مرکز فروش پتو هدیه لیلیان

ما اغلب دوست داریم برای خریدهای مهم به بازارهای بزرگ برویم تا امکان انتخاب از میان غرفه های مختلف، زیاد باشد. در این حالت میتوان مقایسه قیمت، کیفیت، رنگ و طرح محصولات را به سادگی انجام داد. برای خرید پتو نیز چنین است. به طور مثال برای خرید پتو لیلیان اصل، باید مرکز فروش پتو هدیه لیلیان مد نظر ما باشد. مرکزی که گران فروشی نکند، تنوع داشته باشد و پاسخ گویی در آن، توسط نیروهای با حوصله و مجرب صورت بگیرد. به طور حتم میتوان گفت یکی از این مراکز، سایت دیبافت است که کارشناسانی دل سوز، سفارشات کوچک و بزرگ شما عزیزان را به طور اینترنتی ثبت میکنند.

آشنایی با پتو مدل لیلیان

آشنایی با پتو مدل لیلیان

کارخانه پتو لیلیان یزد، انواع مختلفی از پتو را با نام هایی خاص به بازار عرضه میکند. این نام ها عبارتند از: هدیه، سورینا، طلایی، ممتاز و پریما که در این میان، ما قصد داریم مدل هدیه لیلیان را خدمت شما معرفی کنیم. در ابتدا باید خیال شما را از جانب اعلا بودن این پتو راحت کنیم چراکه این پتو صادرات هم دارد و این نشان از معتبر بودن محصولات کارخانه است.
پتو هدیه لیلیان با وزن ۲۸۰۰ گرم که به همراه بسته بندی آن نزدیک به ۳۱۰۰ گرم میرسد، در ابعاد ۲۲۰ در ۱۹۵ سانتی متر مربع به صورت دو نفره تولید میشود. این پتو از قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی پشتیبانی میکند و درزهای آن به خوبی دوخته شده اند تا طول عمر پتو بالاتر برود و حین استفاده آسیب نبیند. پتو لیلیان مدل هدیه از طرح و رنگ های متنوعی برخوردار است و به شما در انتخاب دیزاین اتاقتان کمک شایانی میکند. این کارخانه از سال ۱۳۸۳ اقدام به تولید منسوجات کرده و در این مدت با کوشش فراوان، توانسته جای خود را در بازارهای داخلی و خارجی به خوبی باز کند.

بررسی مدل انواع پتو طرح دار

بررسی مدل انواع پتو طرح دار

طبق سلیقه شما فضای کلی طرح پتو میتواند کلاسیک، اسپرت، سه بعدی، گل دار و برجسته باشد. محققان آمریکایی در زمینه روان شناسی میگویند بهتر است رنگ پتو را بین رنگ های صورتی، گلبهی، لیمویی، سبزهای ملایم، یاسی، کرم یا حتی سفید انتخاب کنید زیرا این رنگ ها، باعث ایجاد آرامش قبل از خواب میشوند و کیفیت خواب را بالا میبرند. طرح پتو نیز چنین است؛ هرچقدر طرح ها ساده تر و خلوت تر باشند، باعث ایجاد حس آرامش و راحتی قبل از خواب میشوند. اگر علاقه ای به خرید پتوهای تک رنگ ندارید، استفاده از پتوها با طرح های هندسی ساده یا پتوهای گل دار پیشنهاد دیگری است که میتواند باعث آرامش ذهنی شود. به طبع طرح پتوهای کودکان با بزرگ سالان متفاوت است و در این زمینه خرید پتوهایی که رنگ های گرم و تند پرهیجان دارند، مناسب نیست یا شخصیت های کارتونی خشن و قرمز رنگ نیز باعث ناآرامی میشوند. بهتر است پتو در زمینه رنگ های بالا باشد و شادی نسبی خوبی داشته باشد. کاراکترهای دوست داشتنی بچه ها و آنهایی که برایشان محبوب هستند هم گزینه دیگری است تا بچه ها را تشویق به خواب به موقع کند. علاوه بر رنگ، نکته مهم دیگر در خرید پتو کودک، ارگانیک و پنبه ای بودن پتو و به طور کلی ضد حساسیت بودن این منسوج است که درجه مهم تری در انتخاب پتو کودکان دارد.

بهترین برند تولیدکننده پتو در ایران

بهترین برند تولیدکننده پتو در ایران

با توجه به اهمیت مقوله تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان، ما باید سعی کنیم در تمامی زمینه ها نمونه های داخلی را با کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر از نمونه های خارجی ارائه دهیم. پتو نیز یکی از کالاهای مورد نیاز تمامی انسان ها است و تولیدکنندگان ایرانی همواره سعی دارند، نیاز بازار را به بهترین شکل ممکن تامین کنند و این کار تنها با دانش فنی و نساجی مناسب میسر میشود.
وجود شرکت هایی مانند لیلیان و سایت هایی مانند دیبا بافت نگار با مدیریت افراد با تجربه، باعث میشود بتوانیم برندهای اصیل ایرانی را پیدا کنیم؛ برندهایی که در تمامی مراحل تولید همگام رقبای خود پیش میروند و در نهایت در مواردی از آنها نیز پیشی میگیرند و اقدام به صادرات میکنند. با حمایت از کالاهای ایرانی و برندهایی نظیر گلبافت، شادیلون، لیلیان، نرمینه و موارد محبوب و معتبر دیگر، ما به اقتصاد کشور جانی دوباره میبخشیم. مادامی که پتو لیلیان اصل میتواند کارایی نمونه خارجی را داشته باشد، خرید از بیگانه، تیشه زدن به ریشه تولید ملی و صرف هزینه بیشتر است. درحالی که میتوانیم با قیمتی ارزان تر مشابه آن پتو را از برند ایرانی تهیه کنیم. محصولات خارجی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با ارز و گمرک، اغلب گران تر خواهند بود و گاهی مشکلاتی دارند که ما را مجبور به مرجوع کردن منسوج میکنند.

صادرات پتو هدیه لیلیان
شرکت های ایرانی سعی میکنند در کنار تولید نمونه های مرغوب با طرح و رنگ های بی نظیر، درجه بندی کیفیت محصولات را هم انجام بدهند تا هر قشری از جامعه، توانایی خرید را داشته باشند یا برای مواردی که کمیت مهم است و نه کیفیت، بتوانیم با صرفه اقتصادی بیشتری خرید کنیم. پتوها با توجه به هر سلیقه ای تولید میشوند و اکثر نمونه های موجود در بازار خارجی، امروزه در بازار ایران با تولید کننده داخلی هم وجود دارد.
بهترین کار این است که اگر توانستیم نمونه ایرانی را با همان کیفیت نمونه خارجی پیدا کنیم، آن را خریداری نماییم و تنها در مواردی میتوانیم به سمت خرید برند خارجی برویم که طرح و رنگ دلخواه وجود نداشته باشد یا کیفیت در آن حد را پیدا نکرده باشیم که این موارد کمتر رخ میدهد. از قدیم خرید پتو از برندهایی شناخته شده مانند گلبافت یا لیلیان و شادیلون امروز مرسوم بوده است و ایرانی ها از این پتوها به دلیل کیفیت بالا، ضد حساسیت بودن، قیمت مناسب، نرمی و لطافت (که حتی از نام این برندها مشخص است)، برای هدیه دادن و برای تامین نیاز خود استفاده میکردند.

صادرات پتو هدیه لیلیان

صادرات پتو هدیه لیلیان

خوشبختانه پتو لیلیان اصل امروزه به حدی درجه یک و اعلا شده است که نه تنها در بازارهای داخلی ایران با استقبال بالایی روبه رو شده، بلکه بخشی از بازارهای کشوری مانند عراق را هم تصاحب کرده است. اگر شما علاقه مند به صادرات منسوجات به کشورهای اطراف هستید، پتو هدیه لیلیان یکی از انتخاب های مناسب خواهد بود. این کالا از نظر دوردوزی، مواد اولیه، ضد حساسیت پوستی و تنفسی بودن و طرح و رنگ های بی نظیر، زبان زد است و همین موجب میشود انتخاب مناسبی برای صادرات باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما