تولید انواع پتو مرینوس گل برجسته

در کشور ما کارخانجات و شرکت های زیادی را میتوان اسم برد، که در خط تولید و فرآوری انواع و اقسام منسوجات خواب مشغول به فعالیت هستند. اما تعداد کمتری از این کارخانجات را میتوان پیدا کرد، که بتواند منسوجاتی با مرغوبیت بالا و مطابق و موافق با نیاز خریدار را به عرضه برساند.
کارخانجات تولیدی انواع پتو مرینوس گل برجسته، یکی از موفق ترین تولیدکننده های صنعت نساجی کشور به شمار می آیند، که در زمینه تولید پتو مرینوس توانسته اند بسیار موفق عمل کنند.
پتو مرینوس در دو طرح گل برجسته و ساده و در سایز بندی و رنگ های متنوعی به عرصه تولید میرسد. پتو مرینوس گل برجسته، یکی از محبوب ترین بافته های موجود در بازار است که به دلیل مرغوبیت و نقش و نگار گیرا و جذاب و همچنین لطافتی که دارد، توانسته توجه و نظر تعداد زیادی از نانوان خاص و سخت پسند را به سمت خود جلب کند.
کارخانجات تولیدی انواع پتو مرینوس گل برجسته، دارای زیر مجموعه های فراوانی بوده که هر کدام در زمینه تولید این منسوجات فعالیت میکنند. کارخانجات تولید انواع پتو، از مجموعه پرسنلی تشکیل شده است که، افرادی زبده، خستگی ناپذیر، کاردان و ماهر بوده و با استفاده از دانش، تخصص و همچنین با استفاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات و ماشین آلات بافندگی توانسته اند، به تولیدات برتر انواع پتو مرینوس گل برجسته، با کیفیت عالی و ممتاز دست یابند.
تولید انواع پتوته، مطابق با نیاز روز خریداران و موردپسند تمامی گروه های سنی در رنگ ها و سایزهای مختلف خواهد بود. تولیدات کارخانجات پتو مرینوس، به خوبی توانسته در کمتر زمان ممکن جای خود را در بازارهای فروش محلی و همچنین بازارهای فروش جهانی باز کند و مورد پسند سلایق خاص وگوناگون و همچنین افراد مشکل پسند قرار گیرد.

از پتو مرینوس چیزی میدانید

از پتو مرینوس چیزی میدانید

پتو مرینوس از آن قبیل تولیدات جدید کارخانجات محصول خواب است و خواهان زیادی را در این مدت زمان کوتاه عرضه به بازار پیدا کرده.
پتو مرینوس در دونوع ساده و گل برجسته با الیافی مرغوب به عرصه تولید میرسد و در این بین تولیدات انواع پتو مرینوس طرح گل برجسته، به دلیل جذابیت در طرح و نقش با استقبال بیشتری در این مدت روبرو شده است.
پتو مرینوس دارای انواع مختلفی است، ازجمله؛
 پتو مرینوس ابریشمی
 پتو مرینوس ژاگارد
 پتو مرینوس هادس و…
طرح چاپ شده روی منسوجات مرینوس، بصورت دیجیتالی و سه بعدی است. این چاپ سه بعدی منسوجات مرینوس، سبب شده که این بافته به دلیل نوآوری در طراحی، از درصد محبوبیت بالایی برخوردار شود و بتواند در سطر اول بافته های پرفروش کشور قرار بگیرد و همچنین به دلیل داشتن بازاری پرفروش و پررونق، توجه بازرگانان زیادی را به سمت خود جلب کند.
تمامی منسوجات سه بعدی مرینوس همانند سایر بافته ها، قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارند و در هنگام شست و شو دچار آسیب و رنگ دهی نمیشوند. این بافته ها بدون پرزدهی بوده و در قالب سایز بندی های تک نفره، دو نفره، نوزاد و کودک تولید و عرضه میشود تا نیاز همه مشتریان را بتواند برطرف کند.

چگونه از پتو ژله ای مراقبت کنیم

چگونه از پتو مرینوس گل برجسته ژله ای مراقبت کنیم

پتوها در بیشتر مواقع به علت سهل انگاری و شست وشوی غلط یا به علت نگهداری در محیطی نامناسب دچار آسیب میشوند. در بین انواع پتوهای تولید شده، پتوهای ژله ای از حساسیت بالاتری نسبت به سایر منسوجات برخوردار بوده و به این علت نسبت به سایر منسوجات، نیاز به مراقبت بیشتری در نگهداری دارند که در ادامه به بررسی نکاتی برای مراقبت و افزایش طول عمر پتوهای ژله ای میپردازیم.
 دور دوزی این دسته از منسوجات ممکن است در اثر عواملی مانند کشش زیاد، دچار آسیب شود، پس در هنگام استفاده باید مراقب لبه دوزی پتوهای ژله ای بود.
 پتوهای ژله ای به علت سبک و قابل حمل بودن، میتواند به عنوان پتوی مسافرتی مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته ای که حائز اهمیت است، این است که، در هنگام سفر، از پتوی ژله ای به عنوان زیر انداز بصورت مکرر استفاده نشود، زیرا به مرور بافت پتو ژله ای زیبایی و انسجام خود را از دست میدهد.
 درست است که این منسوجات قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را دارند، اما باید دقت کرد که این منسوجات را مانند سایر البسه یا پارچه ها مورد شست و شو قرار ندهیم؛ زیرا این محصولات دارای بافتی حساس هستند که در صورت استفاده از آب بسیار داغ یا مایع سفید کننده، میتواند دچار آسیب شوند، در هنگام شست و شو حتما باید به راهنمایی که در آن طریقه شست و شو توضیح داده شده است توجه کرد.
 پتوهای ژله ای را هرگز بصورت مکرر در برابر نور خورشید بصورت مستقیم قرار ندهید، زیرا به مرور باعث آسیب بافت نازک آن شده و همچنین سبب میشود رنگ و روی پتو برود.
با رعایت همین چند نکته ساده میتوان عمر منسوجات ژله ای خود را افزایش داد.

پتو کودک باید از جنس پنبه باشد

پتو کودک باید از جنس پنبه باشد

خرید پتو برای کودکان و نوزادان کار ساده ای نبوده و باید به نکات بسیار مهمی در هنگام خرید پتو توجه کرد، تا بتوان سلامت کودک خود را در طول خواب تضمین کرد. با توجه به اینکه نوزادان و کودکان اکثر روز خواب هستند، باید برای آنها مقدمات استراحتی راحت و آرام را فراهم کرد. پتو یکی از منسوجات خوابی است که بر روی کیفیت و سلامت خواب کودکان بسیار اثر گذار است، همچنین این بافته باید بدن کودک و نوزاد را در طول خواب، بخصوص در فصول سرد سال به خوبی و در حد متعادلی گرم نگه دارد.
جنس پتوهای موجود کودک و نوزاد در بازار از تنوع زیادی برخوردار است. بهترین نوع پتو برای نوزادان و کودکان منسوجی است که از الیاف طبیعی و مرغوب تولید شده باشند. پتوهای پنبه ای کاملا ارگانیک بهترین و مناسب ترین انتخاب برای فرزند دلبند شما هستند. در این نوع پتوها سوراخی وجود دارد که در متعادل نگه داشتن دمای بدن کودک نقش پررنگی دارند و مانع عرق کردن کودکان در زیر پتو میشود. همچنین شست و شوی این نوع پتو بسیار راحت بوده و بدون پرزدهی و بدن حساسیت زایی هستند.

فروشندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته

فروشندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته

پتوها منسوجاتی هستند که دارای تنوع زیادی با طرحها و کیفیت های مختلف است، که خرید پتویی مناسب و باکیفیت، نیازمند راهنمایی صحیح فروشندگان هستند.
اما سوالی که ممکن است در ذهن نقش ببندد این است ک؛ فروشندگان چه تاثیری در میزان فروش یک برند میتوانند داشته باشند؟
هرگز نباید از نقش اساسی فروشندگان در تبلیغ و رشد یک برند غافل ماند؛ چرا که فروشندگان آگاه و با اخلاق باعث تبلیغ یک برند شده و در مقابل فروشندگان بی حوصله و نا آگاه باعث نارضایتی و افزایش بازخورد بد نسبت به یک برند میشوند. همچنین فروشندگان میتوانند با تبیلغات بجا و کارساز و با ایجاد اعتماد دو طرفه توجه و نظر مشتریان زیادی را جلب کرده و از این طریق از میزان فروش بالایی برخوردار شوند.
فروشندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته افرادی باحوصله، توانمند، آگاه، ماهر و سرشناس هستند که در سراسر کشور، به طریق مختلفی ازجمله؛ مراجعه حضوری مشتریان به فروشگاه ها و یا از طریق سایت های معتبر، در حال خدمت رسانی به مشتریان محترم بوده اند. این فروشندگان آگاه و باتجربه تمام تلاش خود را در ارائه اطلاعات کامل و راهنمایی های صحیح در جهت انتخاب پتویی مناسب بکار میگیرند، تا شما را به سمت خرید محصولی مناسب و خوشایند سوق دهند.
اما آنچه که مهم است این است که خرید عمده پتو مرینوس از این فروشندگان بصورت مستقیم، دارای منفعت زیادی برای خریداران است. از جمله منافع، داشتن خریدی راحت، آسان، بدون واسطه، بی دردسر و مقرون به صرفه و ارزان است. همچنین خریداران میتوانند پتوی مرینوس اصل را با بهترین کیفیت موجود و با قیمتی باورنکردنی خریداری کرده و از این معامله سود ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما