کارخانه تولید پتو دو نفره ونلون

کارخانه تولید پتو دو نفره ونلون از بهترین الیاف در تهیه و تولید این منسوجات بهره میگیرد، به همین دلیل، این منسوج بیشترین مشتریان موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. کارخانه تولید پتو دو نفره ونلون موارد زیر را در تولید منسوجاتش لحاظ میکند:
ـ این کارخانه در کنار کمیت، کیفیت را در نظر میگیرد.
ـ محصولات را به گونه ای تولید کرده است که دوام بالایی داشته باشند.
ـ ابعاد مناسبی را برای این منسوجات در نظر گرفته است و پتو ونلون رنگ بندی های متنوعی دارد.

نحوه دیزاین درست پتوهای طرح دار در اتاق خواب

نحوه دیزاین درست پتوهای طرح دار در اتاق خواب

برای اینکه بدانید کدام پتوی طرح دار میتواند دکوراسیون اتاق خواب شما را زیبا کند، باید به رنگ بندی اتاق خواب خود دقت نمایید. رنگ های زیادی وجود دارند که میتوانند به راحتی با رنگ های دیگر هارمونی بسیار دل نشینی ایجاد نمایند.
یک رنگ بندی درست میتواند روح شما را نوازش دهد. سعی کنید از رنگ های زیادی در اتاق خواب خود استفاده نکنید. اگر به تصویر دکوراسیون اتاق خواب خانه لوکس در گوگل و… نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که به هیچ عنوان از ترکیب رنگ زیادی استفاده نشده است و حداکثر رنگ های به کار رفته، 4 رنگ است. اگر لوازم اتاق خواب شما به رنگ سفید است، کار شما بسیار راحت است. همانطور که میدانید رنگ سفید با تمام رنگ های مصنوعی و طبیعی میتواند ست شده و دیزاین بی نظیری را ایجاد نماید؛ مانند رنگ های قرمز، سبز، آبی، کهربائی و…
اما همیشه به این صورت نیست و افراد نظرات متفاوتی دارند. ممکن است رنگ دیوار اتاق خواب فردی سبز، آبی و… باشد و در این شرایط بحث کمی فرق میکند. برخی از رنگ ها به سختی ترکیب میشوند، البته منظور از سختی در ترکیب، این نیست که اصلا ترکیب نمیشوند. نه! همه رنگ ها میتوانند حداقل با چند رنگ، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد نمایند. ما در زیر چند رنگ را نام خواهیم برد که شاید به شما در نحوه دیزاین اتاق خوابتان کمک شایانی نماید.
رنگ خاکستری با رنگ زرد، رنگ آب با رنگ مرجانی، رنگ سبز با رنگ طوسی، رنگ صورتی با مسی، آبی روشن با خاکستری، رنگ آبی و خاکستری و…

آشنایی با پتو دو نفره ونلون

آشنایی با پتو دو نفره ونلون

ما در این قسمت به بررسی جامع پتوهای مدل ونلون خواهیم پرداخت:
ـ زیبایی و تنوع در طرح و رنگ
کارخانه تولید پتو دو نفره ونلون، طرح های بسیاری را بر روی این منسوجات چاپ کرده و این منسوجات را در رنگ های گوناگون تهیه و روانه بازار نموده است.
ـ جنس عالی و دوام فوق العاده
بهترین و مرغوب ترین الیاف مصنوعی که میتوان در تهیه و تولید پتوها به کار برد، الیاف پلی استر است. کارخانه تولید پتو دو نفره ونلون از الیاف پلی استر در تولید محصولاتش بهره برده است.
به دلیل به کاربردن الیاف پلی استر در خط تولید این کالا، دوام این محصول بالا است و به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهد. پتوهای بسیاری در بازار هستند که بعد از یک الی دو بار شست و شو، افت کیفیت داشته و تغییر رنگ میدهند. اما پتوهای ونلون این چنین نیستند.
ـ کمیت در کنار کیفیت
برخی از کارخانجات، فقط به کمیت اهمیت داده و از کیفیت کالا غافل میمانند، اما شرکت تولید پتو نرمینه که تولیدکننده پتوهای ونلون است، کیفیت را همگام با کمیت به پیش میراند.
ـ نرمی و لطافت
ـ نرمی یکی از مهم ترین خواسته های ما از یک پتو است. لطافت پوست آدمی را نوازش داده و از دست رفتن پرزهای پتو به مرور زمان، احساس ناخوشایندی را ایجاد مینماید. پتوهای ونلون همیشه این ویژگی را حفظ مینمایند و در اثر برخورد با مایع شوینده و آب، حالت زبری به خود نمیگیرند.

انواع پتو ونلون

انواع پتو ونلون

کارخانه نرمینه، پتوهای نرمینه را در ابعاد یک نفره و دو نفره تولید نموده است.
ـ یک نفره:
ابعاد پتوهای یک نفره ونلون به گونه ای است که در صورت پهن شدن، تمام بخش رویی تخت را احاطه مینمایند و در بخش کناری به صورت زیبایی چین خورده و اندکی به سمت پایین متمایل میشوند.
ـ دو نفره:
ابعاد دو نفره این منسوج، 220 در 240 سانتی متر و بسیار مناسب برای تخت های دو نفره است. این سایز پتو نیز مانند یک نفره، در حین پهن شدن بر روی تخت، چین خورده و به سمت پایین آویزان میشود.
همه چیز درباره پتو عروس
پتوها جزء مهم ترین اقلام اتاق خواب نوعروسان هستند که علاوه بر اصل بودن باید از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار باشند، زیرا پتوها ماهانه شست و شو داده میشوند و اگر پتوی انتخابی نامرغوب باشد، تأثیرات زیر را در پی خواهد داشت:
ـ تغییر رنگ
ـ پرزدهی
ـ درآمدن بخشی از نخ الیاف پتو
ـ افت کیفیت و…
پتوهای گوناگونی در بازار وجود دارند که ممکن است شما به دلیل زیبایی که دارند، اقدام به خرید آنها نمایید. اما باید در کنار زیبایی، به دوام این پتوها دقت زیادی کنید. به عنوان نمونه شما به دلیل زیبایی یک پتو، بدون در نظر گرفتن برند آن، اقدام به خرید پتو مینمایید. بعد از گذشت مدتی و بعد از چند بار شست و شو، متوجه میشوید که رنگ این منسوج از بین رفته است و پتوهایی با این شکل و شمایل بی روح، به درد اتاق خواب نمیخورد و شما باید هزینه دوباره ای را بپردازید. اگر به دنبال پتویی بادوام و در عین حال زیبا هستید، ما به شما پتو دو نفره ونلون را پیشنهاد میدهیم.

آیا پتو الیاف طبیعی برای پوست نیز مفید است

آیا پتو الیاف طبیعی برای پوست نیز مفید است

الیاف ها تأثیرات زیادی بر روی پوست میتوانند بگذارند. به عنوان نمونه پتوهای ارگانیک برای افرادی که حساسیت پوستی دارند، بسیار مفید هستند.
پتوهایی که با الیاف طبیعی تولید شده اند، گران تر از دیگر کالاها با الیاف مصنوعی هستند.. از آنجا که پتوهای الیاف طبیعی برای پوست مفید هستند و در صورت اصل بودن، مشتریان زیادی در بازار دارند. شما میتوانید این کالا را از شرکت معتبری خریداری نمایید تا خرید شما به صورت تضمین شده باشد که شرکت دیبافت کالا بهترین گزینه است.

خرید آسان انواع پتو دو نفره ونلون

خرید آسان انواع پتو دو نفره ونلون

همه ما دوست داریم که بتوانیم سریع و بدون دغدغه خرید نماییم. شرکت دیبافت کالا پتوهای دو نفره ونلون را در فروشگاه اینترنتی اش به فروش میرساندکه شما با خرید از این شرکت، هم در وقت خود صرفه جویی مینمایید و هم از هزینه رفت و آمد خلاص میشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما