تولید کنندگان پتو زمرد یک نفره

بزرگ ترین تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره با کیفیت بسیار عالی، کارخانه تولیدی شرکت دیبافت است. در این شرکت مدل های مختلف پتو زمرد یک نفره با جنس های بسیار عالی و مقاوم متناسب با بودجه هر مشتری به فروش میرسد. شما با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت میتوانید از بهترین و متنوع ترین طرح ها و رنگ های پتو زمرد یک نفره خریداری کرده و کیفیت مطلوب را با این شرکت تجربه کنید.
پتو زمرد درجه یک به دلیل بافت و جنس خوبی که داراست، مقاومت بیشتری دارد، به همین دلیل طول عمر این پتو بسیار بالاست. این پتو با شست و شوی مکرر کیفیت اولیه اش را حفظ میکند. با توجه به اینکه مصرف و کاربرد پتو زمرد به دلیل کیفیت مطلوب و مرغوبیتش بسیار بالا است، تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره، پتوها و کالاهای خواب خود را در بازارهای بین المللی و جهانی به فروش رسانده اند.

پتو زمرد یک نفره
به دلیل اینکه تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره از الیاف درجه یک برای تولید این پتوها بهره جسته اند، شرکت بازرگانی دیبافت مشتریان و خریداران زیادی را در بازارهای بین المللی از آن خود کرده است. شرکت زمرد انواع پتوهای نوجوان، مسافرتی، نوزادی، تک نفره و دو نفره را به فروش میرساند.
تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره این پتو را طوری تولید کرده اند که وزن سبکی را داراست و قابلیت جا به جایی و حمل آن برای مسافرت امکان پذیر است.
تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره کالاهایشان را با الیاف درجه یک تولید کرده اند که برای هر گروه سنی مناسب است و آلرژی و حساسیت ایجاد نمیکند و از بافت بسیار نرمی برخوردار است. تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره به محض اینکه پتوها و کالاهای خوابشان را تولید کردند، روانه بازار فروش میکنند تا خریداران بتوانند از انواع این پتوها خریداری کرده و از کیفیت عالی این پتوها بهره گیرند.
تولیدکنندگان پتو زمرد یک نفره برای تولید این پتوها از رنگ های بسیار زیبا و شاد بهره گرفته اند و توانسته اند رضایت و اطمینان خاطر مشتریانشان را کسب نمایند.

پتو زمرد تک نفره
پتو حوله ای دو نفره از جمله پتوهایی است که بسیار نرم و لطیف است و به دلیل نرمی، دوام بالا و استفاده از پارچه های مرغوب بسیار پرفروش است. نرمی و لطافت این پتوی حوله ای حین خواب آرامش و راحتی بسیار خوبی را مهیا میسازد. سایز پتو حوله ای دو نفره بسیار مناسب است. این پتو ضد الکتریسیته است و امکان شست و شو با ماشین لباسشویی را هم داراست. رنگش بسیار ثابت است و از نخ پلی استر تولید شده است.
از انواع پتوهای زمرد میتوان پتو مسافرتی، پتوهای دخترانه و پسرانه، پتوهای نوزادی و… را نام برد. از انواع مدل های این پتوها در سایت شرکت دیبافت موجود است. تولیدکنندگان پتو تابستانی این پتوها را (پتو نازک تابستانی، پتو لاکچری) با بهترین دستگاه های پیشرفته تولید میکنند. این پتوها به دلیل نازکی شان و حجم بسیار کمی که دارند برای فصل های تابستان و هوای گرم گزینه بسیار مناسبی هستند و دارای تنوع رنگ هایی از جمله صورتی، قرمز، نارنجی، آبی و… هستند.

معرفی جامع پتو زمرد

معرفی جامع پتو زمرد

پتو زمرد دارای کیفیت بسیار بالایی است. دارای طرح ها و رنگ های گوناگونی از جمله مخمل گلدار، ساده و… است و برای همه گروه های سنی از جمله کودکان و بزرگسالان در بازار و تولیدی ها در حال فروش است. پتو زمرد از پارچه ها و نخ های مرغوب تولید شده است، به همین دلیل لطیف و بادوام است. پتوی زمرد به دلیل لطافت و نرمی بسیار زیادی که دارد برای خرید جهیزیه عروس گزینه بسیار مناسبی است.
با خرید و استفاده از پتوی زمرد خوابی راحت را تجربه میکنید، این پتو ضخامت بسیار بالایی را دارد و هیچ گونه زبری در آن مشاهده نمیشود‌.

از پتو طرح دار چه میدانید

از پتو طرح دار چه میدانید

از انواع پتوهای طرح دار میتوان پتوی طرح دار مخملی، پتوی طرح دار بچگانه، پتوی طرح دار گلتک، پتوی طرح دار ابریشمی و… را نام برد. پتوهای طرح دار مخملی برای تمام فصول سال قابل استفاده هستند و دارای کیفیتی بسیار عالی هستند و با انواع طرح های گوناگون مخملی به فروش میرسند. پتوی طرح دار بچگانه دارای طرح های شادیون، نیوسنفلا، پتوی مدل عروسکی و… در فروشگاه های معتبر در حال فروش است. جنس این پتوها به دلیل کیفیت و نوع الیافی که در آنها به کار برده شده است، متفاوت است.
پتوی طرح دار گلتک با کیفیتی عالی در هفت رنگ گوناگون در بازار و تولیدی ها موجود است و به فروش میرسد. رنگ ها و تنوع این پتوی بسیار زیبا در سایت شرکت بازرگانی دیبافت قابل مشاهده است. پتوی طرح دار ابریشمی هم جنسی از پلی استر دارد و بسیار نرم و حالت ابریشمی دارد و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را داراست.
لحاف هایی که قبلاً در منازل استفاده میشد، گزینه مناسبی در زندگی امروزی نیستند. پتوهای طرح دار به دلیل قیمت های مناسبی که دارند از لحاف های قدیمی ارزان تر و سبک تر هستند.

اطلاعاتی خواندنی درباره انواع پتو

اطلاعاتی خواندنی درباره انواع پتو

پتوها جزو کالاهای شخصی هر فرد محسوب میشوند و در بازار از انواع پتوهای ایرانی و چینی به چشم میخورد. از انواع پتوها میتوان به پتو دولایه، پتو مسافرتی، پتو شیشه ای و پنبه ای اشاره کرد.
پتو دولایه: پتو دولایه گرمای بسیار زیادی را تولید میکند، به همین دلیل فقط در فصل زمستان قابل استفاده است. کسانی که آلرژی و حساسیت دارند، پیشنهاد میشود از پتوهای دولایه استفاده نکنند.
پتو مسافرتی: این پتوها از الیاف مصنوعی تولید شده اند. عمر آنها بسیار کم است و به دلیل وزن کمی که دارند، فضای کمی را اشغال میکنند. به همین جهت برای مسافرت بسیار ایده مناسبی هستند.
پتو شیشه ای: این پتو از پشم شیشه تولید شده است. استفاده از این پتو برای افرادی که دچار حساسیت و آلرژی هستند، بسیار مناسب است.
پتوهای پنبه ای: این پتوها از گرمای بسیار بالایی برخوردارند و دارای وزنی کم هستند و پرزدهی اندکی دارند.

خرید مستقیم انواع پتو زمرد یک نفره

خرید مستقیم انواع پتو زمرد یک نفره

با خرید مستقیم انواع پتو زمرد یک نفره واسطه ای بین فروشنده و خریدار نیست، به همین دلیل با قیمتی مناسب میتوان این پتو را خریداری نمود. شرکت دیبافت عرضه کننده مستقیم پتو زمرد به صورت مجاز ی و حضوری است. شما میتوانید از طریق همین سایت پتو زمرد یک نفره را سفارش دهید و از نظرات کارشناسان فروش این شرکت نیز بهره مند گردید و بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما