شرکت بازرگانی پتو گلبافت طرح برجسته

پتو گلبافت طرح برجسته نمونه ای از زیباترین و شیکترین پتوهای می باشد که به صورت ساده و طرح دار در رنگ بندی های مختلفی تولید می گردد. معمولا این پتوها دارای ابعاد استاندارد و لطافت بالایی هستند و به صورت تک نفره و دو نفره در بازار توزیع می گردند. بنابراین شرکت بازرگانی پتو گلبافت طرح برجسته به صورت های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید انواع پتو گلبافت طرح برجسته بپردازند. شرکت بازرگانی پتو گلبافت طرح برجسته

مشخصات پتو برجسته نرمینه مدل ESN-275

مشخصات پتو برجسته نرمینه مدل ESN-275 پتو برجسته نرمینه مدل ESN-275 از جمله پتوهای بسیار مورد تقاضا در بازار می باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و معمولا در ابعاد یک نفره تولید می گردد.

این پتو نسبت به پتو نرمینه ساده از زیبایی خاصی برخوردار است و ضخامت مناسبی دارند به طوری که بسیاری از افراد از آن به عنوان روتختی نیز استفاده می نمایند.

بنابراین به طور کلی می توان برخی از مشخصات پتو برجسته نرمینه مدل ESN-275 را به صورت زیر بیان کرد:

  1. این مدل پتو معمولا از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته است.
  2. استفاده از این پتو هیچ گونه مشکلات تنفسی و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد چرا که در تولید آن از الیاف ضد حساسیت استفاده گردیده است. 
  3. معمولا برای بسته بندی این محصول از کارتن دسته دار استفاده کرده اند و به راحتی امکان جابه جایی آن فراهم گردیده است.
  4. این پتو معمولا از دوام بسیار زیادی برخوردار است و به صورت دور دوزی شده می باشد و اطراف آ با استفاده مکرر دچار پارگی و آسیب نخواهند شد.
  5. از دیگر ویژگی های این پتو می توان به رنگ ثابت آن اشاره کرد که بعد از بارها شستشو همچنان حفظ گردیده است و دچار هیچ گونه تغییر رنگی نخواهد شد و امکان شستشویی آن با دست و ماشین لباسشویی کاملا فراهم می باشد.
  6. می توان گفت 85 درصد جنس این پتو از آکرولیک ساخته شده است و 15 درصد جنس آن پلی استر می باشد و 2750 گرم وزن دارد.

خرید مرغوب ترین انواع پتو گلبافت طرح برجسته

خرید مرغوب ترین انواع پتو گلبافت طرح برجسته امروزه توسط کارخانجات تولید انواع پتو گلبافت طرح برجسته همچون پتو گلبافت دو لایه، پتو گلبافت طرح برجسته یک لایه و … تولید می گردد در ابعاد یک نفره یا دو نفره تولید می گردد. بنابراین مشتریان می توانند بر حسب سلیقه و بودجه خود به انتخاب طرح مورد نظر خود بپردازند.

معمولا خرید مرغوبترین انواع پتو گلبافت طرح برجسته به شیوه های مختلفی انجام می شود که از جمله می توان به روش های حضوری و اینترنتی این محصولات اشاره کرد.

می توان گفت خرید این محصولات بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است چرا که دارای قیمت مناسب تری می باشد و مشتری در کمترین زمان ممکن می تواند به تهیه این پتو بپردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما