مرکز عرضه پتو نرمینه دو نفره نگین

پتوهای برند نرمینه در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. یکی از انواع مختلف آنها مدل نگین است که در دو سایز یک نفره و دو نفره به فروش میرسند. مرکز عرضه کننده پتو نرمینه دو نفره نگین، این پتوها را با قیمتی مناسب عرضه میکنند. قیمت پتو نرمینه دو نفره نگین به گونه ای مناسب است که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. شما میتوانید این نوع از پتوها را از مراکز عرضه و نمایندگی های مختلفی که در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف وجود دارند خریداری نمایید.
کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت و تولید پتوی نرمینه دو نفره نگین به کار رفته است آن را به یک قطب مهم اقتصادی در کشور تبدیل کرده است و کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه سالانه درخواست های زیادی برای واردات پتوی نرمینه دو نفره نگین از ایران هستند. منسوج نام برده خود انواع مختلفی دارد مانند پتوی نرمینه مدل نگین گل برجسته، مسافرتی، نوزادی و… این پتوها را میتوانید به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.
– چگونه از همه چیز درباره پتو نرمینه دو نفره نگین مطلع شویم؟
– آشنایی با پتوهای پنبه ای
– از پتوهای صادراتی چه میدانید؟
– فروش شگفت انگیز انواع پتو نرمینه دو نفره نگین

همه چیز درباره پتو نرمینه دو نفره نگین

همه چیز درباره پتو نرمینه دو نفره نگین

پتو همدمی گرم و نرم برای بسیاری از انسان هایی است که از سرمای زمستان گریزان اند و شب های بلند و سرد زمستانی را میتوانید با وجود این همراه گرما بخش سپری کنید. پتو همان کالای جذاب و دوست داشتنی که برخی از انسان ها چنان به وجود آن وابسته اند که بدون اینکه در سرمای زمستان زیر آن بخزند، نمیتوانند خوابی پر از آرامش و راحت را تجربه کنند.
از طرفی مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. این منسوج میتواند مکانی گرم و دل پذیر را برای تن های خسته مان ایجاد کند و پس از گذراندن یک روز پر مشغله کاری ما را به خوابی عمیق و لذت بخش تبدیل میکند. خوب است بدانید که به طور میانگین و متوسط هر فرد حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری میکند، از این رو می بایست در انتخاب کالا و لوازم خوابش از جمله پتو دقت لازم و کافی را به کار ببرد.
پتوی دو نفره مدل نگین به دو دلیل در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، اول اینکه در ساخت و تولید آن تمامی استانداردها رعایت شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است دوم اینکه وجود طرح و رنگ های جذاب روی آن افراد بسیاری را به خود جذب کرده است و مورد پسند اکثر متقاضیان و خریداران واقع شده است. شما میتوانید پتوی نرمینه دونفره نگین را در مراکز توزیع و نمایندگی های فروش کالای خواب تهیه کنید. پتوی مدل نگین یکی از انواع مختلف پتوهای برند نرمینه است و مناسب استفاده در فصل زمستان.

همه چیز درباره پتو نرمینه دو نفره نگین
پلی استری که در تهیه و تولید پتوی نرمینه مدل نگین به کار رفته است آن را به پتویی ایدئال تبدیل کرده است که از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار است. پتوی نرمینه دو نفره نگین در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد که نوع دو نفره آن پر فروش تر است. ویژگی بارز پتو نرمینه دو نفره نگین این است که قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی را دارد. کارخانه تولید کننده پتوهای نرمینه این پتوها را در انواع مختلفی عرضه و آماده فروش میکند که هر یک از انواع پتوهای نرمینه دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه میشوند. چند نمونه از انواع کلی پتوهای نرمینه با مشخصات آنها:
پتوی نرمینه مدل نگین: دارای تنوع بسیار زیاد در انواع رنگ های مختلف است که در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش می رسد در ساک های ویژه ای بسته بندی می شوند قابل شستشو هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی است و ضد آلرژی و حساسیت نیز است.
پتوی نرمینه مدل نرمین: این نوع پتو نیز در سایزهای یک نفره و دو نفره به فروش میرسند که نوع دو نفره آن میتواند کادوی مناسبی برای عروس و دامادها باشد. علاوه بر آن اگر هدف شما خرید پتوی نرم و لطیفی است که در طراحی و تولید آن استانداردها رعایت شده باشد، پتوی نرمینه مدل نرمین میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. علاوه بر کیفیت ساخت عالی که در رنگ ها و طرح های شیک و خاص تولید میشود، اندازه آن مطرح است که سایز آن نسبت به انواع دیگری از محصولات نرمینه اندکی بزرگ تر است.
پتوی نرمینه بافت: این مدل هم مشابه دو مدل پیش از خود، در سایزهای یک نفره و دو نفره به فروش میرسد. پتوهای نرمینه ای که در این گروه واقع شده اند یک لایه بوده و از جنس پلی استر مرغوب ساخته شده اند. نوع دو نفره آن مناسب برای استفاده همزمان دو نفر است. این پتوها قابلیت شستن با ماشین لباس شویی و همچنین با دست را دارند. حاشیه اطراف آنها به طرز محکمی لبه دوزی شده و پتوهای این دسته از استحکام مناسبی برخوردار هستند.

همه چیز درباره پتو نرمینه دو نفره نگین
پتو نرمینه کودک: از آنجا که پوست کودک و نوزاد شما بسیار حساس و نازک است، باید در انتخاب پتوی آنها دقت بیشتری به کار ببرید، چراکه اگر الیاف به کار رفته در ساخت و تولید محصولات کالای خواب کودکتان از مواد نامرغوب مصنوعی مانند مواد پلاستیکی باشد، علاوه بر ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی میتواند خسارت های جبران ناپذیری داشته باشد. در وهله دوم باید به طرح و رنگ پتو توجه شود، چراکه تأثیر مستقیمی روی روحیه کودک میگذارد پس پتو نرمینه کودک در طرح ها کارتونی جدید و رنگ های شاد و گرم عرضه میشود تا خوابی پر از آرامش را برای کودک دلبندتان به ارمغان بیاورد.
پتوی نرمینه یک نفره گل برجسته: وزن آن با احتساب وزن بسته بندی حدود 1400 گرم بوده و همان طور که از نامش پیداست، مناسب و قابل استفاده برای یک نفر است. جزء پتوهای صادراتی بوده و بسیار مستحکم و مقاوم است و الیافی که در ساخت آن به کار رفته اند، آن را به یک پتوی ضدحساسیت پوستی تبدیل کرده است.
پتوی نرمینه اکریلیک: شرکت تولیدی و صنعتی پتو نرمینه در زمینه تولید انولع پتو نرمینه اکریلیک را دارد که پتوهای این دسته نسبت به پتوهای پلی استر از قیمت ها و نرخ های متفاوت تری برخوردار اند. منظور از نام گذاری پتو نرمینه اکریلیک اسم الیاف به کار رفته در آن است. اکریلیک الیافی است که تولید کنندگان پتو از جمله تولید کننده پتوی نرمینه برای ساخت پتوها از آن استفاده میکنند. توجه داشته باشید که مقدار الیافی که از جنس اکریلیک در تهیه پتو استفاده میشوند، رابطه مستقیمی با میزان لطافت و نرمی پتو دارند. به عبارتی دیگر هر چقدر الیاف اکریلیک به کار رفته در تهیه پتو بیشتر باشد، میزان لطافت و نرمی پتو نیز به همان اندازه افزایش می یابد. پتو راشل یکی از انواع پتوهایی است که در این گروه قرار گرفته اند و به دلیل اینکه حدود 87% مواد اولیه آن از جنس الیاف اکریلیک است از نرمی و لطافت ویژه ای برخوردار است.
پتو نرمینه بافت مدل نسیم: این پتوها در دو سایز مختلف یک نفره و دو نفره تولید میشوند که جنس آن از پنبه (کتان درجه یک) بوده و دور آن را به شیوه ای محکم لبه دوزی کرده اند.
پتو نرمینه بچگانه، نوزاد پسر و دختر، تک رنگ، طرح ترمه ، طرح ترمه ، مدل حریر، ژله ای، طرح کودک، سروین، ونلوون و…

آشنایی با پتوهای پنبه ای

آشنایی با پتوهای پنبه ای

این دسته از انواع پتوها جنسی ترکیبی دارند. به این منظور که الیاف تشکیل دهنده آنها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. توجه داشته باشید که در بازار خرید و فروش پتوها، پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها 100% از پنبه خالص باشد بسیار کم یاب بوده و به ندرت پیدا میشوند. پتوهای پنبه ای ضمن اینکه از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار اند بلکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حبس کنند. این دسته از پتوها نسبت به پتوهای پشمی پرز کمتری دارند و برای چهار فصل مناسب اند. یعنی برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز به عنوان یک وسیله گرم کننده و در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار به عنوان یک روانداز مناسب به کار میروند.
قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر این است که انواع پتوها از جمله پتو پنبه ای را به صورت عمده و تکی و با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش میرساند. همچنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو پنبه ای نمایید، علاوه بر آن قبل از خرید خود توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

چند خصوصیت و ویژگی منحصر به فرد پتو پنبه ای

چند خصوصیت و ویژگی منحصر به فرد پتو پنبه ای

حجم کمی دارد و جنس آن از الیافی ساخته شده است که به هیچ وجه پرز نمیدهد. در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده است و به راحتی میتوانید آن را چه به صورت دستی و چه به کمک ماشین لباس شویی بشویید. در ساخت پتو پنبه ای تمامی استانداردهای کیفی و کمی رعایت شده است. ضمن اینکه حجم کمی دارد، اما خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد و میتواند گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد در تهیه و تولید الیاف آن از پلی استر استفاده شده که موجب لطافت و نرمی فوق العاده ای آن شده است و هنگامی که این پتو را لمس میکنید به شما حس و حال بسیار خوبی را القا میکند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی پنبه ای جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی میشود و حمل و نقل آنها بسیار راحت است.
صحبت از پتوی پنبه ای و پشمی ناخودآگاه ذهن ما را به سمت و سوی فصول سرد سال از جمله زمستان میکشاند اما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه این پتو، پتویی استراتژیک و کاربردی برای سایر فصول معتدل نیز است. پتوی پنبه ای با وجود اینکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی که دارد اما در مقابل از قابلیت تنفسی چشم گیری هم برخوردار است، به گونه ای که مانع از تعریق و رطوبت بستر خواب میشود. کالای خواب دیبا بافت علاوه بر تضمین کیفیت محصولاتی که عرضه میکند، بلکه تمامی قیمت هایی که ارائه میکند کاملا واقعی است. خرید پتوی پنبه ای از تیم پر قدرت دیبا بافت امکان پذیر است و شما میتوانید علاوه بر خرید و سفارش آنلاین محصولات کالای خواب از قیمت روز و لحظه ای انواع پتوها از جمله پتوی پنبه ای مطلع شوید. پس کافی است که شما از محصولات تولیدی دیبا بافت دیدن نمایید، سفارش خود را ثبت کنید و یا با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را پیگیری کنیم و پاسخ گوی شما باشیم.
اگر بخواهیم ویژگی های بارز پتوی پنبه ای را به اختصار و اجمال معرفی کنیم باید بگوییم که پتویی است بسیار ارزان و سبک به گونه ای که حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر است؛ ضمن اینکه تار و پودهای آن از الیاف طبیعی پنبه به صورت ظریف تری ساخته شده است. توجه داشته باشید که پتوی پنبه ای طرف داران خاص خود را دارد و می تواند تجارتی پر رونق و پر سود را برای شما ایجاد کند.

از پتوهای صادراتی چه میدانید

از پتوهای صادراتی چه میدانید

مسلما پتوهای صادراتی در درجه کیفی بالایی قرار دارند که مورد خرید و فروش و صادرات به کشورهای خارجی واقع شده اند. کیفیت ساخت پتوهای صادراتی به حدی بالا است که سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات این محصول از ایران هستند. علاوه بر آن مواد اولیه ای که در ساخت و تولید اولیه آنها به کار میرود بسیار مرغوب هستند و با استفاده از ابزار آلات بافندگی مدرن و ویژه ای ساخته و بافته میشوند.

فروش شگفت انگیز انواع پتو نرمینه دو نفره نگین

فروش شگفت انگیز انواع پتو نرمینه دو نفره نگین

همان طور که در ابتدای مقاله و در قسمت مقدمه خدمت شما عرض کردیم مراکز فروش و نمایندگی های فروش مختلف و معتبری در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده اند و عرضه پتو نرمینه دو نفره نگین را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده و انبوه انجام میدهد. کارخانه های تولید کننده پتوی نرمینه دو نفره نگین این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی پتوی نرمینه دو نفره نگین خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
برای کسانی که متقاضی خرید عمده پتوی نرمینه دو نفره نگین به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما