کارخانه پتو مینک یکتا 2.5 کیلوگرم

پتوی مینک به پتویی نمدی گفته می‌شود که پس از تولید، آن را با یک دستگاه مخصوص به اسم مینک پرزدار می‌کنند که حالت خز مانندی به خود می‌گیرد. این پتوها چون از نمد تهیه شده‌اند بسیار گرم و با دوام هستند.

پتوی مینک با وزن کم و یک نفره، سبک است و حمل آن بسیار آسان می‌باشد. کارخانه پتو مینک یکتا ۲.۵ کیلوگرم این نوع پتو را به صورت عمده، با کیفیت عالی و قیمت خیلی ویژه عرضه می‌کند.

 

کارخانه پتو مینک یکتا 2.5 کیلوگرم

درباره پتو مینک یکتا بیشتر بدانید

پتوی مینک یکتا به دلیل آنکه از نمد تهیه شده است بسیار پتوی گرم و با دوامی است. این کالا وقتی با دستگاه مینک خزدار می‌شود لطیف و نرم می‌شود. بعد از دستگاه مینک با دستگاه خاصی به آن شفافیت، براقی و زیبایی خاصی داده می‌شود.

پتو مینک به خاطر کیفیت جنس آن و گرم بودن، جز بهترین و درجه یک ترین پتوها در حوادث سیل و زلزله است. این پتوها در  حوادثی از این قبیل، در اولویت هستند. از این پتوهای گرم و مرغوب می‌توانند به صورت رو انداز و زیرانداز استفاده کنند.

پتو مینک قابل شستشو هستند و رنگ آنها در مقابل شستشو و نور، ثابت است. در تولید این نوع پتو از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و استاندارد استفاده شده است. نکته قابل توجه در این پتوها این است که چون از نمد تولید شده اند و نمد دارای استقامت بالایی است، این نوع پتو هم در مقابل هر نوع فشاری مقاوم است.

پتوی مینک دارای طرح و نقش‌های متفاوت و متنوع و همچنین بسیار سبک و قابل حمل است. این نوع پتو  خیلی نرم، لطیف و بسیار گرما بخش است. از این رو در بسته بندی های خیلی شیک عرضه می شود.

پتو مینک یکتا از نظر کیفیت، مرغوب و عالی و درجه یک است و به خاطر دوام و کیفیت بالا، در اردوگاه های نظامی بیشتر استفاده می‌گردد.

 

درباره پتو مینک یکتا بیشتر بدانید

فروش باورنکردنی پتو مینک یکتا اصفهان

فروش پتو مینک بسیار پررونق و پرسود است. این کالا به خاطر کیفیت، دوام و گرم بودن بسیار مورد توجه مشتریان است. پتو مینک اصفهان پتویی شناخته شده است.

مشتریان و خریداران عمده که به دنبال خرید پتوی با کیفیت و مرغوب هستند، می توانند پتوی مینک را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان اصلی به صورت آنلاین خریداری کنند.

فروشندگان، کالا را با کیفیت خیلی عالی و درجه یک و همچنین با قیمتی باور نکردنی و ویژه، در کوتاهترین زمان ممکن در هر کجای کشور که هستند، آن را ارسال کنند و خریدار را از مزایای خرید مستقیم بهره مند می‌نمایند.

 

فروش باورنکردنی پتو مینک یکتا اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما