آخرین قیمت روفرشی کشدار اصیل ایرانی

تنها چیزی که می تواند دکوراسیون خانه های امروزه را متحول کند روفرشی کشدار اصیل است. این روفرشی در سایز و طرح و رنگ های مختلفی به صورت دستی و ماشینی بافته می شود. این محصول تاروپودی منحصر به فرد دارد و دارای دوام و ماندگاری زیادی است. میزان ضخامت در این روفرشی متفاوت بوده و به دلیل خاصیت کشسانی که دارد در هر محیطی قابل استفاده است. پوشش دهی این روفرشی بسیار بالا بوده و در هر فضایی قرار می گیرد. آخرین قیمت این محصول در فرآیند تولید و بر اساس سایز و کیفیت آن مشخص می شود. 

آخرین قیمت روفرشی کشدار اصیل ایرانی

ویژگی های یک روفرشی کشدار استاندارد

ویژگی های یک روفرشی کشدار استاندارد از ویژگی روفرشی کشدار استاندارد می توان به خاصیت ارتجاعی ان اشاره کرد که این امر مانع از پارگی محصول می شود. رنگ های ترکیبی بکار رفته در آن ثابت هستند و در زمان شست و شو با مواد شوینده کمرنگ نمی شوند. از دیگر ویژگی ها می توان به کنار هم قرار گرفتن الیاف طبیعی و مصنوعی اشاره کرد. 

سطح نرم و لطیفی دارد که نشستن روی آن راحت است. تاروپود بکار رفته در آن اغلب ضد حساسیت هستند و به پوست آسیب نمی رسانند. دیگر ویژگی بارز این محصول تنوع طرح و رنگی بالا است و شما می توانید به آسانی آن را با دکوراسیون منزل ست کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. 

سایزهای مختلف از دیگر مزیت های این روفرشی است که شما در مکان های بزرگ و کوچک می توانید نهایت بهره را ببرید. اغلب ضد نم و رطوبت هستند و ماندگاری زیادی هم دارند. 

صادر کننده روفرشی کشدار اصیل ایرانی

صادر کننده روفرشی کشدار اصیل ایرانی ایران به عنوان بزرگترین صادر کننده روفرشی کشدار اصیل به کشورهای دیگر است. صادرات این هنر زیبای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و استقبالی که از آنها در بازارهای کشور مبدا می شود، بسیار گسترده می باشد، همچنین قیمت این محصول صادراتی ایرانی بسیار مناسب است و می تواند بازارهای بزرگتری را نیز به دست بگیرد.

کشورهای خارجی بزرگترین خریداران روفرشی درجه یک هستند و زمینه تجارتی پر سود را فراهم می کنند. در این تجارت محصول ایرانی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به بازارهای خارجی صادر و تزریق می شود و در اختیار مصرف کنندگان در اقصی نقاط جهان قرار می گیرد.

توجه ویژه به حفظ و استمرار کیفیت و کنترل قیمت تمام شده و همچنین تحویل به موقع محصول و نگاه ویژه به صادرات توانسته است این شرکت را به یکی ازبزرگترین و برترین تولید کننده ها تبدیل کند‌. این تجارت درآمد ارزی زیادی برای کشور به همراه داردو باعث پیشرفت تولیدی می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما