فروش انواع پتو تک نفره نسیم

پتوهای تک نفره نسیم به دلیل اینکه از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند، در بازار پرفروش ترین پتوی سال شناخته شده اند. اگر قصد خرید عمده انواع پتوهای تک نفره مدل نسیم را دارید، برای کسب سود بیشتر باید این منسوجات را از فروشنده برتر و بی واسطه خریداری نمایید.
میدانید کدام عرضه کننده با قیمت ارزان تری انواع پتوهای تک نفره نسیم را به فروش میرساند؟ چگونه میتوان فروشنده برتر انواع پتوهای نسیم را پیدا نمود؟
در ایران مهم ترین و بهترین شرکت فروش انواع پتو تک نفره نسیم، دیبافت کالا است. این شرکت، فروشنده ای بی واسطه به حساب می آید و با مناسب ترین قیمت این منسوجات را به مشتریانش ارائه میدهد. شما با خرید از این شرکت میتوانید به سود بسیاری دست پیدا کنید چراکه هیچ واسطه ای در این میان دخیل نیست تا به سود برسد و فقط شما و یک فروشنده برتر بی واسطه، در این خرید دست دارید. ما در ادامه بیشتر در مورد شرکت دیبافت و روش فروش انواع پتوهای تک نفره نسیم توسط این مرکز، بحث خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

بررسی سایز انواع پتو یک نفره

بررسی سایز انواع پتو یک نفره

در این بخش به بررسی سایز انواع پتو یک نفره خواهیم پرداخت. پتوهای یک نفره از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار هستند. ما بعد از یک خواب عمیق شبانه، در روز پتو را بر روی تخت خود پهن مینماییم تا فضای اتاق خواب را زیبا نماید. ابعاد پتوهای یک نفره به گونه ای است که از سه طرف تخت، اندکی به سمت پایین چین خورده و زیبایی منحصر به فردی را به تخت میدهد. این منسوجات تک نفره در سه سایز 220 در 160 ، 240 در 150 و 220 در 155 تولید و روانه بازار میشوند.

آشنایی با انواع پتو نرمینه

آشنایی با انواع پتو نرمینه

در این قسمت شما را با انواع پتو نرمینه آشنا خواهیم کرد و هر آنچه لازم است در مورد این منسوجات بدانید، برای شما خوانندگان عزیز بیان میکنیم. شرکت نرمینه یکی از بزرگ ترین مراکز تولید پتو در ایران است و حدود 5 دهه است که در این عرصه فعالیت میکند. این شرکت جزء پرقدمت ترین و موفق ترین شرکت های موجود در ایران محسوب میشود و همه مشتریان، رضایت کامل از محصولاتش داشته و دارند. پتوهای نرمینه تنوع گوناگونی دارند از این رو همه براساس سلیقه و نیاز خود میتوانند پتوی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ما در زیر شما را با انواع پتوهای نرمینه آشنا خواهیم نمود:
ـ پتو نرمینه نسیم
پتوهای نرمینه نسیم در دو سایز یک نفره و دو نفره تولید شده اند و از طرح و رنگ بسیار زیبا و جذابی برخوردارند. ابعاد یک نفره پتوهای نسیم 160 در 220 و ابعاد دو نفره آن، 240 در 220 است. این پتوها به دلیل اینکه توسط شرکت نرمینه تولید شده اند، از دوام بالایی برخوردار هستند. این شرکت از الیاف پلی استر در تولید محصولاتش بهره برده است و به همین دلیل میتوان به کیفیت و دوام این منسوجات اعتماد نمود.

آشنایی با انواع پتو نرمینه
ـ پتو نرمینه نگین
پتوهای نگین نیز مانند پتوهای نسیم مدل های گوناگونی دارند و همان گونه که میدانید هر قدر تنوع در طرح و رنگ یک منسوج بیشتر باشد، به همان اندازه میتوانیم قدرت انتخابمان را بهبود بخشیم. پتوهای نگین بسیار نرم و لطیف هستند و به هنگام استفاده از آنها و برخورد با پوست، احساس بسیار مطلوبی را به دست خواهیم آورد.
ـ پتو نرمینه مسافرتی
پتوهای مسافرتی نرمینه در سایز یک نفره با ابعاد 160 در 220 تولید میشوند. این پتوها به دلیل اینکه در مسافرت به کار میروند، سعی بر این شده که وزن کمی داشته باشند.
ـ پتو نرمینه کودک
ما باید در انتخاب کالای خواب کودکانمان به دلیل پوست حساسی که دارند، دقت بسیاری به خرج دهیم. بسیاری از پتوهای موجود در بازار بعد از چند بار شست و شو، دوام خود را از دست میدهند و الیاف این منسوجات حالت زبری به خود میگیرد. این زبری برای بزرگسالان ناخوشایند است چه برسد به کودک با پوست نرم و لطیفی که دارد. از طرف دیگر کودکان پتوهای خود را زود کثیف مینمایند و این منسوجات تا بچه ها بزرگ شوند، باید بارها و بارها شسته شوند. بنابرین پتویی را باید انتخاب کنیم که دوام بالایی داشته باشد و پتوهای نرمینه بادوام ترین محصولات موجود در بازار ایران به شمار میروند.

آشنایی با مدل های پتو

آشنایی با مدل های پتو تک نفره نسیم

در بازار مدل های گوناگونی از پتو وجود دارند که ما به معرفی اجمالی برخی از مهم ترین آنها خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با انواع پتو آشنا شوید.
ـ طرح برجسته
پتوهایی که نقش آنها به صورت برجسته است، نسبت به دیگر پتوها از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند. این منسوجات در اکثر مواقع به صورت تک رنگ تولید میشود و مناسب افرادی است که پتوهای تک رنگ را دوست دارند و در عین حال طرح برجسته ای نیز بر روی آنها نقش بسته است. در طرح برجسته، الیاف پتو اختلاف ارتفاع دارد و همین ویژگی، موجب بروز طرحی زیبا در این منسوج شده است.
ـ مدل تک رنگ
پتوهای تک رنگ را همه افراد دوست دارند. از آنجا که این منسوجات طرح های شلوغی ندارند، میتوان به راحتی با دکوراسیون اتاق سسسخوابتان ست کنید. در بازار انواع رنگ ها وجود دارند که بنا به سلیقه خود میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
ـ سبک طرح دار
پتوهای طرح دار در بازار به فراوانی یافت میشوند و میتوانید متناسب با سلیقه تان یکی از این طرح ها را انتخاب کرده و زیبایی را در اتاق خواب خود به ارمغان بیاورید.

شرکت صادرات انواع پتو تک نفره نسیم

شرکت صادرات انواع پتو تک نفره نسیم

بزرگ ترین شرکت صادرکننده انواع پتو تک نفره نسیم، شرکت دیبافت کالا است. این مرکز علاوه بر اینکه نیاز مشتریان عمده این پتوها را در داخل کشور تأمین نموده، نام پرآوازه اش در خارج از ایران نیز درخشیده است. شهرت این شرکت به این دلیل است که فقط کالاهای مرغوب با برندهای اصلی را در انبار خود جمع آوری کرده و همین دقت در انتخاب محصول موجب شده تاکنون هیچ گونه بازخورد منفی از سوی مشتریانش نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما