نرخ روز روفرشی کشدار جدید ترمه تبریز

روفرشی کشدار جدید با طرح‌هایی از ترمه در بازار طرفداران خاص خود را دارد. مزایای استفاده از این نوع روفرشی موجب شده تا اکثر خانم‌های خانه‌دار آنها را به مدل‌های ساده و قدیمی تر ترجیح دهند.

 

در این میان اطلاع از نرخ روز این محصولات در تبریز و دیگر کلان شهرها به ویژه برای خریدهای عمده اهمیت بسیاری دارد. از کجا می‌توان قیمت انواع روفرشی عمده را استعلام نمود؟

 

نرخ روز روفرشی کشدار جدید ترمه تبریز

 

روفرشی کشدار بسیار مقاوم و محکم

روفرشی کشدار به مدل‌هایی اطلاق می‌شود که در هر چهار طرف آن کش‌هایی تعبیه شده است تا به آسانی زیر فرش قرار بگیرند. این نوع روفرشی‌ها به هیچ عنوان سر نمی خورند و سایزی متناسب با فرش شما دارند. جمع نشدن و سر نخوردن دو مزیت و ویژگی آنها نسبت به مدل‌های قدیمی تر است.

 

طرح و رنگ انواع روفرشی کشدار نیز نسبت به مدل‌های ساده، متنوع و زیباتر است. استفاده از الیاف پلی استر، مخمل و نخ‌های ابریشمی در تولید آنها منجر به افزایش مقاومت انواع این محصولات در برابر عوامل محیطی شده است.

اگر قصد خرید روفرشی کشدار مقاوم و محکم با عمر مفید بالا را دارید، همواره موارد زیر را در هنگام خرید مدنظر قرار دهید:

  • اولین نکته اینکه رنگ روفرشی متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد.
  • مدل‌هایی را انتخاب نمایید که قابلیت شستشو با لباسشویی و مواد شوینده را دارند.
  • سعی نمایید روفرشی با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی را انتخاب نمایید.
  • روفرشی رنگ ثابت انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی و مکان‌های پررفت و آمد هستند.
  • سایز روفرشی نباید بزرگتر از فرش شما باشد.

 

از آنجایی که لبه روفرشی‌های کشدار به آسانی زیر فرش قرار می‌گیرند، استفاده از آنها در اتاق کودک و حتی آشپزخانه بر روی فرش اصلی بهترین راهکار جهت افزایش عمر مفید فرش‌ها خواهد بود.

 

روفرشی کشدار بسیار مقاوم و محکم

 

توزیع بهترین روفرشی کشدار جدید

انواع روفرشی مانند فرش‌ها در ابعاد مختلف 3، 6، 9 و 12 متری تولید می‌شوند. قیمت و نرخ فروش آنها متناسب سایز، جنس الیاف تولیدی، رنگ الیاف، برند شرکت تولیدی و حتی چگونگی سفارش و خرید می‌تواند متغیر باشد.

 

همانطور که می‌دانید روفرشی‌های کشدار جدید در بازار از محصولات تولید داخل یا وارداتی از کشورهای ترکیه و چین هستند. تنوع محصولات خارجی از نظر طرح و رنگ بیشتر بوده اما کیفیت مدل‌های ایرانی می‌تواند مناسب تر باشد.

 

یکی از پر طرفدارترین مدل‌ها در بین ایرانیان روفروشی کشدار طرح ترمه است که برای تمام دکوراسیون‌ها مناسب می‌باشد. در این سایت توزیع بهترین روفرشی ترک و ایرانی جدید به صورت عمده و با قیمت تولیدی توسط مشاوران فروش و نمایندگان پخش صورت می‌گیرد. اعلام موجودی برندهای داخلی و خارجی و استعلام قیمت روز از جمله خدمات این مرکز به شمار می‌آیند.

قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران و قیمت انواع رروفرشی کشدار همه روزه در حال تغییر است.

توزیع بهترین روفرشی کشدار جدید

2

  1. سلام خسته نباشید این روفرشی واقعاعالیه احسنت به انتخابتون قیمتش رو هم بفرمایید ممنون میشم ???

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما