مرکز صادرات پتوی نرمینه مدل سروین

برای همکاری با مرکز صادرات پتوی نرمینه مدل سروین ابتدا بهتر است در مورد این صنف صنعتی موارد را خدمت شما عرض کنم. کارخانه پتوی نرمینه در استان اصفهان، شهر کاشان شروع به فعالیت حرفه ای خود کرده است و توانسته یکی از برندهای رقابتی پتو با فروش بسیار بالا در ایران شود. مجموعه تولیدی پتوی نرمینه هر روزه طرح های جدیدی از این پتو را رونمایی میکند. پتوهای نرمینه مدل سروین در سایزهای متفاوت برای استفاده نوزادان، کودکان و بزرگسالان تولید شده، دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ است. این پتوها توسط چندین نماینده فروش در سراسر کشور به فروش میرسد که خرید پتوهای نرمینه مدل سروین با سفارش های تناژ بالا و به طور مستقیم از نمایندگی ‌ها باعث کاهش هزینه‌ ها خواهد شد. به طور کلی نمایندگی های پتوی نرمینه پاسخگوی سفارش های زیاد هستند که بالتبع خریدهای جزئی را باید زیر نظر سایر فروشگاه ها انجام داد. پتوهای نرمینه مدل سروین از بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار هستند، این کالا دارای سایز استاندارد بوده و طول عمر بالایی دارند. پتوهای نرمینه در مدل ‌های مختلفی مانند پتوی نوزاد، پتوی کودک، پتوی مسافرتی، پتوی دولایه و پتوی یک‌ لایه تولید میشوند.
معروف ترین، پرطرفدار ترین و زیباترین مدل های پتوی نرمینه که مورد حمایت بسیاری از سلیقه ها قرار گرفته است عبارتند از:

  • پتوی نرمینه مدل سروین
  • پتوی نرمینه مدل نرمین
  • پتوی نرمینه مدل نسیم
  • پتوی نرمینه مدل نگین
  • پتوی نرمینه
  • پتوی نرمینه مدل ونلوون

این منسوجات دارای مدل‌ های تک ‌رنگ و چند رنگ است و به ‌صورت ساده و گل برجسته عرضه میگردد. گفتنی است که قیمت پتوهای گل برجسته مقداری بیشتر از پتوهای ساده است. در میزان قیمت پتوهای نرمینه عوامل بسیاری مانند طرح، ابعاد و نوع الیاف به‌ کار رفته در پتو مؤثر است. این پتوها در اندازه های یک ‌نفره و دو نفره و با وزن ‌های مختلف عرضه میگردد که میتوان این پتوها را از مراکز مختلف خریداری نمود.

پتوی نرمینه مدل سروین

پتوی نرمینه مدل سروین

پتوی سروین نامی است که گروه تولیدی پتوی نرمینه برای انواع پتوهای مسافرتی سبک، انتخاب کرده است؛ با توجه به سبکی و نوع کیفیتی که دارند، در رده رقبای پتوهای خارجی از قبیل پتوی اسکیمو و پتو سنفیلا، که نمونه مشابهی از آنها هستند را هستند.

مشخصات بارز پتوی نرمینه مدل سروین

مشخصات بارز پتوی نرمینه مدل سروین

بافت پتوهای نرمینه مدل سروین از الیاف پلی استر است که این امر باعث شده از لطافت و نرمی خاصی برخوردار باشند. همچنین از دیگر مشخصه های این پتو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تار و پود محکم و بافت یکنواخت
  • مقاوم در برابر چروک
  • استفاده از رنگ ها و طرح های زیبا در تولید
  • ثبوت رنگ بعد از شست و شو و عدم رنگدهی و رنگ پریدگی.
  • قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی
  • دوخت نوار دور پتو که باعث افزایش کیفیت و طول عمر پتو میشود.

این پتوها با توجه به نوع و مدل خود در ابعاد و وزن های متفاوت راهی بازار میشوند.

کیفیت پتو سروین

کیفیت پتو سروین

یکی از ویژگی های پتوی نرمینه مدل سروین مربوط به داشتن کیفیت تضمین شده و غیر قابل قیاس این محصول با دیگر محصولات از دیگر برندها خواهد بود و همچنین لبه دوزی شدن آن باعث افزایش طول عمر پتو است. از مهمترین دلایل دیگری که برای مرغوب بودن کیفیت این پتو میتوان به آن اشاره نمود، مربوط به استفاده از الیاف پلی استر درجه یک در خط تولید این محصول خواهد بود.

خرید عمده پتوی نرمینه مدل سروین

خرید عمده پتوی نرمینه مدل سروین

با وجود سطح کیفیتی بالایی که از پتوهای نرمینه مدل سروین مشاهده میکنید، این پتوها، یکی از انتخاب های خرید کلی و عمده مشتریان همیشگی این منسوج است. تولیدی پتوی نرمینه امکان سهل الوصولی را برای مشتریان خرید عمده خود به وجود آورده است که در کمترین زمان ممکن بتوانند خرید خود را به صورت حضوری یا آنلاین با قیمت بسیار مناسب تری از نمایندگی های پتوی نرمینه مدل سروین انجام دهند که خود از امتیازات خرید و فروش هوشمندانه این شرکت تولیدی است.

مشخصات پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین

مشخصات پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین

پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین به صورت یک لایه و در اندازه های یک نفره و دونفره بافته میشود. با توجه به نوع الیاف به کار رفته در این نوع پتو، قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز دارد که هیچگونه آسیبی به پتو نمیرساند. سایز استاندارد برای تولید پتوی نرمینه یک نفره مدل سروین ۱۵۰ در۲۱۰ سانتی متر بوده و اغلب دارای وزن 1000 تا ۱۱۰۰ گرم است.

پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین

پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین

نوعی دیگر از پتوهای نرمینه مدل سروین میتوان به پتوی ژله ای سروین اشاره کرد، بسیار راحت و نرم هستند، همچنین خاصیت ضد حساسیت دارند و فضای خیلی کمی را به خود اختصاص میدهند، بنابراین برای مسافرت و همچنین خانه هایی که فضای بسیار کمی دارند کاملا مناسب است. خرید و فروش این پتوها از روش های مختلفی امکان پذیر است. هم میتوان از طریق نمایندگی ها به صورت حضوری و هم از طریق سایت به صورت غیر حضوری پتوی ژله ای مورد نظر و مورد نیاز خود را خریداری نمود.
افراد زیادی هستند که میان انتخاب پتوی ژله ای ایرانی و خارجی، بر سر دوراهی قرار میگیرند، زیرا پتوهای خارجی، دارای قیمت ارزان تر نسبت به پتوهای ایرانی هستند. ولی باید به این موضوع توجه داشت که پتوهای خارجی از کیفیت بسیار پایین تری نسبت به پتوهای ایرانی برخوردارند و طول عمر کمتری دارند، به طور کلی قیمت پتو با توجه به کیفیت آن نوسان دارد و تمامی افرادی که کیفیت برای آنها در اولویت قرار دارد، پتوی نرمینه مدل سروین یکی از بهترین گزینه های موجود است.
پتوی نرمینه ژله ای مدل سروین تک نفره، در اندازه استاندارد ۱۵۰ در۲۱۰ سانتی متر و وزن ۱۱۰۰ گرم تولید میشود. کارخانه این محصول را در بسته بندی های ۲۸ عددی در کارتن به بازار ارائه میدهد .همچنین پتوی نرمینه دو نفره مدل سروین هم با اندازه ۲۱۰ در ۲۲۰ سانتی متر تولید میشود که این پتوها در هر بازاری فروش قابل توجهی داشته است.

پتو ژله ای ارزان قیمت یا پتوی ژله ای با کیفیت بهتر

اگر در خرید عمده پتوی ژله ای، به دنبال ارزان ترین قیمت موجود در بازار هستید، پتوی ژله ای مارک اسکیمو میتواند یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی موجود باشد، پتوی اسکیمو به دلیل وزن و کیفیت پایین تری که نسبت به پتوی نرمینه مدل سروین دارد، محصول خود را با قیمت های ارزان تری ارائه میکند. اما اگر در خرید پتو کیفیت، لطافت و طول عمر بیشتر مد نظر شما است، پتوی نرمینه مدل سروین یکی از بهترین پتوهای رقابتی در بازار جهانی است که به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در بافت این پتو از کیفیت بالایی برخوردار و قیمت آن نسبت به پتوهای مشابه بیشتر است. به طور کلی شما عزیزان میتوانید بر اساس اولویت های خود، اقدام به خرید نمایید.

پتوی ایرانی نرمینه مدل سروین

پتوی ایرانی نرمینه مدل سروین

پتوی ایرانی نرمینه مدل سروین یکی از نمونه پتوهای مسافرتی ایرانی است، که با توجه به وزن سبک و کارایی چهار فصل که دارند در بازارهای جهانی مورد استقبال زیاد مشتریان قرار گرفته اند و در نتیجه میتواند موقعیت مناسبی برای صادرات و همچنین افزایش سود دهی و پیشی گرفتن از تمامی رقبا به حساب آید. پتوهای نرمینه مسافرتی مدل سروین، دارای دو اندازه استاندارد ۱۵۰ در۲۱۰ سانتی متر برای تک نفره و همچنین ۲۱۰ در۲۲۰ سانتی متر برای دو نفره مناسب هستند. یکی از بهترین برندهای تولیدی پتو در بازارهای ایرانی و خارجی، شرکت تولیدی پتوی نرمینه است، که محصولات خود را با توجه به خصوصیات، طرح ها و کاربرد های گوناگونی که دارند، با نام های تجاری مختلفی همچون پتو سروین، نرمین، نگین، ارکید و … به بازار عرضه میکند.

پتوهای سبک نرمینه مدل سروین

پتوهای نرمینه مدل سروین با وزن های ۱۱۰۰ گرم برای تک نفره و ۱۵۰۰ گرم برای دونفره از سبک ترین پتوهای مسافرتی موجود محسوب میشوند که از قیمت های خوبی نسبت به مارک های مشابه برخوردار اند و شما میتوانید با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت برای خرید عمده آنها اقدام فرمایید.

قیمت پتوی نرمینه مدل سروین درجه یک

قیمت پتوی نرمینه مدل سروین درجه یک

پتو یکی از مهمترین کالاهای خواب به شمار میآید که بهتر است از مواد اولیه ای تولید شود که مرغوب بوده و حساسیت های پوستی ایجاد نکند، گرمای مورد نیاز را تولید کند، ابعاد استاندارد داشته باشد و وزن آن نه بسیار سنگین و نه سبک باشد. پتوهای نرمینه مدل سروین در طرح ها و رنگ های متفاوتی با مشخصات خاصی برای سلایق و نیازهای مختلف تولید میشوند. اگر پتوهای نرمینه مدل سروین را به صورت مستقیم از درب کارخانه تهیه کنید با قیمتی کمتری در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین میتوانید از سلامت و اصل بودن آن اطمینان حاصل نماید.
با توجه به کیفیت درجه یک پتوهای نرمینه مدل سروین قیمت این پتوها بالاتر از مدل های مشابه ایرانی و خارجی است، اما در کنار این افزایش قیمت ها میتوان انتظار طول عمر بالاتر و مرغوبیت بیشتری هم از این محصول داشت. انواع پتوهای ایرانی و خارجی، در بازار با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی ارائه میگردد که این امر، به دلیل متفاوت بودن مختصات و الیاف کاربردی در پتو است. مثلا پتوی تک نفره نرمینه مدل سروین به نوبه خود میتواند در وزن های ۱۱۰۰ گرم به بالا با طرح های متفاوت تولید و به بازار ارائه شود و بدون شک، هر وزن و طرحی قیمت های مختص به خود را دارد. در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت انواع پتوهای نرمینه مدل سروین میتوانید با تماس از نمایندگی های این تولیدی در سرار کشور و همچنین پایگاه های اینترنتی از قیمت های این مدل با خبر شوید.

صادرات پتو ژله ای

با توجه به داغی بازار صادرات انواع پتو، میتوان به کیفیت و طراحی منحصر به فرد پتوهای ژله ای نرمینه مدل سروین اشاره کرد. تولیدی های پتو میتوانند با صادرات پتوهای خود به کشورهای همسایه و مجاور، تولیدات خود را افزایش دهند که همین امر موجب کاهش در هزینه ها، آن هم به دلیل سر شکن شدن قیمت، هنگام خرید انبوه و عمده خواهد شد.

صادرات پتوی ژله ای نرمینه مدل سروین به عراق

صادرات پتوی ژله ای نرمینه مدل سروین به عراق

پتوهای ژله ای نرمینه مدل سروین با تنوع فراوان از نظر طرح، رنگ و ضخامت میتوانند با داشتن وزن های مختلف، قیمت های متفاوتی نیز برای فروش داشته باشند. کشور عراق به تناسب نزدیکی با ایران از نظر دوستی، برادری و همسایگی با ایران به عنوان یکی از اهداف تجاری در دید تولید کنندگان ایرانی قرار گرفته است و همواره به دنبال کسب مناسب ترین قیمت و بهترین کبفبت کالا بوده است. پتوهای نرمینه مدل سروین که از برند کارخانه تولیدی نرمینه است با توجه به تجربه بالایی که این شرکت در زمینه تولید پتو و سایر کالاهای خواب دارد میتوانند به عنوان یک پتوی ژله ای درجه یک برای کشور عراق با نرخ بسیار مناسب صادر کند.
جنس الیاف پتوی نرمینه از پلی استر است که در سایزهای دو نفره و تک نفره و با رنگ و طرح بسیار متنوع به بازار عرضه و مطابق با سلیقه تمام مشتریان، تنوع دارد. پتو دو نفره نرمینه مدل سروین در ابعاد 220 در200 سانتی متر و وزن 1500 گرم تولید میشود. هرچند اغلب پتوهای موجود در بازار از پلی استر تهیه میشوند، زیرا الیاف مصنوعی پلی استر باعث نرمی پتو شده و به هیچ عنوان پرزدهی ندارد. امروزه از الیاف مصنوعی به ویژه پلی استر و اکریلیک در بیشتر تولیدی ها از جمله تولیدی پتوی نرمینه مدل سروین استفاده میشود.

فروش عمده برای صادرات پتو سروین

فروش عمده برای صادرات پتو سروین

امروزه صادرات پتوی ایرانی به دلیل کیفیت مورد تایید آنها، رونق زیادی یافته و شرکت های تولیدی اقدام به صادرات انواع پتوهای با کیفیت ایرانی کرده اند که هم تجارتی پر سود برای خود تولیدی ها است و هم اینکه از خروج ارز از کشور جلوگیری میشود و همچنین حمایت از کارگر ایرانی است. از بهترین گزینه های صادرات به کشورهایی نظیر عراق و پاکستان، پتوی نرمینه مدل سروین است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.

قیمت پتوی نرمینه مدل سروین برای صادرات به عراق

قیمت پتوی نرمینه مدل سروین بنا به جنس، ابعاد، طرح، وزن و دیگر خصوصیات آن تعیین میگردد. پتوهای نرمینه مدل سروین دو نفره و یک نفره در قیمت های مختلفی به بازار ارائه میگردد و البته نسبت به دیگر پتوهای ایرانی با توجه به کیفیت بالایی که دارد قیمت مقرون به صرفه ای دارد. پتوهای نرمینه مدل سروین با نازل ترین قیمت برای صادرات به عراق و دیگر کشورها تولید میگردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما