مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت

امروزه بر کسی پوشیده نیست که پتو یکی از ضروری ترین کالاهای مورد نیاز بشر است که همواره برای ادامه زندگی و داشتن خوابی راحت و آرامش بخش به آن نیازمندیم. برندهای گوناگونی از انواع پتو در بازار موجود و مشغول به فعالیت هستند که یکی از معروف ترین آنها برند شادیلون است که به وسیله مجموعه شادیلون در سال 1357 شروع به فعالیت نمود و تا به امروز توانسته است که موفقیت های زیادی را به دست بیاورد به طوری که مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، به یکی از مراکز عمده صادرات این برند محبوب در کشور تبدیل شده است و این برند علاوه بر برند داخلی توانسته که موفقیت های بسیاری را در بازارهای کشورهای همجوار مخصوصا عراق را به دست بیاورد و گفتن این موضوع خالی از لطف نیست که مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، در زمینه صادرات کالا به منطقه خاورمیانه بسیار موفق عمل کرده است. همچنین مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، به آسانی میتواند پتوهای خود را به کشورهای افغانستان و پاکستان نیز عرضه کند و در این کشورها بازار فروش خوبی را نیز دارد، چرا که کارخانه پتو شادیلون در شهر مشهد قرار دارد و این شهر به کشورهای افغانستان و پاکستان نزدیک تر است و بازرگانان و تاجران بین المللی این کشورها میتوانند به کارخانه شادیلون و همچنین مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت مراجعه کرده و نسبت به خرید عمده و عرضه این کالا به کشور خود اقدام نمایند.

مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت
مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، تمامی تلاش خود را میکند که همواره پتوهای صادراتی آن از لحاظ کیفیت و مرغوبیت درجه یک و عالی باشند تا بتواند رضایت مشتریان را در این راه سبب شود.
امروزه با توجه به آمارها و گزارشات رسیده از اداره پوشاک و صنایع نساجی ایران، ظرفیت اسمی تولید پتو صادراتی در کشور بیشتر از 13 میلیون تخته است و میزان تقاضا برای پتوهای صادراتی بسیار بالا است و مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت یکی از مراکز عمده عرضه و صادرات پتو است که توانسته در این راه به موفقیت های زیادی برسد، به طوری که در حال حاضر مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، به عنوان مرکز اصلی برای صادرات پتو درجه یک به اقصا نقاط جهان شناخته میشود.
پتو درجه یک ایرانی یا پتو مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت از الیاف مرغوب و باکیفیت تولید شده است، این الیاف به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی و با انواع شوینده ها هستند و با شست و شوهای مکرر کیفیت و شکل خود را از دست نمیدهند. افرادی که در کارخانه های تولیدی پتو مشغول به فعالیت هستند و همچنین کارکنان مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت به خوبی میدانند که مهم ترین عامل در زمینه افزایش فروش کالا تنوع گسترده محصولات است، از این‌ رو پتوهای تولیدی خود را در رنگ، طرح، و نقش های متنوعی عرضه و صادر میکنند.
با تلاشهای فراوان مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، امکانات و زمینه های لازم جهت صادرات پتوی درجه یک ایرانی در طرح، رنگ و مدل های متنوع به خارج از کشور فراهم شده است و تجار و بازرگانان بین المللی میتوانند با مراجعه به مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت و یا سایت های اینترنتی خرید پتو به صورت عمده نسبت به تهیه این کالا اقدامات لازم را انجام دهند.

ویژگی های پتو شادیلون تک نفره نو بافت

ویژگی های پتو شادیلون تک نفره نو بافت

همه میدانیم که پتو یکی از کالاهای ضروری برای استراحت و خواب شبانه است و این نیاز چنان مهم و ضروری است که برندهای متنوعی برای تولید آن، مشغول به فعالیت و عرضه هستند. به طوری که علاوه بر بازار داخلی بازار کشورهای دیگر را نیز در زمینه صادرات پتو، به انحصار خود درآورده اند که در این زمینه برند شادیلون و مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت، بسیار فعال هستند. محصولات برند شادیلون نو بافت شامل پتو دو نفره نو بافت، پتو مسافرتی نو بافت و پتو تک نفره نو بافت شادیلون هستند.
پتو تک نفره شادیلون لطافت و نرمی زیادی را دارد و گرمای دلنشین، برای فرد ایجاد میکند که این ویژگی آن را به انتخابی مناسب و کاربردی برای روزها و شب های خنک و سرد تبدیل کرده است.
جنس این پتو از کتان است و به دلیل استفاده از جنس نخ در تولید این پتو، گرمای دلنشینی را برای فرد بوجود می آورد. این پتو قابلیت شست و شوی آسان با دست را دارد و به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی، کشش، فشار و… قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و انواع شوینده ها را دارد و بدلیل استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک در تولید آن با شست و شوهای مکرر رنگ و کیفیت آن ثابت میماند و چروک نمیشود.
این پتوها بیشتر برای کودکان، افراد سالمند و افراد حساس مناسب است چرا که بدلیل استفاده از الیاف مرغوب و با کیفیت در تولید این محصولات، این پتوها ضدحساسیت هستند و فرد با استفاده از این پتوها دچار ناراحتی های پوستی مثل اگزما، آلرژی، خارش و… نمیشود و به سلامتی خود کمک میکنند. این ویژگی یکی از مهم ترین مواردی است که مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت برای صادرات محصولات خود به خارج از کشور همواره بر آن تاکید دارد. این پتو در ابعاد 220×160 سانتی متر و در طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبایی ارائه میشود تا افراد بتوانند با توجه به دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه خود و اعضای خانواده، مناسب ترین رنگ را انتخاب و خریداری نمایند.
گفتنی است که دور تا دور این پتو دور دوزی شده است تا در هنگام جا به جایی و شست و شو، الیاف به کار رفته در پتو نتواند از بافت اصلی جدا شود و به اصطلاح پتو، نخ کش نشود. از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این پتو میتوان به وزن کم آن نسبت به برندهای دیگر اشاره کرد که احساس سنگینی را در بدن، ایجاد نمیکند. این ویژگی بیشتر مناسب کودکان است که با استفاده از این پتو در هنگام خواب احساس سنگینی و ناراحتی نکنند.

همه چیز درباره پتو مخصوص کودکان

همه چیز درباره پتو مخصوص کودکان

امروزه پتو به یکی از نیازهای اساسی و ضروری تبدیل شده است. پتو یک وسیله شخصی است و هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد. این نیاز برای کودکان از اهمیت بالاتری برخوردار است؛ چرا که خواب راحت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فرآیند رشد و تکامل کودک است و برای داشتن خوابی راحت، استفاده از پتوی مناسب و باکیفیت ضروری است. اگر به تازگی قصد خرید پتویی مناسب با ویژگی ها و کاربردهای مناسب با قیمتی مقرون به صرفه را برای کودک دلبندتان دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پتویی مناسب و منحصر بفرد و بهترین برندهای عرضه کننده پتو کودک را به شما معرفی نماییم.
یکی از مهم ترین عوامل خرید پتو کودک جنس پتو است که برای کودکان، بهتر است از جنس های نرم و لطیف، ضد تعریق و پتوهایی که از جنس الیاف مرغوب و با کیفیت هستند استفاده نمود که برای این منظور از پتو با جنس های پنبه ای، پشم شیشه ای، میکروفایبر و بامبو استفاده میکنند، یکی دیگر از ویژگی های مطلوب این جنس پتوها خاصیت ضدحساسیت بودن آنهاست، افراد با استفاده از این جنس پتوها دچار حساسیت های پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… نمیشوند و سلامتی آنها به خطر نمی افتد. این ویژگی برای کودکان اهمیتی ویژه دارد چرا که کودکان پوست حساسی دارند و با انتخاب پتو مناسب برای آنها باید به رشد و سلامتی هر چه بیشتر کودکان خود کمک کنیم.

خرید انواع پتو شادیلون تک نفره نو بافت
همواره سعی کنید برای کودک خود پتویی را انتخاب کنید که دوام و مقاومت بالایی را داشته باشد و به راحتی با ماشین لباسشویی قابل شستن باشد چرا که شست و شوی پتو با ماشین لباسشویی به راحتی خود شما نیز کمک میکند. یکی دیگر از ویژگی‌های پتوی مطلوب کودکان پتویی است که ایمنی بالایی را داشته باشد، برای این منظور از پتویی استفاده کنید که سوراخ های متعددی داشته باشد و بتواند جریان هوا را براحتی از خود عبور بدهد و باعث خنک نگه داشتن بدن نوزاد شود. ابعاد و اندازه در انتخاب پتو کودک نیز بسیار تاثیرگذار است و سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که نه آنقدر کوچک باشد که نتواند بدن کودک را بپوشاند و نه آنقدر بزرگ که باعث خفگی و سنگینی بدن کودک شود.
طرح و رنگ در انتخاب پتو کودک بسیار مهم و کاربردی است، همواره سعی کنید از پتوهایی برای کودکان خود استفاده نمایید که دارای طرح و رنگ های شاد و جذاب باشند و از خرید پتو با طرح های ترسناک و خشونت آمیز خودداری کنید چرا که این طرح ها باعث استرس و کابوس های شبانه در کودکان میشود. یکی از مهم ترین عوامل در خرید پتو کودک برند پتو است همواره سعی کنید پتوهایی را برای کودکان خود خریداری نمایید که از برندهای بسیار معروف همچون برند پتو نرمینه، گلبافت، شادیلون و… باشد و همواره سعی کنید که از خرید پتوهای ارزان قیمت برای کودکان خود اجتناب کنید.

انواع پتو کودکانه برای کودک پسر

انواع پتو کودکانه برای کودک پسر

پتو یک کالای کاربردی و مناسب است برای اینکه انسان بتواند برای مدتی سرما را از خود دور کرده و بدن خود را با آن گرم نگه دارد. باید بدانیم که پتوها هم، دنیای خاص خود را دارند و هر پتویی مناسب گروه خاصی است مثلا بعضی از پتوها مناسب پسران هستند و بعضی دیگر مناسب دخترانند که این تفاوت، بیشتر در دنیای کودکان دیده میشود.
امروزه تولید کنندگان پتو در تمامی نقاط جهان به خوبی میدانند که مهم ترین نیاز مشتریان برای خرید، داشتن طرح های خاص و متنوع با رنگ هایی زیبا و دوست داشتنی است و دلیل تفاوت در پتوهای دخترانه و پسرانه تفاوت در طرح و رنگ پتوهای تولیدی است. به طوری که در طراحی های پسرانه بیشتر از پتوهایی با طراحی های ساده و سنگین با رنگ های آبی، قهوه ای، بنفش و… استفاده میشود. تولیدکنندگان پتو شادیلون کودکانه بخوبی با شخصیت های دختربچه ها و پسربچه ها آشنایی دارند و نقش های شخصیت های پرطرفدار در کارتون های مورد علاقه کودکان را میشناسند و همواره سعی دارند که برای تولید پتوهای کودکانه مخصوص پسران از طرح های کارتونی شخصیت های مورد علاقه و محبوب پسران همچون پاندای کونگ فو کار، بن تن، باب اسفنجی، سگ های نگهبان و… استفاده کنند.
لازم به ذکر است که مراکز و کارخانجات تولید پتو برای تولید پتوهای مسافرتی نیز سعی میکنند که تفاوت‌های میان دنیای دخترانه و پسرانه را نیز درنظر بگیرند و پتوهای مسافرتی دخترانه و پسرانه تولید کنند.
از ویژگی‌های طرح های بکار رفته در پتوهای مسافرتی پسرانه میتوان به طراحی‌های ساده و راه راه و طرح های چهارخانه در اندازه های کوچک با رنگ های تیره مثل طوسی، سرمه ای، قهوه ای و… اشاره کرد.
گفتنی است که پتوهای پسرانه با کیفیت عالی در طراحی‌های متنوع و زیبا همگی در سایت اینترنتی مجموعه نساجی دیبافت موجود بوده و شما میتوانید با کمک مشاوران و کارشناسان فروش در میان انواع متنوعی از پتوهای این مجموعه، پتو مورد پسند خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید انواع پتو شادیلون تک نفره نو بافت

خرید انواع پتو شادیلون تک نفره نو بافت

پتو یکی از نیازهای اساسی و روزمره ای است که افراد برای گرم کردن خود از آن استفاده میکنند و یکی از برندهای معتبر در زمینه خرید و فروش پتو شادیلون مدل تک نفره نو بافت است که بازار فروش و صادرات خوبی نیز دارد از این‌ رو مرکز صادرات پتو شادیلون تک نفره نو بافت یکی از بزرگترین مراکز در زمینه صادرات این پتوی محبوب به خارج از کشور است.
قیمت پتو شادیلون نو بافت به عوامل مختلفی از جمله طرح و رنگ، جنس و ضخامت، میزان وزن، دارا بودن قابلیت شست و شو، برند تولیدکننده، اندازه و ابعاد و نحوه خرید آن کالا بستگی دارد که نحوه خرید و عرضه پتو مهم ترین عامل در قیمت پتو است که پتو شادیلون نیز از این امر مستثنی نیست. فروشندگان انواع پتو برند ایرانی مراکزی هستند که در کار خرید و فروش پتو بوده، بدین صورت که پتو را به صورت عمده و با قیمتی بسیار کمتر از قیمت بازار، از کارخانه تولیدی خریداری نموده و با قیمت روز بازار به فروش میرسانند و با این کار علاوه بر کسب سود فراوان برای خود، بخشی از نیازهای جامعه را نیز تامین میکنند.
خریداران انواع پتو شادیلون تک نفره نو بافت باید قبل از خرید اطلاعاتی کامل و جامع از پتوی مورد نظر خود داشته باشد و آن پتو باید علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی مناسب را نیز داشته باشد که برای دستیابی به این اطلاعات باید به سایت های معتبر پتو مراجعه کرده و از میان انواع گوناگونی از پتوها، پتوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید اینترنتی پتو مزایای فراوانی دارد از جمله اینکه با حذف واسطه ها شما میتوانید پتویی را با قیمت منصفانه خریداری نمایید، در وقت خود صرفه جویی کرده و پتوی دلخواه خود را انتخاب نمایید.
سایت های عرضه کننده پتو شرکت بازرگانی دیبافت تمامی این اطلاعات مفید را در اختیار خریدار قرار داده و خریدار پتو میتواند با آگاهی کامل برای خرید پتو اقدام نماید.

1

  1. با سلام من این محصول را از شرکت شما خریداری کردم و به کشور های آلمان و هلند صادر کرده ام. ممنون از خوش قولی و پیگیری های خوب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما