مرکز پخش پتوی گلبافت دو لایه

مرکز پخش پتوی گلبافت دو لایه این محصول را با قیمت مناسب و بسیار عالی در سایت پتوکده عرضه می‌کند. پتوی گلبافت بهترین برند پتو است که کیفیت بالایی دارد.

پتو یک کالای خواب است و جزو وسایل شخصی می‌باشد. پتو دارای ارقام مختلفی است که از لحاظ ابعاد، طرح، برند تولیدی، جنس و غیره تفاوت دارند. از آن جا که افراد تقریبا یک سوم ساعات شبانه روز را با این وسیله سر و کار دارند باید ویژگی های مطلوبی داشته باشد.

 

مرکز پخش پتوی گلبافت دو لایه

مزایا استفاده از پتو گلبافت دو لایه

پتو وسیله‌ای است که وجود آن ضروری است و چون استفاده زیادی دارد باید به گونه‌ای باشد که افراد هنگام استفاده از پتو به آرامش برسند و استراحت و خواب راحتی را تجربه کنند. این کالا دارای ویژگی هایی است که این آرامش را کاملا به افراد القا می‌کند.

پتو دو لایه گلبافت از محصولات تولیدی گلبافت است که ضخیم بوده و برای فصل زمستان بسیار مناسب است. مزایا استفاده از پتو گلبافت دو لایه بسیار زیاد است.

پتو گلبافت دورو از جنس پنبه یا الیاف مصنوعی بسیار با کیفیت است. همچنین هیچ گونه پلاستیک یا الیاف نامرغوب در تولید آن استفاده نشده است، از این رو مانند برخی پتوها پوست بدن را نمی‌سوزاند‌.
این پتو بسیار نرم و لطیف است و لطافت آن با شستن و استفاده دائم از بین نمی‌رود. پتو گلبافت پرز نمی‌دهد و مشکلات تنفسی ایجاد نمی کند. دور تا دور این پتو با نوار مخمل یا ساتن بسیار با کیفیت با دو دور دوخت دور دوزی شده تا هنگام شستن و یا بر اثر وارد شدن فشار و کشش تغییر فرم ندهد و نخ کش نشود.
پتو گلبافت دولایه ضد تعریق بدن است و به سرعت بوی عرق و بوی نامطبوع نمی‌گیرد.

 

مزایا استفاده از پتو گلبافت دو لایه

مزایا خرید عمده انواع پتوی گلبافت دو لایه

پتو گلبافت دو لایه انواع مختلفی دارد که از لحاظ ابعاد، طرح و رنگ و خصوصیات دیگر تفاوت دارند. این کالا در مدل های طرح دار و ساده و تک رنگ تولید می‌شود.

مثلا پتو گلبافت طرح دار در طرح های گل برجسته و رنگی وجود دارد که بسیار خاص و لاکچری هستند. این کالا در سایز های مختلف مناسب کودک، نوجوان، تک نفره و دو نفره وجود دارد.

کیفیت  پتو گلبافت به حدی است که باعث شهرت فراوان این محصول شده است. قیمت این کالای خواب به عوامل مختلفی مانند: سایز و ابعاد، طرح و مدل، میزان تقاضا، نوع عرضه و غیره بستگی دارد.

از مزایا خرید عمده انواع پتوی گلبافت دو لایه این است که می‌توان تعداد بالای این کالا را با نازل ترین قیمت و به قیمت تولیدی تهیه کنید و از تخفیف های ویژه‌ای بهره مند شد.

برای خرید پتوی دولایه گلبافت کافی است به سایت پتوکده رجوع کنید، پتوی مناسب خود را با سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید و خرید ایمنی را تجربه کنید.

 

مزایا خرید عمده انواع پتوی گلبافت دو لایه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما