرید پتو مراجعه میکنند و فقط انواع گل برجسته پتو را مد نظر دارند. افراد دیگری هم هستند که همان مدل های معمولی را بیشتر میپسندند. در هر صورت کارخانه نوبافت شادیلون به نظر تمام مشتریان خود احترام گذاشته و پتوهای شادیلون مدل چیکا را هم به صورت گل برجسته و هم به صورت معمولی تهیه میکند.

بسته بندی مناسب این پتو

بسته بندی پتوهای شادیلون مدل چیکا اندازه ای مناسب دارد. شما پس از بیرون آوردن پتو میتوانید در صورت نیاز به راحتی پتو را در بسته بندی آن جای دهید. این بسته بندی ها نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ هستند. بسته بندی پتو شادیلون مدل چیکا دارای زیپ و دسته نیز هستند. داشتن دسته و زیپ شما را در چند مورد یاری میکند. اول از همه شما به هر دلیلی اگر مجبور به جا به جایی پتو شوید کار آسان تری خواهید داشت. دوم اگر شما بخواهید پتوهایتان را جمع کنید یا مدتی از آنها استفاده نکنید، زیپ داشتن بسته بندی کار شما را آسان میکند. سوم بسته بندیريال حفاظ و امنیت خیلی خوبی برای پتو خواهد بود و پتوی شما را از آسیب و آلودگی در امان میدارد.

ضد حساسیت بودن پتو شادیلون مدل چیکا

ضد حساسیت بودن این منسوج

پتوهای شادیلون مدل چیکا را برای هر سنی از کودکان خود تا بزرگ سالان که مورد استفاده قرار دهید؛ این پتو باعث بروز حساسیت نمیشود. معمولا حساس ترین بدن را کودکان دارند و در اثر استفاده از پتویی نا مناسب دچار حساسیت میشوند، اما پتوهای شادیلون مدل چیکا برای کودکان نیز قابل استفاده اند. این پتوها دارای خاصیت آنتی با کتریالی به بهترین و کامل ترین شکل ممکن هستند و باعث بروز حساسیت برای هیچ یک از افرادی که از پتو ادیلون مدل چیکا استفاده میکنند نمیشوند.

ابعاد پتو شادیلون مدل چیکا یک نفره و دو نفره

پتوهای شادیلون مدل چیکا یک نفره با ابعاد 160 در 220 سانتی متر و پتوهای شادیلون دو نفره نیز 220 در 240 سانتی متر تولید میشود. وزن پتوهای شادیلون مدل چیکا یک نفره 2500 گرم و دو نفره 3000 گرم است.

مزایای انتخاب پتو شادیلون مدل چیکا نسبت به مارک های دیگر

مزایای انتخاب پتو شادیلون مدل چیکا نسبت به مارک های دیگر

تمام مواردی که در خصوص مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا توضیح داده شد در واقع مزایای خرید این پتو نسبت به مارک های دیگر هستند. پتویی که تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، پتویی ایدئال و تمام عیار است. پتو شادیلون با داشتن تمام این ویژگی ها در کنار هم به یکی از بهترین و پر فروش ترین پتوهای بازار ایران تبدیل شده است.

فروش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

فروش عمده این محصول

مراکز زیادی در اقصی نقاط کشور به صورت نمایندگی یا فروشگاه کالای خواب و سایت های اینترنتی فروش کالای خواب مشغول به فروش عمده پتوهای شادیلون مدل چیکا هستند. نمایندگی ها و سایت های فروش امکان خرید اینترنتی را در کنار خرید حضوری به مشتریان خود داده اند. چند وقتی هست که با استقبالی که مردم از خرید اینترنتی داشته اند، حتی فروشگاه های کوچک کالای خواب نیز سعی کرده اند که حتی الامکان فروش اینترنتی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار دهند.
یکی از مراکزی که در حوزه فروش عمده پتوهای شادیلون مدل چیکا فعالیت دارد، مجموعه ما است. این مجموعه پتوهای شادیلون مدل چیکا را از درب کارخانه تحویل و با همان قیمت در اختیار شما قرار میدهد. شما با خرید اینترنتی این پتو از مجموعه ما میتوانید تمامی طرح ها و رنگ های پتو شادیلون مدل چیکا را در سایت ما مشاهده کرد و به راحتی انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت عمده پتوهای شادیلون مدل چیکا نیز میتوانید با کارشناسان فروش زبده و تلاشگر مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما