شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا

آیا تاکنون از شرکت شادیلون منسوجی خریداری کرده اید؟ از شرکت عرضه شادیلون مدل پارمیدا چه میدانید؟ آیا میدانید چه پتویی برای این فصل از سال مناسب است؟
در میان کالاهای خواب، پتو به علت ضرورتی که دارد مهمترین کالاهای خواب به شمار میرود. این بافته بخاطر کاربردی بودنش توانسته در میان عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کند و از اقلام مهم و اساسی هر خانه ای به شمار رود. در واقع این بافته کالایی است که در تمام فصول استفاده میشود و به اصطلاح میشود گفت که استفاده از آن فصل نمیشناسد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن جوامع برای تمام فصل ها، منسوجی مناسب مخصوص همان فصل تولید میشود و در فصل زمستان به علت سردی هوا نیاز به پتوهای گرم و سنگین بیشتر احساس میشود. از همین رو شرکت شادیلون، پتو شادیلون مدل پارمیدا را به بازار عرضه کرده است که بهترین پتو برای فصل زمستان است. اگر هم اکنون قصد خرید پتو را دارید و نمیدانید چه پتویی، برای شما مناسب است ما به شما پتو شادیلون مدل پارمیدا را پیشنهاد میدهیم.
قبل از اقدام به خرید پتو لازم است یک سری اطلاعات را در رابطه با آنها داشته باشید تا بدانید چه پتویی برای شما مناسب تراست، خرید پتو به ویژه در فصل های سرد سال اهمیت بیشتری پیدا میکند.
قبل از پرداختن به انواع پتوهای شادیلون به بحث در رابطه با بهترین پتوهای مخصوص زمستان میپردازیم تا بدانید چه پتویی برای این فصل مناسب تر است. اگر جهت خرید پتویی مناسب برای فصل زمستان این مقاله را مطالعه مینمایید پس بهتر است تا انتها ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی که لازم است را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که قبلاً نیز گفتیم خرید پتو امری بسیار مهم و ضروری است که در فصل زمستان ضرورت آن چند برابر میشود و خرید آن اهمیت بیشتری پیدا میکند.

شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا
چه نوع پتویی برای زمستان مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در فصل زمستان که هوا بسیار سرد است، پتویی که خریداری میکنید هر چه گرمای بیشتری در بر بگیرد بهتر است. از همین جهت بهترین پتوهای زمستانی عبارت اند از :

پتوهای پنبه ای: پتوهایی که از جنس پنبه هستند به علت خاصیت گرما بخشی و لطافتی که پنبه دارد، از بهترین پتو های موجود در بازار هستند.
این پتوها بسیار نرم و گرم اند و از مناسب ترین پتوها برای فصل زمستان به شمار میروند.
اما به علت گران بودن این پتوها خرید آنها از دسترس عموم مردم خارج است و توان اقتصادی همه، پاسخگوی خرید این محصول نیست. برای همین در ساخت این پتوها از الیاف مصنوعی استفاده میشود تا قیمت نهایی آن ها ارزان تر محاسبه شود و همگان توانایی خرید این کالا را داشته باشند.
اما برای آن دسته از افرادی که نسبت به الیاف مصنوعی حساسیت دارند، پتوهای پنبه ای ارگانیک تولید میشود. این پتوها تمام پنبه اند و همانطور که گفتیم به علت قیمت بالا فقط قشر خاصی که از نظر تنفسی و پوستی نسبت به الیاف مصنوعی حساسیت دارند، ترجیح میدهند پتوهای پنبه ای ارگانیک را برای خرید انتخاب نمایند.

پتوهای دو لایه: این پتو از دو لایه جدا تشکیل شده است و فرقی نمیکند که از چه جنسی تولید شود. به علت داشتن دو لایه ضخیم، گرمای خوبی را منتقل میکند. حال فرقی نمیکند که از پنبه یا پشم تشکیل شده باشند.. پتوهای دو لایه در اندازه های یک نفره و دو نفره در بازار موجودند و اگر قصد خرید این کالا را دارید می‌توانید به راحتی آنها را‌ از عرضه کنندگان کمپانی های مختلف از جمله شرکت عرضه پتو شادیلون تهیه نمایید.

شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتوهای پشمی: پتوهایی که از پشم تشکیل شده اند نیز گرما و لطافت خوبی دارند و نسبت به پتوهای پنبه ای ارزانترند اما لطافت و گرمای آنها کمی کمتر از پتوهای پنبه ای است. پتوهای پشمی به علت به کار بردن پشم در تولید کمی سنگین اند و برای همین خرید آنها باب طبع هر سلیقه ای نیست. برای رفع این اشکال پتوهای پشم شیشه تولید و به بازار فروش، عرضه شده اند. این پتوها نسبت به پتوهای پشمی وزن سبک تری دارند به همین علت توانسته اند بسیار به فروش برسند و بازار خوبی در این باب پیدا کنند. شرکت عرضه مدل پارمیدا پتوهای خود را در انواع جنس ها تولید می کند.
همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم پتو شادیلون مدل پارمیدا بهترین گزینه برای فصل زمستان است و این پتوها به علت گرمایی که دارند و وزن سنگین شان سبب گرم نگه داشتن بدن در فصل زمستان میشود.

آشنایی با پتو شادیلون مدل پارمیدا

آشنایی با پتو شادیلون مدل پارمیدا

کارخانه شادیلون از قدیمی های تولید پتو است. این کارخانه با قدمتی بیش از پنج دهه به خوبی توانسته سلیقه ی عموم مردم را بشناسد و منسوجات خود را بر اساس نیاز و سلیقه ی مشتری تولید و به بازار عرضه کند.
پتو شادیلون مدل پارمیدا یکی از این پتوها است که بسیار هم خریدار دارد و با توجه به قیمت گران تری که نسبت به سایر محصولات شادیلون دارد، بازار خرید آن همیشه داغ بوده و صد البته نسبت به کیفیت و کارکردی که دارد، قیمت آن بسیار هم مناسب و به صرفه است.
همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم این پتو به علت ویژگی‌هایی که دارد از جمله وزن سنگین و گرمای بالایی که منتقل میکند، بهترین پتو برای فصل سرد سال است و در سایزهای دو نفره و به صورت گل برجسته تولید و به بازار عرضه میشود. این منسوج در رنگ بندی نیز، بسیار متنوع عمل کرده و از ترکیب رنگ و طرح فوق‌العاده ای برخوردار است.
پتو شادیلون مدل پارمیدا کیفیت ساخت بالایی دارد و دوام و ماندگاری کالا سبب فروش روز افزون آن شده است. اگر شما به دنبال یک پتوی دونفره مناسب برای این فصل هستید میتوانید با مراجعه به شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا، بهترین کالا را خریداری نموده و استفاده نمایید.

پتو شادیلون چه مدل هایی دارد

پتو شادیلون چه مدل هایی دارد

برند شادیلون به عنوان یکی از بهترین های عرصه پتو، همواره در جهت تولید با کیفیت و ارزان تلاش نموده تا کالایی مرغوب را در مناسب ترین قیمت به دست مشتریان عزیز خود برساند. این برند هرچند که از قدیمی های این عرصه بوده است اما با تولید پتوهایی به روز با مرغوب ترین الیاف و بهترین دستگاه های ریسندگی توانسته است بازار فروش خوبی داشته باشد. برند شادیلون با تولید پتوهایی در انواع و اقسام طرح های مختلف و متنوع، نیاز مشتریان به این کالا را به خوبی برطرف کرده است. اگر قصد خرید پتوی با کیفیتی را دارید پیشنهاد کماکان به شما، خرید از کمپانی شادیلون است.
پر فروش ترین مدل های برند شاد ایرانی عبارتند از:
پتو پارمیدا: همانطور که در طول این مطلب در رابطه با پتو شادیلون مدل پارامیدا سخن گفتیم، دانستیم که این پتو از بهترین پتوهای دونفره و سنگین برای فصل زمستان است و به علت لطافت و نرمی که دارد و تنوع بسیار در طرح و رنگ، میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید از طریق شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا اقدام به خرید کنید.

پتو شادیلون چه مدل هایی دارد
پتو تیسا: همان‌گونه که در طول این مطلب بارها به این موضوع اشاره کردیم که شرکت شادیلون برای تمامی مشتریان و تمامی سلایق کالایی مناسب تولید کرده است؛ پتو شادیلون مدل تیسا گواه این امر است چرا که این پتو برخلاف پتوهای پارمیدا که وزن سنگینی دارند و باب سلیقه افرادی هستند که به دنبال پتوهای بسیار گرم و سنگین هستند، از پتوهای کم وزن و سبک شادیلون به حساب میرود. این پتوها وزن بسیار کمی دارند؛ به گونه ای که به عنوان پتوهای مسافرتی خریداری میشوند. لطافت و نرمی آن ها نیز بسیار زیاد است و از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر پتوهای شادیلون برخوردارند.
چیکا: پتو دو نفره چیکا نسبت به پتوهای پارمیدا سبک تر است اما با همان میزان انتقال گرما و لطافت به فروش میرسد. قیمت این منسوج نیز نسبت به پتوی شادیلون مدل پارمیدا ارزانتر است. این پتو بخاطر مقاومتی که دارد و همچنین طرح های متنوع، گل برجسته و ساده در بازار فروش خوبی دارد و از بهترین پتوهای دونفره بازار محسوب میشود.
پتو پایا: قد و پایه شادیلون هم در سایزهای یک نفره و هم در سایزهای دو نفره به فروش میرسد. به علت دوخت لبه دوزی شده، نرمی و لطافت تنوع طرح و همچنین ضد حساسیت بودن، از تمام ویژگی هایی که باید یک پتوی خوب داشته باشد، برخوردار است.
پتو اتیس: پتوهای آتیس شادیلون به صورت عمده در بسته های دو نفره هشت تایی و یک نفره ده تایی در اختیار خریداران عزیز قرار میگیرد. خرید عمده این پتوها سبب شده که در قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی به فروش برسد.
پتوهای شادیلون در طرح های بسیار مختلفی روانه بازار میشوند و طرح های نام برده شده تعدادی کمی از مدل های مختلف این برند هستند. علاوه بر اینها شادیلون پتوهای خود را در طرح های آیلار و روشا که بسیار هم خریدار دارند و از با کیفیت ترین های شادیلون هستند، به بازار فروش پتو عرضه میکند که البته پیشنهاد ما همچنان خرید پتو شادیلون مدل پارمیدا است که با ویژگی های که برای آن بر شمردیم و هر اطلاعاتی که در رابطه با آنها نیاز بود را به شما ارائه دادیم، انتخاب را برای شما راحت تر کردیم.

بررسی سایز بندی انواع پتو شادیلون

بررسی سایز بندی انواع پتو شادیلون

پتوهای شادیلون هم در سایزهای یک نفره و هم دو نفره به بازار ارائه میشوند که بهترین پتوهای دونفره در مدل های چیکا، آیلار، آتیس و پارمیدا و پتوهای یک نفره در مدل های روشا و تیسا در بازار موجودند. ناگفته نماند که پتوهای شادیلون مدل پایا وپارمیدا و آتیس در هر دو اندازه اعم از یک نفره و دونفره به فروش میرسند.
اگر قصد خرید پتو شادیلون در سایز های دونفره را دارید میتوانید با مراجعه به شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا پتوی مناسب و با کیفیتی تهیه نمایید و اگر میخواهید پتوهای یک نفره را تهیه و خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما پتویی است که هم بسیار نرم و راحت بوده و هم قیمت مقرون به صرفه ای را داراست.

توزیع کنندگان عمده پتو شادیلون مدل پارمیدا

توزیع کنندگان عمده پتو شادیلون مدل پارمیدا

توزیع کنندگان یک کالا در واقع کسانی هستند که حق فروش کالا را از تولید کننده دریافت میکنند و به توزیع آن میان مردم میپردازند که این مدل از فروش میتواند به صورت عمومی و انحصاری صورت پذیرد. بسته به قراردادی که میان توزیع کننده و تولید کننده امضا میشود، فروش انجام خواهد پذیرفت.
در فروش انحصاری حق عرضه کالا فقط در همان منطقه ای که تولید کننده آن را تعیین کرده است به توزیع کننده داده میشود‌ و در فروش عمومی توزیع کننده میتواند در هر منطقه ای که میخواهد کالا را عرضه نماید.
توزیع‌کنندگان عمده از کمپانی شادیلون اجازه فروش این کالا را دریافت کرده اند و بر اساس قراردادی که میان آنها برقرار شده است، پتو شادیلون مدل پارمیدا را به صورت عمده با حق فروش عمومی میان مردم پخش میکنند. در واقع توزیع کنندگان، کالا را با همان قیمت کارخانه به دست مشتریان میرساند اما از خود کارخانه مبلغی را تخفیف میگیرند. پس این نوع فروش هیچ ضرری برای خریدار ندارد و به صورت خرید از درب کارخانه است. اگر قصد خرید این پتو را دارید میتوانید از شرکت عرضه شادیلون مدل پارمیدا این محصول را با همان قیمتی که از کارخانه تولیدی خریداری مینمایید، تهیه کنید.

توزیع کنندگان عمده پتو شادیلون مدل پارمیدا

کلام آخر اینکهف پتو شادیلون مدل پارمیدا بهترین پتو برای فصل زمستان است. هم اکنون که در این فصل قرار داریم و هوا رو به سردی است، بهترین گزینه خرید همین پتو است اما داشتن این پتو و نگهداری آن به مدت طولانی، مستلزم رعایت یک سری نکات است ، مثل شست و شوی آن. از آنجایی که این محصول پتویی سنگین است، به هیچ وجه آن را در ماشین لباسشویی نیندازید؛ چرا که بافت و تراکم رنگ پتو به شدت آسیب میبیند و از عمر آن کاسته میشود.
در شست و شوی این کالا توجه کنید که از مواد مخصوص که به بافت آن آسیب نمیرساند، استفاده کنید و از هر مایع شوینده ای برای شست و شوی پتو شادیلون ماده پارمیدا استفاده نکنید.
شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا کالاهای خود را هم به صورت حضوری و هم آنلاین به فروش میرساند. شما میتوانید این کالا را به صورت عمده از خود تولیدی و یا از توزیع کنندگان، سفارش داده و تحویل بگیرید که در این نوع از خرید از آنجایی که به صورت عمده است از قیمت تکی آن کمتر حساب میشود و برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.
اگر کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به تهیه عمده این کالاها دارید، بهترین روش، خرید مستقیم از کارخانه است که پیشنهاد ما به شما، خرید کالای مورد نظر از شرکت عرضه پتو شادیلون مدل پارمیدا است. در پایان از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید، سپاسگزاریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما