مرجع فروش پتو مدل زمرد

مرجع های فروش زیادی انواع مختلفی از جمله پتو مدل زمرد را در بازار ایران عرضه میکنند. قیمت عمده پتو مدل زمرد در رنگ های متنوع رنگین، طرح دار باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو زمرد را به بازار آورده و در اختیار مردم قرار بدهند و پتوهای با کیفیت و ضد حساسیت زمرد را به صورت عمده و خرده عرضه کنند. پتو زمرد جزو پتوهای ساده و طرح دار گل برجسته و بهترین تولیدات کشورمان است.
به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی و درجه یک این کارخانه سفارش پتوهای زیادی از سوی مشتری برای پتو زمرد انجام میشود. مرجع فروش پتو مدل زمرد مانند انواع پتوهای برند زمرد با در نظر گرفتن شرایط استثنایی در فروش، کیفیت و قیمت منسوجات خود را در حد مناسب نگه میدارد.

مشخصات انواع پتو مدل زمرد

مشخصات انواع پتو مدل زمرد

پتوها انواع مختلفی دارد که مرجع فروش پتو مدل زمرد آنها را در بازار به صورت حضوری و آنلاین به فروش میرسانند. پتو مدل زمرد از کارخانه هایی است که متنوع ترین منسوجات را تولید میکند.
– پتو بزرگ سال یک نفره
– پتو بزرگ سال دو نفره
– پتو نوزادی مخصوص سیسمونی
– پتو نوجوان دخترانه
– پتو نوجوان پسرانه
از تولیدات این کارخانه است که به دلیل تنوع و کیفیت بالا، همیشه جزو پتوهای معتبر و مورد پسند بوده است. پتو زمرد گل برجسته در طرح های ساده و گل دار تولید میشود که این شاخصه میتواند نظر و توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. جنس پتو زمرد از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر و پنبه است که امروزه جزو بهترین موادی است که در بافت پتو به کار میرود. کیفیت مواد اولیه پتو زمرد بسیار بالا است، زیرا از این مواد پتویی ضد حساسیت، نرم، لطیف، با وزن مناسب و از همه مهم تر استحکام بالا در بافت تولید میشود.

مزایای استفاده از پتو ضخیم

مزایای استفاده از پتو ضخیم

وزن پتو یکی از عوامل بسیار مهم هنگام استفاده است. تعداد بسیاری از مردم زیر پتو زمستانه که سنگین و ضخیم هستند، خواب راحت و آرامش بخش بهتری دارند، آنان بر این باورند که پتوهای زمستانه سنگین و ضخیم عصبانیت، استرس و بی خوابی را کمتر میکند و کیفیت خواب و آرامش هنگام خواب را بیشتر میکند. پتوی سنگین و ضخیم به سرعت و عمق خواب کمک میکند که پتوهای مسافرتی که ضخامت کم و وزن کمی نیز دارند از عهده این کار بر نمی آیند. وقت هایی است که درگیری های ذهنی حتی در رختخواب هم تمامی ندارد، پتوی سنگین کمک میکند انرژی مثبت به بدن برسد، پتوهای سنگین سر و صدای ذهن شما را کمتر میکند، نیز به دلیل اینکه به تولید سروتونین و دوپامین کمک میکند تاثیرات مثبت و خوبی را روی آرامش اعصاب میگذارد. احساس امنیتی که پتوی سنگین و ضخیم به شما انتقال میدهد و همچنین گرما و راحتی از فواید آن است.

اهمیت شست و شوی پتو به روش درست

اهمیت شست و شوی پتو به روش درست

هنگامی که پتوهای عرضه شده توسط مرجع فروش پتو مدل زمرد وارد خانه ها، خوابگاه ها، بیمارستان ها و… شده و استفاده میشوند پس از مدتی نیاز به شست و شو دارند. شست و شوی پتو در خانه یکی از کارهایی است که ظاهرا مشکل به حساب می آید، خصوصا اگر تعداد پتوهایی که باید شسته شود زیاد باشد.
وزن پتو اولین مسئله ای است که باید به ان توجه داشته باشید. از آنجایی که پتو هنگام خیس شدن چند کیلوگرم سنگین ‌تر میشود، باید لباسشویی را انتخاب کرد که ظرفیت شست و شوی این وزن از پتو را داشته باشد.
از شستن پتوها در دمای خیلی داغ جلوگیری کنید. بهتر است پتویی که علائم شست و شو ندارد را در کمترین دما، یعنی ۳۰ درجه بشویید. از مواد شوینده زیاد استفاده نکنید، چون ممکن است به خوبی حل نشده و پودر شوینده روی پتو بماند و پس از مدتی برای شما حساسیت ایجاد کند. پس بهتر است شست و شوی پتو را با کمترین مقدار پودر لباسشویی انجام دهید. از کمترین مقدار نرم کننده برای نرم نگه داشتن آن استفاده کنید. در بعضی موارد حتی استفاده از نرم کننده نیز پیشنهاد نمیشود. برای خشک کردن پتو بهتر است پتو را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.
اگر برچسب شست و شوی پتو تعیین میکند که باید پتو را با دست بشویید، از آب خیلی داغ برای شستن پتوی پشمی استفاده نکنید. به آرامی پتو را داخل آب فشار دهید تا مواد شوینده و آب به خوبی درون پتو بروند، مانند شست و شوی پتو با لباسشویی، در شستن با دست اول گرد و غبار پتو را بتکانید و آن را با اب سرد بشویید، اجازه بدهید نیم ساعت خیس بخورد دوباره ابکشی کنید تا مواد شوینده باقی مانده در آن به خوبی شسته شود.

پخش کنندگان مستقیم

پخش کنندگان مستقیم پتو مدل زمرد

مراجع فروش زیادی در کشور عزیزمان ایران جزو پخش کنندگان مستقیم و غیر مستقیم در زمینه فروش انواع پتوهای نیکوباف با قیمت و اندازه و طرح های مختلف مثل زمرد، الماس و… فعالیت میکنند هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران به صورت خرید عمده و تکی پتو نیکوباف میدهند. دیبافت مرجع فروش پتو مدل زمرد و انواع کالاهای خواب است.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت میپردازد و پتوهای نیکوباف با کیفیت، نرم و زیبا که متعلق به ایران است را به سرتاسر ایران ارسال میکند و همچنین این کالاهای زیبا را به کشورهای خارجی صادر میکند. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت، بهترین مشاوران فروش اداره میشود که با حوصله بسیار زیاد به خریداران عزیز خدمت میکنند و اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه میدهند. اگر قصد خرید پتوهای نوزادی، یک نفره، دو نفره، مسافرتی، کوهنوردی و… کالا خواب را هم به صورت تکی هم به صورت عمده دارید، برای مشاوره و خرید به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دل چسب و گرم و نرمی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما