شرکت تولید پتو مدل فلورا گلبافت

شرکت تولید پتو گلبافت مدل فلورا به وسیله پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ های روز و مرغوب ‌ترین الیاف طبیعی و مصنوعی انواع پتو گلبافت را تولید میکند. این پتوها در طرح‌ ها و مدل ‌های مختلف با رنگ ‌های متنوع و زیبا تولید میشوند. تولیدکنندگان این نوع پتو با هدف جلب رضایت مشتری، رفع نیازهای بازار، فروش بیشتر و بهتر سعی میکنند تا انوع پتو را با بالاترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت به فروشگاه ‌ها و مراکز فروش عرضه کنند.

از پتو مدل فلورا چه اطلاعاتی دارید

از پتو مدل فلورا چه اطلاعاتی دارید

امروزه بیشتر افراد جامعه استفاده از پتو را به استفاده از لحاف ترجیح میدهند، چراکه پتوها سبک تر بوده و در مقابل گرمای بیشتری دارند، دارای رنگ ها و طرح های متنوع و متناسب با هر دکوراسیون بوده، کم حجم تر هستند و جای کمتری را اشغال میکنند و در نهایت زیبایی و نرمی و لطافت بیشتری دارند.
از آنجایی که پتوهای موجود در بازار دارای تنوع زیادی از نظر طرح، رنگ و جنس هستند، این مسئله باعث سردرگمی خریدار در هنگام انتخاب میشود. همانطور که میدانید از بهترین کارخانه‌ های تولیدی پتو در کشور، شرکت تولیدی پتو گلبافت است. پتو گلبافت از باسابقه ترین و قدیمی ترین انواع پتوها محسوب میشود که در طول زمان همیشه مشتری پسند بوده است. پتو گلبافت یکی از مرغوب ترین پتوهای تولیدشده این شرکت است که مناسب هدیه دادن و جهیزیه هم است. این پتو دارای نشان و آرم استاندارد است. قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و به صورت دستی را هم دارا است و پس از شست و شو رنگ و اندازه خود را حفظ میکند. ضد حساسیت بوده و آلرژی ‌های پوستی و تنفسی ایجاد نمیکند. دارای وزن متعادل و تقریباً سبک بوده و در عین حال گرمای مناسب دارد. بسیار نرم و لطیف است. پرزدهی ندارد و غالباً الیاف آن از جنس پلی استر تشکیل شده‌ است. دوردوزی های آن کاملاً منظم و مرتبط با رنگ زمینه است و دوخت بسیار تمیزی دارد. پتو گلبافت شادیلون در جنس های مختلف تولید میشود که غالباً از جنس پلی استر خالص یا ترکیب پلی استر و نخ هستند. ضد چروک پذیری بوده و ثبات رنگ و اندازه بعد از شست و شو دارد.
با توجه به کیفیت بالای این محصول اما شرکت به دلیل جلب رضایت مشتری سعی کرده که قیمت هایی مناسب را در نظر بگیرد تا مشتری و خریدار محترم اعتماد لازم و همیشگی را داشته باشد.

آشنایی با مدل ‌های پتو پسرانه

آشنایی با مدل ‌های پتو پسرانه

برای گروه های سنی مختلف مدل ‌های متنوعی از پتوها در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه میشوند که از نظر سایز هم دارای استاندارد لازم برای هر سن هستند. به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوها جذاب، زیبا و آرامش بخش باشند، به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های مفرح تولید میشوند و هم به صورت طرح دار که از بهترین آنها انواع پتو گلبافت از جمله پتو گلبافت سه بعدی، پتو گلبافت گل برجسته و پتو گلبافت ساده است.
طرح های مورد نظر به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ بر روی پتوی مورد نظر ایجاد میشوند. پتوی مورد نیاز برای بچه ها در مدل ‌های ژله ای، پشمی، مسافرتی، سه بعدی، برجسته و… تولید میشوند. طرح ها و نقش ‌هایی که برای انواع پتو بچگانه و به خصوص پتو پسرانه مورد استفاده قرار میگیرند، بسیار متنوع و زیبا هستند که تفاوت عمده پتوهای دخترانه و پسرانه در طرح و رنگ آنها است. از جمله طرح های معروف و پرطرفدار پسرانه باب اسفنجی، تام و جری، بن تن، مرد عنکبوتی، ماشین ها، شخصیت های کارتونی و همچنین پتوهای ساده هستند. ازطرفی برای انتخاب این نقوش سعی شده تا از شخصیت های ترسناک و خشن به هیچ عنوان استفاده نشود. بهترین رنگ برای پتو پسرانه رنگ های آبی، کرم، قرمز روشن و… است که البته بهتر است متناسب با سیسمونی یا دکوراسیون اتاق خواب گل پسرتون باشد.

توزیع کنندگان انواع پتو گلبافت مدل فلورا

توزیع کنندگان انواع پتو گلبافت مدل فلورا

عرضه و توزیع انواع پتو گلبافت مدل فلورا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت کلی و جزئی در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین در مراکز توزیع بسیاری انجام میشود. یکی از بهترین مراکز عرضه این پتو شرکت دیبافت است که شما میتوانید برای ثبت سفارش به سایت شرکت مراجعه کرده و بعد از مشورت با کارشناسان فروش اقدام به خرید نمایید.

 

1

  1. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما