فروشنده پتو سربازی نمدی ارزان

فروشنده پتو سربازی نمدی این محصول را به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. فروشنده این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بالا به صورت کلی و جزئی به فروش می رساند. این نوع پتوها مشتریان زیادی دارد. پتوی نمدی به خاطر کیفیت خوبی که دارد یک محصول پر فروش محسوب می شود.

فروشنده پتو سربازی نمدی ارزان

خصوصیاتی که پتو سربازی نمدی دارد

خصوصیاتی که پتو سربازی نمدی دارد پتو سربازی یکی از قدیمی ترین پتو هایی است که از زمان گذشته تا به حال با کیفیت بالا تولید می شود. این محصول استحکام و دوام بالایی دارد و به راحتی از بین نمی رود و همین موضوع باعث شده بیش تر ارگان ها از آن استفاده کنند.

این نمونه قابلیت شست و شو را دارد و به راحتی با آب شسته و تمیز می گردد. وزن پتو سربازی بسیار کم است و می توان آن را به آسانی با خود جابه جا کرد. در این نوع پتو از الیاف پلی استر و اکریلیک استفاده شده که گرمای بسیار مطلوبی دارد و نرخ نسبت به پتوهای دیگر بیش تر است. جنس این محصول به دلیل الیاف های با کیفیت درجه یک است و به راحتی پاره و فرسوده نمی شود.

قیمت انواع پتو سربازی نمدی سال 99

قیمت انواع پتو سربازی نمدی سال 99 قیمت پتو سربازی نمدی از میانگین قیمت پتوهای دیگر بیش تر است. نرخ این محصول در بسته بندی مخصوص با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و قیمت نهایی تعیین می گردد. پتو سربازی درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. قیمت انواع پتو سربازی در سال ۹۹ با توجه به گرانی دلار، تورم و… متفاوت است.

پتو سربازی نمدی ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد خریداری کرد، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت پتو داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم. اگر این محصول به صورت عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.

فروش این محصول برای مشتریانی که به صورت جزئی پتو نمدی را می خواهند برای آن ها در بسته بندی مخصوص و با قیمت روز ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان پتو سربازی هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. هرچه مرغوبیت پتو سربازی نمدی بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری و میزان فروش آن تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما