لیست قیمت پتو دو نفره دیاموند

برند دیاموند در تولید بهترین و باکیفیت ترین پتو دو نفره فعالت دارد که لیست قیمت آن بر حسب جنس و طرح ارائه می‌گردد. شرکت‌های نساجی که به تولید انواع پتو می‌پردازند بسیار زیادند که یکی از آن ها شرکت دیاموند می‌باشد.
شرکت دیاموند با خطوط تولید عالی، هر ساله بهترین جنس ها از انواع پتو یک نفره و دو نفره با طرح های شیک و رنگ های شاد و تیره وارد بازار می‌کند که می‌تواند نیمی از نیاز داخلی و خارجی را برطرف سازد.

 

پتو دو نفره دیاموند

ویژگی های مثبت پتو دو نفره دیاموند

پتوی دیاموند دارای مزیت‌های فراوانی می‌باشد که استفاده از آن را بسیار لذت بخش کرده است.

برخی از ویژگی های پتو دونفره دیاموند :

  •  تولید با الیاف طبیعی و درجه یک
  • استفاده از جنس پلی استر
  • امکان شستشو در لباسشویی و با دست از طریق مواد شوینده
  • دارای بسته بندی شیک به همراه کاور
  • بسیار نرم و لطیف و ضد حساسیت
  • دارای رنگ های تیره و روشن و طرح های برجسته
  • وزن نسبتا سبک و امکان استفاده از هر دو رو
  • دوخت محکم و تمیز و نوار دوزی شده

 

پتو دو نفره دیاموند

قیمت روز پتو دو نفره دیاموند در بازار ایران

پتو دیاموند یک مارک برتر و شناخته شده است که برای جهیزیه و مصارف دیگر استفاده می‌شود. این پتو دو نفره با برند دیاموند در طرح های جدید و شیکی وارد بازار می‌شود که قیمت های آن بستگی به جنس و طرح دارد.

 

تولید انواع پتو دیاموند برجسته

شرکت نساجی پتو دیاموند با آمدن مدل‌های جدید، به تولید انواع پتوهای برجسته به همراه گل و طرح می‌پردازد. این پتوها با الیاف درجه یک و جنس های باکیفیت و نرمی تولید می‌شوند. همچنین با دقت خاصی به دور روزی آن ها می پردازند تا ظاهری شیک داشته باشد.

 

پتو دو نفره دیاموند

خریدار پتو دو نفره دیاموند ساده

یکی از پرفروش ترین پتوی دیاموند که امروزه دختران زیادی آن را برای جهیزیه انتخاب می‌کنند، پتو دو نفره است که با طرح های ساده و برجسته مورد فروش قرار می‌گیرد.

پتو دیاموند را می‌توان هم بصورت یک لایه و هم دو لایه که هر دو روی آن قابل استفاده است خریداری کرد. این کالاها نسبت به جنس خوبی که دارند دارای قیمت ارزانی هستند.

فروشندگان، انواع پتو دیاموند را در جنس های مختلف و طرح های متنوع، قیمت گذاری می‌کنند که شما می‌توانید برای اطلاع از آن با این سایت تماس بگیرد.

بعضی از خریداران هستند که پتو دیاموند را در رنگ های ساده سفارش می‌دهند، چون مدل های ساده همیشه شیک و بروز بوده و هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

مشتریان عزیز می‌توانند پتو دیاموند را با رنگ بندی کامل و زیبا از سایت پتوکده در قیمت های مناسبی بصورت یک نفره و دو نفره تهیه کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما