قیمت پتو لاله جنس خوب و فروش مستقیم آن

قیمت پتو لاله با توجه به سایز، ابعاد و طرح آن تعیین می‌گردد. در ضمن جنس پتو نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت گذاری آن به شمار می‌رود. به طور مثال قیمت پتو لاله دونفره از نوع یک نفره آن بیشتر است.

لاله نام یکی از برندهای تولید کننده پتو می‌باشد که در ضخامت، مدل و طرح‌های گوناگون تولید شده و در بازار به مشتریان معرفی می‌شود. بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این عرصه، ضمن توجه به نیاز روز همواره سعی در بهبود کیفیت تولیدات خود به بازار دارند.

 

 

قیمت پتو لاله جنس خوب و فروش مستقیم آن

فروش اینترنتی انواع پتو های ایرانی ارزان

بخشی از شبکه فروش انواع پتو درجه یک و ارزان قیمت ایرانی را شبکه‌های آنلاین و فروش اینترنتی به خود اختصاص می‌دهند. زندگی شهر نشینی، ترافیک زیاد و صرف زمان برای مراجعه به فروشگاه های سطح شهر، از مهمترین دلایلی است که خرید اینترنتی را برای افراد توجیه پذیر نموده است.

از مهمترین مزایای فروش اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تحویل اکسپرس و فوری در حداقل زمان ممکن
  • امکان مرجوعی کالا
  • بیمه محصول

با خرید از سایت‌های معتبر می‌توان از مهمترین مزایایی چون موارد بالا بهره برد. علاوه بر این موارد، سایت‌های فروشگاهی دارای یک سری اطلاعات جانبی و مفید در حوزه تولید پتو هستند که می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای افراد تازه کار و کم تجربه باشد که قصد راه اندازی چنین واحد صنعتی را دارند.

فروشگاه پتو ایرانی که به صورت آنلاین فعالیت دارد، عرضه کننده انواع پتو ایرانی عروسکی، پتو لاله مشهد، پتو لاله مهرگان، پتو لاله مدل اسپانیایی و پتو دخترانه جدید

می‌باشد.

 

فروش اینترنتی انواع پتو های ایرانی ارزان

عرضه پتو لاله به صورت عمده

پتو لاله متعلق به شرکت نساجی لاله می‌باشد که در زمینه تولید انواع پتو فعالیت دارد. تولید این کالا با استفاده از ماشین آلات و دستگاه‌های مختلف بافندگی و ریسندگی انجام می‌پذیرد.

تولید پتوهای ضخیم و نازک با طرح های متنوع، بخشی از فعالیت تولیدی این شرکت را تشکیل می‌دهد. پتو حزئی از روانداز و کالای خواب به شمار می‌رود که امروزه انواع متنوعی از آن در بازار به فروش می‌رسد.

الیاف مختلفی برای تولید پتو لاله مورد استفاده قرار می‌گیرند که بخشی از آنها الیاف طبیعی و بخشی دیگر مانند پلی استر و فیلامنت از جمله نخ های مصنوعی هستند که در تولید انواع پتو مرغوب به کار برده می‌شوند.

پتو پسرانه، پتو لاله نوجوان، پتو زنبق لاله و پتو نوزادی از جمله تولیدات شرکت نساجی لاله می‌باشد که بسیار مرغوب و قیمت مناسب هستند.

عرضه و خرید عمده پتو لاله از کارخانه تولیدی آن، توسط بسیاری از عمده فروشان بازار که در این کار اشتغال دارند انجام می‌پذیرد. عمده فروشان، انواع پتوی تولیدی را از تولیدکننده خریداری کرده و به فروشندگان جزء عرضه می‌دارند.

فروشندگان پتوی لاله از سراسر کشور به عمده فروشان پتو مراجعه کرده و به تامین کالای خود می‌پردازند. به این شکل آنها می‌توانند جدید ترین طرح های بازار را مشاهده و در مجموعه فروش خود قرار دهند.

 

عرضه پتو لاله به صورت عمده

راهنمای انتخاب و خرید پتو لاله مناسب

از آن جا که پتو از جمله کالاهایی است که دارای تنوع زیاد در تولید است، بنابراین قبل از خرید آن، خریدار باید مشخص کند که دقیقا چه نوع پتویی را می‌خواهد.

انواع مختلف پتوها عبارتند از :

  • پتو نوزادی
  • پتو نوجوان
  • پتو پسرانه
  • پتو دخترانه
  • پتو تک نفره
  • پتو دو نفره
  • پتو مسافرتی
  • پتو ضخیم
  • پتو نازک

در ابتدا باید هدف از خرید پتو مشخص شود. اولین نکته در این مورد سایز پتو می‌باشد. به طور مثال هدف از خرید پتو سایز کوچک و مانند آن برای بچه‌ها و کودکان است. همچنین سایز بزرگ برای افراد بزرگسال و دو نفره کاربرد دارد.

به طور معمول اندازه پتوهای دو نفره نفره در ابعاد 240* 220 و 240*200  و ابعاد پتوی یک نفره 160*220 و 150*220 می‌باشد.

از جمله نکاتی که در هنگام خرید پتو لاله باید مشخص شود، قیمت و بودجه‌ای می‌باشد که قرار است صرف خرید این کالا شود. یکی دیگر از نکات مهم، طرح و رنگ پتو است که انتخاب رنگ مناسب از نظر روان شناسی نقش مهمی در روحیه و خوابی آرام ایفا می کند. از این رو توصیه می شود، از رنگ های ملایم مانند لیمویی، کرم، یاسی و گلبهی استفاده شود.

توصیه ما به شما در انتخاب پتوی کودک، خرید پتوهایی است که ضد حساسیت هستند. همچنین از طرح‌های خوب و شخصیت‌های محبوب کارتنی در آنها استفاده شده باشد نه شخصیت های خشن و رنگ‌های تند و زننده که کودک را آزار دهد.

 

راهنمای انتخاب و خرید پتو لاله مناسب

نمایندگی فروش تمامی محصولات برند لاله

منظور از نمایندگی‌های پخش، مراکزی هستند که به فروش تولیدات و محصولات مختلف یک کارخانه پرداخته و در شهر های مختلف برای دسترسی بیشتر خریداران تاسیس می‌گردند.

در نمایندگی های پخش می‌توان از طریق مشاهده کاتالوگ نمونه تولیدات شرکت، به خرید و بازدید از نمونه‌های تولید شده پرداخت. ضمن این که در این کاتالوگ ها، جدید ترین محصولات تولیدی نیز در معرض مشاهده مراجعه کنندگان قرار داده می‌شود.

یکی از مزیت های خرید پتو لاله این است که دارای تنوع قیمت و طرح بوده و می تواند نیاز همه افراد را با هر بودجه و درآمدی بر طرف نماید. به طور معمول تمامی محصولات یک برند مانند برند لاله، در نمایندگی های فروش به مشتریان عرضه می شود و دست خریداران برای انتخاب مدل و طرح دلخواه باز است.

 

نمایندگی فروش تمامی محصولات برند لاله

پخش کلی پتو در سراسر کشور

پتوهای موجود در بازار از انواع پتوهای خارجی و وارداتی و همچنین پتوهای تولید داخل موجود هستند که توسط واحدهای پخش کلی به سراسر نقاط کشور ارسال می‌شوند. پتوهای موجود در بازار از نظر تنوع شامل انواع مختلفی هستند.

بخشی از تفاوت پتوهای موجود در بازار به موارد زیر مربوط می شود:

  • سایز و اندازه پتو مانند پتو نوجوانان و جوان و پتوی یک نفره و دو نفره
  • قیمت
  • شرکت تولید کننده و کارخانه سازنده
  • طرح و نقشه پتو که به اشکال گل برجسته، ساده و شامل رنگ های شاد و تیره می شود.
  • ضخامت پتو که ممکن است به صورت یک لایه یا دو لایه باشد.
  • جنس الیاف به کار رفته در آن که یا طبیعی است یا مصنوعی و یا ترکیبی از این دو

تمامی تفاوت‌های یاد شده بابت کالا در یک مجموعه پخش کلی شرکت های توزیع کننده پتو وجود دارد. پتو نیز مانند هر کالایی دیگر دارای برخی طرح هاست که از میزان فروش بالا برخوردار است و جزء پر فروش ترین های بازار دسته بندی می‌شود.

 

پخش کلی پتو در سراسر کشور

صادرات انواع پتو های ایرانی دو نفره

پتو از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها برای زیبایی پتو و برخی دیگر برای ایجاد گرما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آخرین مرحله از فرایند تولید پتو ایرانی در انواع مختلف مرحله تکمیل و بسته بندی است که از اهمیت خاصی برخوردار است. این امر به ویژه برای انواع پتوهای صادراتی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و کیفیت برتر و بسته بندی مناسب از جمله مهمترین فاکتورهای تجارت در این زمینه به شمار می‌روند.

بسته بندی پتوهای ایرانی به شکل ساک‌هایی است که زیپ دارد و نام شرکت تولید کننده و برخی توضیحات جانبی در این مورد مانند علامت استاندارد ایران بر روی آن حک شده است.

قیمت پتو صادراتی از طریق پیش فاکتور، به نماینده خرید کشور مربوطه تحویل داده شده و طرفین پس از تایید قیمت به خرید و فروش آن می‌پردازند.

 

صادرات انواع پتو های ایرانی دو نفره

فروش پتو لاله با قیمت مناسب

برخی از ماشین‌های بافندگی به صورت تمام اتومات بوده و از جدید ترین تکنولوژی های این صنعت برخوردارند. به همین دلیل تولیدات آنها نیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. یکی از مهمترین پروسه‌های هر کار تولیدی پس از اتمام فرایند تولید، فروش است.

در واقع بهترین کالا نیز در صورتی که فاقد مشتری باشد، عملا از عرصه رقابت و فروش در بازار حذف خواهد شد. بنابراین بازاریابی و فروش موفق یکی از حلقه‌های مهم در زنجیره فروش هر کار تولیدی است. این امر در مورد فروش پتو لاله نیز صادق است و به این منظور فروش این کالای خواب به اشکال مختلفی صورت می‌گیرد.

مجهز بودن به انواع تکنیک‌های بازاریابی می‌تواند یک شرکت و واحد تولیدی را با موفقیت زیاد همراه سازد. مثلا فروشندگان پتو ایرانی لاله با ارائه تولیدات خود با قیمت مناسب می‌توانند بازار فروش موفقی را از آن خود سازند.

 

فروش پتو لاله با قیمت مناسب

فروشندگان اصلی پتو دو نفره مهرگان

یکی از انواع پرفروش پتو مدل دو نفره آن است که مهرگان نام دارد. فروشندگان پتو می‌توانند این کالا را به شیوه‌های مختلف به دست خریداران برسانند.

در این زمینه فروشندگان اصلی مانند نمایندگی های فروش پتو مهرگان مراکزی هستند که عرضه کننده نمونه تولیدات این برند می‌باشند. این افراد از جمله کسانی هستند که می‌توانند بهترین راهنمائی را در مورد خرید پتوی مناسب به خریداران ارائه نمایند.

به طور مثال یکی از توصیه هایی که توسط فروشندگان به خریداران می‌شود در مورد خرید پتویی است که قابلیت شستشو داشته باشد و پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد.

برای خرید پتوی نوزادی یا پتوی کودک از مدل هایی استفاده شود که ضد حساسیت هستند و از بهترین الیاف تهیه شده‌اند. به کار گیری این توصیه ها از سوی خریداران می‌تواند در نهایت منجر به خرید پتویی با کیفیت مناسب شود.

 

فروشندگان اصلی پتو دو نفره مهرگان

کارخانه تولید کننده پتو لاله

تولید پتو امروزه در کارخانجات نساجی طی فرایندهای مختلفی صورت می‌گیرد. یکی مهمترین عوامل در این کارخانجات که موجب تولیدی برتر می‌شود، نوع ماشین آلات و دستگاه‌های به کار رفته برای تولید هستند.

تولید پتو لاله در این کارخانه‌ها با استفاده از مجهزترین دستگاه‌ها و ماشین آلات بافت، صورت می‌گیرد که در زمینه ساخت پتو از آخرین تکنولوژی های روز استفاده می‌کنند. در این واحدهای تولیدی برای چاپ پتو از بهترین رنگ ها که مورد تایید محیط زیست و سازمان بهداشت قرار گرفته‌اند استفاده می‌شود.

کارخانه تولید کننده پتو لاله با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و رعایت حقوق مصرف کننده توانسته است در بازار فروش این کالا گام‌های اساسی و جدی بردارد و جزء یکی از کارخانه‌های برتر تولید کننده در سطح ملی شود.

 

کارخانه تولید کننده پتو لاله

تهیه پتو لاله مدل سوپر شقایق

پتو لاله با نام‌های مختلفی به فروش عمده می‌رسد که سوپر شقایق یکی از این عناوین می‌باشد. برای تهیه این نام از پتو، می‌توان از روش‌های در دسترس و ساده ترین شیوه‌ها کمک گرفت.

به طور مثال تمامی تولیدات پتو لاله، از طریق اینترنت به بازدید کنندگان فروشگاه های اینترنتی معرفی شده و توضیحات مختلفی راجع به ویژگی‌های متنوع برند لاله ارائه شده است.

از جمله توضیحاتی که برای مدل سوپر شقایق عنوان شده است عبارتند از:

  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال
  • نرم و لطیف
  • صد در صد اکریلیک
  • قابل استفاده برای تمامی فصول
  • وزن مناسب، قابلیت شستشو تا دمای سی درجه سانتی گراد و عدم پس دادن رنگ
  • تولید در سایز های مختلف
  • تولید در رنگ بندی های متنوع

به دلیل قابلیت های بسیار عالی و خوب، صادرات پتو لاله در فهرست اقلام صادراتی کشور به دیگر نقاط جهان قرار دارد.

 

تهیه پتو لاله مدل سوپر شقایق

پتو طرح گل برجسته برند لاله

پتو نوعی رو انداز است که در گروه کالای خواب دسته بندی شده و امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گذشته مردم از لحاف‌های ضخیم برای گرم کردن خود استفاده می‌کردند، اما ظهور زندگی شهر نشینی، تغییرات سبک زندگی و روی کار آمدن امکانات بیشتر، باعث استفاده از کالاهایی بهتر با حجم کمتر مانند پتو گردیده است.

یکی از انواع طرح‌های پرطرفدار و پرفروش پتو، مدل گل برجسته آن می‌باشد. برند لاله با استفاده از طراحی‌های فوق‌العاده و ترکیبی از رنگ‌های زیبا توانسته‌اند از جایگاه خوبی در بازار این کالا برخوردار بوده و تولیدات خود را هم در سطح بازار داخلی و هم در سطح بازار های خارجی به مشتریان عرضه دارد.

از این رو رعایت نکات جدید در طراحی و استفاده از نظرات مشتریان توانسته است این تولیدکننده را در تولید پتو با کیفیت بالا موفق نماید.

 

پتو طرح گل برجسته برند لاله

شناخت انواع برند پتو های ایرانی جنس خوب

بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده پتو در کشور که تولیدات آنها از مواد اولیه خوب برخوردار می‌باشند یک سری اصول مشترک را در تولیدات خود در نظر می‌گیرند. این اصول از سوی خریدار مستقیم پتو و متقاضیان آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

از جمله نشانه هایی که حاکی از کیفیت بالای برندهای برتر این صنعت هستند را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • قابل شستشو و ثابت ماندن کیفیت رنگ و سایز پس از شستشو
  • شیک و زیبا و تولید در طرح های متنوع با توجه به نیاز بازار
  • تولید پتو در ضخامت های مختلف مناسب فصول متفاوت سال
  • استفاده از ترکیب رنگی زیبا
  • امکان تسهیل گردش هوا و تنظیم دمای بدن در زمان خواب
  • آنتی باکتریال و ضد حساسیت
  • تولید در سایز های مختلف
  • تولید با قیمت های متنوع
  • بسته بندی شیک و مناسب

 

شناخت انواع برند پتو های ایرانی جنس خوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما