شرکت فروش پتو تابان یزد مدل شایان

از آنجا که انسان تقریبا یک سوم از زمان 24 ساعت طول شبانه روز را صرف استراحت و خواب میکند، پتو یکی از محصولات پرکاربرد در زندگی هر فرد است. به همین دلیل نیاز به پتوها افزایش یافت و شرکت های فروش پتوی بسیاری در این زمینه به وجود آمدند و محصولات متنوع با برندهای گوناگونی را به بازار عرضه کردند. از جمله این شرکت ها میتوان به شرکت فروش پتو تابان یزد مدل شایان اشاره کرد که با نام تجاری دیبا بافت نگار قم مشغول به فعالیت است.
آنچه در این محتوا میخوانید:
– مشخصات پتو تابان یزد مدل شایان
– پتو چه رنگی بخریم؟
– آشنایی با پتو الیاف مصنوعی
– صادرات پتو تابان یزد مدل شایان

شرکت فروش پتو تابان یزد مدل شایان
در این محتوا میخواهیم مدلی از پتو را بررسی کنیم که امروزه تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و آن مدل شایان از پتو تابان یزد است که با داشتن طراحی و مرغوبیت فراوان مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. با گسترش تقاضای این محصول در بازار داخلی و خارجی باعث شد تولید این کالا روز به روز افزایش یابد و در نتیجه شرکت تولیدی پتو تابان یزد در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش ایجاد کند تا خریداران این پتو بتوانند به راحتی نسبت به خرید این پتو اقدام کرده و به سهولت آن را تهیه کنند.
امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان با تولید و عرضه محصولات نا مرغوب و تقلبی در میان برندهای مشهور توانسته اند سود بسیاری را به دست آورند و به همین بابت سلامتی بسیاری از خریداران را به خطر انداختند؛ از این رو باید خریداران پتو این محصولات را به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی پتو تابان یزد تهیه کنند تا از جنس خریداری شده اطمینان داشته باشند و با قیمت کمتری این محصولات را تهیه کنند. پتو تابان یزد با داشتن جنس بی نظیر و منحصر به فرد توانسته است جزو منسوجات صادراتی باشد و هر سال بیش از 500 هزار تن از این محصول به کشورهایی نظیر: روسیه، افغانستان، ترکیه، پاکستان، عراق، عربستان و… صادر میشود. تجار و بازرگانان عرضه کننده این پتو توانستند با به فروش رساندن گسترده این محصول سود زیادی را برای خود و کشور عزیزمان ایران کسب کنند و اشتغال زایی گسترده ای را برای هموطنان توانمند ایرانی فراهم کرده است. این کالا تماما تولید داخل کشور بوده و از 0 تا 100 برگرفته از الیاف های تولید داخل کشور عزیزمان است.
جهت اطلاع از قیمت و انواع پتو تابان مدل شایان میتوانید با مراجعه به سایت شرکت فروش و تولیدی این محصول به صورت مستقیم در ارتباط باشید و با شماره های درج شده در سایت شرکت دیبافت کالا تماس حاصل کنید تا انواع مدل این پتو به همراه گستره قیمتی و جنسی را برایتان توضیح دهند و بتوانید این محصولات را به صورت خرده و عمده و متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. همچنین روش دیگر خرید این محصولات با مراجعه حضوری به شرکت فروش پتو تابان یزد میتوانید این محصول را خریداری کنید.

مشخصات پتو تابان یزد مدل شایان

مشخصات پتو تابان یزد مدل شایان

پتو یکی از محصولات پرکاربرد در طول زندگی هر فرد است، همه ما در طول زندگیمان از پتو استفاده کردیم، در برخورد با یک پتوی زبر آن را کنار میزنیم که ممکن است در آن موقعیت دچار سرماخوردگی شویم و… بخصوص این امر در کودکان و نوجوانان شایع تر است؛ اما در برخورد با پتوی نرم و لطیف از آن استقبال میکنیم و از این محصول استفاده کرده و باعث میشود ساعات خواب ما افزایش یابد.
پتو تابان یزد مدل شایان یک پتو بی نظیر در صنعت نساجی است با اینکه این پتو طی چند سال اخیر به بازار عرضه شده است، اما توانسته است مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. پتو تابان یزد از الیاف پلی استر و پنبه و نخ تولید شده است و سپس روانه بازار شده، این پتو با داشتن طراحی ویژه و منحصر به فرد توانسته است طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص دهد. این پتو برای تولید در مرحله اول الیاف های مذکور را با یکدیگر ترکیب میکنند و باعث میشود بافت یک پارچه پتو ابتدا تولید شود و در مرحله بعد با استفاده از ماشین های بافندگی و ریسندگی پتوی تولید شده بافته و ریسیده میشود، سپس با استفاده از ماشین های ویژه به خط رنگ رزی هدایت شده و در این مرحله با استفاده از رنگ های طبیعی ترکیب میشوند؛ رنگ های به کار رفته در این پتو بسیار خاص بوده و ضد حساسیت است؛ زیرا مقدار کمی در آن از مواد شیمیایی استفاده شده است، سپس پتو تولید شده با دستگاه تثبیت رنگ، رنگ بر رویش ثابت شده و باعث میشود با شست و شوی زیاد و استفاده مداوم دچار رنگ رفتگی یا آب رفت نشود، سپس پتو با استفاده از شابلون های طراحی ویژه که تحت نظر گرافیست ها و طراحان متخصص ایرانی است، طرح های منحصر به فردی بر روی این پتوها ایجاد میشود. از جمله رنگ های پرفروش این محصول میتوان به رنگ های قهوه ای، خاکستری، طوسی، یشمی و… و از پرفروش ترین طرح های این پتو میتوان به طرح های گل برجسته یا طرح برجسته، سه بعدی، دو بعدی خاص، طرح های فانتزی، طرح های شخصیت های کارتونی (مخصوص کودکان) اشاره کرد.
در مرحله بعد پتو در ابعاد متنوع شامل ابعاد کوچک برای نوزادان، متوسط برای جوانان و اندازه بزرگ برای بزرگسالان برش میخورد؛ سپس پتو تولید شده به دستگاه استریلیزه هدایت و با استفاده از این دستگاه پتوی تولید شده ضد عفونی میشود، از هر گونه آلودگی پاک شده، سپس در بسته بندی های گوناگون بسته و به بازار عرضه میشود.
راه تشخیص این پتو از نمونه برندهای تقلبی بدین صورت است که میتوانید آن را با لمس تشخیص دهید، یک پتوی تابان یزد با ضخامت بالا و نرمی بالا بسیار تمایز دارد با برندهای تقلبی موجود در بازار، اما با این حال توصیه میشود این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تابان یزد سفارش دهید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید.

پتو چه رنگی بخریم

پتو چه رنگی بخریم

پتوها در گستره رنگی متنوعی تولید میشوند، انتخاب رنگ و طرح پتو بخصوص پتو تابان یزد و خصوصا مدل شایان بسیار سخت است، زیرا این کالا در گستره رنگی متنوع و زیبایی تولید شده است که هر فرد دوست دارد چندین رنگ را برای خود داشته باشد، خرید پتو با رنگ دلخواه کاملا سلیقه ای است و نمیتوان گفت چه رنگی توصیه میشود اما ترجیحا برای استفاده این پتو برای خواب بهتر است از رنگ های شاد بهره گرفته شود تا خوابی راحت تر را تجربه کنید، پتو برای استراحت به کار میرود و در حین خواب باید آرامش به ما بدهد. اگر یک پتوی تیره را دائما استفاده کنیم، به همین نسبت در روحیه ما و کیفیت خواب ما قطعا تاثیر گذار خواهد بود . همان طور که گفته شد پتو مدل شایان یزد، برای سنین کوچک مانند کودکان هم تولید میشود، والدین باید در انتخاب رنگ برای آنها بسیار توجه داشته باشند زیرا روحیه کودکان بسیار حساس است و از رنگ های روشن حتما استفاده کنند، رنگ هایی نظیر: زرد، نارنجی، آبی، قرمز و…. یا رنگ های ترکیبی مانند رنگ آبی و بنفش و نارنجی و کرم و… که به کودک به مرور زمان اشتیاق بیشتری برای استراحت بدهد.
پرفروش ترین رنگ های پتو تابان یزد شامل رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، آبی است. رنگ این محصولات بسیار مقاوم است و با استفاده از شست و شوی فراوان و استفاده مدام دچار ساییدگی و رنگ رفتگی نمیشوند، زیرا در مراحل تولید این محصول از دستگاه تثبیت رنگ بهره گرفته شده است و به همین دلیل جزو پتوهایی است که با نداشتن رنگ دهی این امکان را به مصرف کننده میدهد تا به راحتی آن را شست و شو کند.
نکته حائز اهمیتی که در شست و شو مدل شایان از پتو تابان یزد باید در نظر داشته باشید اینکه بعد از شست و شو این محصول آن را بر روی مکانی خشک پهن کنید تا بعد از خشک شدن محصول، سریعا جمع شود، زیرا اگر در مدت زمان طولانی در مقابل آفتاب قرار گیرد دچار رنگ رفتگی و سفید شدن پتو میشود، این امر نه تنها در پتو بلکه در تمام منسوجات نخی و بافتنی مانند لباس ها هم رخ میدهد؛ در نتیجه باید برای شست و شو این محصولات دقت زیادی داشت در کنار این محصول؛ برای شست و شو پتو تابان یزد باید آنها را با استفاده از آب ولرم یا سرد شست و شو کنید و اگر با آب بسیار داغ مانند آب با دمای 40 درجه سانتی گراد آنها را بشویید ممکن است به بافت و جنس هر پتویی آسیب رسد.

آشنایی با پتو الیاف مصنوعی

آشنایی با پتو الیاف مصنوعی

پتوهای از جنس های مختلفی مانند پتو الیاف مصنوعی، پتو پنبه ای، پتو پلی استری، پتو نخی و… تولید میشود. امروزه شرکت های تولیدی با استفاده از ترکیب و تار و پود کردن الیاف های گوناگون سعی کردند پتو با جنس های مدرن و جدیدی تولید و روانه بازار کنند که از نظر جنس و قیمت بسیار مناسب برای مصرف کنندگان باشد. پتو با الیاف مصنوعی یکی از تولیدات جدید صنعت نساجی و شرکت پتو تابان یزد است که با به کار گیری الیاف پلی استر در بافت این محصول باعث شده است محصولی بسیار سبک و ضد حساسیت تولید نمایند. مصرف کنندگان پتو اگر به دنبال خرید پتویی با ضخامت مناسب و در عین حال سبک باشند، این پتو گزینه بسیار مناسبی به شمار میرود زیرا از80% پلی استر ویسکوز و20% الیاف پنبه ساخته شده که به همین دلیل از وزن کم برخوردار است.
پتو مدل شایان الیاف مصنوعی در حجم و ابعاد کم جمع میشود و با داشتن وِیژگی هایی نظیر: لطافت و نرمی بالا، رنگ بندی متنوع، قابلیت شست و شو، محافظت گرمایی مناسب، ضد حساسیت، طرح های مدرن و زیبا توانسته است گزینه مناسبی برای استفاده از این محصول در منازل و مسافرت ها باشد.

صادرات پتو تابان یزد مدل شایان

صادرات پتو تابان یزد مدل شایان

پتوها از منسوجات صادراتی هستند بخصوص اگر این پتوها تولید داخل ایران باشد، زیرا ایران کشوری چهار فصل است و با بهره گیری از مواد مرغوب در طبیعت توانسته است محصولاتی منحصر به فرد و زیبا تولید کند تا همگان بتوانند از این پتوها استفاده کنند، به همین منظور کشورهای خارجی این محصول را برای مصرف انتخاب میکنند.
پتو تابان یزد مدل شایان با داشتن مدل های مختلف جزو محصولات صادراتی است که به کشورهای همسایه صادر میشود، تجار و بازرگانان با صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی را کسب کنند.

پتو ضخیم

پتو ضخیم

پتو تابان یزد یکی از پتوهای ضخیم تولید داخل است، افرادی که به گرما علاقه دارند و در عین حال برایشان ضخامت و کیفیت اهمیت دارند میتوانند این پتو را انتخاب کنند. مواد به کار رفته در این پتو بسیار با کیفیت بوده و باعث شده پتویی دو رو شامل یک لایه یا دو لایه تولید کنند و با ضخامتی که از خود دارد مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

پتو زمستانی

پتو زمستانی

پتو به صورت کلی بیشتر برای فصول سرد سال از آن استفاده میشود تا از سرما مصرف کننده دور بماند تا دچار بیماری هایی مانند سرما خوردگی نشود. با نزدیک شدن به فصل زمستان محصولات جدیدی از طریق شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم تولید و به بازار عرضه شده است، جهت تهیه این محصولات و مشاهده انواع این پتوها میتوانید به سایت شرکت تولیدی پتو تابان یزد مراجعه نمایید و انواع این پتوها به همراه رنگ و طرح دلخواه و جدید را مشاهده و سفارش دهید.
این پتو علاوه بر فصل زمستان برای فصول دیگر مانند پاییز و بهار بسیار مناسب است، این کالا گردش هوا درون خود دارد و به هیچ عنوان بوی بد به خود نخواهدگرفت، امروزه شاهد تولید محصولات جدید از سمت این کارخانه هستیم که با برندهای خارجی مانند برند پتوهای ترکیه و چین رقابت میکند، با انتخاب یک پتو با کیفیت میتوانید برای سال های زیاد از آن استفاده کنید.شرکت فروش پتو تابان یزد مدل شایان

1

  1. لطفا با شماره زیر تماس بگیرید
    من برای اینکه نماینده شرکت در تهران باشم چکار باید بکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما