مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس

امروزه پتوهای زیادی از انواع برندهای خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که یکی از معروفترین انواع برندهای خارجی، برند پتو مرینوس است که شعبه ها و مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس به فراوانی در سراسر کشور وجود دارد.
مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس پخش کننده و عرضه کننده این پتو است که همواره تمامی تلاش خود را میکند تا پتوهایی را عرضه کند که دارای تنوع و گوناگونی بسیاری در طرح و رنگ باشند تا بتوانند نظر تمامی افراد با سلایق متفاوت را به خود جلب کنند.
پتو سه بعدی مرینوس نوعی پتو وارداتی است که تولید کشور ترکیه بوده و از طریق مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس به ایران و کشورهای دیگر وارد میشود. در تولید پتو سه بعدی مرینوس از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده شده است که این مسئله سبب کیفیت عالی و بی نظیر این محصولات شده است که عرضه و تقاضا برای خرید این پتو را افزایش داده است؛ به طوری که مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس به یکی از فعال ترین مراکز عرضه و پخش پتو برند خارجی در کشور تبدیل شده است و توانسته در مدت کمی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس
مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس پتوهای تولیدی خود را به روش مستقیم و بدون واسطه به خریداران خود عرضه میکند که در روش مستقیم میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانه تولید پتو سه بعدی مرینوس در ایران پتوهای مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه نمایند. گفتنی است که خرید مستقیم و بدون واسطه خیلی مناسب و ارزان تر از خرید با واسطه است چرا که در این روش با حذف واسطه و همین طور حذف نرخ باربری هزینه های اضافی از نرخ پتو کم میشوند و این مسئله برای مشتریان بسیار به صرفه تر است.
گفتنی است که خریداران پتو مرینوس میتوانند با مراجعه به سایت های معتبر عرضه کننده پتو سه بعدی مرینوس، خرید خود را به صورت اینترنتی و مستقیم انجام دهند و پتوی مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای موجود در سایت سفارش دهند و تهیه نمایند. لازم به ذکر است که خرید اینترنتی و غیر حضوری در واقع به منزله پل ارتباطی میان تولید کننده و خریدار است و مزایای فراوانی دارد از جمله:
1_تنوع بالای محصولات از حیث کیفیت و برند پتو
2_امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و کسب آگاهی از مدل های مختلف ارائه شده
3_امکان مطالعه ویژگی های کامل تولیدات
4_ارسال سریع و بدون وقفه محصولات از پیش ثبت و خریداری شده
با توجه به این توضیحات خریداران پتو سه بعدی مرینوس میتوانند به سایت های معتبر از جمله سایت شرکت نساجی دیبافت مراجعه کرده و کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

آنچه نیاز است درباره پتو مرینوس بدانید

آنچه نیاز است درباره پتو مرینوس بدانید

پتو طرح سه بعدی مرینوس یکی از جدیدترین انواع پتو خارجی در کشور است که طرفداران زیادی را دارد. پتوهای سه بعدی نسل جدیدی از پتوها هستند که توانسته اند جایگاه خوبی را در بازار میان برندها و طرح های متنوع پتو به خود اختصاص بدهند.
پتو سه بعدی مرینوس که تحت لیسانس مرینوس ترکیه تولید و با کیفیت صادراتی به بازار عرضه شده است از جنس الیاف پلی استر فیلامنت های موجود در بازار هستند که مرغوب ترین نوع الیاف است و یکی از خاصیت های این الیاف عدم پرزدهی آن است و پتوها به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمیدهند و الیاف آن به اصطلاح به خواب نمیرود .
پتوهای سه بعدی مرینوس از آنجایی که از الیاف مرغوب و درجه یک تهیه شده اند ضد حساسیت هستند و مناسب برای استفاده افراد حساس، سالمندان و کودکان هستند چرا که استفاده از این پتوها سبب بیماری های پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… نمیشود و افراد را از هزینه های فراوان پوست و مو بی نیاز می‌کند. پتوهای مرینوس بسیار نرم و لطیف هستند و گرمایی لذت بخش را به وجود می آورند و افراد با خوابیدن درون این پتوها، خوابی دلنشین و لذت بخش را تجربه خواهند کرد.
پتوهای سه بعدی مرینوس در ابعاد یک نفره و دو نفره تولید و عرضه میشوند که پتو یک نفره دارای ابعاد 20×40×60 سانتی متر مربع و وزن 2800 گرم و پتوهای دو نفره دارای ابعاد 20×50×60 سانتی متر مربع و وزن 4000 گرم هستند که توسط مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس به فراوانی در دسترس همگان قرار میگیرد.
یکی از ویژگی هایی که پتو مرینوس را خاص و متفاوت کرده است استفاده از چاپ سه بعدی برای ایجاد ظاهری زیبا و جذاب است. دور تا دور اطراف پتو مغز دوزی شده یا نوار دوزی شده است و این باعث میشود که بافت اصلی از پتو جدا نشود و به دوام و طول عمر بالای پتو کمک به سزایی کند.
پتو سه بعدی مرینوس به راحتی قابل شست و شو با ماشین لباسشویی یا دست بوده و در اثر شست و شوهای مکرر پرز نمیدهد، کیفیت و رنگ خود را از دست نمیدهد و مانند روز اول استفاده نیز نرم و لطیف باقی میمانند. تنها نکته ای که برای شست و شوی این پتوها باید رعایت شود این است که به هیچ وجه نباید از پودرهای آنزیم دار حاوی دانه آبی استفاده شود و دمای آب شست و شو دهنده نیز نباید بیشتر از 30 درجه سانتی گراد باشد چون کیفیت الیاف پتو را ضعیف میکنند.

پتو ژله ای بخریم یا حوله ای

پتو ژله ای بخریم یا حوله ای

امروزه پتو به یکی از نیازهای اساسی در هر خانه ای تبدیل شده است و وجود آن برای افراد از بدو تولد تا زمان مرگ بسیار ضروری و لازم است چرا که به وسیله آن خود را از سرما نجات داده و با آن میتوانند استراحت کرده و به آرامش برسند.
انواع گوناگونی از پتو در بازار وجود دارد که همواره مشتریان را برای خرید سردرگم میکند و یکی از این پتوها، پتو ژله ای و پتو حوله ای است که در واقع فرد نمیداند که کدام پتو برای او مناسب تر و کاربردی تر است و نمیتواند انتخاب درستی را داشته باشد. اگر به تازگی قصد خرید پتو را دارید و هنوز تفاوت های میان پتو ژله ای و حوله ای را نمیدانید و از کاربردهای هر کدام از آنها اطلاع ندارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ تا تفاوت ها و ویژگی های هر کدام از این پتوها را برای شما بیان کرده تا بتوانیم شما را از سردرگمی نجات بدهیم.
پتوهای ژله ای یا همان پتوهای مسافرتی یکی از پتوهای بسیار مناسب برای مسافرت و طبیعت گردی هستند و با طراحی های زیبا و جذاب توانسته اند که جایگاه خوبی را در میان خریداران پتو پیدا کنند در حالی که پتوهای حوله ای برای مسافرت زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آنها در روزهای سرد سال استفاده میشود و برخلاف پتوهای ژله ای که مناسب فصل های گرم سال همچون بهار و تابستان هستند این پتوها مناسب روزهای سرد پاییزی و زمستانی است.
حال برای انتخاب راحت تر میان پتو حوله ای و ژله ای این دو نوع پتو را از چند لحاظ با یکدیگر مقایسه میکنیم :
1_جنس: پتو حوله ای دارای ضخامت بیشتر و الیافی بسیار متراکم است که گرمای زیادی را به وجود می آورد در حالی که پتو ژله ای نمیتواند برای روزهای سرد سال استفاده شود و گرمایی ملایم را تولید میکند.
2_وزن پتو: پتوهای ژله ای یکی از سبک ترین انواع پتوها هستند که به راحتی میتوان آنها را همه جا در طول سفر با خود برد و نسبت به پتو حوله ای بسیار سبک تر و جمع و جور تر است.
3_قابلیت شست و شو: هر دو این پتوها قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و انواع شوینده ها را دارند با این تفاوت که شستن پتو ژله ای راحت تر است چون سبک تر از پتو حوله ای است.
4_قیمت و هزینه: میزان هزینه و بودجه ای را که برای خرید پتو میتوانید پرداخت کنید، مشخص کننده نوع پتو انتخابی شما است. پتوهای حوله ای به خاطر اینکه از الیاف متراکم و ضخیم ساخته شده اند قیمتی بسیار بیشتر از پتوهای ژله ای را دارند.
شما میتوانید این دو نوع پتو را بسته به نوع نیازی که دارید با یکدیگر مقایسه کرده و پتوی مناسب تر را برای خود انتخاب نمایید.

تاثیر پتو روی دکوراسیون اتاق

تاثیر پتو روی دکوراسیون اتاق

امروزه افراد یک سوم از عمر خود را در خواب و اتاق خواب میگذرانند از این ‌رو به طراحی و دکوراسیون اتاق خواب اهمیت زیادی را میدهند چرا که یکی از دلایل کم خوابی یا داشتن خوابی بی کیفیت، عدم توجه به دکوراسیون اتاق خواب و مهم ترین بخش آن یعنی تخت خواب است. دکوراسیون اتاق خواب همواره باید محیطی امن و آرامش بخش باشد پس در زمان چیدمان دکوراسیون اتاق خواب خود به همه معیارهایی که به شما آرامش و امنیت داده و بر اساس سلیقه شما هستند توجه کنید.
این کار به شما کمک میکند تا هر وقت که برای استراحت به اتاق خواب خود میروید تا استراحت کنید احساسی راحتی داشته و خوابی آرامش بخش را تجربه کنید. گفتنی است که تخت خواب یکی از بخش های مهم در به وجود آوردن جلوه و نمای زیبا اتاق خواب است که از اجزای مهم آن تخت خواب و پتو است.
همواره باید سعی کنیم که پتویی را انتخاب کنیم که دارای رنگ و طرح های زیبا باشد و نمایی دلنشین را به اتاق خواب ببخشد. پتوهایی که تولید برندهای معروف و در طرح هایی زیبا همچون پتو طرح سه بعدی، پتو گل گلی، پتو مخملی، پتو با گل برجسته و در رنگ های شاد و زیبا از پرطرفدارترین پتوها در تزئین دکوراسیون اتاق خواب هستند؛ که توسط مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس تمامی انواع پتوهای زیبا را با قیمتی مناسب و به صرفه به خریداران خود عرضه میکند.
عروس خانم ها از جمله کسانی هستند که همواره به تزئینات دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب خود اهمیت میدهند و وقت بسیاری برای خرید کالاهای خواب از جمله پتو صرف میکنند و همواره به طرح های جدید پتو همچون پتو مرینوس با طرح سه بعدی از خود علاقه نشان میدهند و به یکی از مشتریان ثابت و اصلی این پتوها تبدیل شده اند.
چون که این پتوها رنگ و طرحی زیبا دارند و نمایی زیبا را به دکوراسیون اتاق خواب میبخشند. بسیاری از طراحان داخلی توصیه میکنند که برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سراغ رنگ های سرد و خنثی نروید و بیشتر از رنگ های پر انرژی همچون رنگ های سبز، زرد و صورتی به ویژه برای دکوراسیون تخت خواب و پتو یا روتختی خود استفاده کنید چون تاثیری که رنگ ها بر شخصیت و خلق و خوی انسان میگذارند خیلی زیاد است، پس حتما در انتخاب رنگ و طرح دکوراسیون اتاق خواب خود دقت و اهمیت ویژه ای را بدهید.
یکی دیگر از مسائلی که همواره در دکوراسیون اتاق خواب مهم و تاثیرگذار است و خوابی راحت و آرامش بخش را به شما میدهد، جنس پارچه های است که از آنها به عنوان کالاهای خواب همچون پتو، روتختی و… استفاده میکنید. معمولا طراحان داخلی توصیه میکنند که از پتویی استفاده کنید که از جنس ارگانیک و درجه یک تهیه شده باشند چرا که استفاده از پتو با جنس نامرغوب سبب بیماری های پوستی تنفسی شده و آرامش را از شما سلب کرده و کیفیت خواب شما را از بین میبرد.

صادرات انواع پتو سه بعدی مرینوس

صادرات انواع پتو سه بعدی مرینوس

امروزه پتو یکی از نیازهای اساسی است که وجود آن در هر خانه ای مهم و حیاتی است. چین، ایران، ترکیه و امارات به ترتیب از بزرگترین تولیدکنندگان پتو در سراسر جهان هستند که پتوهای تولیدی را به خود کشورهای دیگر صادر میکنند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بازار داخلی آن انواع گوناگونی از پتوهای برند خارجی یافت میشود که یکی از مهم ترین آنها برند پتو طرح سه بعدی مرینوس است که توسط مرکز عرضه پتو سه بعدی مرینوس پس از تولید در کشور ترکیه به ایران صادر میشود.
انواع پتو سه بعدی مرینوس پس از تولید در کشور ترکیه در طرح و رنگ های متنوع و ابعاد گوناگون به کشورهای دیگر همچون ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی نیز صادر میشود. این پتو به دلیل دارا بودن جنس و کیفیت مرغوب اعتبار زیادی را در کشورهای صادر کننده به دست آورده است و همه روزه نیز بر عرضه و تقاضای این کالای خواب افزوده میشود به طوری که این برند به یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در این کشورها تبدیل شده است.
از آنجایی که کشو ترکیه از منابع طبیعی همچون نفت، گاز، گازوئیل و… سهم بسیار کمی را دارد از این‌ رو برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود به جذب توریست و صادرات کالاهای مختلف همچون انواع پتو سه بعدی مرینوس روی آورده است که در این زمینه بسیار موفق هم عمل کرده و توانسته جایگاه ویژه ای را در بین کالاهای خواب خانواده ها پیدا کند.
موضوع صادرات پتو سه بعدی مرینوس از کشور ترکیه به کشورهای دیگر سود زیادی را نصیب این کشور کرده است که مهم ترین آن رشد اقتصاد و افزایش ارزش پول ملی این کشور یا همان لیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما