قیمت پتو مینک شکوفه سال جدید

پتو مینک شکوفه، محصولی با کیفیت از کارخانجات پتو بافی شکوفه می باشد که با توجه به کیفیت مواد اولیه، ابعاد پتو، ضخامت پتو، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی قیمت گذاری خواهد شد. البته لازم به ذکر است که برای این محصول در سال جدید، به دلیل نوسانات ارز و تحولات بازار قیمت قطعی و دقیقی نمی توان مشخص نمود.

قیمت پتو مینک شکوفه سال جدید

آنچه باید درباره پتو مینک شکوفه بدانید

آنچه باید درباره پتو مینک شکوفه بدانید پتو مینک از نمونه پتو های کاربردی می باشد که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فردی که داشته، از آن به منظور مصارف مختلفی مانند استفاده های شخصی، خوابگاه های دانشجویی، بیمارستان ها، پادگان های سربازی و غیره استفاده خواهد شد.

از این رو کارخانجات زیادی اقدام به تولید این محصول نموده اند، اما در میان واحد های تولیدی، پتو مینک شکوفه از نمونه پتوهای با کیفیتی بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در حقیقت پتو مینک شکوفه از ترکیب پشم و الیاف اکریلیک با کیفیت تولید گردیده است که توسط دستگاه های مخصوص بافت پتو در ابتدا به صورت پتو های نمدی بافته شده است و پس از آن توسط دستگاه مینک تحت عملیات مخصوص قرار گرفته و در این صورت سطح پتو نمدی شامل پرز های خز مانندی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که، پتو های مینک قبل از این که تحت عملیات مینک قرار گیرند، عملیات چاپ بر روی آن ها انجام گرفته و از این رو پتو های مینک از طرح ها و نقوش مختلفی برخوردار می گردند.

و اما از دیگر ویژگی های بارز این پتو ها، می توان به استحکام بالا و مقاومت ویژه آن ها اشاره نمود و در واقع این استحکام، ناشی از  بافت پتو با تراکم بالا می باشد و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

از سویی دیگر پتو مینک شکوفه، در برابر گرما عایق بوده و از این رو از جمله روانداز هایی است که مناسب فصل زمستان و  مناطق سردسیر می باشد.

هم چنین پتو مینک، از قابلیت شست و شو برخوردار بوده و به همین دلیل قابل استفاده در مکان های عمومی می باشد.

مرکز فروش پتو مینک در تبریز

مرکز فروش پتو مینک در تبریز پتو مینک از پتو های پرطرفدار و پرکاربردی بوده که از تنوع بالایی برخوردار می باشد و همواره شاهد تولید و فروش نمونه های مختلف این محصول در سرتاسر کشور خواهیم بود.

و اما نمونه های مختلف پتو مینک، که شامل تنوع در طرح، رنگ، ضخامت، کیفیت و شرکت سازنده می باشد، از طریق مرکز فروش پتو مینک تبریز در اختیار مصرف کنندگان این محصول در سرتاسر ایران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما