مراکز عرضه پتو نرمینه مدل نرمین

پتو مدل نرمین توسط کارخانجات نرمینه تهیه و تولید میشود و این مدل یکی از پرفروش ترین مدل های کارخانه نرمینه به شمار میرود. برخی از مراکز به صورت مستقیم پتوهای نرمینه مدل نرمین را از کارخانه تولیدی خریداری مینمایند و به قیمت ارزان تری نسبت به دیگر فروشگاه ها، این منسوجات را به مشتریانشان عرضه میدارند. البته اینگونه مراکز که این پتوها را با قیمت مناسب عرضه میدارند، در سطح کشور بسیار کم هستند. آیا میدانید برترین مرکز عرضه پتو نرمینه مدل نرمین کدام شرکت است؟ چرا این شرکت جزء بهترین عرضه کننده پتو نرمینه به حساب می آید؟ چگونه میتوان از این مراکز عرضه، پتو مدل نرمین را به صورت غیرحضوری خریداری کرد؟
شرکت دیبافت کالا، جزء بهترین مراکز عرضه پتو نرمینه مدل نرمین است که این منسوجات را به صورت عمده به دست مشتریانش میرساند. هیچ یک از مراکز عرضه در سطح کشور، قیمتی ارزان تر از فروشگاه دیبافت برای فروش این پتوها به مشتریان ارائه نمیدهند و این مناسب بودن قیمت در دیبافت به این دلیل است که هیچ گونه واسطه ای در این میان وجود ندارد. شما میتوانید به صورت غیر حضوری نیز از این شرکت خرید نمایید، فقط کافی است به وب سایت دیبافت کالا مراجعه فرموده و منسوج دلخواه خود را به صورت عمده سفارش دهید.
ما در ادامه بیشتر در مورد مرکز دیبافت که پرچم دار فروش ارزان پتوهای نرمینه مدل نرمین است، توضیحاتی خواهیم داد و هر آنچه لازم است در مورد این فروشگاه برتر بدانید، برای شما مشتری گرامی خواهیم گفت.

پتوهای ساده در دکوراسیون اتاق خواب

پتوهای ساده در دکوراسیون اتاق خواب

همه افراد دوست دارند که اتاق خوابی شیک داشته باشند. برخی برای شیک بودن به دنبال گران ترین و پر نقش و نگارترین کالاها میروند، اما بعضی دیگر اینگونه نیستند و شیک بودن را در سادگی میبینند. پتوهای ساده گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما هستند چراکه خانه شما را زیبا و در عین حال لاکچری مینمایند. امروزه بیشتر از واژه لاکچری استفاده میکنیم و اکثر اوقات معنی اصلی این واژه از یادمان میرود. اگر به معنی عامیانه این واژه توجه کنیم یعنی در عین شیک بودن باید سادگی داشت. اگر به دکوراسیون خانه های خارجی در فضای مجازی مانند اینستاگرام، گوگل و… نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هیچ یک از آنها رنگ های زیادی را در خانه خود به کار نبرده اند و بیش از 2 الی 3 رنگ در دکوراسیون اتاق خوابشان دیده نمیشود. همچنین اگر به وسایل موجود در منزلشان دقت کنید خواهید دید از اقلام ساده ای استفاده کرده اند و برای سادگی بیشتر خانه و اتاق خواب سعی بر این نموده اند تا کالایی که خریداری میکنند تک رنگ باشد.
ما انسان ها برخی از رنگ ها را دوست داریم و در صورت امکان میخواهیم، خانه و اتاق خواب خود را به همان رنگ در بیاوریم. کارخانجات تولیدی پتوهای ساده، تمام رنگ های موجود در طبیعت و رنگ های مصنوعی را مورد استفاده قرار داده اند تا همگان بتوانند رنگ مورد پسند خود را انتخاب نمایند و دکوراسیون اتاق خواب خود را همان گونه که میخواهند، شکل بدهند.
ابتدا به رنگ وسایل اتاق خواب خود نگاهی بیندارید و رنگ ها را از نظر بگذرانید. اگر رنگ دیوار اتاق خواب شما به رنگ طوسی است، میتوانید پتوی ساده به رنگ زرد را انتخاب نمایید که زیبایی چشم نوازی به اتاق خواب شما خواهد بخشید. شاید در وهله اول به این فکر کنید که رنگ زرد موحب تضعیف روحیه انسان میشود، اما اشتباه میکنید. رنگ زرد مانند رنگ آبی موجب آرامش روحی شده و میتوان در اتاق خواب از این رنگ بهره برد. ما در زیر به برخی از رنگ هایی که به راحتی میتوانند در صورت ترکیب، اتاق خواب شما را زیبا نمایند اشاره خواهیم کرد.
ترکیب رنگ طلایی و سبز، ترکیب رنگ بنفش و خاکستری، ترکیب رنگ سبز و نارنجی، ترکیب رنگ مشکی و زرد
لازم به ذکر است که اگر دیوار و لوازم موجود در اتاق خوابتان به رنگ سفید است، میتوانید به راحتی رنگ پتوی خود را انتخاب نمایید. همان گونه که میدانید سفید رنگی است که با تمام رنگ ها ست میشود و میتوان از هر رنگی کنارش بهره برد.

از پتو نرمینه مدل نرمین بیشتر بدانید

از پتو نرمینه مدل نرمین بیشتر بدانید

نام پرآوازه پتوهای نرمینه را بارها و بارها شنیده ایم. مدل نرمین زیباترین و چشم نوازترین طرح از پتوهای نرمینه است. ممکن است شما مشتری گرامی قبل از خواندن این مقاله، این منسوجات را خریداری نموده اید و از کیفیت و دوام بی نظیرش آگاه هستید و اکنون میخواهید در مورد این پتوها بیشتر بدانید.
شرکت نرمینه بیش از 5 دهه است که در عرصه تهیه و تولید پتو فعالیت مینماید و همان گونه که میدانید لازمه ماندگاری یک شرکت بیش از یک دهه، کیفیت آن است. زیرا اگر برندی، محصول مرغوب و بادوامی را به مردم ارائه ندهد، روز به روز از مشتریانش کاسته شده و ورشکست خواهد شد. شاید این سؤال در ذهن شما نقش ببندد پس چرا برخی از شرکت ها با وجود ارائه کالایی نامرغوب، باز هم مشتری دارند؟ این کارخانه ها شاید در ابتدای کار، طرفداران زیادی داشته باشند و سود زیادی به دست بیاورند، اما همین مشتری ها وقتی این کالا را با قیمت بالایی خریداری نمایند و شاهد افت کیفیت آن شوند، نه تنها دیگر از این برند استفاده نمیکنند، بلکه به دیگران نیز از نامرغوب بودن محصولات این برند اطلاع خواهند داد. شرکت نامعتبر شاید در سال های اول بتواند رشد خوبی داشته باشد، اما به زودی مشتریانش را از دست خواهد داد.
ما این مطلب را به این دلیل بیان کردیم تا ثابت نماییم که پتوهای نرمینه به سبب دوام بالا و کیفیت بی نظیری که دارند، 50 سال است که همچنان ماندگار هستند و از این برند در بین مردم تعریف و تمجید میشود. تقریبا بیشتر پتوهای موجود در بازار ایران، پتوهای نرمینه هستند و اکثر مشتریان بازار را نیز به خود اختصاص داده اند.
پتوهای نرمینه مدل نرمین خصوصیات زیادی دارند که از جمله آنها میتوان به ثبات رنگ و کیفیت بی نظیر اشاره نمود. این پتوها، از الیاف پلی استر تهیه شده اند و این ماده با اینکه مصنوعی است اما بهترین الیاف برای تهیه و تولید یک پتوی مرغوب محسوب میشود. الیاف پلی استر از دوام بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ وجه حتی پس از شست و شوی مکرر نیز تغییر رنگ نخواهد داد. برخی از پتوها به دلیل کیفیت بدی که دارند، بعد از چند بار شست و شو هم تغییر رنگ داده و هم لطافت اولیه را ندارند به طوری که اگر به این منسوجات دست بکشیم، حس زبری الیاف آن به وضوح احساس میشود و شاید شما مشتری گرامی که اکنون خواننده این مقاله هستید، این تجربه خرید را داشتید. با خرید پتوهای نرمینه مدل نرمین نگران این حالت ناخوشایند نباشید، لطافت و نرمی پتوهای نرمینه همیشه ماندگار است.

انواع پتو نرمینه

انواع پتو نرمینه

در ابتدای کار شرکت نرمینه، محصولات کمی از این برند تولید و روانه بازار میشد. رفته رفته با توجه به استقبال بی نظیر مردم در خرید پتوهای نرمینه، این شرکت اقدام به تولید انواع بیشتر پتوهای نرمینه نمود. هر کدام از این پتوها به نوبه خود زیبا و بادوام ارائه شده اند چراکه محصول شرکت نرمینه هستند. این منسوجات رنگ بندی های جالب و بی نظیری دارند که در همان وهله اول نگاه هر تماشاچی را به خود جلب مینمایند. ما در زیر به انواع پتو نرمینه اشاره خواهیم کرد تا شما بیشتر با این مدل ها آشنا شوید.
ـ پتو نرمینه مدل نرمین
ـ پتو نرمینه مدل نگین
ـ پتو نرمینه بافت
ـ پتو نرمینه مدل کودک
ـ پتو نرمینه مسافرتی

مشخصات پتو نرمینه اصل

مشخصات پتو نرمینه اصل

امروزه در بازار برخی از پتوها با نام پتو نرمینه اصل فروخته میشوند، اما باید دقت بیشتری به هنگام خرید این منسوجات داشته باشید. چراکه در صورت خرید کالایی نامرغوب، ضرر قابل توجهی گریبان شما را خواهد گرفت؛ اگر شما امروز یک پتوی نامرغوبی را خریداری کنید، شاید در وهله اول جذب نرمی و لطافت این منسوج شوید اما فقط کافی است یک الی دو بار این منسوج را شست و شو دهید تا مشخصات اصلی خودش را به شما نشان دهد. بنابراین در هنگام خرید پتوهای نرمینه اصل دقت زیادی داشته باشید تا مجبور نشوید که اقدام به خرید دوباره این منسوجات نمایید.
در قسمت قبل در مورد مشخصات پتوهای نرمینه توضیحاتی دادیم و گفتیم که از دوام بسیار بالا و کیفیت بی نظیری برخوردار هستند. میتوان بیان کرد که به دلیل همین ویژگی های برتر، هیچ برندی نمیتواند با نرمینه رقابت نماید. شاید با خواندن این مقاله دنبال پاسخ این پرسش باشید که چگونه میتوان فروشگاهی مطمئن را پیدا نمود که پتوهای نرمینه اصل را به فروش میرساند. ما اینجاییم تا پاسخ این سؤالتان را بدهیم.
شما میتوانید برای خرید یک پتوی اصل به مراکز عرضه معتبر که این پتوها و دیگر مدل ها را به فروش میرسانند، مراجعه نمایید. در ابتدای این مقاله بیان کردیم که یکی از برترین مراکز عرضه پتوهای نرمینه مدل نرمین و دیگر مدل های شرکت نرمینه، فروشگاه دیبافت کالا است. شما با خرید از این شرکت دیگر نگران تقلبی بودن کالای مد نظر نباشید چراکه این مرکز به این دلیل برتر شناخته شده است که هیچ گاه کالای غیراصلی را در فروشگاه خود به فروش نمیرساند.

مناسب ترین پتو برای ما چه پتویی است

مناسب ترین پتو برای ما چه پتویی است

مناسب ترین پتو در دید هر شخصی متفاوت است. به عنوان نمونه بدن فردی حتی در تابستان نیز سرد است و نیاز به پتویی دارد که بدنش را به خوبی گرم نگه دارد اما برخی حتی در روزهای سرد زمستانی نیز گرمشان میشود. میتوان از این متن این نتیجه را گرفت که هر دو نفر باید پتویی را خریداری نمایند که متناسب با دمای بدنشان باشد و بتواند نیاز آنها را برطرف نماید. پتوی انتخاب شده توسط هر دو این افراد باید متفاوت باشد. فرد اول باید پتویی را انتخاب نماید که بدنش را به خوبی گرم نگه دارد، مخصوصا که این فرد در فصل زمستان بدنش بیش از حد سرد خواهد شد و نیاز به پتویی مانند پتو حوله ای دارد. (پتوهای حوله ای بدن را به خوبی گرم نگه میدارند و میتوان برای افراد سرمایی، پتوهای حوله ای را در زمستان پیشنهاد کرد). اما در مورد فرد دوم میتوان پتوهای نرمینه مدل نرمین را پیشنهاد داد زیرا این پتوها به گونه ای تولید شده اند که در فصل تابستان بدن را خنک نگه داشته و در فصل زمستان نیز گرمای مطلوبی را به بدن میدهند.
با توجه به توضیحات بالا این نتیجه را میتوان گرفت که پتوهای نرمینه مدل نرمین را میتوان در هر چهار فصل سال استفاده کرد. چه بهتر که در خانه پتویی داشته باشید که گرمای بدن را بهینه نگه دارد و تعدیل هوای درون و بیرون را به خوبی انجام دهد.

خرید مستقیم انواع پتو نرمینه مدل نرمین

خرید مستقیم انواع پتو نرمینه مدل نرمین

برخی از ما عادت داریم که به صورت حضوری منسوج مورد نظر خود را خریداری نماییم. امروزه میتوان در مراکز مختلفی پتوهای نرمینه مدل نرمین را خریداری کرد. البته خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد و ما هم به این مزایا آگاه هستیم. در خرید اینترنتی به راحتی میتوان کالای مورد نظر را سفارش داد و به آدرس ذکر شده تحویل گرفت. اما همه نسبت به خرید اینترنتی خوش بین نیستند و شاید اولین دلیلِ خرید نکردن به صورت اینترنتی این باشد که نسبت به سایت مورد نظر اطمینان کافی ندارند. با اینکه بیشترین فعالیت شرکت بزرگ دیبافت فروش اینترنتی است، اما این شرکت به صورت مستقیم نیز منسوجاتش را به فروش میرساند و شما مشتریان گرامی میتوانید کالای مد نظر خود را به صورت مستقیم و حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما