فروشگاه پتو سربازی ارتش در تهران

فروشگاه پتو سربازی ارتش در تهران، تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت در طرح و رنگ‌های جذاب و متنوع در اختیار مشتریان قرار  می‌دهد. تولید این پتو در حجم زیاد باعث شده که ارتش کمبودی برای فراهم کردن پتو نداشته باشد.

جهت خرید پتو سربازی در جنس و مدل‌های مختلف می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت شرکت به نشانی patokadeh.ir ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه پتو سربازی ارتش در تهران

انواع مدل های پتو سربازی ارتش

پتو جزء اساسی‌ترین وسایل خواب و استراحت به شمار می‌رود. ارتش، اردوگاه نظامی و سربازخانه ها اصلی ترین مراکز استفاده از پتو هستند. این پتو در انواع مختلف نمدی، پشمی و پرزدار موجود می‌باشد که طول عمر بالایی دارند. همچنین قابلیت شستشو با انواع شوینده به صورت ماشینی و دستی را نیز دارا می‌باشند.

پتو سربازی در مدل های نظامی، ارتشی، نیروی هوایی، دریایی، نیروی انتظامی و … در رنگ های سبز یشمی، آبی، قهوه ای، خاکی، طوسی و مشکی در جنس نمدی و پشمی تولید می گردد.

پتو سربازی از بهترین الیاف طبیعی درجه یک، با دوختی عالی به صورت دو لایه با گرمایش بسیار بالا در مناطق سردسیر، برای برطرف کردن نیاز ارگان های  هلال احمر، زندان، بیمارستان، ارتش، سپاه و … با لوگوی مخصوص تولید می‌شود.

معمولا بیشترین پتوهای مصرفی در ارتش و نیروی انتظامی، به رنگ سبز یشمی و طوسی از جنس پشمی می‌باشد که به خوبی فرد را از سرما در امان نگه می‌دارد. ویژگی های منحصر به فرد این پتو باعث شده که تمامی ارگان ها از پتو سربازی استفاده کنند.

از مزایای شاخص پتو سربازی می‌توان به این موارد اشاره نمود :

  • پتو سربازی گرمایش بسیار زیادی دارد.
  • این کالا نرم و لطیف است و در برخورد با پوست، ایجاد حساسیت نمی‌کند.
  • استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر عواملی همچون شستشوی زیاد، رطوبت، ضربه مقاوم است.
  • این محصول بسیار سبک و حمل آن آسان است. به همین دلیل که جابجایی راحتی دارد، بیشتر مورد استفاده می‌گیرد.
  • حجم و ابعاد بسیار مناسبی دارد و فرد را به خوبی می‌پوشاند.

تمامی این موارد خصوصیات بارز پتو سربازی می‌باشد که کشور ما هیچ محدودیتی در تولید این محصول با کیفیتی عالی ندارد.

 

انواع مدل های پتو سربازی ارتش

خرید پتو سربازی ارتش جنس نمدی

بهترین مدل های پتو سربازی را می توانید از سایت ما و فروشگا های معتبر شرکت پتوکده بخواهید. این پتو از جنس نمد فشرده است که با نام پتو نمدی نیز شناخته می‌شود. خرید عمده پتو سربازی نمدی ارتش می توانید با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی عالی از پتوکده خریداری نمایید.

جهت خرید  و اطلاع از قیمت انواع پتو سربازی، می توانید به سایت مراجعه کنید یا اینکه ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید. همچنین می‌توانید با شماره های زیر با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

خرید پتو سربازی ارتش جنس نمدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما