شرکت عرضه پتو برجسته نرمینه

امروز شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه منسوجات خواب، در حال خدمت رسانی و رقابت با یک دیگر هستند. دربین برندهای مختلفی که در این عرصه فعالیت میکنند، شرکت عرضه پتو برجسته نرمینه جزء نام دارترین و معروف ترین شرکت های موجود بوده به طوری که سالیان سال با ارائه کیفیتی مرغوب، توانسته در این عرصه رقابتی، از سایر شرکت ها پیشی بگیرد.
شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد.
الف) مراجعه حضوری خریداران به شرکت های عرضه پتو موجود در سطح بازارهای محلی
ب) دسترسی به شرکت های عرضه کننده از طریق سایت های طراحی شده معتبر
پتو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای فروش و عرضه کلی و عمده منسوجات خود از طریق شرکت های معتبر به وجود اورده و همچنین در هر گوشه ای از کشور که خواست خرید داشته باشید، شرکت های عرضه پتو آماده خدمت رسانی به عالی ترین شکل ممکن به مشتریان عزیز هستند. شرکت های عرضه پتو نرمینه، شریان بازارهای خرید را به دست گرفته و با عرضه پتوهایی شیک، شکیل و باکیفیت در راستای رضایتمندی خریداران در حال تلاش بوده و بنابر این شرکت های نام برده، به روز ترین و متنوع ترین طرحهای پتو برجسته با قیمتی استثنایی، در اختیار آن دسته از مشتریانی که به دنبال فرصتی طلایی، جهت خرید عمده این محصولات هستند قرار میدهد و در نهایت خاطره خریدی راحت، مقرون به صرفه و مطلوب را در ذهن این عزیزان بجای خواهد گذاشت. همانطور که گفته شد، این امکان برای مشتریان محترم فراهم آمده است، که اگر بصورت مراجعه حضوری قادر به خرید نباشند، بتوانند بصورت اینترنتی با و نازل ترین قیمت و بدون محدودیت، سفارشات عمده خود را در شرکت های نرمینه ثبت، و این محصولات را به راحتی در زمان مقرر شده تحویل بگیرند.

چند نکته جالب درباره پتو

چند نکته جالب درباره پتو

پتو، بافته ای است که دارای مدل هایی در قالب ساده و برجسته بوده که هر کدام از این نمونه ها ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه عرضه پتو برجسته نرمینه، در حال فعالیت هستند که این محصول بدلیل ویژگی های ساختاری و غیرساختاری بینظیری که داشته، توانسته دربازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.
طرحهای این نوع پتو همان گونه که از نام آن مشخص است برجسته بوده، و این ویژگی باعث جذاب تر شدن این محصولات شده و در نتیجه مشتری با خریداری این منسوجات هم کیفیت و هم زیبایی را بطور همزمان دریافت میکند. پتو برجسته، دارای مدلهای مختلف در رنگ بندی های متنوع از قبیل پتو گلدار، ساده، فانتزی و… بوده که این تنوع سبب شده، دست خریداران در انتخاب مدل دلخواه باز باشد و مشتریان باهر سلیقه و هر نیازی میتوانند طرح، مدل و رنگ دلخواه خود را در بین هزاران طرح و رنگ موجود، انتخاب کنند. اما آنچه تا اینجای مطلب گفته شد، چکیده ای از خصوصیات ظاهری این نوع از پتوها بود که در ادامه میخواهیم در رابطه با خصوصیت ساختاری این بافته های پرطرفدار گفت و گو کنیم.
از ویژگی های مشهود و بارز این منسوجات میتوان به؛ نرمی و لطافت، شست و شوی آسان، بدون پرزدهی و بدون رنگ دهی، الیافی طبیعی و مرغوب، بافتی مستحکم و منسجم اشاره کرد. پس اگر به دنبال خرید پتویی شیک و چشم نواز همچنین مرغوب هستید، توصیه ما به شما انتخاب بافته ای با طرح های برجسته است.

آشنایی با پتوهای دستباف

آشنایی با پتوهای دستباف

یکی از نمونه های تولیدی، قابل توجه شرکت دیبافت که در مرکز توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته، نمونه های دستباف بوده به طوری که این بافته های نفیس به دلیل خاص بودن، شیک بودن و زیبایی چشم نوازی که دارند، مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفته و دارای بازار خرید بسیار خوبی هستند، اما این بافته های با ارزش در مقایسه با سایر محصولات تولیدی بدلیل ظرافت و کیفیت بینظیر آن در طرح و رنگ های متنوع دارای بها و ارزش بیشتری نسبت به ساید محثولات است. این بافته ها بسیار سبک، نرم، لطیف بوده و بافته شده از مرغوب ترین کامواهای موجود در کشور هستند. این پتوها به هیچ عنوان پوست های حساس را آزار نداده و ایجاد حساسیت پوستی تنفسی نمیکنند، به همین سبب بسیار مناسب برای نوزادان و کودکان هستند. همچنین در این بافته ها هوا به آسانی جریان داشته و دمای بدن بخوبی کنترل میشود.

اطلاعاتی درباره پتو

اطلاعاتی درباره پتو برجسته نرمینه

پتو یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای خواب است. این منسوجات اگر به درستی انتخاب شوند، میتوانند خوابی راحت و باکیفیت را به ارمغان بیاورند. بنابراین برای داشتن آسودگی فقط لازم است پتویی ممتاز و با کیفیت انتخاب شود. حال باید دانست چه نکاتی در مورد انتخاب پتو دارای اهمیت است؟ یک منسوج مناسب، دارای ویژگی های زیادی بوده که در هنگام خرید برای داشتن پتویی باکیفیت باید به آن خصوصیات حتما توجه کرد. برای آشنایی با این استانداردها همچنان ما را همراهی کنید.

چگونگی انتخاب پتو با ساختاری مناسب و الیافی مرغوب

چگونگی انتخاب پتو با ساختاری مناسب و الیافی مرغوب

در هنگام خرید پتو باید به نام و آوازه شرکت تولیدی آن دقت کافی را داشته باشید، تا بتوانید محصولی ارزنده و بادوام خریداری کرده و سالیان سال باخیالی راحت از آن محصول استفاده کنید. برای مثال؛ پتو طرح برجسته نرمینه شرکت دیبافت، یکی از محصولات نفیس موجود در بازار بوده که با مرغوبیتی بالا، خیال خریداران با انتخاب این برند از داشتن محصولی بادوام آسوده خواهد بود.
طرح و نقش و رنگ پتو: انتخاب نقش و رنگ مناسب، تاثیر فراوانی در فراهم آوردن راحتی و آسایش پیش از خواب دارد. طرح پتو باید تا حد امکان خلوت بوده و رنگ آن مناسب با روحیات فرد باشد و موجب آرامش شود، تا ذهن افراد پیش از خواب دچار تشویش و بینظمی نشود، بطور مثال انتخاب پتویی با طرح های فانتزی و عروسکی که با شخصیت های محبوب و آرام کارتونی در رنگ بندی ملایم برای کودکان طراحی شده، میتواند انتخابی منطقی و مناسب با روحیات کودکان برای ایجاد آرامش قبل خواب در آنها باشد.
شست و شوی آسان: در هنگام خرید پتو باید به این موضوع نیز توجه داشت که پتوی انتخابی شما قابلت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.
سایز و ابعاد مناسب: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید درباره آن باید شناخت کافی داشته باشید، سایز بندی متنوع این بافته ها است که این پتوها شامل ابعاد تک نفره، دو نفره، بافته های مخصوص نوزاد، کودک یا نوجوان بوده و شما مطابق با نیاز خود باید به خریداری این محصولات اقدام کنید.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو برجسته نرمینه

توزیع کنندگان برتر انواع پتو برجسته نرمینه

در سرتاسر کشور، شرکت های معتبر و نامداری وجود دارند، که در عرصه توزیع پتو سوپر برجسته نرمینه، فعالیت میکنند. پتو برجسته نرمینه از آن دسته محصولات ارزنده و پرفروش شرکت نرمینه است که توسط توزیع کنندگان زیادی در انواع گوناگونی، بصورت عمده به مشتریان محترم عرضه میشود. توزیع کنندگان بی واسطه و برتر انواع پتو برجسته نرمینه، با تبلیغات مناسب و ایجاد اعتمادسازی، به جذب مشتریان پرداخته و به عرضه و توزیع منسوجات برجسته نرمینه در سراسر کشور مشغول هستند. این توزیع کنندگان پتو با ارائه محصولات برجسته نرمینه بصورت مستقیم و با تضمین کیفیت و قیمت، در جهت رضایتمندی خریداران در تلاش هستند.
خریداران محترم میتوانند، به این توزیع کنندگان اعتماد کرده و انتخابی شایسته و درخور داشته باشند. خرید عمده و بی واسطه از این توزیع کنندگان، دارای منافع بسیاری برای خریداران از جمله؛ داشتن خریدی آسان، بدون دردسر و مقرون به صرفه است. از طرفی دیگر شرکت های عرضه پتو و توزیع کنندگان آن، برای اینکه گستره و طیف فروش خود را وسعت بیشتری ببخشند و امکان خرید را برای همه مشتریان فراهم آورند، اقدام به طراحی وب سایت های اینترنتی کرده و از همان طریق اقدام به فروش و توزیع پتو برجسته نرمینه کرده و از این طریق امکان خرید بدون محدودیت و راحتی را برای مشتریان فراهم میکنند.

213

  1. سلام.میشه لطفا بگید ضخامت پتو چطوریه؟مثل گلبافت های قدیمی ضخیم و خوبه یا از این پتو نازک هاست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • خرید عمده و بی واسطه از این توزیع کنندگان، دارای منافع بسیاری برای خریداران از جمله؛ داشتن خریدی آسان، بدون دردسر و مقرون به صرفه است.

    • با سلام و وقت بخیر من از این سایت پتو نرمینه خریداری کردم خیلی کیفیت و قیمت مناسبی دارند و از خریدم خیلی راضی هستم،بابت اینکه سفارشم چند روزه بدستم رسید و خیلی به موقع خیلی ممنونم از عوامل پر تلاش این سایت ،خدمت رسانی خیلی خوبی به مشتریان عرضه می دارند

    • سلام من تصمیم دارم از پتو های این سایت که قیمت بسیار مناسبی دارند خرید کنم میخواستم بدونم آیا هزینه رو باید هنگام سفارش پرداخت کنیم؟

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

  2. من پتو های برجسته این سایت رو دیدم بسیار زیبا بودند تصمیم دارم از این سایت پتو سفارش بدم

  3. سلام خدمت شما پتوی برجسته نرمینه بسیار با کیفیت هست برند نرمینه چند سال هست که مورد توجه همه آحاد مردم قرار گرفته و تونسته صادرکننده خوبی هم باشه

    • پتو یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای خواب است.من خودم از این سایت خرید کردم عالی و باکیفیت .

  4. سلام من تصمیم دارم از پتو های این سایت که قیمت بسیار مناسبی دارند خرید کنم میخواستم بدونم آیا هزینه رو باید هنگام سفارش پرداخت کنیم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. با سلام و وقت بخیر من از این سایت پتو نرمینه خریداری کردم خیلی کیفیت و قیمت مناسبی دارند و از خریدم خیلی راضی هستم،بابت اینکه سفارشم چند روزه بدستم رسید و خیلی به موقع خیلی ممنونم از عوامل پر تلاش این سایت ،خدمت رسانی خیلی خوبی به مشتریان عرضه می دارند و همین عوامل باعث شده که من مشتری همیشگی این مجموعه شوم و امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند و بدرخشند

  6. سلام خدا قوت
    به عنوان یکی از قدیمی های بازار کالای خواب برند های معتبر این محصولات رو میشه بهم معرفی کنید. تصمیم دارم در زمینه فروش محصولات خواب برند و با کیفیت بالا فعالیت کنم. ممنون میشم از راهنمایی تون.

  7. این نوع پتو واقعا باکیفیت ولطیف و هرمشتری که یک بارااین محصول رو میخره حتمابرای خرید مجدد مراجعه میکنه.

  8. من مجددا ثبت سفارش داخل سایتتون انجام دادم و این بار میزان سفارشم رو نسبت به قبل افزایش دادم خداقوت وخسته نباشین.

  9. سلام وقتتون بخیر
    رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته شما واقعا هم قیمت عالی دارید هم کیفیت بسیار خوبی پیروز و سربلند باشید.

  10. سلام وقتتون بخیر
    رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته شما واقعا هم قیمت عالی دارید هم کیفیت بسیار خوبی پیروز و سربلند باشید و این که به همگان هم توصیه میکنم خرید خودشون و انجام بدن از این سایت

  11. سلام وقتتون بخیر باشه
    محصولاتی را که روی سایت قرار دادید در طرح و رنگ های مختلف هستند ؟ میشه لطفا قرار بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقتتون بخیر باشه
    محصولاتی را که روی سایت قرار دادید در طرح و رنگ های مختلف هستند ؟ میشه لطفا قرار بدید کالاتوگ در سایت من واقعا قصد خرید دارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  13. سلام وخداقوت سایت شما خیلی خوبه من میخام اکثر وسایل های دخترمو پتو.تشک.بالش.پتو مسافرتی همه.اگه وقت دارید لطفاً راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. من برای مغازم از این پتوها سفارش میدم و به هرمشتری که فروختم واقعا راضی بوده

  15. چندتا از این پتو ها باید خریداری کنیم تا خریدمون عمده حساب بشه؟
    فروش تکی هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  16. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون سفارشم به دستم رسید خیلی راضی بودم.

  17. سلام چجوری میتونم همه ی رنگ بندیش رو ببینم. در رابطه با هزینه ی ارسال و قیمتش هم بگید ممنون

  18. سلام خسته نباشید، پیگیری جهت دریافت محصول به چه صورت انجام باید بشه؟من منتظر دریافت کالایی که سفارش دادم از سایتتون هستم و قرار بود دو روز قبل به دستم برسه ولی تا الان که خبری نشده و چیزی به دستم نرسیده. ممنون میشم اگر براتون امکان داره پیگیری بفرمایید و نتیجه رو اعلام کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. عزیزان می توانند پتو های خود را از این وب سایت به عنوان مرجعی داشته باشند. در این مجموعه ، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی داشته باشید و پس از انتخاب پتوی مورد نظر خود و پرداخت آن ، در سلامت کامل در آدرس خود تحویل بگیرید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام خواستم بگم پتوهایی که برای جهیزیم سفارش داده بودن خیلی خیلی خوشگلن. ولقعا سورپرایز شدم. ممنونم از محصول بی نظیرتون.

  22. از این طرح های پتو برجسته خوشم نیومد اگر تنوع های دیگه ای دارید از طریق واتس اپ ممنون میشم برام ارسال کنید عکس هاشونو با سپاس فراوان

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. من از این پتوها خریداری کردم خیلی نرم و لطیفن و برای محیط سرد خیلی مناسب هستن برای گرم نگه داشتن بدن موقع خواب پیشنهاد میکنم از دستش ندین و خریداری کنید

  24. رنگ واندازه وکیفیت محصولات شما خوب است و تنوع محصول دارید . محصول شما برای فروش نمایندگی در شهرستان های دیگر دارد؟ کدام شهرها دفتر نمایندگی دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقتتون بخیر من این پتو های برجسته نرمینه ساده رو ازتون همه رنگ هاشو برای جهیزیم خریدم

  26. پتوهای نرمینه واقعا کیفیت بی نظیری دارند من با کمک راهنمایی های مشاوران این سایت توانستم چند عدد از این پتوها را در طرح های متفاوت سفارش دهم.

  27. سلام. پتوهای شما لطافت خیلی خوبی رو دارن. من ازتون خرید کردم خیلی راضیم

  28. مرسی از اینکه پتو خیلی خوبی در اختیارم گذاشته اید واقعاََ طرح زیبایی دارد سپاسگزارم.

    • سلام وعرض ادب ممنون از سایت خوبتون همسر من برای مغازش از این پتوها سفارش داد پتوها کیفیت و دوام بالایی دارند و مشتریهای زیادی را جذب میکنه و فروش خوبی دارد

  29. سلام وقت بخیر
    من به عنوان یک فروشنده از پتو برجسته نرمینه این سایت خریداری کردم. فوق العاده با کیفیت است. همچنین قیمت این سایت بسیار مناسب است. به همین دلیل توصیه می کنم از این سایت خریداری نمایید.

  30. یکی از آشناهای بنده از شما خرید داشتن
    راضی بودن راستش
    امیدوارم منم بتونم اعتماد کنم به مجموعه و سفارشم رو ثبت کنم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. سلام وقت بخیر. از اینکه استانداردهای محصول رو برامون توضیح دادین تشکر می کنم و الان میخام از این محصول ها بصورت عمده خرید کنم.

  32. سلام
    از این پتو ها همه رنگش رو موجود دارید؟ میتونم خرید حضوری داشته باشم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وعرض ادب ممنون از سایت خوبتون همسر من برای مغازش از این پتوها سفارش داد پتوها کیفیت و دوام بالایی دارند و مشتریهای زیادی را جذب میکنندو فروش خوبی دارد

  34. باسلام پتوهای منم دستم رسید چقدر خوشگلن اینا…خیلی نرم و گرم هستند یه خرید دلچسب و عالی را بواسطه کالاهای با کیفیت شما تجربه کردیم ممنونم از ارسال به موقع تون..

  35. چندین بار از سایت شما محصول خوبتون شما را سفارش داده ایم بسیار عالی بود از اینکه به موقع و سریع محصول را به دست مشتری می رسانید سپاسگزاریم

  36. سلام عرض ادب
    پتو برجسته نرمینه واقعا با کیفیت و نرم می باشد از این محصول بسیار باکیفیت خریدم ممنون از محصولات خوبتون موفق باشید.

  37. سلام
    از ویژگی های مشهود و بارز این پتو برجسته نرمینه میتوان به؛ نرمی و لطافت، شست و شوی آسان، بدون پرزدهی و بدون رنگ دهی، الیافی طبیعی و مرغوب، بافتی مستحکم و منسجم اشاره کرد. پس اگر به دنبال خرید پتویی شیک و چشم نواز همچنین مرغوب هستید، توصیه من به شما انتخاب بافته ای با طرح های برجسته است. تشکر

  38. سلام و عرض ادب
    میخواستم پتو سفارش بدم میشه راهنماییم کنید ۶ تا میخواستم برای جهیزیه.ممنون میشم پاسخ بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. توزیع کنندگان بی واسطه و برتر انواع پتو برجسته نرمینه، با تبلیغات مناسب و ایجاد اعتمادسازی، به جذب مشتریان پرداخته و بصورت مستقیم و آنلاین، با تضمین کیفیت و قیمت، در جهت رضایتمندی خریداران در تلاش هستند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  40. سلام من قصد همکاری با مجموعه شما رو دارم به صورت تناژ بالا ولی برای شروع همکاری یک مقدار سفارشمی هم راضی بودم تعداد سفارشم رو افزایشمی دهم.

  41. سلام ممنون از سایت خوبتون پتو برجسته یکی از پتوی جدیدی است که دارای سطحی نرم و لطیف می باشد من به تازگی از این پتو خریداری کردم و بسیار راضی هستم.

  42. پتوهای نرمینه یکی پتوهایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای جهیزیه گزینه ای بسیار مناسب است.

  43. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید و با قیمت مناسبی می توانید تهیه کنید

  44. سلام وقت بخیر پتوی نرمینه یکی از باکیفیت ترین پتو های موجود در بازار است که بسیار نرم و لطیف هستند.

  45. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  46. سلام وقت بخیر
    سفارشات عمده خود را در شرکت های نرمینه ثبت، و این محصولات را به راحتی در زمان مقرر شده تحویل بگیرید

  47. سلام وقت بخیر
    پتو های مجموعه دیبا بافت نگار دارای بهترین کیفیت هستند و دارای قیمت مناسبی می باشد

  48. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد

  49. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای فروش و عرضه کلی و عمده منسوجات خود از طریق شرکت های معتبر به وجود اورده

  50. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب هستید که من تا به حال خرید کردم واقعا قیمت مناسبی دارید.

  51. سلام وعرض خسته نباشید پتوهای نرمینه بسیار لطیف و نرم هستند ومن از انتخابم خرسندم ممنون ازشما

  52. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه جزء نام دارترین و معروف ترین شرکت های موجود بوده به طوری که سالیان سال با ارائه کیفیتی مرغوب، توانسته در این عرصه رقابتی، از سایر شرکت ها پیشی بگیرد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  53. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد

  54. سلام وقتتون بخیر
    من شهر رشت زندگی میکنم خواستم ببینم شما در شهر رشت هم شعبه دارین من حضوری خدمت برسم ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  55. سلام وقت بخیر برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای فروش و عرضه کلی و عمده منسوجات خود از طریق شرکت های معتبر به وجود اورده و همچنین در هر گوشه ای از کشور که خواست خرید داشته باشید،

  56. سلام وقت بخیر
    این محصول بدلیل ویژگی های ساختاری و غیرساختاری بینظیری که داشته، توانسته دربازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

  57. سلام وقت بخیر
    ارسال به کردستان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  58. سلام وقتتون گران بها این پتوها بسیار باکیفیت و زیبا هستند وطرح های مختلفی دارد و دور دوزی تمیزی دارند

  59. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور سودان دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  60. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو نرمینه، شریان بازارهای خرید را به دست گرفته و با عرضه پتوهایی شیک، شکیل و باکیفیت در راستای رضایتمندی خریداران در حال تلاش است

  61. سلام وقت بخیر
    سفارشات عمده خود را در شرکت های نرمینه ثبت، و این محصولات را به راحتی در زمان مقرر شده تحویل بگیرند.

  62. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای فروش و عرضه کلی و عمده منسوجات خود از طریق شرکت های معتبر به وجود اورده

  63. سلام وقتتون بخیر
    پتو برجسته های شما یکی از قشنگ ترین پتوهایی هستند که تا به حال دیدم بسیار جنس باکیفیتی داشتن.

  64. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای خرید می باشد

  65. سلام وقت بخیر
    من از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصول دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون.

  66. سلام خسته نباشید از ویژگی‌های پتوی نرمینه میتوان به نرمی و لطافت، شست و شوی آسان، بدون پرزدهی و بدون رنگ دهی، الیافی طبیعی و مرغوب، بافتی مستحکم و منسجم اشاره کرد

  67. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور لائوس را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  68. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد و خریدی بصرفه و با کیفیت داشته باشید

  69. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته با کیفیت شادیلون در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  70. سلام وقت بخیر
    چقد طرح و نقش و رنگ پتو خوشگله بینظیره قیمت مناسب و در زمان کوتاهی هم تحویل دادید

  71. سلام وقت بخیر
    پتوهای نرمینه یکی پتوهایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای جهیزیه گزینه ای بسیار مناسب است

  72. من از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصول دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید.

  73. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد

  74. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد

  75. سلام وقت بخیر
    من پتو های برجسته این سایت رو دیدم بسیار زیبا بودند تصمیم دارم از این سایت پتو سفارش بدم لیست قیمت هم در سایتتون قرار دهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  76. سلام خسته نباشید پتوهای نرمینه به دلیل بافت ضخیم وگرم اون برای خرید برای جهیزیه مناسبه و نقش های مختلفی دارد

  77. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو، با روش های مختلفی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و برای دسترسی به این محصولات از دو راه اقدام کرد

  78. سلام وقت بخیر
    شرکت های عرضه پتو آماده خدمت رسانی به عالی ترین شکل ممکن به مشتریان عزیز هستند

  79. سلام وقت بخیر
    پتو گوسفندی از پتو های بسیار مرغوبی است که رقیبی برای آن وجود ندارد. این پتو ها بسیار زیبا نیز هستند.

  80. سلام وقت بخیر
    این ھمه تنوع و این کیفیت بالا توسط تولید کنندگان ایرانی تولید شدہ و برای ما افتخار آورہ که نه تنها نیاز مردم داخل جامعه را برطرف می کند بلکه برای کشور ھای خارجی ھم صادرات می شود.

  81. سلام وقت بخیر
    پتو های برجسته نرمینه
    نه تنها از نظر زیبایی بلکه از نظر کیفیت و ماندگاری هم جزو پتو های خوب به شمار می آیند

  82. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  83. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  84. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی مدل و رنگ های مختلفی دارد و خرید آن طبق سلیقه ی افراد صورت میگیرد.

  85. تو های برتر برجسته پتو دارای کیفیت خوبی هستند و نرمی خوبی دارند و خواب راحتی را به همراه می آورد ممنون از سایت پر محتوای شما

  86. سلام وقت بخیر
    پتوهای برجسته نرمینه از الیاف مرغوبی تهیه شده اند و بافت نرم و لطیفی دارند و خواب خیلی راحتی را برای ما فراهم میکنند حتما امتحان کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  87. سلام وقت بخیر
    کالای اساسی خواب می باشد که اهمیت بسیار بالایی دارد پس در خرید پتوی با کیفیت مناسب کوشا باشید کسی را انتخاب کنید که بسیار باکیفیت باشد و نرم و لطیف باشد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  88. نیازی که با هیچ چیزی قابل جبران نیست. پتوی نرم و گرم و مناسب می‌تواند یک خواب راحت را به ما ببخشد

  89. ز ویژگی های مشهود و بارز این منسوجات میتوان به؛ نرمی و لطافت، شست و شوی آسان، بدون پرزدهی و بدون رنگ دهی، الیافی طبیعی و مرغوب، بافتی مستحکم و منسجم اشاره کرد

  90. تو برجسته نرمینه یکی از آن گزینه های مطلوبی به حساب می آید که دسترس پذیری بسیار خوبی برای فروش و عرضه کلی و عمده منسوجات خود از طریق شرکت های معتبر به وجود اورده

  91. امروز شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه منسوجات خواب، در حال خدمت رسانی و رقابت با یک دیگر هستند. دربین برندهای مختلفی که در این عرصه فعالیت میکنند، شرکت عرضه پتو برجسته نرمینه جزء نام دارترین و معروف ترین شرکت های موجود بوده

  92. خرید عمده و بی واسطه از این مجموعه دارای منافع بسیاری برای خریداران از جمله؛ داشتن خریدی آسان، بدون دردسر و مقرون به صرفه است. از طرفی دیگر شرکت های عرضه پتو و توزیع کنندگان آن، برای اینکه گستره و طیف فروش خود را وسعت بیشتری ببخشند و امکان خرید را برای همه مشتریان فراهم آورند

  93. خرید عمده و بی واسطه از این مجموعه دارای منافع بسیاری برای خریداران از جمله؛ داشتن خریدی آسان، بدون دردسر و مقرون به صرفه است. از طرفی دیگر شرکت های عرضه پتو و توزیع کنندگان آن، برای اینکه گستره و طیف فروش خود را وسعت بیشتری ببخشند و امکان خرید را برای همه مشتریان فراهم آورند

  94. این مجموعه برای اینکه گستره و طیف فروش خود را وسعت بیشتری ببخشند و امکان خرید را برای همه مشتریان فراهم آورند، اقدام به طراحی وب سایت های اینترنتی کرده و از همان طریق اقدام به فروش و توزیع پتو برجسته نرمینه کرده

  95. یکی از ویژگی هایی که پتو شادیلون را از سایر پتوهای موجود در بازار متمایز می کند بافت لطیف و الیاف بسیار نرم آن است که ظاهری مخملی و زیبا به این پتو می دهد

  96. این پتوهاخیلی گرم نگه می داره و در هوای سرد زمستان میتونیم از این پتو استفاده کنیم که خیلی نرم هست و گرم نگه می داره

  97. سلام خسته نباشید ممنون میشم قیمت پتوی نرمینه رو لطف کنید وشرایط فروش اینترنتی رو توضیح بدید

  98. باسلام و عرض ادب و احترام بنده از این سایت پتو شادیلون خریداری کردم بسیار راضی بودم از کیفیتش باتشکر از سایت خوبتون

  99. پتوهای نرمینه هیچگونه حساسیت پوستی و الرژی ایجاد نمی کند و بسیار لطیف و راحت هستند و با خیال راحت می توانین در سایز یک نفره و دونفره سفارش دهید.من خودم دو تا دو نفره سفارش دادم که رنگ و نقش خیلی قشنگ هست

  100. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  101. پتوهاش عالین وشیک هستند ومناسب می باشد وبرای طراحی ودوخت ش عالیه لازمه هرخانواده ی هست عالین

  102. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  103. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  104. اگر قصد خرید عمده پتو شادیلون اصل و با کیفیت را با قیمت ارزان دارید میتوانید این پتو را از این مجموعه با سابقه خریداری کنید

  105. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه ضخامت خوبی داره و برای جهیزیه نوعروس ها انتخاب مناسبیه جنسش ثابت شده است

  106. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  107. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  108. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  109. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر سبزوار هم دارین ؟

  110. یکی ازملزومات مهم برای خواب روانداز یاپتو میباشد
    پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند

  111. سلام پتوهای دو لایه با حرارت بسیار خوبی که تولید می کنند برای مناطق سردسیر عالی هستند و تنوع خوبی هم دارند

  112. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  113. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  114. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  115. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  116. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  117. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشدو اطلاعات خوبی رو با خواندن این توضیحات کسب کردم. خدا قوت

  118. اگر این پتو با کیفیت به صورت آنلاین خریداری کنید و عمده بسیار به صرفه است
    پتو های جدید دارای جنس سبک و کیفیت عالی هستند که تنوع رنگی گسترده ای دارد

  119. سلام وقت بخیر از ویژگی‌های این پتو میتوان به نرمی و لطافت، شست و شوی آسان، بدون پرزدهی و بدون رنگ دهی اشاره کرد

  120. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . می توان اینگونه بیان کرد که خرید این محصولات با مشخصات بسته بندی، عمده و فله از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد و سایت بسیار عالی دارین واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف آن ها از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل کاملا نرم و لطیف هستند

  121. سلام وقت شما بخیر پتوهایموجود در سایت بسیار باکیفیت و نرم و متنوع هستش پیشنهادم به دوستان جدید این هستش که حتما خرید کنیدپتوهای موجود در این فروشگاه از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند که نوع پرزدار آن‌ها نیز بسیار پرطرف‌دار است

  122. سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند . مطالبتون مفید بود خسته نباشید

  123. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

  124. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  125. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  126. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  127. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  128. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  129. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  130. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند

  131. سلام خسته نباشید
    پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پتو ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  132. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  133. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  134. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  135. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  136. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  137. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  138. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  139. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  140. سلام وقت بخیر
    من به کشور فنلاند مهاجرت کردم اگر از پتو های شما بخوام ارسال دارین ؟

  141. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  142. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  143. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  144. سلام وقت بخیر
    سرحدی هستم از بم
    من هفته گذشته سه کارتن پتو نرمینه سفارش دادم
    لطفا پیگیری کنید کی به دستم میرسه و شماره بارنامه یا پیجک بار برام بفرستین
    با تشکر ازشما

  145. پتو، بافته ای است که دارای مدل هایی در قالب ساده و برجسته بوده که هر کدام از این نمونه ها ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند

  146. پتو، بافته ای است که دارای مدل هایی در قالب ساده و برجسته بوده که هر کدام از این نمونه ها ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارندمیشه لطفا بگید ضخامت پتو چطوریه؟مثل گلبافت های قدیمی ضخیم و خوبه یا از این پتو نازک هاست؟

  147. پتو، بافته ای است که دارای مدل هایی در که هر کدام از این نمونه ها ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارندمیشه لطفا بگید ضخامت پتو چطوریه؟مثل گلبافت های قدیمی ضخیم و خوبه یا از این پتو نازک هاست؟

  148. سلام وققتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد

  149. سلام وققتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد وتصمیم نهایی بگیریم

  150. سلام خسته نباشین
    پتو نرمینه موجود دارین
    قبلا یکبار خرید کردم از شما
    میخوام بدونم قیمت ها تغییر کرده یانه?

  151. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  152. پتو با الیاف مصنوعی قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی نیز دارد، به همین دلیل اکثر پتوها از الیاف مصنوعی تولید شده اند

  153. پتو با الیاف مصنوعی قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی نیز دارد، به همین دلیل اکثر پتوها از الیاف مصنوعی تولید شده اند

  154. پتو با الیاف مصنوعی قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی نیز دارد، به همین دلیل اکثر پتوها از الیاف مصنوعی تولید شده اند

  155. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما