مرکز فروش پتو مینک ژاکارد

یکی از انواع مختلف پتوهایی که روانه بازار شده است پتو مینک ژاکارد است که شما میتوانید این منسوج را از مرکز فروش اصلی آن یا نمایندگی هایی که در سطح شهرهای مختلف ایران پراکنده شده اند خریداری نمایید. به عنوان یک مقدمه کلی لازم میدانیم که شما را با سطح محبوبیت پتوها در بین عموم مردم آشنا کنیم. پتو یکی اقلام و وسایل ضروری برای زندگی انسان است و مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. پتو همدمی گرم و نرم برای بسیاری از انسان هایی است که از سرمای زمستان گریزان اند و شب های بلند و سرد زمستانی را میتوانید با وجود این همراه گرما بخش سپری کنید. پتو همان کالای جذاب و دوست داشتنی که برخی از انسان ها چنان به وجود آن وابسته اند که بدون اینکه در سرمای زمستان زیر آن بخزند، نمیتوانند خوابی پر از آرامش و راحت را تجربه کنند.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو مینک ژاکارد
این منسوج میتواند مکانی گرم و دل پذیر را برای تن های خسته مان ایجاد کند و پس از گذراندن یک روز پر مشغله کاری ما را به خوابی عمیق و لذت بخش تبدیل میکند. خوب است بدانید که به طور میانگین و متوسط هر فرد حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری میکند؛ از این رو میبایست در انتخاب کالا و لوازم خوابش از جمله پتو دقت لازم و کافی را به کار ببرد. بیان این نکته را لازم میدانیم که منسوج نام برده مشتریان و خواهان پر و پا قرصی دارد که نه تنها در فصول سرد سال بلکه در فصولی با هوای گرم و معتدل نیز حاضر به دل کندن از آن نمیشوند. همین امر منجر شده است تا در بازارهای تجاری خرید و فروش این محصول شاهد انواع مختلفی از پتوها مانند پتوهای پشمی، کرک دار، چهار فصل و… باشیم حتی در راستای همین موضوع پتوهای مسافرتی طراحی و تولید شده است که علاوه بر نگهداری آنها در منزل میتوانید هنگام سفر این پتوها را با خود هم سفر کنید و از آن لذت ببرید.
همان طور که میدانید پتو در انواع بسیار زیادی و همچنین نام های متعددی طراحی و تولید میشود. یکی از برندها و مارک های تولید کننده پتو، کارخانه تولیدی پتوی مینک ژاکارد است که علاوه بر اینکه از کیفیت مطلوبی برخوردار است، بسیار نرم و لطیف بوده و این ویژگی در آنها موجب جلب نظر بسیاری از مشریان و خریداران شده است. توجه داشته باشید که میتوانید انواع پتوی مینک ژاکارد را به دو صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید. اگر هدف شما خرید به صورت حضوری است میتوانید از طریق نمایندگی هایی که در سراسر کشور وجود دارد اقدام کنید و اگر قصد خرید به صورت اینترنتی را دارید میتوانید از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند اقدام کنید.
– مشخصات پتو مینک ژاکارد
– آشنایی بیشتر با پتوهای پنبه ای
– دسته بندی انواع پتو از نظر طرح
– توزیع کنندگان برتر انواع پتو مینک ژاکارد

مشخصات پتو مینک ژاکارد

مشخصات پتو مینک ژاکارد

پتو یکی از محصولات پر طرفدار و واجب هر خانه و خانواده است که هم در داخل کشور تولید میشود و هم از سایر کشورها پتوهای وارداتی به بازار ایران تزریق میشوند. کیفیت مطلوب و قابل قبول تولیدی های ایرانی در داخل کشور موجب افزایش متقاضیان این محصول شده است و عده زیادی از خریداران علاقه مند به خرید پتوهای شادیلون ایرانی هستند. یک پتوی مینک ژاکارد ایرانی با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:
ابعاد آن استاندارد باشد، علاوه بر سبک وزن بودن باید قابل شست و شو باشد، به سایر ملحفه ها و لباس های فرد رنگ پس ندهد، بافتی متراکم و مناسب داشته باشد، در عین اینکه قابل تنفس باشد و در نهایت باید در بافت آن الیاف طبیعی و مرغوب به کار رفته باشد تا موجب حساسیت پوستی نشود.
علاوه بر اینکه لطافت و نرمی فوق العاده ای دارد گرمای مطلوبی را در خود نگه میدارد. توجه داشته باشید که این مدل از پتوها مناسب فصل های سرد سال است و الیاف مرغوبی که در بافت آن به کار رفته است موجب شده تا گرمای بدن فرد را به خوبی در خود نگه دارد. به کار بردن الیاف مصنوعی و نا مرغوب موجب ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی میشوند، اما الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتوی مینک ژاکارد درجه یک بوده و ایجاد مشکل نمیکند. به طور کلی کارگاه های تولید پتومینک ژاکارد طوری زمینه سازی کرده که خریداران بتوانند به طور مستقیم و بدون واسطه، این محصول را خریداری نمایند. مصرف کنندگان پتو مینک ژاکارد با کمی تحقیق و جست و جو میتوانند عرضه کنندگان ویژه این محصول را بیابند. عرضه این محصول به شکل های مختلفی انجام میپذیرد و شما میتوانید قیمت آن را از عرضه کنندگان اصلی بپرسید.

آشنایی بیشتر با پتوهای پنبه ای

آشنایی بیشتر با پتوهای پنبه ای

این دسته از انواع پتوها جنسی ترکیبی دارند به این منظور که الیاف تشکیل دهنده آنها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. توجه داشته باشید که در بازار خرید و فروش پتوها، پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها 100% از پنبه خالص باشد بسیار کم یاب بوده و به ندرت پیدا میشوند. پتوهای پنبه ای ضمن اینکه از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار اند بلکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حبس کنند. این دسته از پتوها نسبت به پتوهای پشمی پرز کمتری دارند و برای چهار فصل مناسب اند، یعنی برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز به عنوان یک وسیله گرم کننده و در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار به عنوان یک روانداز مناسب به کار میروند.
قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر این است که انواع پتوها از جمله پتو پنبه ای را به صورت عمده و تکی و با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش میرساند. همچنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو پنبه ای نمایید. علاوه بر آن قبل از خرید خود توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

ویژگی های منحصر به فرد پتوهای پنبه ای

ویژگی های منحصر به فرد پتوهای پنبه ای

حجم کمی دارد و جنس آن از الیافی ساخته شده است که به هیچ وجه پرز نمیدهد، در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده است و به راحتی میتوانید آن را چه به صورت دستی و چه به کمک ماشین لباس شویی بشویید. در ساخت پتو پنبه ای تمامی استانداردهای کیفی و کمی رعایت شده است. ضمن اینکه حجم کمی دارد، اما خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد و میتواند گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد. در تهیه و تولید الیاف آن از پلی استر استفاده شده است که موجب لطافت و نرمی فوق العاده ای آن شده است و هنگامی که این پتو را لمس میکنید به شما حس و حال بسیار خوبی را القا میکند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی پنبه ای جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی میشود و حمل و نقل آنها بسیار راحت است.
صحبت از پتوی پنبه ای و پشمی نا خود آگاه ذهن ما را به سمت و سوی فصول سرد سال از جمله زمستان میکشاند، اما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه این پتو، پتویی استراتژیک و کاربردی برای سایر فصول معتدل نیز است. پتوی پنبه ای با وجود اینکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی که دارد، اما در مقابل از قابلیت تنفسی چشمگیری هم برخوردار است به گونه ای که مانع از تعریق و رطوبت بستر خواب میشود.
کالای خواب دیبا بافت علاوه بر تضمین کیفیت محصولاتی که عرضه میکند، بلکه تمامی قیمت هایی که ارائه میکند کاملا واقعی است. خرید پتوی پنبه ای از تیم پر قدرت دیبا بافت امکان پذیر است و شما میتوانید علاوه بر خرید و سفارش آنلاین محصولات کالای خواب از قیمت روز و لحظه ای انواع پتوها از جمله پتوی پنبه ای مطلع شوید. پس کافی است که شما از محصولات تولیدی دیبا بافت دیدن نمایید، سفارشات خود را ثبت کنید یا با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را پیگیری کنیم و پاسخ گوی شما باشیم. اگر بخواهیم ویژگی های بارز پتوی پنبه ای را به اختصار و اجمال معرفی کنیم باید بگوییم که پتویی است بسیار ارزان و سبک به گونه ای که حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر است. ضمن اینکه تار و پودهای آن از الیاف طبیعی پنبه به صورت ظریف تری ساخته شده است. توجه داشته باشید که پتوی پنبه ای طرف داران خاص خود را دارد و میتواند تجارتی پر رونق و پر سود را برای شما ایجاد کند.

راهنمای انتخاب پتو

راهنمای انتخاب پتو

پتو باید قابلیت شست و شو داشته باشد: از آنجا که پتوها به ویژه پتوهای در معرض تماس با بدن انسان هستند برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند. بنابراین پتویی مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده باشد. شما میتوانید این پتوها را به دو صورت دستی یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید.
به طرح و رنگ پتوی مد نظرتان توجه کنید: چراکه طرح و رنگ ظاهری پتو میتواند به صورت مستقیم روح و روان انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین اگر هدف شما تجربه کردن خوابی پر از آرامش است به شما توصیه میکنیم به هیچ وجه پتوهایی با رنگ های تند و تیز را انتخاب نکنید چراکه آرامش شما را به هم میزنند. انتخاب پتوهایی با رنگ های ملایم مانند صورتی روشن، گل بهی، سبز روشن، لیمویی و… به طور کلی رنگ های پاستیلی میتواند خوابی پر از آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر هدف شما خرید پتو سفری برای کودک تان است باز هم همین امر صدق میکند و باید از خرید پتوهایی با طرح های کارتونی خطرناک اجتناب کنید.
بر اساس نیاز و میزان بودجه تان خرید نمایید: همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوهای سفری در انواع و برندهای متنوعی طراحی و تولید میشوند و همین امر منجر به تفاوت قیمت ها شده است. در خرید هر نوع محصولی از جمله پتو که جزئی از محصولات کالای خواب است قیمت یک پارامتر مهم برای خریداران بوده است به گونه ای که گاهی اوقات در اثر به توافق نرسیدن سر قیمت، یک معامله لغو شده است. بنابراین شما باید مطابق با میزان بودجه تان و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید باید یک برند از پتوهای سفری را انتخاب کنید که با میزان پول شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد. قبل از خرید باید سایز پتویی را که میخواهید خریداری نمایید تعیین کنید: پتوهای سفری در سه سایز مختلف یک نفره، دو نفره و کودک عرضه میشوند که شما میتوانید مطابق با نیازتان به خرید آنها اقدام کنید.

دسته بندی انواع پتو از نظر طرح

دسته بندی انواع پتو از نظر طرح

اگر بخواهیم اهمیت رنگ بندی و طرح نهایی پتو مینک ژاکارد را برای شما شرح دهیم؛ باید به گفته روانشناسان اروپایی اشاره کنیم که میگویند برای اینکه قبل از خواب به آرامش نسبی برسیم و با دیدن رنگ ملایم پتو مغزمان از تنش های روزمرگی دور شود بهتر است رنگ پتوهایتان را از بین رنگ های ملایم و پاستیلی مانند سبز روشن، لیمویی، گلبهی، صورتی، کرم، یاسی و حتی سفید انتخاب کنید.
از دو جهت است که میگوییم رنگ پتو و طرح رویی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است: اول اینکه تاثیر مستقیمی روی روح و روان و پس از آن خلق و خوی فرد مصرف کننده دارد؛ دوم اینکه میتوانید با انتخاب رنگ مناسب پتو هارمونی جذاب و دل نشینی را در فضای اتاق خوابتان ایجاد کنید و رنگ کالای خوابتان را با رنگ سایر وسایل ست کنید و از زیبایی و هم خوانی آن لذت ببرید. نکته ای دیگر که باید در این زمینه بدانید این است که پتوها از نظر رنگ بندی به دو گروه تک رنگ و چند رنگ دسته بندی میشوند. مسلماً از نظر زیبایی پتوهای رنگ رنگ در سطح بالاتری قرار دارند نسبت به پتوهای تک رنگ. اگر شما به استفاده از این پتوهای تک رنگ علاقه ای ندارید توصیه میکنیم از طرح های گل دار و طرح های هندسی ساده یا مینیمال استفاده کنید.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو مینک ژاکارد

توزیع کنندگان برتر انواع پتو مینک ژاکارد

شرکت های صنعتی و نساجی از جمله توزیع کنندگان در عرضه انواع پتو مانند پتو مینک ژاکارد هستند که با استفاده از کارآمد ترین و بروزترین ابزار آلات و ماشین آلات بافندگی و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته است یک قطب مهم در تولید انواع پتوها با طرح ها و مدل های مختلف باشد و در این زمینه حرفی برای گفتن دارد و نسبت به رقیبان خود در درجه بالاتری قرار دارد. از جمله توزیع کنندگان پتوی مینک ژاکارد شرکت دیبا بافت نگار قم است که با مدیریت مجرب و با سابقه به همراهی تیم زبده و کارآمد خود آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای در زمینه خرید و فروش منسوجات درجه یک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما