تولید انواع پتو روشا با طرح عروسکی

آنچه در این مقاله میخوانید …
• کارخانه تولید پتو روشا با طرح عروسکی
• ویژگی های پتو روشا با طرح عروسکی
• عرضه مستقیم پتو روشا عروسکی
• صادرات پتو روشا با طرح عروسکی
• خرید پتو روشا با طرح عروسکی
• قیمت روز پتو روشا با طرح عروسکی

پتو روشا عروسکی
یکی از وسایل بسیار کاربردی و مهم که علاوه بر حفاظت در برابر سرما باعث افزایش کیفیت و آرامش خواب نیز میشود، پتو است که کاربردهای متفاوتی دارد مانند: استفاده به عنوان رو تختی، به عنوان زیر انداز و گاهی حتی استفاده به عنوان رو مبلی. پتو دارای مدل های بسیار زیادی است که هر کدام در انواع طرح، رنگ و نقش تولید و به بازار عرضه میشوند. به دلیل بازار فروش خوبی که پتو داراست، کارخانه ها و تولیدی های زیادی اقدام به تولید و عرضه پتو کرده اند که در این میان یکی از موفق ترین کارخانه هایی که میتوان نام برد، کارخانه شادیلون است. برند شادیلون بسیار با کیفیت بوده و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. کارخانه پتوهای شادیلون مدل های متفاوت پتو را تولید و روانه بازار میکند، از این موارد میتوان پتوهای روشا با طرح عروسکی را نام برد. این نوع از پتوها با طرح عروسکی مدل های فانتزی و بسیار متنوعی دارند که برای هر سلیقه مناسب است. پتوی عروسکی روشا، از میزان فروش بسیار خوبی برخوردار است.
– آیا از ویژگی های پتو روشا با طرح عروسکی مطلع هستید؟
– آیا از قیمت پتو روشا با طرح عروسکی مطلع هستید؟
– آیا آدرس نمایندگی های پتوهای شادیلون را دارید؟
در ادامه این مطلب به معرفی پتوهای روشا با طرح عروسکی میپردازیم:

تولید پتو روشا عروسکی

کارخانه تولید پتو روشا با طرح عروسکی

کارخانه نوبافت شادیلون مشهد، انواع مختلف پتو را تولید میکند، این پتوها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، بازار فروش بالایی نیز کسب کرده اند، یکی از این پتوها که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است پتو روشا با طرح عروسکی است. این محصول در انواع رنگ و با طرح های بن تن، مرد عنکبوتی، آنا و السا و… تولید و به بازار عرضه میشوند. پتو روشا با طرح عروسکی با وزن 1900 گرم و در کارتن های ده عددی بسته بندی میشود.

ویژگی پتو روشا عروسکی

ویژگی های پتو روشا با طرح عروسکی

از اصلی ترین مشخصه های این نوع پتو میتوان به نرمی و لطافت آن اشاره کرد. لطافت و نرمی فوق‌ العاده پتو روشا در کنار گرمای مطبوع و لذت بخشی که دارد، آن را به انتخابی ایدئال برای خوابی آرام در تمامی فصل های سال از جمله فصل های سرد مانند زمستان تبدیل کرده است. الیافی که در پتوی روشا با طرح عروسکی به کار رفته در کنار لطافت ویژه و دلنشینی که دارد میتواند باعث حفظ گرمای بدن و در نتیجه خوابی بهتر و با کیفیت تر شود. این الیاف بر خلاف الیاف نامرغوب و مصنوعی موجود در تولیدی ها، ضد حساسیت بوده و از ایجاد آلرژی در فرد جلوگیری میکند. این پتو در ابعاد 220× 140 سانتی ‌متر تولید و به بازار عرضه میشود، این پتو را با توجه به ابعادی که دارد میتوان مختص نوجوانان دانست. این پتو ابعاد کوچک تری نسبت به پتوهای یک نفره و دو نفره دارد، همین امر باعث شده است تا از قیمتی مناسب تر نیز برخوردار باشد. اطراف پتو به طور کامل نوار دوزی شده است که در کنار زیبایی منحصر به فردی که به پتو روشا میبخشد، در حفظ شکل پتو نیز تاثیر زیادی دارد.
الیاف به کار رفته در پتو روشا با طرح عروسکی بسیار عالی و درجه یک بوده و به راحتی از پتو جدا نمیشوند، این مسئله باعث شده مدت زمان طولانی بتوان از این پتو استفاده کرد. از دیگر مشخصات این کالا، سبک بودن آن است. وزن این نوع پتو بسیار سبک بوده، میتواند پیشنهاد مناسبی برای آن گروه از افرادی باشد که از پتوهای سنگین استفاده نمیکنند. وزن کم این محصول باعث شده تا به راحتی بتوان آن را حمل کرد. پتو روشا با طرح عروسکی به راحتی قابل شست و شو است و برای شستن آن میتوان از دست یا ماشین لباس شویی استفاده نمود.

عرضه مستقیم پتو روشا با طرح عروسکی

عرضه مستقیم پتو روشا با طرح عروسکی

شیوه عرضه پتو تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تمام شده آن خواهد داشت. برای توزیع این کالا از روش های متعددی استفاده میشود که از این موارد میتوان عرضه مستقیم را بهترین روش معرفی نمود. عرضه مستقیم پتو به این معنا است که واسطه از معامله خرید و فروش حذف میشود، این شیوه تاثیر بسیار زیادی بر پایین آمدن قیمت پتو خواهد شد. چراکه با حذف واسطه های فروش میتوانید پتو را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. کارخانه نوبافت شادیلون نیز اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود با حذف واسطه ها نموده است. در صورتی که مایل به خرید محصولات شرکت نوبافت شادیلون از جمله پتو روشا با طرح عروسکی هستید میتوانید با حضور در نمایندگی های شادیلون در سراسر کشور اقدام به خرید پتوهای شادیلون با قیمت درب کارخانه نمایید. یکی دیگر از روش های خرید مستقیم محصولات شادیلون، خرید اینترنتی محصولات شادیلون از سایت های فروش نمایندگی های معتبر شادیلون است.

صادرات پتو روشا با طرح عروسکی

صادرات پتو روشا با طرح عروسکی

به دلیل محبوبیت و تقاضای بالای پتو در سراسر جهان، صادرات پتو از بازار کار خوبی برخوردار است. کارخانه نوبافت شادیلون مشهد به دلیل ظرفیت بالای تولید پتو، از جمله  این محصول توانسته در راستای صادرات پتو اقدامات زیادی انجام دهد. پتوهای شادیلون نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و بازار فروش بالایی دارد. یکی از کشورهایی که پتوهای شادیلون به آن صادر میشوند عراق است، پتو روشا با طرح های عروسکی محبوبیت فراوانی در این کشور دارد.

خرید پتو روشا با طرح عروسکی

خرید این کالا

پتو روشا با طرح های مختلف و رنگ بندی های جذاب، برای طیف گسترده ای از دختران و پسران تولید و به بازار عرضه شده است. این پتوها با طرح های فانتزی و شاد میتواند نظر و سلیقه افراد زیادی را به خود جلب کند. پتوهای روشا با طرح عروسکی علاوه بر زیبایی و کیفیت عالی، دارای قیمتی مناسب و به صرفه نیز هستند، این ویژگی ها باعث شده است تا این پتو محبوبیت زیادی پیدا کند. برای خرید پتو روشا با طرح های عروسکی میتوان به دو صورت حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید این پتوی فوق العاده کرد. برای خرید حضوری میتوانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات شادیلون و با انتخاب طرح و رنگ مد نظر خود خرید خود را انجام دهید، یا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت های فروش آنلاین نمایندگی های معتبر شادیلون خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه نمایید.

قیمت روز پتو روشا با طرح عروسکی

قیمت روز این منسوج

برای اطلاع از قیمت پتوی روشا با طرح عروسکی میتوانید با مراجعه به سایت های فروش معتبر یا تماس با کارشناسان ما، به صورت اینترنتی از قیمت روز این کالای با کیفیت مطلع شوید. عوامل زیادی بر قیمت پتو تاثیرگذار است که میتوانند قیمت را افزایش یا کاهش دهند، در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم:
• جنس: یکی از عوامل موثر بر قیمت پتو جنس آن است. پتوها دارای جنس های مختلفی هستند مانند پشمی، شیشه ای، پنبه ای، ژله ای، پلی استر و… که هر پتو دارای قیمت متفاوتی است. پتوهای روشا با طرح عروسکی از جنس پلی استر است.
• حجم یا میزان خرید: حجم یا میزان پتوی خریداری شده نیز بر قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. چراکه هر چه حجم خرید بیشتر باشد قیمت نهایی کالا کمتر خواهد بود.

ابعاد
• ابعاد: پتوها در ابعاد متفاوت یک نفره، دونفره، نوجوان و کودک تولید میشود. با توجه به میزان مواد اولیه مصرفی که با ابعاد پتو تغییر میکند، قیمت پتو نیز مختلف است.
• وزن: سبک و سنگین پتو بر قیمت آن تاثیر دارد، یعنی پتو هر چه سنگین تر قیمت آن بالاتر.
• مدل: یکی دیگر از موارد موثر بر قیمت، مدل پتو است. مدل پتو انواع مختلفی دارد مانند مسافرتی، روشا، گل برجسته، سه بعدی و… که هر کدام دارای قیمت مختلفی است.
• کیفیت: یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد موثر بر قیمت، کیفیت محصول است. بدیهی است هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
• ارگانیک یا مصنوعی بودن: با توجه به اینکه الیاف به کار رفته در پتو، الیاف ارگانیک (طبیعی) یا مصنوعی باشد، قیمت پتو متفاوت خواهد بود.
• بسته بندی: پتوها به دو صورت کیلویی یا بسته بندی شده عرضه میشوند که قیمت پتوی بسته بندی شده بالاتر است.

1

  1. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم سفارش محصول رو از سایت شما پیشنهاد کردم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما