خرید ویژه پتو لاله با انواع طرح های جذاب

پتو لاله مهرگان دومین کارخانه پتوی سینک در ایران است که مرغوبترین پتوی ایرانی را تولید نموده و به علت طرح جذاب و کیفیت درجه یکی که دارد مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته و تمام کسانی که در این عرصه اشتغال دارند با این برند محبوب و خوشنام آشنایی کاملی دارند. جهت خرید ویژه پتو لاله می توان به فروشگاه های پتو و دیگر مراکز مراجعه نمود و همچنین به صورت اینترنتی و آنلاین نیز این محصول ارائه می شود.

خرید ویژه پتو لاله با انواع طرح های جذاب

عرضه کننده مستقیم انواع پتو ایرانی مرغوب

عرضه کننده مستقیم انواع پتو ایرانی مرغوبعرضه پتو ایرانی به صورت مستقیم در بالاترین کیفیت توسط تولیدی ها و دیگر واسطه ها انجام می شود. آنها با شناخت کم و کیف بازار و توجه به اصل مشتری مداری به بازاریابی این محصول پرداخته و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی این محصول می پردازند. انواع پتو ایرانی شامل:

  • پتو پنبه ای اکثرا با الیاف اکریلیک و یا پلی استر مخلوط شده و بسیار سبک، گرم و نرم هستند و در دو نوع تک لایه و دو لایه ارائه می شود.
  • پتو دو لایه برای کسانی مناسب است که آلرژی و حسایتی به آن ندارند‌
  • پتو ارگانیک از الیاف خالص پنبه تولید شده و و بسیار گرم و نرم بوده و برای کسانی که به الیاف مصنویی آلرژی دارند مناسب بوده و قیمت بالاتری دارد.
  • پتو پشمی زبر و سنگین بوده و به علت اینکه گرما را در خود نگه می دارد بسیار گرم است و استفاده آن در مناطق سردسیر گزینه مناسبی می باشد.
  • پتو پشم شیشه بسیار سبک و راحت است و به دلیل انتقال تنفسی در آن برای کودکان مناسب بوده و گرمای خوبی دارد.
  • پتوی مسافرتی بسیار سبک و نازک بوده و از الیاف طبیعی تولید می شود و نرخ کمی دارد.

فروشگاه معتبر خرید پتو لاله با قیمت خوب

فروشگاه معتبر خرید پتو لاله با قیمت خوبفروشگاه های معتبر، پتو لاله مشهد را با قیمت خوب و کیفیت مطلوب ارائه می کنند و به دلیل تنوع سبد کالایی که دارند پاسخگوی هر سلیقه ای هستند و مشتریان با مراجعه به آن ها می توانند متناسب با نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارند نمونه های مورد نظر را تهیه کنند.فروشگاه پتو مرغوب از ارزانترین آنها که همان پتو مسافرتی است گرفته تا گرانترین ها و مدل های لوکس خارجی را عرضه می کند و هر قشری از جامعه را پاسخگو است. امروزه نیز با تغییرات شگرفی که در این صنعت الیاف و پتو ایجاد شده شاهد جنس ها و مدل های مختلفی از این محصول در بازار هستیم.
پتو لاله مهرگان توانسته با ارائه بهترین این محصول در کشور اعتبار ویژه ای کسب نماید و تبدیل به برند شاخص و محبوب و منتخب مردم شده و آوازه کیفیت آن بر سر زبان ها می باشد. 

بهترین مرکز خرید و فروش پتو لاله درجه یک

بهترین مرکز خرید و فروش پتو لاله درجه یکبهترین مرکز خرید و فروش پتو لاله درجه یک واسطه هایی اند که با فعالیت گسترده در این زمینه این محصول را از تولیدی ارزان تهیه نموده و با نرخ روز در بازار ارائه می دهند و علاوه بر کسب سود خود نیاز های بخش های مختلفی از بازار را تامین می کنند.
پتو جنس اعلا از مشخصه یک برند خوب برخوردار است و نظر بازارهای داخلی و خارجی را کسب نموده است. در بازار مراکز فروش پتو بسیار زیاد است که هر کدام در رقابت با هم هستند و توانسته اند به نوعی از دیگر رقبا پیشی گرفته و فروش خود را بالا ببرند.
مراجع فروش پتو با قشرها و جوامع مختلفی در ارتباط بوده و رهبری بازار را در دست گرفته اند و نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کنند و با وجود آنها دسترسی مشتری به انواع مدل ها در سراسر کشور آسان شده است.

فروش پتو لاله صادراتی به صورت عمده ای

فروش پتو لاله صادراتی به صورت عمده ایفروش پتو صادراتی اعلا برند لاله به صورت عمده توسط عمده فروشان انجام می شود که در کار نگهداری تعداد بالا و حمل و نقل و فروش این محصول می باشند و انواع مدل ها را در اختیار خرده فروشان قرار می دهند و مزیت خرید از این مرکز برندهای متنوع آنهاست که هر بودجه ای را پاسخگو می باشند.مشتری با مراجعه به عمده فروش پتو حق انتخاب بالایی دارد. خریدار عمده این محصول نیز واسطه ها و خرده فروشان اند و تهیه عمده آن دارای نرخ کمتری بوده و بسیار با صرفه می باشد و به صورت اینترنتی نیز می توان این محصول را خریداری نمود.پتو مخصوص صادرات علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از بسته بندی استاندارد و خوبی برخوردار است چون در صادرات به بسته بندی اهمیت ویژ ای داده می شود و باید به صورت شیک انجام شود.

پخش کننده اصلی و معتبر پتو مهرگان لاله

پخش کننده اصلی و معتبر پتو مهرگان لالهپخش کننده اصلی و معتبر پتو مهرگان لاله شرکت هایی هستند که فعالیت های وسیعی در این زمینه داشته و با قبضه بخش اعظمی از بازار نبض آن را در دست گرفته و با شبکه های توزیعی که در اختیار دارد نیاز هر منطقه ای از کشور را شناسایی نموده و پتو را در نقاط مختلف توزیع می کند.تولید کننده علاوه بر خرید و فروش پتو به صورت حق العمل کار نیز فعالیت دارد و مشتریان را در نقاط مختلف شناسایی نموده و محصولات تولیدکننده را برای او به فروش می رساند و در بخشی از سود با او سهیم می شود.شرکت توزیعی به علت عرضه تخصصی اطلاعات کافی را از انواع این محصول دارد و به خریدار عمده پتو راهنمایی ها و مشاوره های لازمه را داده و آگاهی های لازمه را در اختیار او قرار می دهد تا مشتری با اطمینان لازم بتواند خرید کند.

پتو لاله درجه یک با جنس عالی

پتو لاله  درجه یک با جنس عالیپتو لاله درجه یک با جنس عالی تولید می شود و در طی فرایند تولید در هر مرحله از با کیفیت ترین مواد اولیه و با مرغوبترین الیاف تولید شده است. این برند در انواع پتو نوجوان لاله، پتو نوزادی، پتو پسرانه جدید و پتو دخترانه در اشکال مختلف تولید می شود.

  • الیاف به کار رفته در پتو لاله از بهترین الیاف اکریلیک آلمان است که از معتبر ترین تولیدکننده الیاف جهان می باشد.
  • چاپ آن از بهترین نوع رنگ اروپا است و دارای گواهی بهداشت و محیط زیست است.
  • تولیدی لاله مهرگان همواره پیشرو در کیفیت بوده و با بهره گیری از قویترین کادر مهندسی و فنی جهت رضایتمندی مشتری در تلاش می باشد.
  • ابتکار ایجاد رنگ بندی های جدید با استفاده از فناوری روز و تولید ۱۴ رنگ با بکارگیری از خط چاپی انجام شده که این خط توانایی اسمی ۸ رنگ را دارد.
  •  محصولات این شرکت اسپانیا، کلاسیک، لاله، مدل کره،زنبق، شقایق، مینا، نسترن، کلاسیک، ارکیده و مینا می باشد.

آخرین قیمت روز و نرخ انواع پتو لاله

آخرین قیمت روز و نرخ انواع پتو لاله آخرین قیمت روز و نرخ انواع پتو لاله را می توان از سایت های معتبر بدست آورد. این نرخ بنا به شرایط مختلفی فرق دارد و در این عرصه بین کیفیت و قیمت آن رابطه مستقیمی وجود داشته و هر چه درجه کیفیت و مرغوبیت پتو بالاتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.پتو لاله یکنفره از نوع دونفره ارزانتر و نوع دولایه از نوع یک لایه گرانتر است و ارزانترین نوع این پتو نوع مسافرتی است چون بسیار نازک و سبک خواهد بود. پتو در نمونه های مختلف تولید می شود که هر کدام بسته به کیفیت دارای نرخ های مختلفی است و نمونه یی با طرح سه بعدی گرانترین آنها می باشد.تولید کننده خود تعیین کننده قیمت است و بر اساس هزینه تولید، میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا، نحوه تولید، نحوه فروش و … نرخ آن را مشخص خواهد نمود و هر چه هزینه مواد اولیه پتو گرانتر باشد پتوی تولید شده نیز بیشتر خواهد بود.

پرفروش ترین نوع پتو لاله در بازار

پرفروش ترین نوع پتو لاله در بازارمسلما پر فروش ترین نوع پتو لاله در بازار مدل هایی است که علاوه بر زیبایی و کیفیت مطلوب دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. چون خریداران با مراجعه به مراکز مختلف جویای نمونه هایی هستند که علاوه بر کیفیت دارای نرخ مناسبی باشند چون در این صورت تعداد مراجعه کنندگان افزایش یافته و بر قدرت خرید مشتری افزوده می شود.پتونی گلدار ایرانی در انواع مدل برجسته و سه بعدی و معمولی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات مربوط به خود است و هر مدلی خریداران خود را دارد. در انتخاب پتو باید توجه زیادی نمود چون رنگ و جنس خوب آن خوابی راحت و همراه با آرامشی را بدنبال دارد.پتوی کودکان و نوجوانان نیز در طرح های مورد پسند آنها عرضه می شود که دارای طرح های عروسکی با رنگ های شادی هستند و طرح های کودکانه ی دخترانه و پسرانه در آنها استفاده شده که برای سیسمونی نیز بسیار مناسب می باشند.

معرفی طرح های پتو با برند لاله

معرفی طرح های پتو با برند لالهپتو طرحدار لاله به دلیل بهره مندی از خطوط تولیدی پیشرفته دارای تنوع و گستردگی نقش و نگار بوده و مشتری حین خرید با پیشنهادهای زیادی روبرو می باشد و این طرح ها شامل انواع گل، فانتزی، مدرن، کلاسیک، لوکس، عروسکی، گل برجسته، سه بعدی، شخصیت های کارتونی و … است که برای تمام سنین استفاده می شود.مدل پتو ایرانی بسیار متنوع بوده و کیفیت های بالایی نیز دارد و همین ویژگی باعث موفقیت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. در سایت های فروش نیز عکس یا کاتالوگ انواع مدل ها قرار داده شده و مشخصه کامل آنها قرار داده شده و مشتری می تواند با مقایسه قیمت ها و مدل ها بهتر خرید کنید.خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد و کسانی که مشغله زیاد داشته و وقت رفتن به بازار را ندارند می توانند به فروشگاه های مجازی مراجعه و در کمترین زمان خرید نموده و پتو را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

پتو لاله مدل اسپانیایی و کره ای

پتو لاله مدل اسپانیایی و کره ایمدل پتو لاله اسپانیایی و کره ای بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده و طرحی کاملا متفاوت را ارائه می کند و بیشتر خریداران آن افراد لوکس و مدرن هستند و هر کسی که می خواهد دکوراسیونی متفاوت و تک داشته باشد می تواند این طرح مجزا و اختصاصی را خرید کند. پتو مدل کره ای و اسپانیایی به دلیل طرح ممتازی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و خریداران خاص خود را دارد. این مدل پتو ها را شرکت ایرانی مهرگان لاله تولید می کند که از طرح های اسپانیایی و کره ای بر گرفته است. این نمونه پتو در سایت های فروش و به صورت آنلاین نیز ارائه می شود و خریدار می تواند در کمترین زمان ممکن آن را خرید کند. در بازار انواع برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شود و برندهای چینی نیز وارد بازار می شود که ساختار بافت و الیاف باکیفیتی ندارد و از عمر کمی برخوردار می باشد.

ویژگی پتو لاله دو نفره طرح مهرگان

ویژگی پتو لاله دو نفره طرح مهرگانمهم ترین ویژگی پتو دو نفره لاله طرح مهرگان ابعاد و سایز بزرگ آن است که برای استفاده دو نفر طراحی و تولید شده است و در طرح و نقش و نگارهای متنوعی بوده و دارای رنگ های متفاوتی می باشد. انواع پتو ایرانی لاله دو نفره مخصوص عروس و داماد ها تولید شده و طرح های فوق العاده شیک و مدرنی دارد که دکوراسیون اتاق خواب را کلاسیک خواهد نمود.نوار بکار رفته دور پتو لاله از جنس ساتن است که به صورت دو سوزنه و زیکزاک با چهار نخ دوخته شده است و این دوخت در ایران بی نظیر بوده و بسیار مقاوم می باشد و در بافت آن از سه سیستم نخ استفاده شده که باعث می شود پرز پتو از آن جدا نشود و در برابر هر نوع کششی دوام بالایی دارد.پتو لاله مهرگان دارای ایزو ۲۰۰۰: ۹۰۰۸ بوده و مدیریت کیفیت برگرفته از سوئیس است و این پتو دارای نشان استاندارد ایران بوده و در برابر شستشو، خشکشویی و مالش مقاوم بوده و دارای ثبات ابعاد در برابر شستشو می باشد و نوار اطراف آن در برابر کشش و شستشو و فشار مستحکم است.

مشخصات و قیمت خرید پتو ایرانی زنبق با برند لاله

مشخصات و قیمت خرید پتو ایرانی زنبق با برند لالهپتو ایرانی زنبق با برند لاله از جمله نمونه های باکیفیت است که دارای طرح های شیک و منحصر به فرد بوده و استقبال زیادی از آن شده است. این مدل بسیار نرم و لطیف می باشد و به علت ظرافت خاصی که دارد برای هدیه دادن به عروس و داماد ها یا دیگر افراد مناسب می باشد.پتو لاله زنبق ضد چروک بوده و با شستشوی مدام چروک نمی افتد و دارای ضخامت بالا و وزن کم و از طول عمر بالایی برخوردار است و به دلیل رنگ طبیعی آلرژی زا نخواهد بود.پتوی ایرانی لاله به صورت حلقوی تاری تولید شده و غیر قابل شکافته شدن است و در بافت آن از سه نوع نخ بکار رفته است و به علت ساختار بافت پرزدهی آنها بسیار کم است و از نخ آکریلیک تولید شده که این نخ گرما را در خود نگه داشته و خواص پشم را دارد و این نخ ها ایتالیایی بوده و دارای تاییدیه بهداشتی و ضد آلرژی و حساسیت می باشد و به علت طرح دوطرفه ای که دارد استفاده از آن راحت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما