توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک

توزیع کنندگان یک کالا در واقع کسانی هستند که با امضا قرارداد با تولیدکنندگان، با هدف فروش بیشتر یک محصول، آن را به بازار عرضه میکنند. توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک این محصول را از تولید کنندگان برند آنتیک خریداری مینمایند و سپس طبق محدودیت هایی که این برند مشخص کرده است به فروش این کالا میپردازند.
توزیع کنندگان، وظیفه ی پخش کالا را آنگونه که تولید کننده مشخص میکند دارند و در واقع یک معامله ی دو سر برد بین تمامی اعضا چرخه‌ تولید و خریدار یک کالا وجود دارد. در این بین سودی که توزیع کننده دریافت میکند حاصل از تخفیف ویژه ای است که تولید کننده به آن میدهد و خریدار نیز محصول را با همان قیمت درب کارخانه از توزیع کننده دریافت میکند، محصولات تولیدکننده هم به مقدار انبوه به فروش میرسند.
در میان کالاهای خواب پتو از اهمیت ویژه تری برخوردار است و علت این اهمیت کاربرد ویژه تر آن است. علاوه بر اینها پتو، کالای مورد علاقه ی عموم مردم است و استفاده از این کالا فصل نمیشناسد. و در هر فصلی حتی در فصول گرم علاقه مندان خود را دارد. در واقع استفاده از این بافته در هیچ فصلی تغییر نمیکند و فقط نوع آن عوض میشود. مثلا در فصول سرد پتوهای سنگین و دو نفره که گرمای بیشتری انتقال میدهند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و در فصل های گرم پتوهای سبک و خنک مانند پتوهای مسافرتی کاربردی ترند.

توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک
پتوی مسافرتی همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده در سفرها تولید شده است اما در تولید این پتو آنقدر تنوع طرح و مدل وجود دارد که به راحتی به عنوان یک پتوی خانگی در فصول مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. برای خرید پتو مسافرتی آنتیک لازم است در ابتدا انواع پتو مسافرتی را بشناسید و در آخر تصمیم به خرید محصولی بگیرید که بیشتر برایتان کاربرد دارد و نیاز میشود. پتوهای مسافرتی اغلب از پنبه و پشم تولید میشوند؛ هرچند که از الیاف طبیعی این مواد کمتر، استفاده میشود و بیشتر الیاف مصنوعی بکار گرفته میشود.
امروزه پتوهای مسافرتی در انواع مختلف: پتوهای مسافرتی پنبه ای، حوله ای، ژله ای و چهارخانه تولید میشوند که در ادامه مطلب هر کدام را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد تا شناخت شما از انواع مختلف این منسوج افزایش پیدا کند.
پتو مسافرتی حوله ای: این پتوها که بیشتر به تن پوش حوله ای شهرت دارند نسبت به دیگر پتوهای مسافرتی در گرمادهی موفق تر عمل میکنند و به علت طرح حوله ای که دارند در تمام فصول مورد استفاده قرار میگیرند.
پتو مسافرتی چهارخانه: پتویی که به پتوی بهاره شهرت دارد و در فصل بهار بیشترین فروش را دارد چرا که جنس خنک آن و طرح ویژه ای که دارد بسیار مورد پسند عموم مردم قرار گرفته و از محبوب ترین پتوهای مسافرتی موجود در بازار است.

توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک
پتو مسافرتی ژله ای : اگر قصد خرید پتو مسافرتی نرم و راحتی را دارید به طورقطع بهترین گزینه برای شما پتوهای ژله ای هستند. این پتوها بسیار لطیف و نرم اند و از بهترین پتوها برای تابستان به حساب می آیند.
پتو مسافرتی پنبه ای : پتوهای پنبه ای به علت استفاده از پنبه در ساخت برای فصل زمستان بسیار مناسب اند؛ چرا که خاصیت پنبه گرمابخشی است و این پتوها گرم و نرم اند.
برند آنتیک پتوهای خود را در اندازه طرح های مختلف و در سایزهای یک نفره و دو نفره به دست توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک میرساند و آنها در اسرع وقت این پتوهای را جهت استفاده مشتری وارد بازار فروش میکنند.
اگر در رابطه با توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک و نوع خرید و فروش آنها اطلاعات بیشتری را لازم دارید کافی است این محتوا را تا پایان مطالعه کنید تا ما هر آنچه را که نیاز است به خوبی در اختیارتان قرار دهیم.

شیک ترین پتوهای مسافرتی را بشناسید

شیک ترین پتوهای مسافرتی را بشناسید

امروزه پتوهای مسافرتی در طرح های مختلف و زیبایی وارد بازار میشوند و این تنوع طرح هر روزه بیشتر و بیشتر میشود تا آنجا که هر طرحی که مد نظرتان است را میتوانید به راحتی در این بازار فروش پتو بیابید.
شیک بودن یک پتو را در واقع خرید و سلیقه مشتری مشخص میکند، اما خاص ترین پتوهایی که در بازار فروش پتو مسافرتی موجودند و بسیار هم طرفدار دارند عبارت اند از:
پتو مسافرتی فانتزی: امروزه طرح های فانتزی بسیار خاص و پرفروش اند و در واقع شیک و مجلسی اند.
پتوهای فانتزی بسیار متنوع هستند و در انواع مختلف طرح و رنگ به بازار عرضه میشوند و اگر به دنبال شیک بودن هستید به طور قطع پتو مسافرتی فانتزی بهترین گزینه برای خرید شماست.
پتو مسافرتی طرح خوشه گندم: مدل طرح خوشه گندم از آن دست پتوهایی است که علاوه بر نرمی و لطافت ویژه‌ای که دارد زیبایی خارق‌العاده‌ای نیز دارد و همین هم سبب محبوبیت و خاص بودن آن است.

فروش انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک

پتو مسافرتی طرح خشتی: اگر به الیاف مصنوعی و پرز پتوها حساسیت دارید این پتوی خاص که پرزدهی در آن صفر است، بهترین گزینه خرید برای شماست. علت قیمت بالا و شیک بودن این پتو همین عدم پرزدهی و صاف و یک دست بودن آن است.
پتو مسافرتی طرح عروسکی: این پتوها بیشتر مورد علاقه دختران، کودک و نوجوان است و در طرح های بسیار متنوع و خاص به بازار عرضه میشوند و رنگ بندی آنها نیز بسیار خاص و زیباست.
پتو مسافرتی مدرن: اگر به دنبال پتوی ساده اما شیک و مدرنی هستید پتوی مسافرتی مدرن بهترین گزینه خرید است. این پتوها در نهایت سادگی، شیک و خاص هستند.
پتوهای مسافرتی در طرح های خاص دیگری از جمله پلیسه، پیچک، اسپرت و… که به صورت متنوع به بازار عرضه میشوند که ما فقط به چند پتوی پرفروش و شیک اشاره کردیم. در واقع تنوع طرح این پتوها بسیار بالا است که این موضوع دست شما را برای انتخاب باز میکند.
پتو مسافرتی مدل آنتیک در هر طرح و رنگی که مد نظرتان است تولید میشود و شما میتوانید کالایی بسیار زیبا و با کیفیت را از توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک بخواهید و دیگر نگران شیک بودن و کیفیت آن نباشید.

پتو نازک بخریم یا ضخیم

پتو مسافرتی مدل آنتیک نازک بخریم یا ضخیم

برای خرید پتو رعایت یکسری نکات ضروری و لازم است از جمله این نکات که بسته به سلیقه و کاربردی است که از تو انتظار دارید میزان ضخامت آن است. اینکه پتوی نازک بخریم یا ضخیم بسته به سلیقه خودتان است. اما برای آن که میزان ضخامت آن را به طور تخصصی تر بررسی کنیم باید بگویم که ضخامت یک پتو بسته به کاربرد آن پتو است؛ مثلا اگر قرار است در فصل هایی مانند پاییز و زمستان از یک پتو استفاده کنید بهتر است که پتوهای ضخیم را که گرمای بیشتری منتقل میکنند انتخاب نمایید.
اما اگر پتوی خریداری شده برای استفاده در فصول گرم سال است بهتر است که ضخامت آن کم باشد. علاوه بر اینها اگر دچار بیماری‌های تنفسی هستید استفاده از پتوهای ضخیم و سنگین برای شما توصیه نمیشود و بهتر است پتوهای نازک را برای خرید انتخاب نمایید. توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک با بهره‌ گیری از استانداردهایی که سازمان بهداشت جهانی در ضخامت یک پتو اعلام میکنند، پتوهایی مناسب برای همه سلایق تولید و به بازار فروش عرضه میدارد. اگر قصد خرید پتو مسافرتی مدل آنتیک را دارید نگران ضخامت آنها نباشید چرا که ضخامت آنها کاملاً استاندارد و اصولی است.

بهترین برندهای تولید کننده پتو در ایران

بهترین برندهای تولید کننده پتو در ایران

پتوهای ایرانی به علت داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازارهای جهانی بسیار پرفروش و صاحب نام هستند. علت این اعتبار وجود برندهای برتری در ایران است که همواره هدفشان تولید با کیفیت و مرغوب کالا است. این برندها توانسته اند نیاز بازار داخلی از تولید با کیفیت را به خوبی برآورده سازند از جمله این برند ها عبارتند از:
شرکت پتو گلبافت اصفهان: این شرکت با بیش از ۵ دهه سابقه از اولین صادرکننده های پتو در ایران است.
شرکت گلبافت با تولید پتوهایی با نهایت کیفیت و تنوع در مدل ها و طرح های مختلف توانسته به خوبی جایگاه خود در میان عموم مردم را به دست آورد.
شرکت نرمینه بافت: این شرکت از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرد و پتوهای نرمینه را در متنوع ترین طرح ها به بازار فروش پتو عرضه کرد و با بهره‌گیری از الیاف اکریلیک توانسته پتوهایی تولید کند که برای عموم مردم حتی کسانی که به نخ های مصنوعی حساسیت دارند، مورد استفاده باشند.
نوبافت شادیلون: برند نوبافت شادیلون به علت تنوع بسیار بالایی که در تولید انواع مختلف پتو من جمله پتوهای گلدار در نقش گل برجسته دارد توانسته بازار فروش خوبی میان عموم مردم پیدا کند و از برندهای مطرح پتو در ایران به شمار آید.
برند لیلیان: شرکت لیلیان در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده توانست در این مدت بسیار کوتاه از تأسیس، به خوبی میان مردم شناخته شود لیلیان با تولید پتوهای بسیار لطیف و زیبا در نهایت کیفیت و با داشتن قیمت مناسب بسیار محبوب و مشهور است.
دیبافت: برند دیبافت توانسته به خوبی میان برندهای مطرح ایرانی جای خود را باز کند. این تولیدی نه تنها در تولید پتو بلکه در تولید تمامی منسوجات مربوط به خواب بسیار موفق عمل کرده است، به طوری که میزان سفارش های خود را اغلب به صورت عمده میگیرد. پتو مسافرتی مدل آنتیک از جمله پتوهای با کیفیتی است که برند دیبافت آن را به توزیع‌کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک فروخته است تا نیاز بازار به پاهای مسافرتی را به خوبی برطرف کند.

فروش انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک

فروش انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک

توزیع کنندگان پتو مسافرتی مدل آنتیک پتوهای خود را در روشهای فروش مختلف به دست خریداران میرسانند. اگر قصد خرید پتو مسافرتی آنتیک را دارید میتوانید این محصول را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی از توزیع کنندگان دریافت نمایید. در روش خرید مستقیم شما محصول را از تولید کنندگان دریافت مینمایید. در واقع این نوع خرید با قیمت خرید درب کارخانه است و قیمت نهایی محصول برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود.
علاوه بر این از آنجا که توزیع‌کنندگان فروش کالا را بیشتر به صورت عمده انجام میدهند، شما میتوانید تعداد زیادی از این کالاها را در قیمت کمتری نسبت به خرید تکی تهیه نمایید. پس اگر قصد خرید پتو مسافرتی مدل آنتیک را دارید کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به این پتو دارید، بهتر است که این پتو را به صورت عمده و مستقیم از توزیع کنندگان پتو‌مسافرتی مدل آنتیک دریافت نمایید.

کلام آخر اینکه اگر شما پتو مسافرتی مدل آنتیک را تهیه کرده اید برای آنکه پتو طول عمر بیشتری داشته باشد رعایت یکسری نکات ضروری است که ما در پایان این محتوا این نکات را به شما یادآوری میکنیم تا این کالا را به مدت طولانی تری در اختیار داشته باشید.

فروش انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک
هنگام شست و شوی پتو مسافرتی مدل آنتیک بهتر است که از ماشین لباسشویی استفاده نمایید؛ چرا که شست و شوی دستی امکان دارد با فشار ایجاد کردن برای پتو به بافت و تراکم رنگ آن آسیب برساند. همچنین استفاده از مواد شوینده مخصوص گزینه بهتری برای شست و شو است.
بعد از شست و شو بهتر است که پتو مسافرتی آنتیک را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید یعنی بهتر است که شستن آن در ساعات اولیه صبح در ساعت پایانی روز انجام پذیرد تا نور آفتاب مستقیماً به آن نتابد تا کمتر دچار رنگ پریدگی شود.
توزیع کنندگان پتو‌مسافرتی مدل آنتیک این امکان را که شما بتوانید به صورت آنلاین از طریق درگاه های شرکت دیبافت تهیه نمایید برای شما فراهم کرده اند. اگر میخواهید که در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید بهتر است که این محصول را به صورت آنلاین از توزیع کنندگان سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید.
برای شما که قصد خرید پتو مسافرتی را دارید و نمیدانید چه پتویی بیشتر به کارتان می آید کماکان ما پتو مسافرتی مدل آنتیک را پیشنهاد میدهیم. تولیدی دیبافت در هنگام تولید این محصول تنوع رنگ، عدم ایجاد حساسیت، قابلیت شست و شو، نرمی، لطافت و قیمت مناسب را ملاک تولید خود قرار داده است و در نهایت کالایی با بالاترین درجه کیفیت و با مناسب ترین قیمت به بازار فروش پتو عرضه داشته است. از این رو بهترین گزینه خرید برای شما خرید پتو مسافرتی مدل انتیک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما