قیمت پتو نمدی ارزان یک نفره

پتو نمدی یک نفره یکی از انواع پتو های یک نفره محسوب شده و دارای بافتی منسجم و یکپارچه می باشد که از نفوذ سرما و هوا جلوگیری به عمل آورده و برای استفاده در مناطق سردسیر بسیار مناسب می باشد. متقاضیان می توانند جهت خرید پتو نمدی ارزان به سایت اینترنتی شرکت تولید کننده پتو نمدی اصفهان مراجعه نموده و از میان تنوعی از رنگ و طرح، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. 

قیمت پتو نمدی ارزان یک نفره

سایز های متفاوت پتو نمدی

سایز های متفاوت پتو نمدی

پتو های نمدی در اندازه های مختلف یک نفره، دو نفره و پتوی کودک در مدل های مختلف و با طرح و رنگ های بی نظیر و زیبا تهیه و تولید می شوند. 

هر یک از انواع این پتو ها ویژگی های منحصر به خود را دارند که در ذیل به آن ها پرداخته می شود : 

  • پتو نمدی یک نفره : این نوع محصول در اندازه استاندارد با طول 220 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر طراحی شده اند که جهت استفاده یک نفر در هنگام خواب بسیار مناسب می باشد. 

اندازه این پتو بر اساس اندازه های جهانی انواع پتو و ملحفه یک نفره در نظر گرفته شده است که تمام بدن فرد را پوشش می دهد به گونه ای که هنگام غلط خوردن یا قرار گرفتن در حالت های مختلف در خواب هیچ قسمتی از بدن بیرون نمی ماند. 

  • پتو های نمدی دو نفره : طول این پتو ها 220 سانتی متر و عرض آن ها 180 سانتی متر می باشد. 
  • پتو های نمدی کودک و نو جوان : در این گروه از محصولات ارائه شده، پتو نمدی نوجوان دارای همان ویژگی و مزایای پتو نمدی یک نفره هستند ولی پتو نمدی کودک در اندازه های کوچک تر طراحی شده اند. 

خرید پتو نمدی ارزان از بازار اصفهان

خرید پتو نمدی ارزان از بازار اصفهان

بازار بزرگ شهر اصفهان یکی از معتبر ترین مراکزی است که می توان به راحتی انواع مختلفی از پتو نمدی اصفهان را در آنجا یافت. 

خرید پتو های نمدی ارزان از بازار اصفهان به دو صورت عمده و جزئی انجام می پذیرد. 

مشتریان عمده این محصول معمولا سرباز خانه ها، خوابگاه های دانشجویی، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، بیمارستان ها، هتل ها، مسافر خانه ها و سایر مکان های عمومی است که اقامت شبانه در آنجا انجام می گیرد. 

خرید جزئی پتو های نمدی نیز از سوی افرادی انجام می شود که به دلایل مختلفی چون تنگی نفس، بیماری قلبی، حساسیت های ریوی یا پوستی و دلایلی مانند اینها قادر به استفاده از پتو های سنگین وزن نیستند و به خاطر سبکی، دوام، استحکام، لطافت و الیاف ضد حساسیت که در تولید آن ها به کار رفته است به استفاده از این پتو ها روی آورده اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما